TERKINI! KENYATAAN KU NAN TENTANG INSIDEN TUMBUK TIMBALAN MENTERI OLEH PEMUDA UMNO!

Aku pun sokong dengan kenyataan Ku Nan ni, orng macam ni tak layak duduk dalam UMNO, perbuatan samseng seperti ini mesti dielak, Apa barang la nak gaduh sesama sendiri? Itu pun pasal tak dapat transfer? Gila ke apa dia ni? Kasi pecat je dia ni...abis cerita..


39 Responses to "TERKINI! KENYATAAN KU NAN TENTANG INSIDEN TUMBUK TIMBALAN MENTERI OLEH PEMUDA UMNO!"

  1. bagi peluang ahli umno beri penjelasan... jgn terburu2 menghukum.., jgn layan sgt semangat 1 m'sia tu.. yg akhirnye nanti makin ramai org melayu menyampah dgn umno.. bn harus igt.. ku nan harus igt.. najib harus igt.. undi umat melayu dan islam la mereka masih membentuk kerajaan.. kamal india tu pon harus igt.. keling pon tak semua undi dia... jgn berlagak mcm kakitangan awam yg dilantik dan dibayar gaji..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah habis jilat telor Cina, sekarang sampai giliran nak hisap kote keling pula.....Umno makin lama, makin celaka

      Delete
    2. Telor UMNO dah dimakan oleh Najib. Tengok apa jadi dengan kes Tian Chua dan Stopa Ali....

      Delete
    3. Guru xde komitmen jgn disimpan kesian murid.

      dulu pun klu sesiapa yang spm dptteruk boleh g jmpa yb umno utkmasuk maktab.

      Krn nk tolong seorg habis 300 murid terima bahana kelak. Guru kencing berdiri murid jdi guru kpli. Terima kasih umno.

      Delete
  2. parpukari harus byk2 igtkan kerajaan bn tentang sumbangan undi2 melayu dan bumiputra yg mengekalkan kerajaan bn.. utk mereka tidak lupa utk memblsnye jika mahu kekal berkuasa dlm pilihanraya yg akn dtg... undi india mcm lalang.. undi cina semua da maklum bulat2 kpd PR. nak tak nak bn kena jgn undi melayu baik2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib bacul

      Najib dayus

      Najib pondan

      Najib lembik bapok tak tegas

      Gagal memerangi pemberontak nasrani

      Gagal membenteras pelampau cina dap komunis samarata

      Gagal menangkap subversif pas kopiah khawarij barua dap

      Gagal mendakwa pengkhianat anwar homosex kj marina mujahid murtad liberal

      Gagal menaikkan sosio ekonomi melayu cina gak yg kaya

      Gagal menutup sekolah cina the source of evil rasist

      SILA LETAK JAWATAN

      SILA LETAK JAWATAN WAHAI NAJIB PONDAN

      Delete
  3. Lembam punya ADUN UMNO.Kalau dah ada BODY CONTACT kau betul macam mana pun kau akan nampak salah jugak.Ini geng gengster ker nak settle problem guna kekerasan.

    UMNO LEMBAM DAN BODOH SOMBONG!

    ReplyDelete
  4. Nak senang cerita .... undi lah PAS . Untuk kesejahteraan hidup anda dan keluarga . PAS yang terbaik .

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapat masuk syurga ke wahai ulamak?

      Delete
    2. Angelina Evangelista.January 16, 2014 at 11:59 PM

      Sama sama kita berdoa pada Tuhan Alah, Tuhan Kristus semoga kita semua diselamatkan dari malapetaka yang dibawa UMNO. Bersatulah hati dan Tuhan Yesus pasti menyelamatkan kita Malaysian.

      Delete
  5. UMNO ni nak ahlinya tunduk kepada si keling tu......Nak jaga Melayu Kononnya....puiiii

    ReplyDelete
  6. Macamana orang yang tahu diplomasi ni boleh terjun dalam kancah politik... Tak ada otak.

    ReplyDelete
  7. Undi melayu untuk mempertahankan Islam juga. Jika kita menghukum pemerintah sekarang dgn mengundi parti lain, seperti si loncai terjun dgn labu labunya.

    ReplyDelete
  8. Salam Bro,bagi aku ini bukan soal bodek ke,nak dapat undi ke ,bukan ! Sebagai seorang guru,aku rasa perbuatan menumbuk orang bila tak dapat tranfer tu macam perangai budak-budak.Ini juga tak ada kena mengena dengan UMNO ataupun politik.Jangan sesekali guna jawatan dalam politik untuk menunjuk kuasa.Ingatkan pada individu tersebut ini soal pengurusan kerajaan bukan soal politik.

    ReplyDelete
  9. petik dari blog kassim ahmad..


    Sejarah membuktikan bahawa Malaysia berasal sebagai negeri-negeri Melayu, dan Cina dan India sebagai pendatang. Berkat kemurahan hati mereka, bangsa-bangsa pendatang ini telah diterima menjadi warganegara Malaysia. Bangsa Melayu akan menghormati perjanajian ini sampai bila-bila. Tetapi kami beri amaran keras kepada mereka supaya jangan melampaui batas.

    Kami memberi jaminan kepada sahabat-sahabat kami dari pelbagai suku- bangsa dan agama di Malaysia dan di seluruh dunia bahawa kami hormat dan bersikap lembut kepada kamu. Kamu sekutu kami dalam perjuangan besar ini. Ayuh, mara! Kejayaan besar di pihak kita.
    -----------------------------------------------------------
    --------------
    KASSIM AHMAD seorang penulis bebas
    Malaysia.

    ReplyDelete
  10. kong kalikong...
    hei macai..kan puak omno tu pun dah barua nak heran apa..ko tgk la pngai puak omno ni..yg duk jd batu api sapa..puak mana kalau bukan omno..bukan nak tarbiah ahli bg elok akhlak tp ajar bg jd batu api dgn bangsa lain..cukup celaka omno ni..guna nama islam untuk permusuhan..kutuk bangsa lain suka hati..bila bangsa lain kutuk balik mula nak marah..apa jenis puak omno ni..pemimpin ko dulu yg terima prjanjian dr british utk kaum pendatang ko nak salah org len..punya nak dpt merdeka gadai abis maruah bangsa smpai bg singapore kat cina..ko krna baca sejarah..banjir pun asyi p ambek gmbar ja kata bantuan kerajaan..ko p kuantan tnya sndiri mngsa bnjir..sape yg brtungkus lumus..harap bantuan jkm nak cop lambang kati dulu baru nak bagi..cilake la puak omno ni..smpai piem kena hina satu dunia pun duk puja lg..pas tu nak mrah kat cina..hahaha..lawak btuk puak omno macai..puak ko harus tobat la..amal kan ajaran islam yg sebenan..suruh ahli dan pemimpin ko tngalkan maksiat..bg contoh teladan leklok kat rakyat..pemimpin pun samseng nak marah kat ahli samseng..puithhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudahlah mamat.. pergi bagitau kat haji adi dan poknik tu cukup cukuplah jadi keldai puak kapir tu.. memalukan islam je.

      Delete
  11. JIKA PUNCA DARI MELAYU TERUS AMBIL TINDAKAN.
    JIKA CINA KERAT TELOR MELAYU BOLEH SAJA DIMAAFKAN.
    JIKA INDIA MAKI MELAYU, TERUS SAJA DIMAAFKAN.

    INILAH DIKATAKAN MELAYU HAPRAK, MEMBODOHKAN BANGSA SENDIRI, MENGAGUNGKAN BANGSA PENDATANG.
    SAMPAI BILA-BILAPUN MELAYU DITINDAS OLEH MELAYU DAN PENDATANG.

    BODOH PUNYA ORANG ATASAN,
    INGATKAN UMNO INGIN MENDAMAIKAN SUASANA,
    TETAPI TERUS DIPADAMKAN MELAYU YANG BERTINDAK KASAR,
    BANGSA PENDATANG DIMULIAKAN.
    MALANG MELAYU ISLAM DIBUMI MALAYSIA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana tak malang... ada satu puak melayu yang sanggup pakai serban kulit babi demi undi... Malang sungguh

      Delete
  12. UMNO sudah jadi lembik... kita perlu orang begini untuk berhadapan dengan samseng2 pembangkang yang rajin pergi berdemo... tubuhkan pasukan khas dikepalai rizuan utk berentap dengan samseng2 pembangkang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keras dengan tongong ni ada iras iras.. Tapi yang mamat umno tu buat adalah jelas tongong.

      Delete
  13. UMNO sudah jadi lembik... kita perlu orang begini untuk berhadapan dengan samseng2 pembangkang yang rajin pergi berdemo... tubuhkan pasukan khas dikepalai rizuan utk berentap dengan samseng2 pembangkang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keras dengan tongong ni ada iras iras.. Tapi yang mamat umno tu buat adalah jelas tongong.

      Delete
  14. 2:15,3:09...Pukilahhhh...

    Tu kat johor cik gu muslimah di paksa tanggalkn hijab klu mahu terus mengajar di srjkc oleh cikgu besar cina DAP apasal korang tak mahu buat demo....,pantat lah!

    Klu demo yng di ajurkn puak menyokong murtad kemain lagi ko orng telompat2..
    Hipokrit punya PAS PIS PUS!

    ReplyDelete
  15. orang yang laki bini duduk satu rumah, sedap je cakap pecat cikgu tu...
    cuba kalau laki mengajar kat selatan, bini mengajar kat utara...
    bertahun mintak pindah, tak dapat dapat...
    nak kena tunggu batang hidung sendiri?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. puki ayah hang..berenti je la kerja tu.bukan semua orang kerja cikgu..doktor,nurse n banyak lagi kena duk asing..xde bising2 pun..berenti kerja n jual air depan rumah..time xde orang boleh maen..
      bodoh..

      Delete
    2. Sebab tu YTL nak buat keretapi laju dari PPinang ke Johor, dalam masa 3 jam dah sampai. Sokonglah YTL dan DAP. Tapi kalau yang bertugas kat pantai Timur tu minta mahaflah, YTL tak minat, tapi sokonglah Nick & the gang.

      Delete
  16. pemuda Umno mmg perangai mcm puki terutama umno p.pinang atau mamak padukang..sebagai pengajaran umno harus hantar pemuda ni ke Afrika supaya dia boleh bertumbuk dgn org Afrika plak.Mula2 tumbik timbalan menteri..nanti2 dia tarik rambut Najib mcm mana?pemuda umno kan mmg bodoh..so Umno kena bersedia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elllehhh. klu bini tak ada sebelah...ko boleh melancap depan lap top mcm ex pemuda bahagian PKR sungai Petani ok la..boleh la cakap banyak.
      Stopa spenda pun terpaksa berlakon tebar roti canai sepnda dia tau tak....chaiiiitt!

      Delete
  17. Sepatutnya kementerian pelajaran memberi keutamaan utk menukarkn cikgu yng terpisah begini utk mereka mengajar di daerah yng sama.Memanglah tindakan cik gu itu melampau.Oleh itu Kementerian pelajaran hendaklah membuat makmal mengkaji kenapa cik gu itu boleh menumbuk seorang Timbalan Menteri.
    Macamana seorang cik gu boleh menjadi seorang pendidik yng bersemangat tinggi klu ada perkara2 yng menyeksa batinya...boleh jadi mental woooo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. puki ayah hang..berenti je la kerja tu.bukan semua orang kerja cikgu..doktor,nurse n banyak lagi kena duk asing..xde bising2 pun..berenti kerja n jual air depan rumah..time xde orang boleh maen..
      bodoh..

      Delete
    2. Time xde orng boleh maen...ar betul..main bontot..dan main china doll mcm bang non muahahaha.

      Delete
    3. Puki mak hang 4:30..

      Hang ingat penderitaan batin semesti tak dapat maen puki ka....kecik2 tak nak mampus dah besar jadi bengap ingat sex 24 jam!

      Delete
    4. berenti kerja...abis cerita..boleh duduk bawa ketiak suami 24jam...takyah laki nak pi tumbuk orang sana sini...wtf

      Delete
  18. Itu bodoh punya melayu tumbuk sama menteri.. Tatak akai punya melayu.

    ReplyDelete
  19. Korang baca ini... Umngok memang sial

    http://pariajalanan.blogspot.com/2014/01/woiii-zakat-kami-dah-bayar-korang-tak.html

    ReplyDelete
  20. tak dapat transfer...letak jawatan je lah..jadi surirumah sepenuh masa..kecoh lebih..

    ReplyDelete
  21. Undi islam anda selamat....undi Pas anda sesat.

    ReplyDelete
  22. Ape nk hairan NP umporno pn prnh tumbuk boyfren anaknya smpi cacat kekal kemudian kes selesai luar mahkamah ini kan pulak pemimpin cwgn ulu pulak tu... dh parti samseng camno nk jadi baik.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!