KUNYIT TERSANGAT HANGIT DI KAJANG!

CE kalau budak jambu mesti si peliwat ni suka kan? Tapi bila muka tak jambu ketat je muka dia. Macam tak sudi nak bergambar je atau Anwar dah tahu PKR akan kalah? Atau menang pun cukup-cukup makan je? He he he

14 Responses to "KUNYIT TERSANGAT HANGIT DI KAJANG! "

  1. Awat muka dia mcm Salman Rushdie?

    ReplyDelete
  2. Awat keruh je muka Aljub terbayang kekalahan atau terbayang azab penjara kajang.

    ReplyDelete
  3. Biar gambar berbicara....

    ReplyDelete
  4. Tak nampak macam muka peliwat pun nampak macam muka orang beriman je...mu bagoh anwar umno kecut perut dan telur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka org beriman?

      Delete
    2. Astaga kesian kha kha kha hak

      Delete
  5. Kunyit hangit sudah himpit...awat muka kelat sangat tu....orang dah offer....ke sebab tak cun melecun...kahkahkahkah

    ReplyDelete
  6. Muka orang maen jubo tu.

    ReplyDelete
  7. Muka tak malu tu.

    ReplyDelete
  8. Muka orang yang diLAKNAT oleh ALLAH. Guna botox pun tak guna.

    ReplyDelete
  9. Muka 'aku tak rela'.

    ReplyDelete
  10. Yang sebelah tu tak handsome lah sebab tu muka Anwar macam tu. Tak selerah lah.

    ReplyDelete
  11. Anwar ramai kawan..............dikelilingi oleh kawan2 Mat Saleh......kawan2 yang power2. Anwar tak perlu muka2 macam ini. Anwar hanya gunakan mereka2 ini untuk buat kerja untuk kepentingan politik dia. Apabila sudah capai cita2 untuk jadi Pemimpin No 1 negara, mereka ini semua tidak akan dipandang langsung malah akan ditendang. MUka2 macam ini memang bodohlah!!!!!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!