GAMBAR PANAS @khairykj YANG MESTI DILIHAT!

Hebat kan? Mat ketereh ni adalah oku.
Dia pun tau hormat dan sayang pemimpin.....

7 Responses to "GAMBAR PANAS @khairykj YANG MESTI DILIHAT!"

  1. Ketua Pemuda Liberal UMNO Malaysia..Pemuda BAPOK!!
    -ipohmarley-

    ReplyDelete
  2. Walaupon aku ni pembangkang, tp banyak hal juga aku suka kt KJ ni...

    ReplyDelete
  3. Kepala Butoh ngkaulah Gendhot Khari Kechapi.

    PtuiiiiHHH....!!!!!

    ReplyDelete
  4. Aku amat percaya gambar ini akan digunakan oleh cybertroopers PR untuk menjatuhkan Khairy suatu hari nanti, macai-macai upahan ni akan menggunakan apa saja cara walaupun depa tahu cerita sebenar disebalik gambar ini...trust me..it will happen !!!

    ReplyDelete
  5. Bro, Mat Ketereh ni ada short circuit sikit.... Kadang2 dia naik cek bas, ada masa pulak dia cakap sorang2 dalam telefon pasal projek juta2 especially depan pompuan, dan kadang2 dia naik dikir barat tanpa dijemput... So buat tak tau jer lah.. sian dia... terlalu rindu kat Khairy tu agaknyer...

    ReplyDelete
  6. bro minta pautkan blog saya taipanmaster.blogspot.com terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAUT JGN TAK PAUT NI KERJA PALING SENANG

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!