PANAS BERAPI! SALAH KE KHAIRY JAMALUDDIN KATA PEMIMPIN BN SYOK SENDIRI?

 

Lama dah aku tak cerita pasal Khairy Jamaluddin, aku tertarik dengan komen Khairy pasal pemimpim BN syok sendiri. Walau aku selama ini tidak suka pada Khairy dan tidak sebulu dengan dia, tapi sejak dia jadi Menteri Belia dan Sukan ni banyak tindakan dia aku sokong. Ini bukan bermakna aku ni dah jadi anjing KJ, no tidak sama sekali.

Tapi apa yang diperkatakan dia dalam temuramah BH Online ni, aku setuju sebab aku sendiri tengok dan perhatikan semua perkara ini terjadi. Artikel penuh temuramah Khairy, KLIK SINI

Jadi dalam isu ini, aku sokong apa yang diperkatakan oleh Khairy. Kenapa korang takleh terima kritikan ek? Terima la kepada yang berkenaan. Inilah hakikatnya, selama ini apa yang kamu perjuangkan hanya untuk kepentingan untuk diri sendiri dan bukan parti.

Sebab tu sampai hari ini, berapakah penyokong yang telah ditarik oleh pengamal media baru ni menyokong UMNO dan BN? Ce cite sikit...

Ada masanya kita kena terima hakikat yang kita dah buat salah dan perbaiki. Cukup-cukup la serang sesama sendiri ni. Masanya dah tiba untuk semuanya bersatu. Berjuanglah untuk parti dan bangsa Melayu bukan untuk kepentingan diri sendiri.

Apa pun, aku ucapkan all the best kepada Ibdillah Ishak dan Khairy Jamaluddin untuk memperbaiki kelemahan media baru yang teah terbukti langsung tidak berkesan dibawah pimpinan dulu. Semoga Biro Media Sosial baru ini akan menempa kejayaan. Ini ikhlas dari aku sama macam apa yang ditulis oleh Datuk Kadir Jasin. KLIK SINI

Lagipun siapa la aku ni nak suruh bencikan Khariy Jamaluddin yang telah menang secara mutlak sebagai Ketua Pemuda UMNO Malaysia buat kali kedua kan? Peace!

19 Responses to "PANAS BERAPI! SALAH KE KHAIRY JAMALUDDIN KATA PEMIMPIN BN SYOK SENDIRI?"

  1. Najib bacul

    Najib dayus

    Najib pondan

    Najib lembik bapok tak tegas

    Gagal memerangi pemberontak nasrani

    Gagal membenteras pelampau cina dap komunis samarata

    Gagal menangkap subversif pas kopiah khawarij barua dap

    Gagal mendakwa pengkhianat anwar homosex kj marina mujahid murtad liberal

    Gagal menaikkan sosio ekonomi melayu cina gak yg kaya

    Gagal menutup sekolah cina the source of evil rasist

    SILA LETAK JAWATAN

    SILA LETAK JAWATAN WAHAI NAJIB PONDAN

    ReplyDelete
  2. Najib bacul

    Najib dayus

    Najib pondan

    Najib lembik bapok tak tegas

    Gagal memerangi pemberontak nasrani

    Gagal membenteras pelampau cina dap komunis samarata

    Gagal menangkap subversif pas kopiah khawarij barua dap

    Gagal mendakwa pengkhianat anwar homosex kj marina mujahid murtad liberal

    Gagal menaikkan sosio ekonomi melayu cina gak yg kaya

    Gagal menutup sekolah cina the source of evil rasist

    SILA LETAK JAWATAN

    SILA LETAK JAWATAN WAHAI NAJIB PONDAN

    ReplyDelete
  3. Najib bacul

    Najib dayus

    Najib pondan

    Najib lembik bapok tak tegas

    Gagal memerangi pemberontak nasrani

    Gagal membenteras pelampau cina dap komunis samarata

    Gagal menangkap subversif pas kopiah khawarij barua dap

    Gagal mendakwa pengkhianat anwar homosex kj marina mujahid murtad liberal

    Gagal menaikkan sosio ekonomi melayu cina gak yg kaya

    Gagal menutup sekolah cina the source of evil rasist

    SILA LETAK JAWATAN

    SILA LETAK JAWATAN WAHAI NAJIB PONDAN

    ReplyDelete
  4. PUKIMAK kau lah ParpunDek.Menang dua kali secara mutlak Kepala Butoh Spender Getah Longgar kau!
    Menang pun main duit lepas tu lansung tak perform.Jadi BAPOK MANDOL LEMBAM MAS AYU DANGDUT semua budak Pemuda Umno.Ngko jangan la sebab nama Ibdillah tu.Kembang Jubo aku dengar.Berapa ribu dah masuk dalam akaun ni Gendhot Tali Kechapi?PUKIMAK PUNYA KANGKONG GENDHOT!

    PtuiiiiHHHH.....!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee
      kj memang kimak
      pas bahalol kopiah bodoh pun kimakk

      Delete
    2. Ketua Pemuda Regina ni dah menang SHOUT AWARD secara automatis dia dah letak level diri dan mentality dia setaraf dengan penghibur.Bila dia bercakap atas kapasiti menteri langsung orang pun dah tak respek sebab antara Menteri dan Artis Malaysia dah tak der beza.Aku rindukan pemimpin seperti Tun M yang dulu mempunyai daya pemikiran,objektif,realistik,visionary dan dedicated.Menteri yang suka ni macam PUKIMAK TANGKI TAIK.Ah Jib Kung langsung Out Of Service tidak berpijak di bumi nyata.Blogger Pro BN pulak berlumba-lumba membanggakan diri saper lagi OTAI dan HEBAT.OTAI Kepala BANA ngkorang lah.Kehancuran rasanya hampir tiba.Masa yang akan menentukannya.

      Sekian

      Terima Kasih

      Delete
    3. Hehe..pm najib yg tak menang shout award tu maknanya engko repect lah..

      Kj ni cerdik.. Orang cerdik boleh terima teguran boleh berubah dari buruk ke baik. Dulu mula jadi menteri Kbs dia sebok hal sukan shj hal belia dia tak peduli.. Lepas ramai yg tegur dan bising kj pun mula ambil pot hal belia dan pemuda. Ini contoh orang cerdik.. Tak macam setengah pemimpin.. jenuh kena maki pun.. dia tetap tak berubah.

      Delete
    4. PM Ah Jib pun artis apa.Artis Gendang Cina Dung...Dang...Dung...Dang...macam orang giler.....!!!!
      Saper nak respek.Cina pun reject..!!!

      PtuiiiiHHHH...!!!

      Delete
  5. KJ KIMAKK

    PENJILAT VAGIBA REGINA LEE

    PENGHISAP KOTE JASON LOH

    LIBERAL MURTAD SEANGKATAN DGN MUJAHID MURTAD HAKKTUIIIIII KJ KIMAK

    DIRI DIALAH YG DIA CAKAP TU DIA PEMIMPIN KIMAKK SYOK SENDIRI LEPAS JILAT PANTAT REGINA LEE

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh kj kimak penjilat VAGIBA regina ke penjilat VAGINA regina hehee

      setahu aku kj ni memang kimakk penjilat burit cina babi

      Delete
  6. KJ tu "mengata dulang paku sepih....."sambunglah sendiri, aku cukup tak berkenan mamat sekor ni cakap berdegar degar.. zero..apa sumbangan dia pada negara saat ini..menang SHOUT award aje..memalukan..isu kalimah ALLAH ...membisu seribu bahasa mana pejuang pejuang PEMUDA..dalam kain semuanya...BACUL...sekurang kurangnya bersuara meredakan suasana..senyap sepi harapkan NGO..

    ReplyDelete
  7. WOI BEWAK AMENO..KALO LAYAK BELAJAQ TINGGI AKU TAK KESAH, NI KEPUTUSAN MACAM SAMPAH LAYAK KA BELAJAQ TINGGI? KEJA BURUH, KONTRET, KELANG, LADANG SAPA NAK KEJA? KLU BODO PIANG MACAM HEMPA PON LAYAK MASUK IPT?KALU BETOI HEMPA LAYAK MESTI HEMPA KLUAQ JADI ENGEENIER, LAWYER, DOKTOR, PILOT, NI PAKAT JADI GURU KPLI SAJA, BUKAN AKU BANGKANG GURU ADA IJAZAH, AKU PON TAK SETUJU GURU AKADEMIK HANCUR, TAK PAS (GURU PJ) AJAQ ANAK AKU, TAPI BAGI YANG AKADEMIK BAGUIH SUDAH LA AMEK ALIH DARI GURU AKADEMIK BODO NI...AKU TAK HINA ORANG KEJA GOMEN, AKU KEJI ORANG KEJA GOMEN TAPI MAKAN GAJI BUTA DOK PERABIH DUIT RAKYAT MAI ISAP ROKOK, LEPAK, GOYANG KAKI..he he hebewak ameno mula panas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu bro aku dapat tahu nak masuk IPTA hanya perlu 3 kredit je. Masuk ikut pintu belakang.. Mangkok betul

      Delete
  8. Sapa2 yg bergaji 1ribu ke bawah dan ada anak nak sekolah pegila makan kangkong shj.. Atau bunuh diri..

    ReplyDelete
  9. Aku pelik betol dengan si Parpu ni . Dulu dia anti Khairy , sekarang dia sokong pulak . Entah entah , tak lama lagi dia sokong DAP pulak . Bahaya orang macam ni .

    ReplyDelete
  10. Assalam,
    Komen2 kat sini... astaghfirullah!!! Baru lepas sambut maulidur rasul. Ramai nak contohi akhlak Nabi. Tapi yang Islam kat sini? Buat2lah mengucap, istighfar sebelum bercakap/menulis. Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambut maulud ni kerja tak sudah.. Ambo ule sekali lagi. Sambut maulud ni kerja tak sudah.

      Delete
  11. Siapa tahu gelora parpu.. mungkin dia rindukan pelukan kj.. Mcm yang pernah kita lihat dulu... Melentok je tengkok parpu dalam dakapan seorang hero..

    ReplyDelete
  12. aku pun sokong apa yg KJ terangkan tu...mmg pemimpin BN syok sendiri...itu termasuk ngan diri KJ jugak...mmmmm

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!