BALA! BALA! INI SEMUA BALA SEBAB MEMPERTAHANKAN PELIWAT! TAK SEDAR LAGI KE WAHAI RAKYAT MALAYSIA?

Tak payah nak pakai kepiah pastu baca ayat Quran sikit dan buat lawak pastu jadi millionare la untuk mengetahui apa yang sedang brlaku sekarang. Tak perlu jugak pi MCD bila kantoi kata minum Nescafe. Tak perlu semua tu.

Selangor tak pernah kena teruk macam ni, hari ini takde tempat kat Selangor yang tak kena catu air. Semua tempat kena, kalau la si Khalid bebal ni dari 4 tahun lepas dah setuju dengan Projek Langat. Dah tentu kita sudah takde masalah air lagi sekarang kan? Degil tak nak buat akhirnya akur jugak tapi sudah terlambat.

Aku akan cerita kemudia pasal apa tindakan Khalid ni, Buat masa ni nak fokus pasal BALA yang sedang menimpa Selangor. Ada tujuh titik panas dikesan di Selangor. Titik panas ni adalah api yang sedang membakar hutan di Selangor kerana tiada hujan. Satu Malaysia takde hujan tempat lain pun terbakar kan?

Tapi kenapa di Selangor bahang dia lain macam? Air takde, hujan takde, panas melampau dan kebakaran demi kebakaran yang sedang berlaku? Apa punca semua ni kalau bukan BALA dari Allah kerana masih dok menjadikan Imam si Peliwat yang terbukti oleh mahkamah bahwa dia telah meliwat!

Ingat lagi kat Kajang sebelum penamaan calon dan sebelum Anwar dijatuhkan hukuman dulu? Hampir setiap malam si peliwat yang dilaknat Allah ni jadi Imam kat sana dan bagi Tazkirah. Come on man. Ini semua tahu kan? Kepada pencacai semua, kalau korang nak mampos takpa, aku suka tapi berbaloi ke dapat bala demi nak membela si peliwat ni?

Bertaubatlah semua. Jauhi Anwar! Insya'allah selamat negara kita. Bila aku cakap jauhi Anwar ni bermakna kena jauhi segala yang berada disekeliling dia sekali termasuk la bini dia yang sangat kuat dramanya. Sikit-sikit nangis, rakyat Kajang derita, bila si Jijah tak tau nak kona apa maka dia anak MENANGIS. Bila tengok si ikan sepat kering ni menangis maka akan bersimpatilah orang disana.

Lepas dia menang. Semua dia lupa, padahal satu dunia tau Anuwar dan Jijah hanyalah suami isteri depan khalayak ramai. Kat belakang mereka ni tak ubah macam "Dallas" family. Tak payah nak cerita panjang la, ramai sudah bongkar pasal ni.

Tapi entahlah dimana silapnya orang kita ni, suka sangat DITIPU. Aku tengok dah macam ketagih je nak ditipu kan? Ketagih KUNYIT ni memang dasyat gile le. Apa pun tepuk dada tanya Iman. Masih nak sokong seorang peliwat yang dah terbukti meliwat? Ingat 4cm air mani dalam dubur Saiful?

64 Responses to "BALA! BALA! INI SEMUA BALA SEBAB MEMPERTAHANKAN PELIWAT! TAK SEDAR LAGI KE WAHAI RAKYAT MALAYSIA?"

  1. Betol Betol Betol. Bala dari Tuhan nie.
    Pasal Fitnah jadi senjata kegemaran. Rasuah jadi amalan harian masyarakat.
    Ustaz ustaz asyik kafir mengkafir sesama umat hanya kerana berlain pendapat.
    Zina jadi hiburan tua dan muda. Tipu Muslihat orang besar memperbodohkan orang kecil.
    Pemimpin2 rakus meratah rakyat miskin. Mengaibkan orang menjadi bahan gelak ketawa.
    Menuduh orang berzina dan meliwat tanpa bukti dan 4 saksi menjadi perkara biasa.
    Hakim hakim tidak menegak keadilan. Menghukum untuk memuaskan nafsu jabar jabar dibumi.
    Tunggulah balasan dari Al Jabbar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ya betui prnyokong PKR, kau pergunakan agama untuk selamatkan Anwar, Tolong jangan cakap pasal al Jabbar (produk milik kelantan yang kuat menipu tu kan) Video kau tolak, air mani 4cm kau tolak sebab kau nak 4 saksi. Jangan salahgunakan agama sedara Penjilat PKR. kalau kau nak sesat takpe jangan babitkan orang lain k....

      Delete
    2. KESIAN DENGAN KAU INI LAH SIFAT PENYOKONG YG ANUAR/PKR/PR MAHU
      APA PUN KITA CKP DIA TAK KAN PERCAYA SAMA MCM FIRAUUN DGH KEPERCAYAAN PADA ALLAH
      DIA TAU APA YG MUSA KATA BENAR TAPI 'DIA' TETAP NAFIKAN PENYOKONG NUAR DIMALAYSIANI BOLIH DI IBARATKAN MCM KEBUTAAN FIRAUUN TERHADAP KEKUASAAN DAN KEBENARAN YG DIBAWA OLIH N.MUSAas
      kebenaran terhapus , kepalsuan berleluas , pembohong jadi amalan , ISTERI YG PALING TAK GUNA IALAH WAN AZIZAH DAN SUAMI YG TERHINA ANUWAR , YG MEMBAWA KEHANCURAN MADALAH DIANTARA KETURUNANNYA

      WAN AZIZAH TAK MACAM ISTERINYA FIRAUUN -YG TIDAK SETUJU DGN KEANGKOHAN SUAMINYA TIDAK BERSUBAHAT W/PUN IANYA KAFIR KETIKA ITU

      Delete
    3. Nak tunggu apa lagi bro dah turun pun di Selangor. engkau salah seorang penyebabnya.

      Delete
    4. Betul..malaysian smakin bsatu...abg non pecah kpala nak cari isu baru mau spin...org mula x ambik tau 5 thn d bakal k dlm...padan muka ...penyokong pr srl otak merka putus...hnya bhbung dgn lobong najis..

      Delete
    5. " Anwar Ibrahim has created enough trouble to the country "

      Delete
    6. Anon 10:48 p.m.

      Butoh hang eh. Salah BN semua hang nampak. Salah PR hang tutup mata, tutup telinga.

      Lagi sekali butoh hang eh.

      Delete
    7. Ramai yg mcm dia ni. Bebal tonggong. Kapal terbang hilang pun salahkan Bn. Tak ke bodoh. Kalau dah kuasa besar mcm US Jepun korea india cuba cari pun tak jumpa dunggu2 ni masih kata Ds Najib gagal lembab dan mcm2 lagi. Allah bagi akal tapi letak di lutut. Malas fikir salahkan umno. Senang saja. Mmg hancur kalau mereka perintah negara.

      Delete
  2. Tahniah dan syabas saya ucapkan kepada rakyat Selangor yang telah mengundi parti pebangkang pada pilihanraya umum yang lalu . Oleh itu kerajaan Selangor akan memberi hadiah istimewa kepada rakyat Selangor iaitu catuan air setiap 2 hari . Di harap rakyat Selangor akan terus mengundi parti pebangkang pada pilihanraya umum yang akan datang supaya catuan air ini boleh terus diadakan pada tahun tahun mendatang .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okey gak tu Penyokong PKR. Biar Rakyat Selangor dicatu air setiap hari sepanjang tahun tak apa. Tak payah mandi wajib bila berjubur sebab Orang Kuat PKR sendiri balun depan dan belakang tak kira jantan betina. Kuda Jantan pun tau pilih Kuda Betina bila nak berjubur.

      Delete
    2. Dan mungkin kita akan jadikan acara tahunan....

      Delete
    3. Bukan catuan air akan diteruskan tetapi, liwat, naik cukai pintu , naik gaji MB/ADUN, semuanya akan diteruskan termasuklah janji tidak ditepati.kerana manifesto bukan janji. kih kih pencacai semua kena tipu dengan Anwar.

      Delete
    4. Tepat sekali. Suroh sumpah laknat tak mahu, sumpah dikandang tak mahu.Nunggu malapetaka baru tahu

      Delete
    5. dah ramai yang menangis sebab tersalah pangkah masa last PRU...sekarang ni tiap2 hari bangun pukul 3 pagi angkut air sampai dan terutama yg duk rumah flat. area Dengkil berminggu-minggu takde air...sekarang masih dalam catuan...

      baguihhh yeak PKR ni...sangat2 mesra rakyat dan perihatin.

      Delete
  3. Gua stuju dgn lu Bro,
    Dimana Nuar berada , pasti kan hancur....itulah Anuar brahim....
    Kalau nuar berada lama dalam UMNo, umno akan hancur
    Kalau nuar berada di Kondo, jubur sapelah pulak yg akan hancur.
    Skarang Nuar berada dalam Pakatan Rakyat, nampaknya PAS semakin hancur.

    Sekarang Nuar berada di Selangor , nak hancurlah selangor tak lama lagi.....
    Sebodoh-bodoh BN memerintah 50 tahun tak de lah krsis air yg kronik di Selangor ni.
    Sepandai-pandai PKR memerintah baru 3 tahun, satu selangor dah macam org gila bawak baldi kehulu kehilir......

    Apa PAS nak kata dalam hal ni....
    Apa Dr Rani ada suara ke dalam kabinet Selangor...
    Mana suara pemuda PAS dalam menangani isu air Di Selangor.
    Hujung bulan jolok ada gaji sudah....
    Ini selangor bang nuar dan assmin punya....

    Tak solat hajat ke Dr Rani ooiii.....
    Bak kata orang ye Dr Rani
    Biar keluar dari mulut tu bengkok sikit,
    asalkan masuk muluut tu lurus..........



    Pkr tidak akan bertahan lama.....

    ReplyDelete
  4. Apapun kami di kajang tetap sokong anwar/azizah. Hanya penduduk kg bt 2 kjg je yg sokong umno sbb nk ajak join masuk sekali. Hahaha tunggu masa saja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian siti ooi. Muhasabah diri ya. Tanya org alim ulama. Jgn sekongkol tanggung dosa. Sebelum rerlambat fikirlah.

      Delete
    2. undi mak citi jangan tak undi. ko tunggu giliran kajang takde air baru ko tahu...

      Delete
    3. Sokonglaj siti. Takpa. Kalau betul dia buat perkara2 tu awak pun dptlah bahagian nanti. Saham akhirat lah katakan

      Delete
  5. Hoi anon 10:48. Lu tau ka lu cakap apa ? Lu mana lobang keluar. Bontot ka ?

    ReplyDelete
  6. Ini ar bana maen bontot. Satu negeri terpalit. Jgn jadi kota sodom no 2 sudah ar.

    ReplyDelete
  7. Undi lagi pr,,, insyaAllah bala akan berpanjangan.. hidup terseksa tanda Allah murka...bertaubatlah dgn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh..belum hari ngundi hujan dh turun lbt bbrapa hari ni. Pas ni ko tntu akn ckp ni tntu bala anuar ni. Asik asik hujan turun je...

      Delete
  8. Penyokong PR ni , dah tunjuk video pun depa tak percaya ,mata hati dah buta ,tak dapat bezakan yang palsu dan yang benar ,

    ReplyDelete
  9. balak erebu 1 malaysia & MH370...apa lagi lepas nih ye..

    ReplyDelete
  10. Bayangkanlah wahai saudara2 semua, akibat mendukung peliwat tahap dewa untuk menjadi pemimpin sebuah negeri Islam. Semua dapat bala, hinggakan tumbuh-tumbuhan pun malu nak hidup kat negeri Selangor. Habis kering semua hingga mati dan ada juga yang terbakar. Kehidupan Alam ini malu dan tidak sanggup bertasbih setiap saat buat kita rakyat Selangor di atas sikap kufur nikmat dan hinanya kita dengan tidak berusaha menjatuh dan memusnahkan keluarga penzina/peliwat tegar yang dah tua tak sedar diri ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Altantuya apa cerita?

      Delete
    2. Kau tanye boss kau

      Delete
  11. Suka sama suka menunjukkan liwat berlaku dan kalau suka sama suka tak kan Saiful Bukhari Azlan buat report polis dan apabila report di buat penyiasatan di lakukan dan bukti bukti menunjukkan liwat berlaku dan betul kata kak jijah sepat kering pada bang non, " dulu dan masuk dalam berape tahun tak serik serik, sekarang bila dah bebas buat lagi kerja kerja terkutuk ni" semasa di dalam lift bersama sama YB Wee Chee Keong dan YB Zulkiflee Nordin.
    Aduhyai bang non "Anwar harus BERTAUBAT," mengikut kata karpal singh yang suatu ketika mendesak Tun Dr Mahathir memecat bang non di parlimen dan kini kerana duit berjuta juga karpal singh menjadi ketua peguam bela kepada kes LIWAT II bang non.
    Kalau kalah kes atau menang kes pun karpal akan mendapat jutaan ringgit duit bertingkek2. Jadi berfikir lah dengan waras dan gunakan minda dan akal yang di berikan ALLAH SWT sebaik mungkin. Jangan asyik nak membela agenda kunyit jer. Sekian sahaja.

    KALAU AKU KAYA.... SEMUA BILL 2 SAUDARA DAN JIRAN2 AKU BELANJE.....tapi yang kaya bang non dan karpal singh tak gitu????

    ReplyDelete
  12. Mengikut firasat aku dengan menggunakan pandangan makrifat ke5 pakai teropong perdu buloh, tahun ini Anuwar akan tercekik tulang ayam kat penjara Kajang....tapi tak mati. Dia ni liat kerana ada saka 9 nyawa.

    ReplyDelete
  13. Tak ada keja lain kah PK ...everyday liwat...esok liwat lusa liwat...liwat..liwat...liwat...peninglah......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liwat bontot ko juga ke?

      Delete
  14. Kau ingat dgn catuan tiap 2 hari bagus. Org yg ada anak2 kecil sekolah tadika ada yg menjaga org sakit nak berhooray ko. Kao lain la sbb kau guna lidah kau jilat badan kau dan pak nuar.

    ReplyDelete
  15. bala bala akibat qazaf

    ReplyDelete
  16. Mintak2 msia jgn jadi kota sodom kedua akibat ada yg menyokong maen bontot.

    ReplyDelete
  17. Memang betul ini petunjuk dari yg maha esa apabila pemimpin dan para pentadbir sesebuah negara telah menghakis kebenaran, keadilan serta mengkhianati dan menzalimi rakyat maka bala akan terus menerus menimpa negara dan rakyat. Sedarlah wahai pemimpin dan penyokong2 UMNO dan BN..jgn kamu sombong dan riak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelik.Kalau keputusan memihak kpd peliwat maka mahkamah adil.Mahkamah tak betul tak adil jika sipeliwat disabit kesalahan.

      Busuklah pkr ni.

      Delete
  18. Balasan air free...bersenang senang dulu bersakit sakit kemudian..dulu mahu air free sekarang tong air kena beli..aku duduk apartment medium cost tak dapat pun air free la ni alhamdullilah apartment hinggga ke ari ni masih ada air mengalir malah orang luar mampu memenuhi kolam renang kami yang bayar penyelenggaraan tiap tiap bulan..tapi tak pa lah hari ni hari depa kan..jangan riak dan takbur..syukur sangat sangat..sempati padi yang terkena catuan air...berdoalah semoga bala bala ni cepat berakhir..amin..

    ReplyDelete
  19. dugaan untuk kerajaan....
    dugaan untuk semua rakyat...
    muhasabah diri dan mohon ampun pada allah...
    henti2kanlah menunding jari sesama kita {manusia biasa yang tak sempurna}




    ReplyDelete
  20. setiap yang berlaku ada hikmahnya ...hanya Allah saje yang tahu

    ReplyDelete
  21. Fikir la wahai penjilat tegar - Negara kita terletak di khatulistiwa dan dikelingi lautan tetapi bagaimana mungkin tidak hujan selama 2 bulan.

    ReplyDelete
  22. kesimpulannya orang-orang PKR adalah kaki juboq. Kuat bau taik.

    ReplyDelete
  23. Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT,
    pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang
    ketua tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bontot ko jaga2.Ada yg tgh idam tu.

      Delete
  24. uda udah la tu yop. kome pun nyokong pembunuh atantuya tu kenape. itu pase bale kat mallaysia ni yop. ceghongin bebenor kome ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau nampak ke atau kau tabur fitnah

      Delete
  25. Sedap tengok press conference Najib dgn muka sekupang lesu

    Ha Ha Ha hak hak hak ha haak

    ReplyDelete
  26. ape lg yg akan jadi kat selangor ni x tau lah..mcm2 pekara yg teruk dh belaku yg paling teruk air entah bila masalah air akn selsai sapa pun x tahu....ya allah selamatkn lah selangor dari aljuburi and the gang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat kedah tempat aku pun dah kering kontang.Bala apa pulak ni.

      Delete
    2. Jgn kau kata kt kedah.aku kt johor pun kering kontang.abis mati pokok cili kat ladang aku.ni mungkin bala dri prbuatn pemimpin kejam dan dayus.

      Delete
  27. Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

    ReplyDelete
  28. mmg bala bro tgklah mana ade negri lain teruk mcm selangor masalah demi masalah dibebani kat selangor mmg hancur lah....masalah air makin teruk masalah kawasan terbakar lg mcm2lah.....tempat lain pun panas tp x terbakar pun kn allah dah tunjuk cuma kt jer buta lg sampai ade yg sangup mati pasal anwar yg terang2 terbukti kaki liwat

    ReplyDelete
  29. aq setuju apa yg parpu cuba nak bgtau dlm blog nie....anwar nie sebenarnya dalang dalam segala peristiwa yg jai kat malaysia nie.. tgk je lah mcm mana dia manipulasi dlm kes lahad datu hari tue... sampai ke sudah x nak mengaku yg dialah punca.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa bontot ko pun dia tutoh!

      Delete
    2. Bontot bontot ni faberet Anu jer...org lain waras lagi.

      Delete
  30. SEGALA BALA YG BERLAKU DI SELANGOR NI MMG PASAL ANWAR, TAPI SAYANGNYA MASIH ADA ORG YG PERCAYA HBS DGN SI PELIWAT INI. DAH SAH ANWAR NI BERSALAH DAN MAHKAMAH DAH JATUHKAN HUKUMAN KENAPA DIA TAK NAK TERIMA PLAK. ALIH2 DIA KATA SEMUA HAKIM ORG SURUHAN NAJIB PLAK TU. MMG DAH HILANG AKAL ANWAR TU. TAKKAN SAIFUL NAK JATUHKAN MARUAH DIA SENDIRI MENGAKU KENA LIWAT DGN ANWAR, 4 CM AGAK DLM AIR MANI SI ANWAR PELIWAT NI PUNYA TAKKAN TERBANG KOT DLM JUBUR SAIFUL. FIKIRLAH LOGIK BUKALAH MINDA DARI TERUS DITTIPU OLEH PARTI ANAK BERANAK INI.

    ReplyDelete
  31. tgk muka nuar ni aku rasa nak cekik aje, mcm mana dia blh ada ramai pengikut tegar aku pun tak tahu. sekadar cakap manis dan tuduh kerajaan bkn2 tak guna juga sedangkan dia sendiri yg salah dan cuba sedaya upaya utk jatuhkan negara kita ini. kalau dah disabitkan salah mengaku sajalah. takkan saiful nak buat cite pak pandir kot. logik sikit air mani ada dlm jubur saiful sedalam 4 cm takkan merangkak or saiful paksa anwar keluarkan air mani lps tu dia masukkan dlm dubur dia, tak ke gila namanya tu. ada ke org nak cemarkan maruah diri sendiri. lu org fikirlah sendiri siapa yg jahat sebenar sampai tak hbs2 kena bala kat kita ini.

    ReplyDelete
  32. Satu satu nye PENJUBOR NEGARA yg masih bergelar Dato Sri....

    ReplyDelete
  33. Apa kata untuk jaga sentimen rakyat China, sarankan PM ganti nyawa rakyat China yang terlibat dengan MH370 dengan cara ganti nyawa. Kita hantar 6 juta cinabeng di Malaysia ke China. Kalau ada sukarela keling, lebai yang nak juga dihantar, kita hantar.

    ReplyDelete
  34. Apa cita ni selangor khalid gagap dah 3 hari xde air kat umh aku....ni semua Bala dr tuhan sbb anwar ibrahim kaki bontot bleh jd imam plak....sedarlah penjilat tegar anwar ibrahim alquran dibuat main....

    ReplyDelete
  35. Apa pun buleh ini malaysia...peosedur ada langgar undang undang ada pejam mata ja...mack up setiap pembelian selagi buleh...doggy segalo org asal buleh...songlap selagi termampu...

    ReplyDelete
  36. Negeri yang paling MAJU dalam Malaysia ialah SELANGOR. Tapi hakikatnya keadaan kat SELANGOR ni dah TERMUNDUR dan lebih teruk dari tinggal diceruk rantau atau dikawasan pendalaman....sebabnya setiap penjuru rumah tak kira mahal atau murah semua ada tong2 air, baldi, bekas plastik, kolah, tin dan segala bekas biskut pun dah jadi bekas air...kerana masaalah air.

    BAGUIHHH LER SELANGOR DAH NAK MELINGKUP ...PENJOBOR DAN JUAK2 PKR TAK MERASA ENAKNYA MENGANGKAT AIR TIAP-TIAP HARI KE TINGKAT 10.

    ReplyDelete
  37. Perhhhh mulut mu Bang Non...tengah bagi isyarat apa tu????

    ReplyDelete
  38. mampus lah.kau nuar peliwat.tegar.taubat lah kau dah nak mampus.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!