GEMPAR BERAPI! VIDEO SEKS TERBARU ANWAR DI KAJANG?

3 Responses to "GEMPAR BERAPI! VIDEO SEKS TERBARU ANWAR DI KAJANG?"

  1. Nakal gila wei video ni...hahahahahhaa..sama2 kita tolak peliwat ni daripada terus merosakkan msa depan malaysia...

    ReplyDelete
  2. anti kominis dan DAPpigsFebruary 20, 2014 at 10:13 PM

    Aku memang dah lama tolak Bapak Peliwat Tegar Negara ni tapi masalahnya puak LGBT dan keder2 kominis Dong Zau yang bersepah kat Kajang tu lah.....

    ReplyDelete
  3. Woi Pas haramjadah buka mata skit lihat politik kotor anwar ibrahim bertanding prk kajang.....Pas jngn jadi babi menyondol jer.... ustaz mcd azhar idrus

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!