CILI KASI TARUK! COMANGO VERSI ISLAM NAK MENGATASI ISLAM YANG SEBENAR?

Ini perempuan yang sokong Kalimah Allah boleh diguna oleh agama lain. Dan korang tengok la sendiri bagaimana penampilan diri dia. Adakah dia ni mempunyai ciri-ciri Islam? Kita kena tanya puak-puak PAS ni.

Apa nak jadi dengan melayu liberal macam ni? Hmmmm

18 Responses to "CILI KASI TARUK! COMANGO VERSI ISLAM NAK MENGATASI ISLAM YANG SEBENAR?"

  1. Demi sahabat sejati DAP, saya rasa penyokong PAS totok akan kata:

    walaupun dia berpakaian begitu, sekurang-kurangnya dia ada kesedaran untuk memperjuangkan nama Allah untuk manusia sejagat. Mana tau, suatu hari nanti Allah bagi hidayah, dia akan bertutup litup laa.

    (untuk wanita UMNO yang berpakaian jauh lebih sopan tapi sebab tak tutup kepala, haram nak didoakan begini pulak)

    Demi politik.... yang haram boleh jadi halal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakakakak melantun jatuh telungkup serban haji hadi tgk gamba nenen betina haram jadah ni. Ni gamba ori ka gamba ko edit ni admin. Laro!! Hahah

      Delete
  2. Macam pelacur aje....

    ReplyDelete
  3. apsal plak kena tanya pas? bukan patut tanya umno ke sbb anak ex pm ada nama dalam tu skali

    ReplyDelete
    Replies
    1. sal nak tanya umno?
      anak x-pm tu bukan ahli umno pun..ngok..!!
      pas jek yg sokong benda nih semua..tq

      Delete
  4. bagi ja dia ni kat bang non,baru dia ada akai

    ReplyDelete
  5. Kalau macam ini pun perwatakan yang jelas tidak patuh dengan hukum syaraq, sememangnya tidak ada nilai. Tidak pasti tahap kefahaman dan penghayatan islam beliau. Jadi jangan buang masa untuk bercerita pasal beliau.

    ReplyDelete
  6. Dah tentunya dia ni pengundi tegar Pakatan Rakyat. Specis ni sebenarnya orang-orang yang 'Sakit'.

    ReplyDelete
  7. Dah tentunya dia ni pengundi tegar Pakatan Rakyat. Specis ni sebenarnya orang-orang yang 'Sakit'.

    ReplyDelete
  8. Ni jenis Super ABC punya...tengok muka pon dah nampak dah...tu yang meroyan sakan. ..jadi orang putih konon dan Rabak merata2. ..

    Tutop mulot mu Sialan Bayangan Iblis ...

    ReplyDelete
  9. Tuan admin .... Tiada Istilah Melayu Liberal dan Islam Liberal ..yang ada hanya Melayu Murtad dan halal darahnye .... HARAP SEMUA FAHAM...

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu murtad pun takde..
      murtad tu org yg keluar dari islam..tq

      Delete
  10. Yg nie mmg cibai pukimak la... haram jadah sungguh la sampai sanggup mengadaikan maruah islam semata2 utk kepentingan diri sendiri... ko kena ingat yg diorang tue akan gunakan ko je sampai satu masa nnt kepala ko plak diorang akan pijak2 lepas dah x de apa2 kepentingan nnt...

    ReplyDelete
  11. Orang melayu PK bila dapat main free jangan lepas...

    ReplyDelete
  12. wow boleh tahan buahnya

    ReplyDelete
  13. Parpu, Hang tak tanya dia kaa, awat tak bagi bu*** dia sekali kat paderi t!!!!

    ReplyDelete
  14. konek aku rase nk meliberalkn burit betina ni....kalo ade sape2 dh dpt jgn lupe roger aku ok...marina pon bole gak...

    ReplyDelete
  15. betina nie kalau kote aku pancut dalam best nie

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!