GEMPAR BERAPI! SEGALA PENCARIAN DIHENTIKAN KERANA BOMOH SUDAH JUMPA TIKAR TERBANG! #prayforMH370

Pasukan penyelamat dari Vietnam, China, US, Singapura, Indonesia dan India telah mula menghentikan operasi mencari. Mereka berasa malu besar kerana dengan segala kecanggihan yang ada, mereka tidak mampu mengatasi teropong bambu dan tikar terbang pasukan penyelamat Malaysia. Berdasarkan sumber, pasukan Malaysia telah mula mengesan signal pesawat yang dipancarkan ke dua biji kelapa pasukan pencari Malaysia. Sumber juga menyatakan Boeing mungkin tidak lagi akan membuat pesawat baru selepas ini, sebaliknya akan membeli tikar buatan Malaysia yang didapati tidak akan terhempas. Malah sekiranya terhempas sekalipun, ia akan membuat penumpang terguling2 dan ketawa.

Sumber: Kapten Kabur....

House PK: Apa pun insiden bomoh ke KLIA semalam adalah tujuan untuk memalukan Malaysia. Aku tertanya-tanya milik siapa bomoh bebal ni? Sebab mereka turun siap name tag lagi seolah-olah mereka ni orang kerajaan. Siap mengaku Bomoh 1Malaysia.

lepas tu ada beberapa kengkawan sudah buat research pasal bomoh ni. Al Kisahnya ini adalah orang yang sama pernah membuat ramalan yang Pakatan akan menag dalam PRU yang lepas. Tak percaya? Jom tengok video ni



Apa benda ni beb?

Ini adalah perkara khurafat dan syirik. tak perlu aku jadi Ustaz Millionare macam Azhar Idsrus pun, aku boleh kata apa saja perkara karut macam ni memang syirik. Aku bukan nak bincang pasal tu. Aku nak bagitau hangpa, betapa hinanya PAKATAN PEMBANGKANG punya game ni.

Demi nak memalukan Malaysia yang kini menjadi tumpuan seluruh dunia, maka mereka dengan sengaja menghantar bomoh tak sekolah ni untuk memalukan kerajaan dan negara kita. Mungkin ada orang anggap ini sebagai lawak, aku tak nampak lawak tang mana pun. Ini adalah kerja bodoh Pakatn nak memalukan kerajaan Malaysia.

Macamana KLIA boleh benarkan perkara ini berlaku? Inilah masalah dengan penyokong Pakatan yang menjadi virus dalam semua sektor yang suka nak tengok negara kita dimalukan. Berbeza dengan orang Thailanda dan Indonesi mahupun Filipina, dimana mereka begitu bangga dengan negara mereka walau mereka tahu dinegara mereka kerajaannya tidaklah seindah mana pun.

Orang kita berbeza, Malaysian suka menghina negara sendiri demi politik! Politik comes first. sebab cintakan si peliwat punya pasal macam-macam depa boleh buat. Alter hukum agama pun boleh. Hina negara sendiri tu kira notihng to them.

Kita lihat orang Islam di selatan Thailand, mereka ditindas oleh pihak berkuasa, dilayan dengan tidak baik. Namun bila kita bersembang dengan mereka, mereka dengan bangga akan kata Bangkok lebih hebat dari KL. Thailand memang best, kat sana kalau letak bag atas meja takdak sapa akan curi punya. Pendek kata semua yang baik saja akan dicerita.

Begitu jugak dengan Indon yang sangan bangga dengan negara mereka. Ini aku percaya korang semua tau. Tapi bila mai kat orang kita, mereka kutuk malaysia ni lebih dasyat dari orang lain. Kalau Yahudi duk dengar cara orang kita kutuk negara sendiri depa pun boleh nangis la. Begitu bangsatnya sesetebgah rakyat negara ini yang lebihkan politik dari negara.

Dimana semangat kita cintakan negara kita ni? Kemana hilangnya? Agaknya si PELIWAT laknatullah tu boleh jawab la, selagi dia tak ke dalam selagi itu la kita akan kena bermacam bala dan bomoh lahanat yang memalukan ini juga salah satu dari game si Peliwat.

Sudah-sduahla tu, jangan nak dipolitikkan semuanya. Ayuh rakyat Malaysia. Kita kena tunjukkan kepada negara jiran kita semua yang kita memang cintakan negara kita dan politik bukanlah segalanya. Terutama taktik politik kotor seliaan Anwar Peliwat tu. Sampai bila kita nak dibodohkan?

39 Responses to "GEMPAR BERAPI! SEGALA PENCARIAN DIHENTIKAN KERANA BOMOH SUDAH JUMPA TIKAR TERBANG! #prayforMH370"

  1. sungguh memalukan dengan tindakan bodoh yg d lakukan oleh bomoh pakatan harami....bg aku manusia mcm nie mmg tidak bermaruah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. BOMOH DAH ANGIN SAMPAI NAK SEPAK YB KHAIRY. ADAKE SURUH YB LETAK JAWATAN. KELAKARNYA. MMG SAH BUKAN BOMOH BN.

      Delete
  2. Bomoh Mt Zin penipu besar...kau tu dulu main kat Tk Intan, Kg. Gajah.. tapi dh lari sbb kau tu penipu besar.. kau mana ada ahli gayong ghaib sampai 100,000 org. semua tipu. Kau ingat tak masa kau tertonggeng dalam parit depan pasar Tk Intan dulu,?? kawan aku yg bantai ko tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia kata dlm laut. Kalau salah dia kena hentikan sandiwara dia. Memalukan.

      Delete
  3. Oit oit parpu babi

    ReplyDelete
  4. MMG KURANG AJAR PUNYA PAKATAN SAJA AJE NAK MALUKAN NEGARA KITA DGN MENGHANTAR BOMOH TAK SEKOLAH. MESTI NEGARA LUAR GELAKKAN KITA SEBAB LEBIH PERCAYA BOMOH. MESTI BOMOH INI DAH DI BAYAR PAKATAN DUIT YG BANYAK SEBAB TU DIA PERGI KE KLIA. BODOH MANALAH YG IZINKAN BOMOH KEPARAT TU BUAT SHOW MURAHAN KAT KLIA. BAGI AKU ITU BKNNYA LAWAK TAPI PERKARA PALING BODOH NAK MAMPOS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi bomoh nak ngaku org umno sejak cap kapal layar lg!Apa cerita bro???

      Delete
  5. bangsat punya pakatan sanggup lakukan apa saja demi politik. pakatan haram jadah ini sikit pun takde hati perut kesian kat keluarga mangsa. bomoh ini sah2 menunjukkan yg akidahnya dah lari. dasar pakatan mmg takde maruah punya org.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La penyokong umno rupanya dr dulu lg tok bomoh ni.patutla bangang mcm org umno jugak!

      Delete
  6. kenapa mesti nak lakukan perkara khurafat dan syirik ni, buat malu negara bomoh pakatan sial ni. alih2 najib juga yg akan dipersalahkan atas setiap kesilapan yg dilakukan oleh manusia yg gilakan politik sanggup gadaikan maruah negara asalkan rancangan jahat mereka berjaya.

    ReplyDelete
  7. Suruh bomoh tu buat kat rumah ajelah kalau dia ikhlas.

    ReplyDelete
  8. patutnya kita yg sayangkan negara ini wajib bertindak ke atas si PELIWAT laknatullah tu kerana selagi dia tak masuk ke dalam penjara selagi itu la kita akan kena bermacam bala dan bomoh lahanat yang memalukan ini juga salah satu dari game si Peliwat itu.

    ReplyDelete
  9. ni benda paling bodoh ah buat malu negara je . benda bomoh ni masuk kt news portal arab kot. ya allah. memalukan sungguh. tapi apa2 pun sama2 kita doakan agar mangsa2 mh370 semua selamat. insyallah

    ReplyDelete
  10. Lepas ni JAKIM kena siasat pulak Darussyifa'. Depa ni dok tangkap jin, sakit apapun saka dipersalahkan , jual air kononnya doa, depa sakit pi hospital. JAKIM kena adil. Jangan pakai serban pakai lebai hangpa takut nak check pulak !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kena mengena dgn kurafat lah ngok. Air tu tak jual pun bawa sendiri tau. Kalau jahil pergi belajar agama.

      Delete
  11. Warna warni malaysia.. sempena tourism malaysia 2014.

    ReplyDelete
  12. Memang bangang punya orang bomoh malu kan orang .

    ReplyDelete
  13. Ini bomoh papukari dahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan,,, rasanya ini bomoh pukimak babi mak ko

      Delete
    2. Ya aku tau bomoh butuh tok hang

      Delete
  14. Bang Non patut mampus baru senang dan aman Malaysia ni.Ini dia punya kerja........Atlantuya pun konspirasi dia juga untuk menjatuhkan negara.

    ReplyDelete
  15. MALU PULAK RASANYA.MCM ZAMAN P RAMLEE.

    APA PUN TOLONG BERITAU RAKYAT NEGARA CINA ORG MALAYSIA BUKAN DUDUK DIAM. DIA BUTA KE TAK NAMPAK SEMUA ORG BERUSAHA KERAS MEMCARI MEMOHON PADA ALLAH DAN MINTA TOLONG DARI USA AUSTRALIA VIETNAM INDIA INDON JAPAN DAN MCM2 NEGARA LAIN. KALAU JADI KAT NEGARA DIA APA DIA BLH BUAT. JGN BONGKAK.

    ReplyDelete
  16. Bomoh bodoh memalukan melayu...kalau baca di forum CARI.net bomoh nine wakil dari BN padahal pakatan ha ram jadah .

    ReplyDelete
  17. Freemason... masih tidak sedar lagi ke..

    ReplyDelete
  18. Encik Parpu. Tak payah bulih runcing.. blog ni sudah bgtau yg benda ni nanti berlaku sejak 2013. plg awal sebut pasal Diego Garcia n plan USA utk tawan Selat Melaka.

    http://satuhala.blogspot.com/2014/03/diego-garcia-cerita-kapal-terbang.html?showComment=1394605426188

    ReplyDelete
  19. Saya cadangkan supaya RTM hentikan tayangan filem P Ramlee di TV . Ini laa akibat nya kalau terlalu banyak tonton filem P Ramlee di TV . Sampai tiru tikar terbang dalam filem P Ramlee Laksmana Do Re MI .

    ReplyDelete
  20. Mcm babi pukimak la bomoh nie... mmg sial haram jadah tahap babi la tahap pemikiran diorang tue... apa ingat dgn buat mcm tue kapal terbang tue akan turun balik ke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu pun bodoh!ni bomoh kamcing dgn pemimpin umno tau!!!

      Delete
  21. Benda bingai macamni hanya boleh berlaku di Malaysia. Dari nisbah penduduk, 51% telah sah memangkah untuk mengangkat kerajaan bingai, memilih ketua untuk mentadbir secara menonggeng/menggemari doggy style dan menggunakan kepala ko**h, bukan kepala hotak. Kaum Lut ini juga amat percaya kerajaan hari ini memenangi Parlimen disebabkan undi 40ribu Bangla, dan parti mata lebam adalah hak mutlak kedaulat keluarga Triniti Ketua Umum Bapa, isteri dan anak perempuan.

    Bapak Triniti ni dah lama merosakkan negara sejak 1998 lagi.....

    ReplyDelete
  22. Reporter luar lagilah bodoh tak ada akal bertingkek2.Ada ke acara lawak jenaka murahan tepi jalan macam ni diorang boleh ingat acara rasmi tajaan kerajaan Malaysia?Tak ada otak ke?Macamana boleh pass jadi wartawan?

    Bayangkan kita pergi US tengok tiger show minah salleh menari bogel sambil pegang bendera amarika kita kata itu tarian tradisional kebanggaan bangsa amarika dan tulis dalam paper.Tak ke bangang.

    ReplyDelete
  23. jangan salahkan bomoh jika menipu itu mungkin sumber pencariannya, jangan salahkan pembangkang kerana membangkang itu jawatan nya..salahkan kerajaan yang berkuasa kerana amat takut untuk mengenakan tindakan undang2 kepada rakyat yang menghina negara malah dibiarkan begitu saja seolah olah merelakan apa saja penghinaan yang dilakukan selama ini.
    bukan salah ibu mengandung tetapi salah kerajaan memberi asuhan hingga rakyat negara ini berani menghina kerajaan, ramai guru sekolah kakitangan kerajaan sendiri pun saban hari menghina kerajaan tetapi apa tindakan pun tidak diambil.. jika peringkat awal pun sudah diasuh membenci kerajaan, maka beginilah acuan rakyat jadinya. peraturan diketepikan, undang undang dibakulsampahkan dan pelembagaan negara digantung buat hiasan.

    ReplyDelete
  24. Senang je...sediakan 7 bini telor tembelang...sebelum baling baca surat al falak. Selawat 3 kali...

    Kemudian baling kat muka IBraham Mat Zin..

    Tengok apa jadi! Las Las telor tembelang yg tarbiah dia TAUBAT NASUHA !

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUKAN APA BOMOH NI MABUK LAUT. JADI BAWA LAH BUBU PGI AIRPORT. NAIK BELON TAKPA.

      Delete
  25. Jakim patut tahan kumpulan bomoh2 lawak bodoh ni. Siasat je dan ambil tindakan sewajarnya. Cukup2lah dgn kebodohan mereka yg memalukan negara. Jakim jgn hanya cakap je....meluat le bercakap tanpa tindakan. Setakat letak anggota kat KLIA tu tak mencukupi...tahan mereka sekarang dan siasat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat, Kepada Jakim ini tugas anda, berani kerana benar takut buat apa kalau setakat bomoh tak sekolah yang memalukan tu.

      Delete
  26. Bomoh bodo dah satu hal...pengawal/polis klia pulak tengok je....dah dua hal...
    Panggil Doreamon je lah jadi guard klia tu..

    ReplyDelete
  27. JAKIM pun 2 x 5 sahaja.Ramai bertuhankan n.ajis.

    ReplyDelete
  28. Bodoh bangang punya bomoh

    ReplyDelete
  29. Tu dia..tukang nujum guna teropong buluh nampak PR menang....caya lah. Pengamal syirik rupanye puak jadah ni.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!