PANAS BERAPI! APA BENARKAH DAKWAAN INI? MESTI BACA

Aku pernah buat pendedahan pasal manusia durjana ini dalam blog aku tidak lama dulu, tak sangka pulak dah ada kisah yang lebih menarik pasal isu ini. Korang wajib kena baca kebenaran yang didedah ini.

KLIK SINI

14 Responses to "PANAS BERAPI! APA BENARKAH DAKWAAN INI? MESTI BACA"

  1. Gejala rasuah ni macam dadah jugak.. Bikin ketagih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang2 yg jahil n fasik memang sokong budaya rasuah, dadah, dan maksiat ................

      Delete
    2. Najib bacul

      Najib dayus

      Najib pondan

      Najib lembik bapok tak tegas

      Gagal memerangi pemberontak nasrani

      Gagal membenteras pelampau cina dap komunis samarata

      Gagal menangkap subversif pas kopiah khawarij barua dap

      Gagal mendakwa pengkhianat anwar homosex kj marina mujahid murtad liberal

      Gagal menaikkan sosio ekonomi melayu cina gak yg kaya

      Gagal menutup sekolah cina the source of evil rasist

      SILA LETAK JAWATAN

      SILA LETAK JAWATAN WAHAI NAJIB PONDAN

      Delete
    3. Ini lah dia perangai Blogger2 yang tak Bermaruah dan dayus tak punya telor. Blogger2 macam CILIPADI, PAPAGOMO dan PARPUKARI ni hidup dengan memakan duit upahan untuk menyara hidup keluarga mereka dengan memfitnah orang.

      Selidik dulu sebelum buat cerita. Ingatlah dosa sikit sebelum dijemput tuhan. Allah tak akan ampun dosa orang yang memfitnah selagi orang yang difitnah tidak ampunkan.

      Kalau berani memfitnah orang, mengapa berselindung disebalik nama samaran? Tunjuklah muka tu.

      Skurang2nya Razak Mohd Noor tu dia berani. Dia telah membina sebuah syarikat yang 100% bumiputra dan mempunyai 100% pekerja2 Melayu.

      Semua projek2 dia adalah dia sendiri yang buat dan cipta BUKAN dari Kerajaan. Awak tahu ke?

      Ini mesti mush En. Razak yang upah awak buat cerita fitnah ni. Berapa mereka bayar? Cakap pada mereka terimalah kekalahan di Mahkamah dan jangan lah guna saloran blogger untuk bela diri..!!

      Delete
    4. Ini lah dia perangai Blogger2 yang tak Bermaruah dan dayus tak punya telor. Blogger2 macam CILIPADI, PAPAGOMO dan PARPUKARI ni hidup dengan memakan duit upahan untuk menyara hidup keluarga mereka dengan memfitnah orang.

      Selidik dulu sebelum buat cerita. Ingatlah dosa sikit sebelum dijemput tuhan. Allah tak akan ampun dosa orang yang memfitnah selagi orang yang difitnah tidak ampunkan.

      Kalau berani memfitnah orang, mengapa berselindung disebalik nama samaran? Tunjuklah muka tu.

      Skurang2nya Razak Mohd Noor tu dia berani. Dia telah membina sebuah syarikat yang 100% bumiputra dan mempunyai 100% pekerja2 Melayu.

      Semua projek2 dia adalah dia sendiri yang buat dan cipta BUKAN dari Kerajaan. Awak tahu ke?

      Ini mesti mush En. Razak yang upah awak buat cerita fitnah ni. Berapa mereka bayar? Cakap pada mereka terimalah kekalahan di Mahkamah dan jangan lah guna saloran blogger untuk bela diri..!!

      Delete
  2. Aku ketawa berdekah dekah membaca berita tentang orang yang di penjara satu hari saja kerana kesalahan memberi rasuah . Macam mana rakyat nak serius tentang gejala rasuah sedangkan hukuman nya ringan sangat .

    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ya ya ya undang2 pandir umno/bn ............ wahai umat Islam n melayu kembalilah kepada undang2 Allah yg hak & adil!

      Delete
  3. mengapa razak mohd noor saja yg jadi sasaran................... skandal rasuah yg lebih besar sebelum ini spt mamico, bimf, perwaja, scorpne, pkfz, nfc, dll yg melibat jumlah besar yg mencecah billion ringgit tu camno ??? dosa2 besar mereka2 durjana ni dah terampun ke???

    ReplyDelete
  4. kerugian n kerosakan Negara kerana DADAH sudah terlalu lama n besar, mengapa berpuluh tahun PDRM n AADK masih GAGAL menangani isu DADAH?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebabnya rasuah berlaku diantara tokan dan dot dot...

      Delete

  5. Tuan2 dan Puan2 di persilakan Memaki, Mencaci, Memalukan, Memfitnah parti Umno seberapa banyak dan bila2 masa yang anda suka KERANA Laywer Kangkung Umno MOHD HAFARIZAM HARUN telah mengesahkan parti Umno mengamalkan keterbukaan dan sedia memaafkan sesiapa saje.

    Umno lah satu2 nya parti Melayu PALING CIBAI PUKIMAK DALAM DUNIA.

    Tahniah LANCAU KEPALA BUTOH BAPAK HANG wahai Umno.

    Keterbukaan Umno sungguh MEMBIJIK KELENTITKAN dan MENONOKKAN orang2 melayu.

    Syabas Umno TAIK PALAT kan orang2 melayu.

    TAKBIRRRRRR !!!!!!




    ReplyDelete
  6. Parpu... Jom pegi masjid.. solat jumaat.

    ReplyDelete
  7. PEMBERI & PENERIMA wajar dihukum..

    Di China rasuah = membunuh..

    200K cukup memberi makan FAQIR MIskin & membuat peluang pekerjaan baru..kepada 10 mat rempit selama setahun..

    Mat rempit takde kerja=PEROMPAK.


    ReplyDelete
  8. Ini lah dia perangai Blogger2 yang tak Bermaruah dan dayus tak punya telor. Blogger2 macam CILIPADI, PAPAGOMO dan PARPUKARI ni hidup dengan memakan duit upahan untuk menyara hidup keluarga mereka dengan memfitnah orang.

    Selidik dulu sebelum buat cerita. Ingatlah dosa sikit sebelum dijemput tuhan. Allah tak akan ampun dosa orang yang memfitnah selagi orang yang difitnah tidak ampunkan.

    Kalau berani memfitnah orang, mengapa berselindung disebalik nama samaran? Tunjuklah muka tu.

    Skurang2nya Razak Mohd Noor tu dia berani. Dia telah membina sebuah syarikat yang 100% bumiputra dan mempunyai 100% pekerja2 Melayu.

    Semua projek2 dia adalah dia sendiri yang buat dan cipta BUKAN dari Kerajaan. Awak tahu ke?

    Ini mesti mush En. Razak yang upah awak buat cerita fitnah ni. Berapa mereka bayar? Cakap pada mereka terimalah kekalahan di Mahkamah dan jangan lah guna saloran blogger untuk bela diri..!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!