APA? ANWAR ADALAH MUSLIM DEMOCRAT? MUAHAHAHAHAHAHAHA

Kah kah kah kah! Muahahahahahaha! Islamic Demokrat? Kui kui kui...tolong la aku tak tahan, sakit perut aku baca...

Seorang PELIWAT yang suka membelasah China Doll dan seorang pengkhianat negara dijadikan role model Muslim Democrat? Muahahahahahahaha

Khaiikkk Ptuiiihhh

41 Responses to "APA? ANWAR ADALAH MUSLIM DEMOCRAT? MUAHAHAHAHAHAHAHA"

  1. Hahaha ada pulak barua klrkan buku ni hahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa la korang ni.. macai al juburi bukan main bangga lagi ngn buku ni.. padahal barua komunis bukan paham apa pon.. puiii

      Delete
    2. Apa nak hairan sangat penulis buku tu pun bukan Melayu/Islam dan orang luar apa yang dia tahu. Pengeluaran buku itu pun mungkin bermotifkan politik murahan.atau pun diupah Anwar..BABI ni apa benda yang dia tak buat.

      Delete
  2. Kalau ada jual pun, Siapa nak beli? hahahahahahahaha ada ada je lah Pak Liwat ni! lepas satu, satu lawak bodoh dia buat. hahaha. Pak liwat pun boleh jadi role model Muslim Democrat eh? Dasshyatt! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh ramailah yang nak beli..puak2 cina DAPig dengan lebai taik PASetan memang menantikan kemunculan buku peliwat nih..silap-silap bole jadi buku yang paling laris di pasaran

      Delete
  3. Muslim democrat my ass...sampai membenarkan seseorang keluarga muslim yang mendapat anak untuk memberi kebebasan kepada anak nya memilih agama? itu muslim democrat? PUKI LAKNAT MAK ANG LA ANWAR OI! gi isap pelir orang tuh nye keja ko bagus dan liwat ko memang pro liwat teruskan je dalam bidang tuh

    ReplyDelete
  4. Aduh sakit perot aku tengok benda nie....kah kah kah kah....muslim democrat ape kejadahnya....Buat haji pun x penah...nak bersumpah depan kabah pun takot...nie lak jadi muslim democrat....ape nak jadi dengan dunia nie

    ReplyDelete
  5. bagus la orang bukan islam yang tulis buku nie memang dia tahu sangat la kan islam tuh ape....soh orang islam yang xtahu pasal budha atau kristian tulis buku pasal mane2 tokoh dorang...mesti kelaka kan...silap2 mula world war 3

    ReplyDelete
  6. Gambar buku tu Si Nuar Al Sodomi pakai jam Omega ke?

    ReplyDelete
  7. tolong la tak manis sungguh si anuar cakap pasal islam..
    dia dah papa kedana sangat ke sampai nak jual buku pulak dah..
    tu pun jual la buku pasal liwat kot2 ada ramai pembeli sebabkn terdesak nak duit..
    nie buku pasal islam..tu pun isi dalam bukan idea dia ciplak sapa punya pun tak tau la
    nightmare sungguh perangai anuar sejak kalah nie hua3

    ReplyDelete
  8. muslim democrat?? really..?? itu pun utk seorg peliwat mcm anuar tu???haha apasal lah si anuar nie suka sgt memalukan dan membodoh2kan diri dia ek..tolong lah sapelh barua yg nk beli buku dia tu wey..tak masuk akal lgsg kot..hahaha

    ReplyDelete
  9. buku tu klau bagi free pun aku tak nak.aku lebih rela buku tun mahdir walaupun aku korbankan duit belanja pasar aku.coz ceritanye lebih memberi faedah kpd rakyat mlasia dan pengajaran di dlmnye

    ReplyDelete
  10. Khaiikkk Ptuiiihhh...nasib baik aku tk pernah tgk buku nie..kalau tak mmg dh kena "Khaiikkk Ptuiiihhh" dh buku nie...seorang MUNAFIK di gelar Muslim Democrat?? jenis kegilaan apakah ini??

    ReplyDelete
  11. baik baca buku sejarah melayu..kalau lah boleh duputarkn masa pastikn jangan bagi kewarganegarawan pada cina babi semua tue

    ReplyDelete
  12. baguslah kes juburi nie dibuka semula..

    ReplyDelete
  13. In Islam there is no such thing as Muslim Democract . Either you are a good Muslim or a Bad Muslim . The word "Muslim Democract "is an innovation which is BIDAAH.

    ReplyDelete
  14. I will consider buying this biography if there include stories of his sodomy experiences and his sexual experiences with other women, the China Doll exposure included. Otherwise, the biography is full of bullshit, cowshit, his-shit,.........

    ReplyDelete
  15. SAKIT PERUT DIBUATNYA AKIBAT GELIHATI DENGOR NUAR JUBO BUAT BUKU MUSLIM DEMOKRAT????
    GOLI HATI DEN TAK HABIS LAGI....HI...HI...HI...HI...HU...HU...HU.... TERASA NAK TERKUCIL PULAK. KALAU TERJUMPA BUKU TU BOLIH BUAT LAP BONTOT.
    BUKU BERKENAAN PENGALAMAN TUTUH BONTOT ORANG TUA DAN ORANG MUDA ADA TAK?

    ReplyDelete
  16. siapalah yg nak beli buku si peliwat tu, yg beli tu mmg dah hilang akal punya org..... mmg patut pun mph boook tak jual buku si peliwat tu................

    ReplyDelete
  17. anawar al juburi nak dijadikan contoh ke. puii tak layak langsung dia dijadikan contoh muslim democrat. kenapalah masih ada org bodoh yg sokong si peliwat tu... sudah2lah wahai manusia buka mata krg tgk akan kejahatan si peliwat ni. jgn kerana dia kita semua kena laknat dari ALLAH SWT.

    ReplyDelete
  18. Pukimak mak hang anon 8.33pm. Akudoa perempuan hang dirogol gagak hitam afrika sumbangan barisan najis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa penyokong tegar peliwat dah masuk..syuh syuh.

      Delete
  19. Bnyak betul melayu pendengki dlm komen2. Malu aku jd Melayu. Klu dibenarkan aku nak tukar bangsa. Dasyat betul ni semua mgkin kerana bnyk mkn duit haram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau sanggup lah tak jadi Melayu sebab tersentak komen komen benar tentangBoss kau macam tu.

      Delete
    2. Apapun kalau boss hang menang di Kajang jangan harap dia boleh jadi MB Selangor. kerana Allah telah tutup pintu untuk Anwar jadi pembesar negara setelah dia dipecat Allah melalui seorang hambanya bernama Tun M dahulu 1998. kita berpegang teguh kepada qadak dan qadar.

      Kita semua jangan bimbang atau gundah gulana sebab BABI ni tidak akan jadi Pembesar Kerajaan Malaysia. dia dah kena sumpah pada tahun 1988. selepas dilepas dari penjara sial bekas banduan masih terlekat kat kulit dia.

      Delete
    3. Klau malu jadi melayu tukar bangsa kau sbb kau pon skali dah mkn duit haram...lepas tu boleh getout dari msia.

      Delete
  20. Buku itu untuk pasaran kaum PAS & kaum PKR (kaum Luth Malaysia), boleh dijadikan kitab rujukan untuk membuat fatwa...Penulisnya juga walaupun kapir harbi tapi layak dipanggil uztad setaraf Khalil Ghibran...macam LGE Omar Abdul Aziz Arrosyidunn Negara Penang DarulCinapek.

    ReplyDelete
  21. Strike him with Lightning already laa, sampah pengkhianat negara!

    ReplyDelete
  22. muka tak tau malu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka taik memang ler tak tau malu...

      Delete
  23. Kalau ada 10% kandungan buku tersebut dikira benar dah dikira baik.Dah cukup dijadikan rujukan utama pendukung2 penganut liberalism,homo,lesbian dan jenis2 yg sewaktu dgnnya.Padanlah MPH tak jual.

    ReplyDelete
  24. Kahkahkahhh...mcm kimak nuar ni. Aku cuma nak tunggu time dia mati je...nak tengok mati mata tebeliak..lidah tejelir kuar ke...atau mati dlm iman..senyum sokmo. Pada wanjijah dan nurulijah..jgn lupa ambik video tau masa nuar tengah nazak nak mati nanti..jgn lupa stenby 4saksi sekali...haha.

    ReplyDelete
  25. Demo crazy muah, muah, muah

    ReplyDelete
  26. Patut buku tu bagi title 'Konkek Democrat'

    ReplyDelete
  27. padan la dia marah sangat dengan syed bukhari...
    rupanya sebab buku dia tak dijual...
    bodo punya musibat tua tatau malu pencacai angkut najis

    ReplyDelete
  28. Siapa percaya dia muslim democrat, mungkin maria ozawa percaya kot

    ReplyDelete
  29. Nuar Jubo ada buku??. Hahahahahahah. Sapa nak beli buku ni pown. Barua PAS, PKR kan semua bongok2, bukan suka membaca pun. Baca pun, jurnal2 sampah macam keadilan daily, harakah (pengiklan jamu2 seks tenaga batin). Hahahaha.

    ReplyDelete
  30. Mulim demokrat published by peter lang.. tak relevant langsung publisher nak justify org tu muslim demokrat or whatnot

    ReplyDelete
  31. Model KY ok lah kot

    ReplyDelete
  32. Ada juga malaun yang dok sokong dia. Dah makan upah lah tu. Kalau tidak takkan nak bela pulak. Sejak dalam UMNO lag9 dia ni duit. Dialah bapak segala politik wang. Bila dah jadi Ketua Lanun tabiat ni mana boleh buang.

    Mulut Kapai Sink mulut anak Pak Awang termasuki mulut Sabu habis semua kena sumbat dengan duit.

    ReplyDelete
  33. bukan muslim demokrat, tapi muslim keparat!

    kepada orang selangor saya ucapkan tahniah kerana bakal mendapat MB kaki kunyit hahahah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!