TERKINI! DEMO PENANG MEMBUATKAN DAPIG KETAKUTAN!

Lebih 2000 penduduk Penang tturun dan menunjukkan sokongan terhadap PM dan sekaligus menhantar mesej kepada puak DAPIG supaya jangan melampaui batas. Ini mesej jelas. Jangan kurang ajar DAP! 

Guan Eng and the team sepatutnya sudah faham dan hentikan sebarang provokasi lagi. Takut nanti tak terkawal pulak kemarahan penduduk melayu Pulau Pinang ni...sabar pun ada hadnya kan?

74 Responses to "TERKINI! DEMO PENANG MEMBUATKAN DAPIG KETAKUTAN!"

  1. Ini bukan 2000 la, angka yang sebenar ialah 200,000 baru betul......kakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada permit ke.mana polis.bole ker berhimpun mcm tu saja.haaaaaaa....polis tak buat kerja yea.

      Delete
    2. KAH KAH DEMO BUGHAH UMNO Lanun .... demo jalanan tu OK ke mengikut fatwa MFK- nnti jadi 'bughah' pula.... bila bughah halal lah darahnya......polis boleh bunuh bila2 masa......

      Delete
    3. CINA ADALAH BABI

      BABI ADALAH CINA

      PAS ADALAH KELDAI CINA

      KELDAI CINA ADALAH PAS

      Delete
    4. Berhati2 berketuakan mamak. Tak kira dr parti mana pun.

      Delete
    5. Dah lama kn halau dgn Gerakan dan byk tanah melayu org umno jual dulu.tak sedar lg kaj!!!

      Delete
    6. Red Bean dah masuk kesini..syoh syoh.

      Delete
  2. Angka bkn ukuran.macai low class je kira brp org sokong baru jd ukuran.

    ReplyDelete
  3. Orang melayu ibarat gunung berapi yang sedang tidur .

    ReplyDelete
    Replies
    1. porahhhhhhhhh.............. orang melayu seperti awak nak tunjuk lagak tak bertempat

      Delete
    2. Cina mmg pukimak!!!!

      Delete
    3. Yg kamu tu tunjok lagak mcm mana. Tersengeh saja la seperti siput babi bila agama dan bangsa d persendakan. Begitu?

      Delete
    4. macam jerawat tengah masak adelah...gunung keretapi...pooodahhhh

      Delete
  4. aku melayu penang. ramai itu aja puak umno. sedikit pun DAP tidak gentar.

    umno memang kangkong. Bodoh dulu kini dan selamnya bodoh sampai mampus. itu lah umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. rba dah bersuara...hahaha

      Delete
    2. rba dah bersuara...hahaha

      Delete
    3. Lu Melayu Penang ka? Tengok ayat mcm cinabeng dapig. ha ha ha

      Delete
    4. rba cium bontot lge

      Delete
    5. hahahaha...melayu penang? kalau ginilah otak melayu penang buat respon, komfem spesis melayu penang sial. makan taik lge dan nafas pakai kentut dapig...

      Delete
    6. Jumlah tak penting,yg kita mahu suara bangsa melayu bersatu,tegakkan kebenaran..jgn jadi macai pr yg terlebih mkn kangkong..sampai berfikir mcm akal penuh tahi.

      Delete
    7. Kesan sampingan kempen boikot.
      Ramai dah bersuara.
      Teruskan, nak harap pas menikus je la depa tau.

      Delete
    8. Alhamdulillah jumlah yg turun td luar jangka.. Dato Naina Merican pun tk plan mcm ni.. sekadar nk beritahu rejim lahanat DAP bahawa ada yg benci dan bantah. tp alhamdulillah last2 minit tergerak ramai hati2 manusia yg belum jd jiwa binatang.. mcm puak pencacai melayu PR.. mahu meluahkan rasa meluatnya pd Rejim DAP!

      Syabas UMNO Penang dan Dato Naina Merican.. mamak jugak yg bagus dan tahu buat kerja.klu harap Melayu betui mcm melayu kelantan lah.. tu main betina--isap gam-pil kuda dan jd balaci PAS ngok.. akhirnya semua rosak!

      PERKASA xpyh ckp banyklah.. sblm PRU je mcm gagah..tp lepas PRU dh hilang taring

      Delete
    9. orang melayu UMNO hanya pandai terpekik terlolong, pemalas

      Delete
    10. meh kita tengok sapa bodoh,,yang jadi kuda tunggangan atau yang menentang DAP, TOLONG JAWAB BODOH!!!!

      Delete
    11. Ketua Pembangkang ala Banduan yang paling bodoh. undang2 Jepun bekas banduan kalau nak landing di Jepun kena bawa surat kedutaan mereka di KL tapi si odoh yang tak tau apa ni paia landing kena hambat balik..inilah yang dikatakan bodoh..pastu nak tuduh UMNO/BN cisss cam ni nak jadi PM ..MALU MALU..dimanalah penyokong2 dia nak letak muka..opss mereka sudah biasa muka tebal macam kulit babi,,liwat lah, cina dol lah..way of life eehh!!

      Delete
    12. PAS bukan menikus tapi hamba abdi..macam mat sabun diperhambakan oleh LGE.

      Delete
    13. Setuju sgt dgn husin. Kesian melayu penang rupa serupa je pemalas terlolong mcm berok maarip

      Delete
  5. Memang 2000. Dua angka kosong diambik dari himpunan TURUN 1 Jan lepas supaya 20 boleh jadi 2000.

    Kah kah kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha~melayu kangkung memang bodo tahap jerangkung~sokong anda di atas

      Delete
  6. gelakkan kebodohan sendiri tu...

    ReplyDelete
  7. Aku melayu penang. Sapa2 yg nak tau cerita sbnar mai la turun penang. Ampa baru tau cerita sbnar. Kampung2 melayu yg sekangkng kera diambl tanpa pampasan yg sewajar. Mana org melayu mampu beli rumah dlm pulau yg mahal. Mau tak mau melayu penang tpaksa pindah kat seberang atau kedah. Skrg kampung aku, jalan pokok asam, jelutong pula jadi mangsa terbaru. Dap halau melayu mcm haiwan. Sesiapa yg xpercaya, mai la perkmpungan melayu penang. Satu demi satu prkampungan melayu musnah. Melayu yg sokong pas n pkr, ampa tak rasa sbb tak kena batang hidung sendiri.

    ReplyDelete
  8. Apa korang risau? Melayu Mudah Lupa! Lagi 4 tahun, BN tetap memerintah. PM KangkonG akan terus jadi PM. Nak kaya, nak projek join UMNO, nak rasuah join gomen. Menyalak le sampai kiamat, barang2 tetap naik, itu PASTI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... dan tanah Melayuterus tergadai kepada cinabeng itu lagi PASTI ..pulau jerejak apa ceritaaa....suda tukar hak miliiik kaaaa...jilat jgn tak jilat .... tulang bavi tolong kongsi ramai2...ha ha

      Delete
    2. Yes BN akan terus memerintah kerana majoriti yang mengenang budi lebih ramai dari mereka yang tidak. mereka akan terus mengungi UMNO/BN..UMNO/BN tidak pernah aniaya seorang pun rakyat tidak kira kaum..tapi Cinabeng DAP, tutup beratus2 gerai Melayu, kampong asli Melayu DAP cari jalan halau. dibina rumah kos tinggi oleh sebab tak mampu Melayu terpaksa pindah ke tanah besar.strategi yang sama dibuat oleh LeeKuanYew cinabeng PAP spork.Pendatang haramjadah.

      Delete
    3. Bila kerja dengan Gomen Cinabeng DAP akan datang beri rasuah kemudian pergi cerita merata2.Dia minta tolong itu ini dengan penjawat awam tak cerita..cisss bodoh, tak nak ikut peraturan semua mahu melalui back door terpaksalah beri rasuah..tak guna punya olang..dia tolong lu, apa lu mau semua sudah lulus win win lah..ini tidak dia pergi cerita engan cinabeng DAP..maka cinabeng DAP punmulalah jaja Melayu rasuah..siapa yang beri..kerajaan patut buat undang2 pemberi dipotong tangan penerima dipotong kaki..sebab tu Cinabang DAP tentang sekeras2nya hukum hudud.

      Delete
    4. Ya lah belelai ketua kamu pun sama naik dengan barang2 atas puki cina dol.

      Delete
    5. Org pas dah mai parti ajaran syiah. Entah negara mana harga barang makin turun. Hang ingat dap naik harga barang akan turun? Mereka control ekonomi d msia ni lagi terkehel leher org melayu

      Delete
  9. kaki rasuah = melayu

    kaki dadah = melayu

    kaki rogol = melayu

    kaki sapu duit rakyat = melayu

    kaki kelentong = melayu

    kaki tumbuk menteri = melayu

    kaki menentang hukum Allah = melayu

    habis apa yang nak dibanggakan dengan melayu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini olang red bean pencacai dapigs? Berambus lu,

      Delete
    2. bagi rasuah = bangsa dap

      pengedar dadah = bangsa dap

      vcd lucah cetak rompak = bangsa dap

      kencing rakyat = bangsa dap

      quat tee poo = bangsa dap

      menteri rasis = bangsa dap

      hina Allah = bangsa dap

      -Habis apa nak dibanggakan dengan Dogs.And.Pigs
      -Sorry bro, gelaran cina untuk yg baik2 je,
      yang jahat2 kita panggil dap.

      Delete
    3. Semua yang kau senaraikan tu bukannya untuk melayu umno, tali semua yang tersenarai tu lebih menyerupai MELAYU PAS yang tak cukup ialah kaki pjngut derma, kaki pangkah duit derma, kaki betina dan banyak lagi le cuma tak larat nak senaraikan

      Delete
    4. Bangsa mkn babi pangang = cina dap...
      bangsa haramjadah= cina dap

      Delete
    5. Cuba kita tengok yang selalu beri rasuah CINABENG DAP, yang terima rasuah Melayu bangsat, di Malaysia Melayu bangsat adalah lebih kurang 3 atau 4 % saja daripada 60% jumlah Melayu Bumi...tapi yang bagi rasuah boleh dikatakan hampir 30% cinabeng DAP. Mai kita korek kenapa CINABANG beri rasuah, sebab bisnesman cinabeng ni mereka jenis apek tarak pelajaran.tidak pandai mengisi borang, tak boleh tunggu kelulusan dua atau tiga bulan sebab nak cepat untung jadi carilah pegawai awam kebanyakan Melayu minta tolong percepatkan, dah selesai bagi rasuah yang tak elok ni cinabeng DAP ni akan pergi cerita merata Melayu makan rasuah..maka RBA pun jajalah cerita rasuah ni..inilah manusia paling celaka selepas menolong mereka bagi upah yang tidak ikhlas. betul RBA Cinabeng DAP ANAK HARAM.

      Delete
    6. Proud with stupidity

      Delete
  10. macai omno wei..x yah la dok kencing..kahkahkah..ko kencing macai boleh la..macai kan bodo..otak kangkong ssuai la ko kencing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai PR lagi teruk..nik ajis belum bukak seluar korang dah nganga mulu t... mhuah ha ha ..ketagih kencing setan ...

      Delete
    2. PKR DAP PAS yang sudah kencing rakyat..semua janji dalam manifesto yang memenangkan mereka tidak ditepati..itulah maknanya kencing.

      Delete
  11. anon 5.05...

    anda memang sial...tak sedar diri...dah kena halau sehelai sepinggang masih lagi nak jilat cinababi dap.
    yang nampak memang bodoh dan poyo.nampak bodoh jer....nampak poyo jer....
    masa cinababi dap gula-gulakan dgn court badminton bukan main puji cinababi dap ni. sengih tak habis-habis. tapi kesian...belum hilang hilang sengih. belum lagi pandai nak pukul bulu tangkis...kena halau dari kampong. nak kesian pun entahlah...nak gelak pun ada...teringat yang berkopiah dan berjanggut puji cinababi dulu.
    ambik kau...bn zalim...bn kejam. tapi sekurang2nya dapat pampasan atau rumah ppr.
    dgn cinababi dap apa ko dapat? ko dapat kepuasan kerana dapat tumbangkan melayu. memang dapat dibaca hati perut puak2 ko. hasad dan dengki busok sampai keperut.
    bila bangsa sendiri buat sesuatu untuk membela nasib bangsa ko ketawa dan hina. ko tunggu satu masa ko kena hina olih cina babi ni. langit tak selalu cerah. roda berputar ada masa atas ada masa bawah.
    orang suroh makan kangkong banyak2 tak nak.kan dah jadi bengap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 642....dapat kepuasan kerana tumbangkan melayu.keseluruhankomen ko berkaitan dgn DAP.dulu Gerakan tu parti melayu ker.ketua menteri dr Gerakan tu Mohd Koh tsu koon ker.

      Delete
  12. alamak, disebabkan oleh kangkung viral kat internet, umno berkumpul dan mengertak nak mengulang pertistiwa 13 mei 69....inilah mentaliti umno...ini yg dikatakan provokasi...lu ingat itu video2 kangkung pembangkang yg buat kah...bodoh tolol betul...dahlah bendul....nak guna cara kekerasan utk menyelesaikan perkara sekecik kangkung ni...betul2 malu jadi orang melayu...really no standard...nakkan macai bayar rm5 seorang ni naik tocang tunjung taring utk menjaga maruah dan kesucian umno...puuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usahlah jd iblis dan syaitan yg menipu..
      Ini bukan isu 13 Mei.. tp kalau mak kau org ludah..ko nk senyum ke?
      dayus la kau ni.. mmg xbau syurga..talibarut besar kafir.
      suka hati kau lah.. org Penang dh tk tahan lg.. isu kangkung ini menghina sayur, hina pemimpin jd titik tolak bertambah benci Melayu yg sedar diri kpd pakatan jahanam rejim DAPig..

      xterjejas pun gerakan Melayu penang dgn adanya balaci mcm ko.. kesabaran ada had nya!
      ALLAHU AKBAR!

      Delete
    2. Kamu ni sebenarnya CINA DAP, berlagak melakonkan watak Melayu dalam tulisanmu. Hebat CINA DAP memanipulasi politik semasa demi kepentingan CINA HARBI. Gaya tulisanmu, aku sudah tahu engkau sememangnya CINA HARBI.

      Kini, Melayu dihentam dengan pelbagai tulisan gaya Melayu untuk menghina Melayu, melalui tinta KAFIR HARBI.

      Delete
    3. Ooit baru MELAYU EXERCISE bawak bendera lu orang da runsing ke..itu rehearsel ler blum btul2 lg..nk tgk btul2 lu org jolok lah tu SARANG TEBUAN..

      Delete
    4. Memang inilah cara cina provoke orang melayu........Bila Orang Melayu bertindak ...maka merika orang orang cina menuduh Orang Melayu ganas ........Dan mulalah langkah seterusnya dengan menuduh orang melayu dan Kerajaan BN UMNO menekan orang orang cina diMalaysia .......merika mula meminta sokongan dan dari luar dan mula menghantar surat ke pertubuhan hak asasi Manusia dengan berbagai bagai cerita agar malaysia Dan kerajaan diambil tindakan .Itulah niat merika sebenarnya.
      Kepada Orang Melayu sekelian bersatulah kali ini kita ajar cina cina kurang ajar ni cukup cukup kali ini ............Marilah kita keluar beramai ramai berhimpun kita gangu perniagaan merika .......Kita ganggu kehidupan merika ...biar merika rasa bagaimana susahnya jika negara tidak aman dan bila hubungan antara kaum tidak harmoni .......Selama ini kita berharap kerajaan mengambil tindakan tegas kepada puak puak pembangkang yang kurang ajar dan berpolitik cara melampau .......Tapi kita hampa kerana Menteri menteri dan PDRM gagal bertindak walaupun beribu laporan polis dibuat .Sekarang Kita bertindak secara sendiri kita ajar puak puak cina tidak kira muda atau tua .golongan muda cinahari ini semakin kurang ajar dan semakin berani membakar dan menghina orang orang islam dan Raja raja Melayu.Kita tetapkan masa yang sesuai untuk berhimpun seluruh bandar bandar besar kerana dibandar bandar inilah cina mencari rezki dan melancarkan gerakan anti Melayu .Ayoh orang orang melayu kita turun beramai ramai ......lumpuhkan perniagaan cina .......kita kacau selama seminggu .......Tangkap LGE ,tangkap Tony puah tangkap tian chua .....cari sampai dapat

      Delete
    5. orang melayu yang inginkan peristiwa 13 mei berulang, sudahkan kalian bersiap sedia, jangan main main, jangan menyesal kemudian hari sudahlah. kalau baru belajar selangkah dua, janganlah nak dabik dada

      Delete
    6. nak tengok kepala orng gantung kat trafik light kot...

      Delete
    7. INI lah satu daripada cara nak mengajar pendatang yang tak sedar diri.

      Delete
    8. Kepala butoh la~ko nk buat 13 mei?phuiih rasis gle ko jd melayu~melayu bodo ko ni~ko ingat ko kebal sgt?cina keling lancau dh stanby pistol sblum ko asah parang pendek ko~fikir la babi masak2

      Delete
  13. Nik Aziz dan Hj Hadi patut diberi anugerah bapa perpecahan ummah masa maal hijrah.

    ReplyDelete
  14. Haha. Selama ni aku biasa tengok puak sebelah sana je yg berdemo. Ramai yg turun depa kata depa kuat. Puak sebelah sini biasany low profile. Menyokong dlm diam. Jd bila puak sebelah sini mula nk turun berdemo, puak sebelah sana bingung kot bila tengok puak sebelah sini pun ramai jugak rupanya. Tu yg keluaq komen bukan-bukan. Nk nyedapkn hati depa tu. Hahaha

    ReplyDelete
  15. Al Imam Ghazali berkata: "Jangan sekali-kali terjebak dgn Ghurur" (tipu daya iblis)..
    Maka neraka jahannamlah tempatnya bagi mereka2 ini...
    Mereka melaksanakan perkara wajib dan sunat.
    Solat siang malam..
    Sarban sebesar bakul..
    Janggut sampai ke pusat.
    TAPI.....
    dlm masa sama melakukan perkara
    HARAM....KUFUR.....
    Mengumpat,maki hamun
    Menghina,bersangka buruk, menipu,jual kalimah Allah....
    Sedarlah dimana kita...

    ReplyDelete
  16. Terus jaja branding DAP sebagai rasis, benci melayu dan anti-islam. Buat demo ini sepanjang tahun sehingga semua rakyat Malaysia tahu hakikat sebenar. Tak payah nak selindung atau nak jaga hati. Kaum dap lagi buat terang-terangan.

    ReplyDelete
  17. Patut banyak kereta dapig masuk perak tadi.
    Babi dap (dogs and pigs), dia lari dulu.

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah.. tahniah.
    Memang Melayu dan penduduk Islam di Pulau Pinang (tolak puak balaci PAS-DAP, puak Brahi Gay Permatang Pauh-Kubang Semang) sudah tak tahan lagi dengan penindasan Pakatan Haram DAP racist anti Melayu di Penang.

    Perancangan terancang untk halau Melayu dengan kelulusan projek2 MEGA GILA yang tk masuk akal dan sgt jauh dr keperluan Pulau Pinang.. itu cara menghalau Melayu keluar dr Pulau. Rata2 tidak tahan lagi cuma masih bersabar, jika ada triggering isu yg kuat..maka jgn salahkan penduduk Melayu akan bangkit.

    Perhimpunan pagi tadi bukan perancangan besar, tetapi ALHAMDULILLAH hati2 org2 yg sayangkan bumi bertuah ini datang tanpa dijemput.. protes ini titik tolak kebangkita menentang REJIM Pakatan yg dikuasi DAP.

    ALLAHU AKBAR!

    ReplyDelete
  19. Usah dilayan sgt macai sakit PR sekor tu.. dia mmg saja bertenggek disini siang malam..mgkin dibyr upah utk twist otak org lain.. kategori hati binatang...tk upaya nk diubah lg.. tggu mati je la biar Tuhan tentukan.. fitnah keji maki UMNO.. yg nk pelingkup org Melayu Islam skrg ialah puak mereka.

    So abaikan je macai sekor tu.. lantak dia lhnk menyalak nk ape..klu lg layan lg menjadi dn mmg syok lah dia lg.. yg penting satukan pemikiran utk menyatukan kembali Melayu. Insya Allah mungkin Penang tk disangka2 akan jd tapak permulaan Melayu bangkit menentang kekejaman dan dasar aper tied rejim DAP Cina laknatullah dgn kuncu2 mereka dr PAS dn PKR!

    ReplyDelete
  20. rela jer jd pencacai UMNO dr jd anjing suruhan DAPig-paria Ambiga, puak2 iblis PR gay..BERSHIT tu provokasi ganas jahat.. boleh ekk? bedul ke bahlol ke.. apa mreka buat semua ok wpun jahat dn bahlol..

    apapun ini satu tanda kebangkitan Melayu. macai2 kaki jilat lendir Cina DAP dh takut dn xsenang duduk.. Krjn pula sdgr berusaha utk hapuskan sepenuhnya sabotaj dan penguasaan puak Cina DAP dlm rantaian perbekalan keperluan harian.. mmg dh jelas Cina nk WAR dgn Melayu melalui cara kotor ini.. tkpa kita ada Allah Yang Esa.. Allah Yang Esa ini tidak dipakai oleh balaci2 PAS yg rela Tauhid Allah dikongsi oleh gereja..tp mereka tiada kekuatan dan sandaran..sandaran mereka ialah maki dan jatuhkan UMNO.. kita ada Allah biarlah mereka balaci2 ini dgn perancangan jahat mereka..

    pasti Allah bersama2 dgn org2 yg benar lagi ikhlas..AMINN..

    Melayu Islam BANGKIT!!
    Hidup UMNO PENANG.. TERUSKAN PERJUANGAN!

    ALLAHU AKBAR!!

    ReplyDelete
  21. Masyaallahhhhh ramainya ya rabbi ni bukan 2000 org ni 400 ribu org ni admin hahahaahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah tk pandang pd angka..
      yg penting jgn jd munafik..dgn kafir hina Agama masih nk jilat kafir..

      buat apa sampai 100k blackout /Bershit..ramai t bertaraf anjing pencacai.. xboleh beza mana yg betul mana yg bohong.. pro kangkung tu mulia..halal.. jgn jd puak pro-KANGKANG.. kangkang utk kafir.,.,kangkang dgn china doll buleh jd bakal pi emm tu.. puak2 iblis punya suka.....

      Masya Allah... Nauzubillah!

      Delete
    2. Alhamduliilah walaupun sorang yng hadir menentang kemungkaran PR dan lge sudah cukup berbanding Ribuan peserta BERSIH yang munafiq serta sesat lagi menyesatkan...

      Delete
  22. Ini nak bodek najib je ha..ha.., yg sumbat kangkong tu ADUN PKR bukan DAP bangang...

    ReplyDelete
  23. Selama ni org sebelah sini diam je bila jiran sebelah sana buat demo. Beratus ribu yg turun sampai dpt liputan antarabangsa. Ni baru org sebelah sini buat demo sikit, jiran sebelah sana dah panas pungkoq ke? Baru 2000 org yg turun, dh kebas ke pungkoq tu? Kalau 200 ribu, melecet agaknya. Huhuhu. Diorg ingat selama ni diorg je yg ramai. Rupanya yg sebelah sini pun ramai jugak...

    ReplyDelete
  24. Hahahahahaha. Apabila melayu 'dikangkungkan' oleh pemimpin melayu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!