KUNYIT SUDAH HANGIT! ANWAR KENA JELASKAN PADA RAKYAT BAGAIMANA AIR MANI DIA ADA 4CM DALAM DUBUR SAIFUL!?


Sekadar selintas langsung apa yang berlaku di Mahkamah Rayuan hari ini dalam kes Liwat II yang amat digeruni oleh Anwar Ibrahim dan dicopnya sebagai 'PANDIKUTTI' (anak babi).

Dari seorang teman yang mengikuti perbicaraan tersebut....

Shafee memang bagus. Tak hairanlah Bang Non takut sangat dengan dia.

Hakim Aziah bertanya sekiranya hakim perbicaraan menyatakan perkara tersebut dan Shafee membalas, "Bagaimana mungkin air mani Anwar berada sedalam 4 cm dalam dubur Saiful?"

Menurut Shafee, ada kalanya kita tidak akan menemui sebarang kecederaan pada dubur sekiranya pelincir digunakan (dalam hal ini, KY JELLY).

Menurutnya lagi, dari hujung kuku Saiful, terdapat kesan kulit tertuduh (Anwar Ibrahim).

Shafee menambah, sehingga kini tiada sebarang penjelasan bagaimana air mani Anwar boleh berada dalam dubur Saiful.

"Dengan penemuan konklusif air mani itu, para doktor merumuskan telah berlaku penetrasi."

Shafee kemudiannya membandingkan kes itu dengan satu lagi kes di mana tiga tabung uji yang tidak disita namun telah diterima oleh mahkamah

"Dalam kes (Anwar) ini, ahli kimia menerima sampel yang telah disita, namun keputusannya tetap diragui."

Kata Shafee, gambar-gambar dan video membuktikan Anwar Ibrahim memang berada di tempat kejadian.

"Tidak ada satu bukti pun yang ditampilkan oleh pihak pembela. Pasukan pembela tidak jujur apabila rakaman video tersebut ditampilkan, mereka segera menggugurkan pembelaan tanpa sebarang usaha menampilkan bukti pembelaan." 

Menarik?

Petikan dari Flying Kick

HOUSE PK: Apa macai nak kata? Ada tisu terbang ka???

16 Responses to "KUNYIT SUDAH HANGIT! ANWAR KENA JELASKAN PADA RAKYAT BAGAIMANA AIR MANI DIA ADA 4CM DALAM DUBUR SAIFUL!?"

  1. Teori yang paling tepat ialah sperma Nuar mempunyai kemampuan untuk terbang. Bila penat terbang, dia singgah berehat kat tuut Saiful.

    ReplyDelete
  2. Abang non dah ketaq lutut la ni....tapi kote dia masih gatai nak lubang pungkoq. Abang non ketaq jumpa TS Shafee. Bertaubatlah abang non ooi sebelum Allah ambik nyawa hang. Makin hari makin tua...sedaq la sikit abang non.

    ReplyDelete
  3. 4 CM di dalam dubur. 4 CM jer ?

    ReplyDelete
  4. mampuih la lu anwar ... aku pun nak tau camna ayak mani hang ada dalam duboQ sepol....???

    ReplyDelete
  5. anti-Otak Kepala LututMarch 7, 2014 at 2:46 PM

    Komen standard macai2 Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad-Dajjal.....'Ini semua konspirasi UMNO, PDRM, Saipul dan SPERMA BANG NON TU SENDIRI'.......kahkahkahkah

    ReplyDelete
  6. kalau aku senang je ....takan butuh nuar 4 cm je panjang?dulu dok heboh kata butuh nuar panjang 7 inci la sebesar botol air mineral la....alang2 nak membontot biar la masuk dgan telor2 skali....

    ReplyDelete
  7. Ya allah....aku bermunajat padamu ya allah....tunjukkanlah kebenaran dlm kes ini ya allah...agar umat mu dpt menilai yang mana hak dan yg mana batil..hanya engkau yg maha berkuasa menyelesaikan kemelut ini..sayangi lah kami dan berikan kami sesuatu petunjuk agar kami tahu yg mana hak dan yg mana batil...kami keliru ya allah...

    ReplyDelete
  8. 1. Anwar ade btg yg sgt gagah kerana berjaya menembusi dubur dlm keadaan paksa. (Melainkn saiful pembekal perkhidmatan profesional sex dubur). Geng najib btg tak gagah. Ala2 takut bini punye btg.

    2. Saiful adalah pekerja sex professional dan merelakan (menikmati) adegan tersebut hingga anwar climax.

    3. Saiful tidak maruah diri dan agama kerana membiarkn diri diliwat. Dia juga tidak berak 4 hari dan tidak bersuci (selepas melakukan sex), sekaligus tidak solat 4 hari.

    Itulah jawapan nya...
    Nk tgk ade tak pembela saiful..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawyer Rasional.... apa jg kesalahan Saiful, jika dia bertaubat? Insyaallah Allah terima. Sekurang-kurangnya Saiful berani brrsumpah dgn Al Quran. Anuar, nak bg penerangan bersumpah di mahkamah pun tak berani. Anuar mmg patut dihumban lama dah. Kalau tak kerana Pak Lah yg bengong, Anuar akan kecut berut dalam penjara.

      Delete
    2. Tidak bersuci 4 hari lebih baik dari keadaan suci seumur hidup.. Wallahualam

      Delete
    3. Lawyer Rasional :Saiful tidak maruah diri dan agama kerana membiarkn diri diliwat.....habis yg meliwat cammane ????

      Delete
  9. Selamat bermastautin di Kajang Anuar. Cukuplah semua kemusnahan yang hang dah buat pada Malaysia. Harap gelaran Dato' Seri ditarik balik.

    ReplyDelete
  10. sedihnya, hakim yang menjalankan tugas dimaki hamun. aku dah agak, sesiapa saja yang terlibat "menjatuhkan pujaan pembangkang" ini, akan dimaki hamun, akah difitnah hingga mereka terlupa kepada kuasa Allah. sebenarnya mereka sangat pemurah kerana mencurahkan pahala kepada hakim, pendakwa dan Saiful. pada mereka hidup ini hanya untuk anwar, tak ada pemimpin sebesar anwar, anwar manusia suci yang tak pernah berdosa, setiap yang keluar dari mulut anwar adalah intan berlian yang rugi kalau tak dikutip...

    ReplyDelete
  11. Anonymous said...
    Semoga Malaysia aman kembali selepas ini. Semuanya dgn izin Allah...15 thn lamanya since 1998... dlm tempoh ini rupanya mungkin Allah nk perlihat siapa yg benar2 berjuang utk politik dan siapa yg benar2 berjuang utk islam. Sapa pulak calon prk jang lepas ni? Semoga Malaysia aman kembali...karpal pun pernah kata...Anwar perlu bertaubat.

    ReplyDelete
  12. Perasaan bersalah menguasai diri.. Tidak bersuci 4 hari lebih baik dari dia keadaan suci seumur hidup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu bersuci bukti akan hilang... maka PELIWAT akan bebas bergentayangan di muka bumi..

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!