INI SEBABNYA KENAPA SHAFIE ABDULLAH PATUT JADI PEGUAM NEGARA! WAJIB BACA

Steady la Shafie Abdullah, dia dengan selamba berkata kenal Anwar lebih dari semua termasuk Tun M sendiri! Apa kau nak kata wahai Anwar?

Aku doakan supaya Shafie Abdullah ni dilantik menjadi Peguam Negara....

24 Responses to "INI SEBABNYA KENAPA SHAFIE ABDULLAH PATUT JADI PEGUAM NEGARA! WAJIB BACA"

  1. Semoga Anwar didapati bersalah dan dijatuhkan hukuman PENJARA 50 Tahun......! Barulah AMAN Negara Malaysia..

    ReplyDelete
  2. Sorry parpu... Ghani patail still the best

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum wmt,
    Jangan 'galak' sangat. Pertempuran belum berlaku. TS Shafie bukannya hakim yg membuat keputusan. Beliau hanya sebagai pendakwa. Karpal dan Anwar bukan 'kecil anak'. Segala penangguhan tu ada 'benda' yg mereka berdua akan buat.
    Ingat, ringgit dan kuasa asing seperti CIA dll dajjal berada dibelakang Anwar.
    Ingat Allah swt dan mari kita beramai-ramai memohon keadilan daripada Ilahi.
    Dan jangan lupa juga bahawa para hakim adalah manusia. Bukan malaikat....
    Wallahhua'lam.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, kalau kita memikirkan seperti ini tak payah mahkamah. Kita buat yang terbaik, kalau memihak kepada Anwar oleh kerana wang ringgit maka hakim juga tidak terlepas dari hulkuman Allah di akhirat nanti.

      Delete
    2. BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH. ADA NAMPAK KE....

      Delete
  4. Pada saya orang yang paling dan sangat mengenal Anuar, malah mempunyai semua bukti pasal Anuar luar dalam adalah....tak lain dan tak bukan......KARPAL SINGH. Dengan ini teloq Anuar dalam gengaman Karpal dan DAP. Nak cakap apa lagi??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Anwar have created enough trouble to the country"

      Delete
  5. Anwar dan Karpal tidak akan menyerah dengan begitu mudah sekali...Jika 4.7 juta rakyat Malaysia sedia meletakkan otak mereka dikepala lutut, mempercayai bulat-bulat Anwar, adakah 5 orang hakim sukar untuk turut mempercayainya, atau melihat apa yang 4.7juta orang gagal lihat dan fikir?

    ReplyDelete
  6. Semoga tuhan membalas bapak segala pembohong iaitu anwar ibrahim satay kajang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg pelik kes Atantuya knp AG tak buat rayuan!Persoalannya adakah beliau bom diri sendiri?

      Delete
    2. Kalau Anwar menang , satay kajang akan turun harga .

      Delete
    3. Eh eh tiba2 klr sekor barua ngomel pasal altantonggeng. Tu la padahnya trying to get fresh with somebody who is a crook. They become dumb n blew up themselves. Video besi...

      Delete
  7. Lepas sorang2 timbul mengaitkan juboq anwar dgn org lain... ramai gak yg berminat dgn juboq anwar nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jubok penuh dgn taik.

      Delete
    2. Kak bedah minat juboq atau yg melintang panjang macam dlm filem China doll......tu

      Delete
  8. yang melepaskan hanturaya ni dulu si bodohwi , satu malaysia huruhara dia buat bodo je, duduk diam2 buat muka sardin je

    ReplyDelete
  9. Parpu... engko carilah cerita lain.. banyak sangat dah blog cerita pasal anwar.

    ReplyDelete
  10. Semoga Allah SWT memberi Taufiq Hidayah..dan Petunjuk kepada Segala KEBENARAN yg Haq dan yg Batil.. InSHAA ALLAH AMEEN

    ReplyDelete
  11. Jika kerajaan lebih percayakan Shafie kenapa tidak ditamatkan saja perkhidmatan peguan negara. Apakah khidmat Shafie tidak perlu dibayar. Jadinya kerajaan membayar gaji peguam negara untuk apa.

    ReplyDelete
  12. U can cheat all people sometime but u definitely cannot cheat all people all the time. Sorry Anwar your time is up. I hope u once again get behind bars and make lot lot lot of people happy.

    ReplyDelete
  13. Malaun mana tiba-tiba timbul fasal Altantunya. Dah bodoh tolol pulak. Ingat orang lain bahlol macam awak. Altantunya tu Mak tiri bini Pak hang ka?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!