ANALISIS SIMPLE TENTANG PRK DUN KAJANG!

Wan Azizah si ikan sepat kering ratu airmata, kaki wayang kuat menipu, seorang perempuan yang tahu akan nafsu binatang suaminya dan dia buat coverup untuk menipu rakyat menang semalam di DUN Kajang, nampaknya orang Kajang ni memang mental dan sakit otak. Sorry la aku kena terus terang ni.

Apa barang beb, keluarga hancus jenis macam mereka tu masih boleh mendapat tempat di hati ralyat yang sangat sakit jiwa adanya. Anwar disahkan peliwat oleh mahkamah tau, bukan fitnah tu pun masih lagi ada melayu yang menyokong keturunan dia. Oh please la..

Tapi Jijah si sepat kering ni un takleh nak bangga sangat sebab walau dah berbula-bulan laki dia si peliwat tu berkempen kat Kajang dan mereka dengan sengaja paksa si Cina tu letak jawatan, Jijah menang tak bergaya pun, majoriti turun ada le...so tak perlu le nak bangga sangat.

Tapi satu bend aaku nak puji, Wanita UMNO Malaysia memang sentiasa yang terbaik. Mereka telah melakukan yang terbaik. Cuma, kalau la UMNO Hulu Langat ni bagus sikit ada peluang BN menang, tapi kekadang aku tengok UMNO kat Selangor ni memang tak nak menang gamaknya.

Kalau macam ni gayanya, kalau UMNO Selangor masih dipimpin oleh si Noh Omar, baik korang lupakan je la Selangor ni, takde harapan le nak ambik balik Selangor wahai penyokong UMNO. Kalau serius mahukan Selangor kasi buang itu bangkai semua. Tak perlu nak cakap banyak lagi.

Very simple kan?

INI CERITA PANAS, KLIK SINI. Betul ke cerita ni?

36 Responses to "ANALISIS SIMPLE TENTANG PRK DUN KAJANG!"

  1. akan sampai masanya bn yg diketuai olih umno akan menjadi pembangkang di parlimen...! he he..tenggoklah dalam praya ke 14 nanti ! he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akan sampai satu masa kau pun akan mampos. Harap masih beriman ketika tu, tapi kalau sokong kaki jubor tak tau lah. UMNO nak hancus ke tak ada masalah, tapi jangan diganti dgn kaki kaki berjubor serta kafir kafir harbi biar lah yang betul beriman, mementingkan Islam bangsa & negara, bukan keluarga kaki jubor... Ha Ha Ha .... Fuckyou Kajang idiots

      .

      Delete
    2. Sekarang kau masih tunjok gusi laaa tunggu la dap perintah rmh tangga sendiri baru kau akan tahu langit tinggi rendah. By that time it is already too late to turn back because you will be like the rohingyas

      Delete
    3. wow....seronok bila menang ya?

      Awat ....takde nak komen pasal blackout ke? Bukan ke ada Blackout semalam?
      Takde? sebab dah menang.... takde lah ya???

      Bersih 2.0.... 3.0.....4.0.....5.0..... tak nak buat ke?

      Buat laaa.....bolehlah Selangor bersih sikit dari jadi sarang nyamuk Aedes...!

      Delete
    4. Jgn jadi bodo kalau bn tumbang kau pun akan tumbang sama walaupun kau dari parti lain. Ingat tu. Dan kalau org melayu merempat hidup susah dari sekarang, anak2 susah nak masuk university, biasiswa tak dapat maka kau dan semua yg menypkong dan membenarkan perkara ini terjadi akan di sumpah walaupun masa tu kau dah mati. Kau lah pembunuh kesenangan org melayu dgn ideologi bodo dan keji kau dan kaum kau. Ingat kami akan sumpah kau. Cinakapir kalau dah perintah mmg kau takkaj dpt balik. INGAT TU

      Delete
    5. dalam wet dream hanglah saja. Kencing pun beceragah lagi nak cakap isu politik.....

      Delete
    6. Nak buat mcmana?kalah tetap kalah lg!

      Delete
  2. Ya tapi dalam mimpi basah ko je

    ReplyDelete
  3. keadilan utk jubo saiful akan diteruskan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat anwar, dia dah didik pengikut dia jangan pedulikan pasal main belakang. Apa salahnya kan? Demi anwars emua boleh...hidup fukcacatan

      Delete
    2. salah tu...
      keadilan utk tote bengkok nuar..
      baru betol...kekeke..

      Delete
    3. jaga jubur saiful elok-elok.

      Rakyat Kajang cerdik bukan umno bodoh sampai kemampus

      Delete
    4. MAcai-macai P'Gay'R dgn juboq tak boleh dipisahkan. Itulah penangan nya makan nasi kankang Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad-Dajal.......

      Delete
  4. ada ke cina kisah pasal isu moral anuwar? asalkan diaorang percaya yang satu hari cina akan memerintah malaysia, itu yg lebih penting kepada mereka. pokoknya BN sudah takde modal lain untuk memenangi hati pengundi.

    ReplyDelete
  5. BN kalah di Kajang . Wan Azizah pun kalah di Kajang . Pemenang nya yang sebenar ialah Tan Sri Khalid sebab dia kekal jadi Menteri Besar Selangor . Agak nya Tan Sri Khalid terbahak bahak ketawa kerana dia kekal jadi MB . Agak nya apa Asmin nak buat lepas ni .

    ReplyDelete
  6. Majoriti pengundi muda mahukan pemimpin yang kuat membohong, pakar memutar alam, mampu mereka-reka cerita yang sedap didengar dan yang paling penting, pakar menyalahguna agama untuk kepentingan diri sendiri. Ciri-ciri mutlak pemimpin Penipu Rakyat inilah yang disukai pengundi muda masa kini.

    ReplyDelete
  7. Nampak kebodohan ko ni.... MACAI !!!!!

    ReplyDelete
  8. akhirnya parti kangkong longkang (BN) tersungkur di Kajang. KAH KAH KAH....

    UMNO pula sudah mampusss di Kajang..

    hanya yg tinggal barua-barua dan pecaca-pecacai umno yg bodoh masih dgn parti kangkong longkang

    hancur umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalaulah umno/bn tu parti kangkong longkang mana mungkin ko dapat menikmati apa yang kau nikmati sekarang......entah-entah sekarang ni ko hanya jadi pencacai angkat najis lge.?...hehehehehe.....

      Delete
  9. Melayu pon tolak BN......kakakakakakaka

    ReplyDelete
  10. umno telah disatekan di Kajang. Begitu lah seterusnya hingga umno mampusss diMalaysia

    Aku bersyukur kerana umno kalah selama lamanya.

    Jgn biarkan umno bertapak di Selangor Darul Ehsan

    ReplyDelete
  11. After spending the crucial initial 4 to 5 days of contradictions, mismatched statements and finger pointing, Hishamuddin then dismissed a statement from the US as 'not true' that Flight MH370 might have flown for another 4 to 5 hours after ground control lost communication with the aircraft. Then the CEO of MAS declared that there were no hazardous goods on board other than mangosteen. It took him several days to admit that there were lithium-ion batteries on board indeed but only a 'small' amount, though he did not say what that 'small amount' was. Now that the Australian authority has demanded for the cargo manifest, that 'small amount' seems to be a staggering 200kg. The culture of Umno not being used to be questioned, scrutinised and transparent is showing through. BAD KARMA! Reaping what they sowed. Dr Mahathir should be thankful and say a big 'thank you' to all the 'kafir' and 'pendatang' countries that are working hard day and night to find Flight MH370. Will he? Pls display this if you got cock...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semuga diturunkan bala' kpd orang2 yg mengangkat peliwat sebagai pemimpin mereka.

      Delete
  12. Tak payah nak kutuk PKR sangatlah. Kalah tetap kalah! Pemimpin UMNO tak nak dengar akar umbi. Orang nak calon MELAYU! Apalah yang susah sangat ? MCA & Gerakan ni orang dah tak nak. Cuba tengok berapa % orang tak keluar mengundi ? Mereka ni tak tau mana nak undi. Undi MCA dah tentu tak beri apa2 faedah. Undi PKR nanti negara dijual. Jadi mereka kata lebih baik duduk rumah.

    Tolonglah pemimpin UMNO jadilah keras sikit. Tak habis2 lembik memanjang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duduk kat rumah? Tak nak pergi mengundi?..lagilah senang kena jual.

      Delete
  13. Untuk penyokong dan pengikut peliwat, bersedialah akan bala yang tiba tidak lama lagi... - mok

    ReplyDelete
  14. MATI BESOK JAWABLAH.

    ReplyDelete
  15. Yelahhh.....tak perlu buat lagu utk Selangor. Lupakanlah nak tawan Selangor. UMNONGOK PATUT LETAK AHJIBNGOK KAT KAJANG....SEMESTINYA KALAH JUGAK......Pah mana Kapal Selam aku Pah oooiiii.

    ReplyDelete
  16. Tunggulah wahai Sepat Kering, dalam nikmat ada bala, sabelum terlambat bertobtlah!!

    ReplyDelete
  17. Mustahil Wan Aziziah tidak tahu tentang suaminya yang perangai syaitan.
    Wan Azizah biarkan suami nya terus dalam dosa dan maksiat dan terus2 memporak perandakan negara dan terus2 lakukan kezaliman tanpa sedikit pun rasa malu pada ALLAH yang melihat segala perbuatannya.
    Wan Azizah adalah seorang wanita yang zalim kerana biarkan kezaliman yang dilakukan oleh suaminya tanpa sedikit pun rasa belas kasihan terhadap anak muda yang jadi mangsa nafsu buas suaminya
    Kalau tak sempat taubat sebelum malaikat maut cabut nyawanya, WAN Azizah akan terima nasib yang sama seperti isteri Abu Lahab seperti yang termaktub dalam ALQURan :.


    1. Binasalah kedua tangan Abu Lahab dan sesungguhnya dia akan binasa

    2. Tidaklah berfaedah kepadanya harta bendanya dan apa yang ia usahakan.

    3. Kelak dia akan masuk ke dalam api yang bergejolak.4. Dan (begitu pula) ISTERINYA, pembawa kayu bakar.

    5. Yang di lehernya ada tali dari sabut.

    "Pembawa kayu bakar" dalam bahasa Arab adalah kiasan bagi penyebar fitnah. Isteri Abu Lahab disebut pembawa kayu bakar karena dia selalu menyebar-nyebarkan fitnah untuk memburuk-burukkan nabi Muhammad SAW dan kaum Muslim.

    Walaupun ayat ini ditujukan pada mereka yang lemparkan fitnah untuk memburuk2 RASullulah s.a.w tapi AlQuran adalah untuk semua zaman. Dosa fitnah adalah dosa yang sangat berat, fitnah terhadap orang biasa pun sudah apatah lagi fitnah terhadap pemimpin yang akhirnya negara dan rakyat jadi porak peranda, dosanya LEBIH BERAT LAGI. Insaf dan taubtlah sebelum terlambat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan Azizah lakukan ini semua juga untuk diri dia...status atau pangkat nak jadi first lady ganti Rosmah. Sebenarnya dia jealous.

      Delete
  18. Kami sedih dgn mh370. Tapi kalau parpu dan mak bapak dia cepat mampus ini akan jd berita gembira pd kami semua - Kelab pemuda KL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn balik pada ko sudah, baru padan.

      Delete
    2. Ya semuga doa tu terpantul balik pd Anon 6.06.

      Delete
    3. Sorry i mean doa tu terpantul balik pada Anon 2.53.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!