GEMPAR BERAPI! PKR MENANG DUN BALINGIAN!? HABIS LA

Kepala butoh la PKR nak menang kat Sarawak! In your wet dreams la...MUAHAHAHAHAHAHA

Ini keputusan belum rasmi:

MENANG BESAR: KEPUTUSAN TAK RESMI PRK N.51 Balingian: Majoriti semasa (20 DM)  6748 undi. BN mendahului PKR. Keputusan dahulu BN 5154.

Kah kah kah PKR perasan. Tahniah BN dan KM Sarawak yang baru Adenan Satim. Well done guys.

9 Responses to "GEMPAR BERAPI! PKR MENANG DUN BALINGIAN!? HABIS LA"

  1. Lepas geram nampak parpu..he3...anyway mimpi pr menawan borneo tak kesampaianla nampaknya...pru14 status quo may remain.

    ReplyDelete
  2. Nampaknya orang Sarawak lebih waras dari orang Malaysia malah lebih tamaddun dan lebih beradab.
    Memang PADAN MUKA ANWAR N GENG!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Tahniah BN....!!!!

    ReplyDelete
  4. Tak semua rakyat boleh dibodohkan anwar.

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada Tan Sri Khalid kerana kekal jadi MB Selangor .

    ReplyDelete
  6. tahniah orang sarawak. tahniah orang balingian. anda lebih bijak dari kebanyakan orang semenanjung. tahniah bn

    ReplyDelete
  7. hahaha dengan org kampung di sarawak bolehlah pekena...

    ReplyDelete
  8. Kadiaq ni dah gian sangat nak mengarang kot. Bagi kat orang lain lah pulak. Mata pensil kalau selalu guna akan kulup juga.

    Mata pena pun akan kering dakwat. Cuma mata hati yang terang akan sentiasa bercahaya. Udah, udahlah Dato'

    Bawak berihat. Muda dulu terlalu banyak berenyah janganlah dah tua ni dapat penyakit nyanyuk pulak.

    ReplyDelete
  9. Pkr dpar 1000+++ undi..
    Ingat next pru 1000 tentera kami itu akan menukar fikiran 10,000 yg lain utk menyokong pkr...tunggu..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!