KEPUTUSAN TERKINI DUN KAJANG

Keputusan TR - Keputusan Tidak Rasmi

PDM SG SEKAMAT.

SL 1 : BN 163 ( 65.5%)
: PR 84 ( 33.7%)
Undi rosak : 0
Tidak dikembali : 2

SL 2 : BN 178 ( 64.0% )
: PR 97 ( 34.9 %)
Undi rosak : 0
Tidak dikembali : 3

SL 3 : BN 145 ( 54.3 %)
: PR 120 ( 44.9 %)
Undi rosak : 2
Tidak dikembali : 0

SL 4 : BN 227 ( 49.1 %)
: PR 233 ( 50.4 %)
Undi rosak : -
Tidak dikembali : 2

SL 5 : BN 222 ( 48.6 %)
: PR 239 ( 50.3 %)
Undi rosak : 0
Tidak dikembali : 5

SL 6 : BN 168 ( 43.5 %)
: PR 218 ( 56.5 %)
Undi rosak : 0
Tidak dikembali : 0

SL 7 : BN 178 ( 44.0 %)
: PR 223 ( 65.1 %)
Undi rosak : 0
Tidak dikembali : 4

SL 8 : BN 165 ( 42.7 %)
: PR 217 ( 56.2 %)
Undi rosak : 4
Tidak dikembali : 0

SL 9 : BN 157 ( 41.3 %)
: PR 222 ( 58.4 %)
Undi rosak : 1
Tidak dikembali : 0

JUMLAH KESELURUHAN.
BN : 1603 ( 49.0 %)
PR : 1644 ( 50.3 %)
Majoriti : 47 ( PR )
Undi rosak : 7
Undi tidak dikembali : 16

Kalau tengok satu PDM ni pun kita dah tau BN kalah la. Tak tau nak kata apa lagi la wei...keputusan lain tak dapat lagi, masih terus tunggu le

4 Responses to "KEPUTUSAN TERKINI DUN KAJANG"

  1. Kita kalah kerana cina vote PR,mana ada cina yg vote BN. Ini ditambah pecahan melayu kita kepada tiga. Insyallah Baligian Sarawak kita menang besar.

    ReplyDelete
  2. Ngalah ngee ngek abee ngian errr,ubee agie naun napan!

    ReplyDelete
  3. anti-LGBT , PR dan Ad-DajjalMarch 23, 2014 at 9:07 PM

    Kita memang tahu peluang BN nak menang payah sebab cina DAPpigs kominis banyak kat Kajang. Walau bagaimanapun kalau BN dapat reduce majority pun, pada aku BN dah menang. Kena kerja kuat lagi Beb....

    Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

    ReplyDelete
  4. Pergerakan pemuda umno bahagian hulu langat, pgrkn pemuda umno malaysia dan khairy jamaluddin mesti dipertanggungjawabkan atas kekalahan ini. Mohon tunjukkan prugram gerak kerja ketua pemuda umno bahagian dan KJ sepanjang PRK ini. Kita nak tahu apa mereka buat. Selagi tidak ada tindakan disiplin terhadap mereka maka sahihlah yg umno masih tak berubah. Kepada KJ cermin lah diri sendiri dan sedarlah yg kamu tak sesuai menjadi ketua pemuda melayu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!