PANAS! SAMPAI BILA KITA AKAN TERUS DIHINA?

Senarai Perbuatan Orang Yang Tak Boleh Duduk Secara Bertoleransi Di Malaysia


1. Namewee hina lagu Negaraku.

2. Pasangan Alvivian persenda berbuka puasa dengan Bak Kut Teh.

3. Pelajar Cina di England membuat provokasi terhadap Perdana Menteri semasa lawatan di sana.

4. Anak Cina bersikap racist dengan pekerja Melayu KFC. Pekeja tersebut dibuang kerja.

5. Anak Cina pijak gambar muka Perdana Menteri.

6. Cikgu Cina menyebut ;
Melayu Bodoh
Melayu BABI
Melayu Bangang
Melayu Sial
Melayu Pukimak dan turut menghina kerajaan apabila menyebut ;
Kerajaan Bodoh
Kerajaan Lembu
Kerajaan Babi sebab diketuai oleh orang Melayu

7. Tian Chua hina pengorbanan perajurit Lahad Datu.

8. Anak Cina hina ucapan YDP Agung.

9. Guru Besar SRJK (C) arah cikgu buka tudung.

10. Bank Cina tak bagi staf sembahyang.

11. Cikgu Cina pakaikan loceng pada leher dan menyuruh pelajar makan rumput.

12. Anak Cina Penang tunjuk isyarat lucah kpd Permaisuri Agung.

13. Cina halang Masjid kumandangkan azan.

14. Anak Cina belajar di luar negara terbalikkan bendera Jalur Gemilang slps PRU 13.

15. Beberapa orang Cina rakyat Malaysia berhimpun di Singapura hina kepimpinan negara.

16. MP Seputeh, Teresa Kok hina pemimpin negara dan perajurit di Lahad Datu.

40 Responses to "PANAS! SAMPAI BILA KITA AKAN TERUS DIHINA?"

  1. admin apasal komen tapis ? untuk soaln diatas tu ko sruh PM yg jwb

    ReplyDelete
  2. Babi punya cina...

    ReplyDelete
  3. Ni Parpu,hang jangan nak sentimental sangat. PM Najib pun tak kisah benda2 ni hang pulak nak lebih2. Dok ada ISA elok2 di mansuhkan. Konon nak ganti dengan undang2 baru - SOSMA. Sosma toya apa. Semua puak komunis 2 ni dah tak takut dengan SOSMA. Ada Menteri KDN baru ingat ke bolehlah nak bagi puak2 komunis ni senyap,emmmm hampeh. Hangat2 taik ayam Menteri KDN. Sebelum PAU br2 ni wah...cakap berdentum dentam tapi hujung masuk bawah kain jugak. PM Najib tak boleh harap la. Kalau nak bagi peruntukkan ke sekolah vernakular cina bolehlah harapkan Najib. Menteri2 kabinet lain membisu seribu bahasa. KJ,alamak......dia ni tak boleh percaya dan tak boleh harap. Entahlah parpu,apa nak jadi dengan nasib Melayu di Malaysia ni. Tak lama lagi melayu di Malaysia akan terima nasib macam melayu Singapork la jawabnye.

    ReplyDelete
  4. Yang semua itu di Cipta oleh BTN (Beruk Taman Negara)ke nak menyemerak Perasaan Budak2 Melayu supaya Isu Barang Naik diketepikan.

    ReplyDelete
  5. 1. budak kesayangan menteri pelancungan umno.. tak boleh usik.
    2. pasangan kesayangan ANUwar.. tak leh usik.
    3. cina kesayangan najib.. mana leh usik wooo..
    4. KFC kan org melayu johor punya.. sbb tu cina tak de pe
    5. anak cina pijak muka PM.. itu berlaku kat bersih.. melayu PAS jaga wehh, giler kau nak usik cina tu. 6. kan cikgu tu bawah kerajaan UMNO johor. tentu la UMNO tak usik.. nak kene marah PM?
    7.tian chua kan dah kesal sangat sangat. lagi pun UMNO says ok. apa masalah?
    8. kan ANUwar kata, agung tu mana ada kuasa.. tu yg ok hina kot..
    9. laaa.. buka tudung ok per... PAS tak kisah tudung tudung ni.. tak islam. yg wajib pakai tudung rosmah jer.. yg lain telanjang pun PAS suka..
    10. bank cina tu sebab PKR dan PAS suka guna khidmat dia org tu.. mana boleh marah, kang camne PKR dan PAS nak keluar duit...
    11. ni sbb melayu malas, kene la guna cara ni. lagi pun sekolah cina lagi hebat dari sekolah kebangsaan. tentu la boleh buat penghinaan.
    12. anak cina tu kan ikut khalifah islam yg sekarang ni CM penang. PAS pun kata CM tu dah masuk islam. tak baik lawan sesama islam.
    13. cina tu halang kat kawasan kondo PR puchong. .. melayu tu kan suka di hina begitu.. apa masalah nya pulak.
    14. alaa anak cina tu belajar kat taiwan.. bukan dlm negeri UMNO pun.. apa salah puklak.
    15. singapore kan PR kata bagus utk di jadikan negeri contoh... jgn lah melayu marah mereka. PR pun tak marah..
    16. teresa kok nanti akan di maafkan oleh umno dan kerajaan. hang jgn la provoke lagi. Datuk Seri Rauf kata, terese menyesal... jadik ok per..

    LAGI PUN ORG MELAYU KAN BANGSA PEMAAF. MAAF KAN JE LA MEREKA.

    ReplyDelete
  6. Cina naik kepala SOMBONG sebab dia fikir dia kuat.

    China akan bakup semua perkara termasuk NAJIS yg dia berak di Malysia..

    Saya fikir jika ada tindakan menghapuskan Namewee, teresa Kok, Alvin dan vivian secara kekerasan- China akan mengALU2kan.. dan Mengucap TAHNIAH kapada Malaysia & Orang Melayu..

    Negara China sudah banyak menghapuskan BABI2 dikalangan rakyat mereka..
    Sifat Genetik Cina hanya diam dgn undang2 KERAS & KUKU besi..

    Jika diberi peluang bebas..Cina akan membuat perkara2 yang mencabar & merosakkan Orang lain.

    ReplyDelete
  7. Datin Seri Najib perlu mengembalikan ISA. Kalau tidak perkara ini akan dilapurkan kpd Dato Seri Rosmah Mansur.
    Jangan biarkan si POYO ini menyelubungi anda...............

    ReplyDelete
  8. Aku rasa pintu kemaafan sudah ditutup rapat kepada bangsa cina yang kurang ajar ni .......sudah sampai masanya kita bertindak tegas dan keras untuk mengajar merika agar lebih bersopan dan sensitif .
    Adalah dicadangkan kita mencari cina cina yang membuat kenyataan atau ucapan yang dengan jelas meperlekihkan orang orang Melayu secara umumnya .....tangkaplah ...dan buatlah sesuka hati kamu untuk memberi pengajaran kepada merika ......kalau perlu koyakan mulut merika ......dan kalau yang perempuan tu bubuh cili kat alat sulit merika ...biar merika rasa .......tangkap merika tang terlibat dan bogelkan ...dan bakar seluar baju serta apa saja yang dipakainya....kemudian suruh merika berlari dalam kedaan bogel ........buang kunci kereta merika ..dan musnahkan handphon ....suruh merika balik dengan menaiki pengangkutan awam .......Tunggu mangsa yang pertama tak berapa lama lagi .....

    ReplyDelete
  9. Alah tak payah layan la. Itu semua otak tak centre punya orang la. Cikgu yang suruh budak melayu makan rumput itu sebenarnya adalah pesakit mental. He is still on medication. Kata guru besar dia, pada hari kejadian cikgu itu terlupa makan ubat. Itu lah alasan guru besar kepada waris pelajar yang menjadi mangsa semasa pertemuan minta maaf.

    Pemimpin politik cina yang sengaja sakitkan hati orang melayu dan hati orang islam, itu semua adalah otak tak centre punya pemimpin. Tak payah layan lah. Kalau layan takut kita pun boleh jadi gila macam mereka juga apa.

    ReplyDelete
  10. Taniah kepada orang Melayu yang mengejar undi Cina. PM pula lembab. KDN pun 2 x 5 hanya berani pada pemilihan MT. Jangan sampai orang Melayu angkat parang panjang dan laungkan jihad. Kalau berlaku aku akan tebas Cina2 haram jadah ni. Pasti akan berlaku tidak lama lagi. Kalau tak percaya tengoklah nanti. Aljuburi masa tu cabut lari dengan kuncu2nya.

    ReplyDelete
  11. Tunggu sampai bila?
    Tunggu sampai PM Malaysia berani dan tegas macam Tun Dr. Mahathir.

    ReplyDelete
  12. Penghinaan ni tak jadi kudis pun pada kita.. Sepatutnya begitu.
    Jadi kepada cina teruskan menghina melayu teruskan

    ReplyDelete
  13. Demokrasi ini merugikan Islam,bangsa Melayu dan bumi tercinta ini.Melayu sudah hilang orang yang layak memimpin.Atas nama Islam dan tolak ansur konon,kita sebenarnya membawa kerosakkan kepada diri sendiri.Racun yang dibawa oleh orang agama isle dan para pemimpin mereka amat berkesan sekali dalam meruntuhkan nilai kita.Agama sekadar menjadi candu masyarakat,hakikatnya kita menjadi sangat pengecut untuk menyatakan kebenaran,sebaliknya bertindak mengikut kehendak kafir musuh Islam yang nyata.Dengan mengikut kehendak orang yang makan babi ini,maka ini menunjukkan yang kita sudah hilang pertimbangan sebagai penganut Islam yang mengaku beriman denganNya.Kepercayaan kita sudah ke mana?Bukankah kita yang sepatutnya memimpin?Ini bukan lagi tolak ansur namanya,.....ini adalah bersubahat.Bintang Tiga terus menyerang bertalu-talu sehinggakan dalam setiap pejabat ada mereka.Mereka membawa racun sehingga ke dalam masjid.Melayu malang dengan bangganya menerima racun itu sebagai penawar.Agama dijadikan komoditi yang membawa keuntungan duniawi.Undang-undang dan keadilan itu tidak kenal antara satu sama lain.Sekarang ini keturunan bintang tiga diletakkan sangat tinggi kedudukannya,samada oleh pemerintah atau pun pihak yang menentang pemerintah.Hukuman kepada cina yang terang-terang khianat adalah 'kemaafan'.Melayu batuk sahaja terus dicap rasis.Masa depan Malaysia akan gelap selagi pengkhianat dan petualang tidak dihukum.

    ReplyDelete
  14. Penghinaan yg paling besar dalam sejarah Malaysia ialah apabila perlembagaan dipinda pada 1993 diikuti oleh siri penghinaan Umno terhadap Raja2 Melayu, termasuk:

    - memuatkan berita dalam akhbar yang menghina cara kehidupan Raja2
    - ucapan pemimpin Umno yang menyindir Raja2 diulang2 di TV
    - ulang tayang filem lama tentang kelemahan Raja2 di TV seperti 'Musang Berjanggut', 'Singapura Dilanggar Todak', 'Hang Jebat' (hero Nordin Ahmad), 'Sultan Mahmud Mangkat Dijulang' dan lain-lain lagi yang nampak sangat untuk menyindir Raja2
    - penghinaan paling memalukan ialah apabila Umno sanggup melantik Sultan baru untuk Kelantan di bawah sebatang pokok bagi menggantikan Sultan yang diiktiraf oleh perlembagaan negeri ...

    Mungkin Umno sudah lupa atau buat-buat lupa, tapi rakyat tak pernah lupa!!

    ReplyDelete
  15. Bersabarlah Parpu . Tak kan lah kau nak orang melayu mengamuk . Nanti semua orang jugak yang rugi kalau negara ini kacau bilau . Tengok apa jadi kat Thailand sekarang . Tak kan lah kau nak negara ini jadi hura hara macam Thailand sekarang .

    ReplyDelete
  16. Gomen mcm dah terhutang2 budi body segala2nya sampai dah jadi bisu tuli.

    ReplyDelete
  17. Melayu sememangnya bodoh lagi bebal, Memangpun harus Melayu di hina macam gini. Melayu sememangnya tak layak perintah negara Malaysia kerana DNA diaorang ini dari hutan rimba link dengan neaonthedals yang tak bertamadun.. Aku sarankan serahkan pemerintahan negara ini kepada Cina kerana mereka rajin kuat bekerja. Melayu tak layak perintah wilayah Nusantara. Yang buat Negara ini maju pun bukannya Melayu, malah orang India mamak Mahathir. Dengan China terus menguasai dunia AS pun akan melutut kak kaki diaorang. Please we need a Chinese Prime Minister to save Malaysia from further ruins!!! Guang Eng is a better man for the job. The Malays has been given a mandate to govern this country far too long without any progressive positive development on racial stand and economics mights. About Zahid Hamidi he is a traitor to be reveal soon by the people around him. I myself don't trust him! The Malays are fooled to trust a manipulative man to be their new PM. Serahkan Negara ini kepada kuasa Cina!!! China rule!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serahkan lancau Lim GuAn jEng kat Babi caucibai Teresa Cock. Serahkan bontot Lim Kit Sial kepada Evangelista Jerusubang.

      Serahkan lancau Wee Cock Siong kepada caucibai Eli Wong. Kangkangkan caucibai Vivian kepada BABI HUTAN Karpal Singh.

      Delete
  18. Salam pada semau pembaca yang beragama islam dan melayu tulen yang cintakan bangsa, agama, dan bangsa melyu yang ada telor. (Yng tak ada telor birkan lah, meng dah ketrunan pondan). Bila saya baca dari tulisan parpukari, darah saya meluap, dan juga amat berasa sedih yang amat . Kalu kita teliti pada perkara yang berlaku, berasa amat geram, marah, dan............ kita mengharap, minta doa, buat sembayang hajat, dan lain......tapi masih juga di hina dan di perbodohkan.....tidak ada apa lagi ayat yang dapt saya luahkan meluahkan perasaan saya sebagain anak melyu, berugama islam tidak dapt pembelaan. CIna pukimak buat semau kwatim..bila maleyu buat trus ambil tindakan. Kerajaan di perintah oleh dari undian bumiputra dan melayu. Tapi yang sebalik nya kita di herdik dan dperkecilkan. Cukup lah dengan duit yang di limpahkan ...sekrang kita mengkehendakan kekuatan melayu, limpahan duit tidak bawak makna..sokongan bukan untuk material tapi kerohanian diri dan semangat kita sebagia orang melyu. Tak payah kita disyokana dengan limphan duit dan wang ringgit...yang kita mahu pihak pemrintah bertindak tegas dalam perkara yang di nyatakan oleh parpukari. Tunjukan kita kuat dan kukuh..bukan boleh di mainkan. We malay look as if we are weak and like a fool. They are laughing at us and nothing can be done about it. Mesti kah ada pemborantakan baru nak di ambil tindakan....Please do something about it...kerajaan Umno...tak payah beretorik dah naik muak dan mahu muntah. Buat sesuatu,..... bunga2 nya telah kelihatan, jgan biarkan orang melayu lupa diri dan bertindak. Enough is enough. uNTUK bangsa dan agama,.
    orang lama 1957

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhehe,tulisan lu berapi bro,tapi takat mane lu boleh pegi?kena terima hakikat la.melayu dah takde value,buat masa sekarang la.sampai satu masa nanti akan muncul satu pejuang melayu yg betul2 mengangkat martabat melayu.aku akan tarik kenyataan aku ni,

      Delete
  19. Tengok brader. Kau provoke pun melayu buat dek jer.... sebab tak kena batang hidung diorang. Entah sampai bila la melayu nak biar org hina. Bila dah merempat di tanahair sendiri agaknya. Jgn sampai sudah terhantuk baru tergadah.

    ReplyDelete
  20. kalau org melayu provoke sikit..tak dan suboh..polis dah sumbat masuk jail...

    ReplyDelete
  21. Sampai bila Melayu akan dihina? Selagi UMNO di ketuai pemimpin penakut. Ungku Aziz kata pemimpin kena garang, bukan jompromi sana sini. Kalau berani ambil tindakan pd betina Teresa Kok. Aku rindukan 13 Mei. Kena ajar binatang Cina ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun rindukan 13 mei 1969 sebab pada masa tu sa
      ya ada bersama.

      Delete
  22. Ini semacam karangan Biro Toyol Negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 9.31, Biro Toyol Negara yg kau gelar, lebih baik dr Dog And Pig lu...lu bangsa pagsai bo cebok, bangsa bangsat yg tak tahu kenang budi Melayu. Sbb tu aku rindu 13 Mei utk ajar kau. Dasar Cina komunis.

      Delete
  23. last skali, halau je cina2 biadap and tak faham tentang kontrak sosial yg sedia lama wujud di malaysia ni. Ingat negara mak bapak dia..Padan muka org melayu, sentiasa bercakar dalam isu politik tanpa kemajuan apa-apa..last2 cina yg kaya..Fikir kan lah...

    ReplyDelete
  24. Sebenarnya bukan orang cina menghina orang melayu tetapi orang melayu tidak menjaga kehormatan dan maruah bangsa mereka sendiri.Ingatlah tanpa Islam,melayu adalah bangsa yang tidak mempunyai spa spa lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu dlm PR dah jadi bacul.

      Delete
  25. 1. Guru Melayu hina murid cina di sekolah aliran melayu......murid cina ini sudah jadi guru......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau time gua dulu teacher Cina ni dah menangis.

      Delete
  26. Tak payah nak heboh2. Melayu mana berani dah masa kini. Kalau berani ta perlu balas dgn kekuatan, Cukup buat provokasi video, artikel atau banner. Siapa Melayu yg berani? Mana ada wei... cakap saja lebey!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agak2 yg bakar patung lilin tu Cina ke?

      Delete
  27. Sampai bila2 la .melayu berani pakai keyboard je,idung melayu dah kena cucuk dengan cina,tak payah la nak berdemo ,buat report,semua tu poyoooo je....kena sedar la.melayu dah takde value ,

    ReplyDelete
  28. Melayu tlah layu, lemau, bacul, dayus, munafiq. lps kan lah kpd Cina tadbir ngara. kalau tidak Melayu akan terus dihina selagii Melayu belum hilang dari dunia....

    ReplyDelete
  29. apa nak heran bro..presiden umno sendiri dihina kena tipu dengan cinawa boleh buat derk jew.. maruah orang melayu dah hancus dgn playsafe presiden umno sendiri...harap orang umno tahu takat mana tebal muka nya..

    ReplyDelete
  30. Jawapanya selagi kita ada PM yang tak de telor macam Najib. Hapuskan ISA, layan cinabeng dengan istimewa,inilah hasilnya.PM paling bodoh tahap bangang dalam sejarah Malaysia.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!