WAH HAMPIR 20 JUTA DAN HIGHEST IMPACT???

Fuyoh blog aku dah hampir nak cecah 20 juta ni! Ini dah kira HIGHEST IMPACT ka???? Ini macam kalau aku mau jadi pemikir la mana-mana punya agensi la, boleh ka? Aku janji akan pusing satu Malaysia pakai motor besar ka, kereta mewah ka pastu post gambar kat Instagram ala-ala Wak Doyok ka?

Boleh ka? Takdak ka mana-mana agensi nak tawar aku sebab kan aku ni HIGHEST IMPACT??? Ala, boleh la, boleh la ya? Boleh ke?

Gaji mau besar la....Muahahahahahahahaha

3 Responses to "WAH HAMPIR 20 JUTA DAN HIGHEST IMPACT??? "

  1. tahniah.
    semoga terus suarakan hati rakyat.

    ReplyDelete
  2. ooo.. lapo duit jugak. ingat wasatiah aje..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!