LAST UPDATE OF THE DAY!

Inilah gambar rempuhan dari anjing-anjing liar! Dengan ini aku sign off laoran aku untuk demo tak masuk akal ni, kita jumpa di lain masa...tq

123 Responses to "LAST UPDATE OF THE DAY! "

  1. Satu perkataan mudah aje. Hampir semua tu Melayu. Jadi paham-paham aje la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu guling-guling kat Dataran Merdeka,Cinabeng YAAM SING kat dalam hotel sambil celebrate New Year....Tauke-tauke happy untung banyak sebab barang naik

      Delete
    2. Nak gi langah ayaq kencing setan ler tu.udah ler saleem oi.

      Delete
    3. Melayu ... Oh melayu .... nak harapkan kau .... terus jadi layu .

      Delete
    4. TANYA PADA BUDAK2 NGOK TU KENAPA TAK MARAH BILA SELANGOR NAIKKAN ELAUN MB DAN KONCO2. RAFEZE TAK PULAK MELENTING. KENAPA???? SEBAB MASUK POKET DIA. KAU PENYOKONG ADA DAPAT APA? AKU TGK RAMAI PELAJAR YG PANDAI TAK PUN TURUN PADANG SEBAB APA. SEBAB MEREKA TAU BELAJAR LEBIH BAIK DARI MELEPAK. YG BERARAK MACAM ORG MABUK NI HANYALAH MEREKA YG MALAS. MELEPAK LEBIH BAIK. TAK PERCAYA TANYA MEREKA. SEBAB ITU SIBUK NAK PERCUMA. BEAJAR PUN TAK DPT BIASISWA SEBAB TAK PERFORM MALASSS.

      Delete
    5. kalau tak nak tauke2 cina naik harga sebarangan dgn mengambil kesempatan drpd kenaikan tol, letrik, tambang bas sekolah, LRT, GST dsbnya, sila buat sesuatu. jangan harap dgn menyeru kpd kerajaan utk membawa perkara ke meja perundingan akan membuahkan sesuatu yg positif dan membanggakan. sebabnya mudah saja, sebelum ini sepanjang sejarah negara ini tak pernah nampak sebarang bentuk kejayaan yang pernah dicapai apabila kerajaan diajak berunding krn rakyat semakin merasa desakan hidup hasil drpd kenaikan harga barang

      Delete
    6. ini semua BENIH tak ikut BAKA daa..

      Delete
    7. Sambutan tahun baru masehi dah difatwakan haram tapi kenapa tb3/4 masih lg jahil murakab.jelas mahathir pun bodoh lagi jahil bab hukum agama Islam.aper punya bodoh manusia nie.

      Delete
  2. Patut pun kalau ada orang cakap pegawai Melayu kucing kurap ... pemuda Melayu jadi pecacai .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANJING

      ANJING BARUAH

      MELAYU ANJING BARUAH

      Itulah Nilai Melayu
      Menjadi Anjing Baruah Bangsa Asing..

      Portugis Mali
      Melayu Jadi Anjing Baruah..

      Belanda British Jepun Mali
      Melayu Tetap Jadi Anjing Baruah..

      Pendatang Sepet Tongkang Mali
      Rompak Kekayaan Negri Melayu
      Melayu Masih Jadi Anjing Baruah..

      Apalah Bodoh Bangsaku
      TIDAK APA LAWAN UMNO
      TAPI JGN JADI ANJING BARUAH CINA..

      DAP Cina Babi
      DONG ZONG Cina Komunis
      Masihkan Melayu Mau Jadi Anjing Baruah??

      Delete
  3. Meraka berjaya mengulingkan artis dan membatalkan perayaan menyambut tahun baru,tetapi gagal mengulingkan kerajaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.ya betul tu.mereka telah berkhemah didataran merdeka.penguasa telah memberitakan ader senjata.yg paling lawak tu penguasa kata ader bom.dan yg paling mengecewakan adalah hamba tebusan yg telah berpenat lelah dan bermandi peluh berdemo dan membuat lapuran polis kunun nya himpunan tu himpunan nak guling kerajaan.habis 47% pengundi terperdaya.dan terguris hati hamba tebusan nie bila tuan sekutu mereka tidak turut serta membuat laporan polis.maka nampak sangat ler bodoh nya mereka mereka yg menipu sesama sendiri dan sekutu hanya memerhati dari jauh sambil mengeleng kepala dan meng iyakan kebenaran kata madey bahawa bodoh nya puak ini hingga 3 keturunan.kebodohan puak ini makin terserlah bilamana gagal secara total memahami himpunan aman turun.puak bodoh ini berkeras mengatakan himpunan ini nak mengulingkan kerajaan 47%.maka BODOH benar pihak pihak yg sama sama setuju dengan sangkaan puak bodoh sejak azali nie.maka benar kata madey.....yg bodoh ini tetap bodoh nyer.

      Delete
    2. Anon January 1, 2014 at 5:30 AM
      Memang benar dan yang bertambah Bodohnya apabila sanggup mencederakan Penguat Kuasa bandaraya sebab harga naik ... dah macam golongan kafir yang sememang tiada iman ..... Saluran dah ade.. Persolannya apa fungsi WAkil Rakyat PR....adakah YB Hanya layak buat dan mengetuai demontrasi... ini yang rakyat fikirkan...maka benar kata madey.....yg bodoh ini tetap bodoh nyer,, tak boleh membeza yang hak dan bathil...

      Delete
    3. Duduk rumah mak bapak suruh belajar. Jadi beraraklah lebih baik. TIDAK PAYAH BELAJAR. Kalau nasib baik menang tak payah bayar PTPTN. Mmg dasar pemalas semua nak free. Mak bapak tgklah anak2 tu. Tapi tak taulah kalau awak pun sama.

      Delete
  4. Kesian tengok Melayu kurang cerdas diperdaya oleh pemimpin Melayu penipu dan pemfitnah .. Bangsa lain senyum lebar ,, Duit BRIM tak lama lagi Melayu dapat semua masuk poket Cina

    ReplyDelete
  5. AIYA harga babi pun lagi mau naik. Mana gua mau demo. Apa susah melayu sudah kasi demo maa..yammmmmmmm sengggggggg

    Ten kiu ten kiu

    Manyak dunngu ini melayu

    ReplyDelete
  6. LEMBU-LEMBU POLITIK.....apa boleh buat lembu da.........

    ReplyDelete
  7. Ha...ha....kelakar tengok t-shirt dia orang ni.....TURUN......dan anak panah menunjukkan kearah konek dia orang....ha...ha hanya konek Bang Nuar saja yang tak turun-turun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha.ha.ha lg kelakar ler tengok hamba tebusan buat repot palsu.dah tu sekutu lain buat derk sebab tak mahu ikut kebodohan puak bodoh nie.apa macam parti melayu,ngo melayu dan melayu biru.maner pergi sekutu kalian.pandang kalian pun depa tak mahu.sebab depa tahu parti melayu,ngo melayu dan melayu biru nie bodoh belaka.fuh....sedap pun sedap,lazat pun lazat bila membodohkan parti melayu,ngo melayu dan melayu biru.sebab nya......memang standard deme nie BODOH.BODOH.BODOH.jgn ader hati nak kata orang plak bodoh.sebab nyer.....udah digazetkan madey bahawa ahli parti melayu nie Bodoh.mesti panas sebab takder kecoh kecoh.

      Delete
    2. Anon January 1, 2014 at 5:40 AM
      Jangan lupa ADA satu lagi PARTI MELAYU yang sanggup jual agama dan syurga demi perjuanmgan parti dan bercita cita nak jadi PM... mhuah ha ha ... ini lagi teruk sanggup jadi anjing suruhan ......udah digazetkan madey bahawa ahli parti melayu nie Bodoh.mesti panas sebab takder kecoh kecoh.

      Delete
    3. Heran sungguh perangai cacai pembangkang terhadap negara sendiri. Sedangkan kaum pendatang berbondong-bondong dan bersusah-payah samada cara halal atau haram asalkan boleh masuk ke Malaysia. Mereka merasa amat senang dan mewah hidup di Malaysia ni. Mereka tak terasa pulak kesan kenaikan harga barang dan kos hidup di Malaysia padahal mereka tu gaji kecik je tetapi masih boleh hantar duit balik kampung lagi.
      Apakah mereka rasa kos hidup /harga barang keperluan) masih rendah di Malaysia berbanding di negara asal. Atau
      Kenaikan kos hidup di Malaysia ini hanya sedikit bagi mereka dan mereka masih boleh menampungnya dengan sumber pendapatan yang mereka peroleh di Malaysia.
      Maknanya di Malaysia kenaikan kos hidup yang berlaku sekarang tidak menjadi masalah bagi mereka yang rajin herusaha.

      Delete
  8. REMPUHAN ANJING KURAP YANG DI DALANGI BABI KURAP !
    SEMUA MUKA ANJING, MUKA BABI TIADA.
    BETAPA CERDIKNYA BABI KURAP, DAN BETAPA BODOHNYA ANJING KURAP.
    BABI KURAP TENGOK TV KAT RUMAH, ANJING KURAP MENGGADAI NYAWA DEMI KEPENTINAN BABI KURAP.
    BODOH NYA TAK TERHINGGA.........TAPI MAHADISWA KONON. STUPID !

    ReplyDelete
  9. 1.mana Pm!mana Rosmah!!mana perginya menteri umno!!
    2.mana NGO2 yang kununnya kuat dibelakang umno!
    3.tak pernah berlaku dalam sejarah!sambutan tahun baru dikuasai oleh pembangkang!!
    4.malu !!malu!malu la oii!!
    5.bodoh punya olang!!potong elaun kunun!!rosmah boros duit rakyat berganda dari itu la oiii!!!guna akai dikepala lutuitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia org kat putrajaya la bodoh. yg kau pegi kat dataran buat apa. tak ke bangsat dan bodoh tu. kau pegi dataran tu bukan nak demo, tapi nak memantat dan meraba serta mencabul. elok tu. sebijik macam Ust McD. tentu kau pujaan pukimak nik aziz kan kan kan!

      Delete
    2. seorang tidak boleh berada di dua tempat dalam satu masa,tapi pernah dilapurkan benda ni terjadi anaknya kata papanya berada bersamanya masa yg sama juga dia berada dihotel.

      Delete
    3. Hangpa yang diperbodohkan lah. Orang X nak ckp majlis ditangguhkan or dibatalkan awal2. Hangpa ingat hangpa menang....pegilah...orang bodohkan anda... kata pandai sangat....heheheh

      Delete
    4. 1.oitt!!dataran merdeka tu dah sinonim dengan sambutan tahun baru!!kalau tiada sambutan tahun baru disitu macam tak merdeka la oiii!!
      2.pakat-pakat penakut!!lari buat di putrajaya!!nanti tahun depan depa akan sambut tahun baru di tepi hutan la nampak gayanya!!
      3.sapa yang perintah malaysia sekarang!!nak sambut tahun baru pun takutt!!!!pemerintah apa nama ke tuu!!!

      Delete
    5. Anon January 1, 2014 at 7:19 AM
      sapa yang perintah malaysia sekarang!! ..... Yang memerintah Malayasia sekarang seorang melayu yang beragama Islam...yang menentang golongan Parti perkauman Cina, Penjual Agama dan dan penganut sesat syiah ... Sekaran jawab soalan aku... mana kawan-kawan kau golongan cinabeng semasa demontrasi ...., diaorang tak rasa kenaikan harga keeer... Jawab jangan tak jawab...

      Delete
    6. Kaum Cina kebanyakkan golongan peniaga,barang naik tak menjejaskan mereka pun...cuma kesian kat Melayu majoriti keja makan gaji..kalau kita nak kaya berusahalah sikit...

      Delete
    7. itu silapnya orang melayu, sekarang banyak orang melayu bukak kedai, kalau ramai orang melayu beli kedai orang melayu, lingkup cina....memang melayu majoriti makan gaji, tapi kuasa membeli ada ditangan orang melayu

      Delete
    8. Anon January 1, 2014 at 7:19 AM

      Kau ni rasa aku salah sekor babi sesat malam tadi, tu pasal kau malu, kan babi ni jalam tunduk je, macam kau lah. hahahahaha..... bodoh piang punya melayu pembangkang!!!!

      Delete
    9. 649 yg bodoh bangang.najib and rosmah takder kat putrajaya.dia dan bini dia berjoli sakan kat LA dan sydney.selagi tak habis duit duit negara selagi tu la depa dok merambu merendek.spesis siol.

      Delete
    10. Ha ha ha.....Najib n Kak Mah siap tgk matahari terbit lagi kat Sydney, terbang pulak ke LA tgk lagi matahari terbit kat sana.....
      Patut Najib kena pergi kat Demo tu , buat macam Menteri Luar masa Demo bersih kat London...Siap ambik microphone siap jawab soalan pendemo .Baru gentle.

      Najib ni macam nak lari dari Malaysia je.....apa hal......lari lah Najib , duit pun dah banyak , 7 keturunan pun tak habis...

      Harap2 Najib, besok engkau nak mati engkau tak menyesal berbini kan si Rosmah ..

      Delete
  10. dengan ini saya mengumumkan harga gula naik akibat dari demo semlm..

    ReplyDelete
  11. ANJING ANJING PENGHISAP KULUP TAK SUNAT DAP

    ANJING.. ANDA PUNYA DEMO GAGAL. DTG SECIPUT JE. POLIS LAGI RAMAI. MEMANG LAKHANAT BANGSAT PUNYA ANJING YG TERPAKSA SEMBAHYANG TEMPAT TAIK ANJING DAN BARING ATAS TAIK ANJING. YG DAPAT JADI ANJING.

    KESIAN ANJING ANJING. WOOF! WOOF! KULUP BESAR ANJING DAH BAWAK MERCEDES. ANJING JADI TUNGGANGAN.. ITU LAH MACAI ANJING.

    ReplyDelete
  12. Selangor patut tunjuk contoh sebagai negeri pembangkang yang harga barangan murah, pakaian seragam sekolah murah, rumah murah, tanah murah, kawin murah dan boleh kata semuanya murah...Gerenti semua orang sokong PR dan tak payah susah-susah berdemo sampai membahayakan keselamatan dan kesihatan. Orang PR pun tak payahlah ikut kau orang punya pemimpin sangat,, kan kau orang cerdik pandai belaka, berilah nasihat kepada pemimpin kou orang tu sebab kan kau orang yang raja..moto PrR rakyat adalah raja...barulah ada perubahan positif... Kalau setakat nak ikut arahan pemimpin, baik masuk BN, sama saja..wahahha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru ni elaun menteri besar dan wakil2 rakyat naik sampai 300%. Kenapa tidak marah. Tu yg si raffizza menyalak bagai nak rak kenapa. Dia tak nampak ke bulan2 poket dia kembung. Duit siapa kalau bukan duit rakyat. Kuman seberang laut nampak Gajah dlm poket tak nampak pulak. Tu yg cukai lesen dan bagai naik beratus peratus kenapa tak protes. BUDAK2 NI AKAL SSGT CETEK SAMPAI TAK BOLIH NAK BERFIKIR. KESIAN. dappig tepuk tangan kata padam muka org bodo

      Delete
  13. Anjing anjing neraka?

    ReplyDelete
  14. aku tetap fanatik pertahan kerajaan firaun melayu sekular asobiah......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu jelaskan apa erti asobiyah?

      Delete
  15. "Kita boleh menunjukkan dan membuktikan Malaysia mengamalkan demokrasi politik segar di mana rakyat boleh berprotes secara haram tanpa ditangkap." -- nazriaziz

    ReplyDelete
  16. brainless malays group menjadi alatan elit umno bodohkan bangsa sendiri .......................

    ReplyDelete
    Replies
    1. brainless malays group menjadi alatan elit bangsa cinabeng

      Delete
    2. Anon 9.29 you are barainless not us. At least tidak mengayakan cinasial not like you. Shame on you

      Delete
    3. Anon 9.29
      Shame on you: The most stupid and brainless malay ever and forever. asik nak isap konek cina DAP dgn melayu PKR jeee. Ptuih!!!!!!

      Delete
    4. Anus 929 fius ko dah putus.
      Inilah bukti tahap iq cacai pembangkang sangat rendah., otak sewel, bengap, bodoh tak boleh diajar.Diri sendiri berkelakuan tak senonoh dia kata orang lain yang bodoh. Orang bodoh macam cacai PR takkan tahu yang dirinya bodoh kerana ia memang dilahirkan bodoh dan diperbodoh-bodohkan.

      Delete
  17. Kesian juak pas ni duk dataran sampai pagi.....lim guan eng skrg tngh happy sambil minum air setan dr shah alam.....dpt kereta mercedes benz S300 oiiii.....pas apa dpt?....jadilah tukang cuci taik lim guan eng selama 5 tahun.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS tukang seronok jeer laah... Ularmak tak boleh hidup mewah ... Zuhuuuud.

      Delete
    2. Anon 9.47

      mu silap lah. kan male tadi anjing anjing and babi babi dema dok berkeliaran menyalak, ado plak yang asik isap kote.

      Delete
  18. Lepasni kalau pakatan ada buat apa2 majlis... Jangan marah kalau ia juga diganggu.

    ReplyDelete
  19. Tredse bvcgty nbvyt bnh oiuytghjj

    ReplyDelete
  20. Apakah agenda demo diadakan. Tidak lain melainkan ingin menganggu, mensabotaj dan mencetuskan kebencian terhadap kerajaan- strategi halus kaum yahudi sejak zaman berzaman!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PENDEK KATA SEMUA KAUM KAFIR LAKNAT TAK KIRA CINNNA MELAYU SYIAH YAHUDI SEMUA SAMA AHLI2 NERAKA JAHANAM.

      Delete
  21. ada sorang gay tua, masa zaman dia muda, dialah orangnya yang suka buat demonstrasi, cakap berdegar degar, naik lori sambil berpidato. ambik kesempatan kesusahan rakyat, nak buat demo. PADAHAL dari segi bantu membantu rakyat tak ada satu pun idea dia. bila orang ambik dia jadi menteri atas dasar pandai cakap ni, apa satu pun tak ada idea dia. KERANA ORANG YANG PANDAI CAKAP DAN SUKA BUAT RAMAI jarang ada yang boleh buat kerja kerana depa ni hanya suka peraga diri. sikap suka buat ramai ni diperturunkan pula kepada jenerasi baru yang perangai macam dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pengikut gay tua ni semasa pelajar 70an dulu. Kena tangkap bersekali di masjid negara - termasuk arwah fadzil noor. Idealisma pelajar yang inginkan kebaikan waktu itu. MasyAllah... akhirnya kegiatan sebenar gay tua ni terserlah juga kpd ku. Ya Allah..selamatkanlah kami daripada kedurjanaan perbuatan perosak ini !

      Delete
    2. ExITK,

      Kita serupa,mujurlah ada Papagomo keluarkan video gay tua tu main Cinadoll ,aku tengok dan teliti betul-betul video tu.Kesimpulan yg aku dapatdari tonton video tu, ialah gay tua tu memang kaki seks haram.Terus aku U turn dgn sumpah seranah kerana berpuluh tahun tertipu.Alhamdullillah akhirnya keluar juga dari'tersesat' menyokong kaki maksiat.

      Delete
    3. Biasaklah cacai PR....tin kosong.!!!

      Delete
  22. Barang naik .. itu kerja siapa? Siapa peniaga kebanyakkan di malaysia? Mereka adakan sebab aje untuk naikkan harga dan dapat untung besar..dan salahkan kerajaan! Dua keuntungan dia dapat.. untung duit & untuk memecahkan lagi orang melayu dan kuasa melayu.. memang melayu bodoh... tak dapat baca strategi ini !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasuah n boros..........

      Delete
  23. Parpu tak suka kariJanuary 1, 2014 at 10:30 AM

    Barang barang semua naik harga ? Gaji tak cukup ? Tapi smart phone harga 2 ribu boleh pulak beli . Tak bising pun kata harga smart phone mahal . Ini lah nama nya melayu . Barang nak murah . Gaji nak tinggi tapi kerja malas .

    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL BETUL BETUL. ORG DUNGGU SAJA YG PERCAYA.

      Delete
    2. Betul2...top up kredit rm 5 seminggu senang2...joleh dapat gula 2kg... tak habis makan gula sebulan...kecoh betul.... jgn minum lagi kat luar... nescafe kat mamak giant shah alam rm1.60 ... tak komplen... boikot je kedai2 yg naikkan harga minuman...mijum kat rumah or bawak tarmus le...

      Delete
  24. Najib memang boleh turunkan harga barangan kalau dia buat kilang sendiri,tapi dia pun makan gaji....gaji mb selangor pun lebih besar....yg kaut keuntungan sebenar adalah golongan peniaga ,majoriti kaum cina...PM Najib cuma boleh membantu takat yg termampu aje....

    ReplyDelete
  25. Hello Blogger House PK

    Apa lah awak ini. Sudah lah Jeff Ooi itu cina DAP kata melayu Kucing Kurap. Tony Phua pula kata melayu Anjing Umno. Hari ini awak pulak panggil melayu yang rempoh polis itu sebagai Anjing Liar. Dulu bila cina DAP kata melayu anjing, awak marah menyalak-nyalak paksa itu Tony Phua minta maaf dekat melayu. Sekarang awak sendiri panggil awak punya bangsa Anjing Liar. Macam mana ni bro ... ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panggilan itu hanya ditujukan kepada puak2 melayu yang tak sedor diri la tu ..bro!

      Delete
    2. Gua tetap tak boleh terima. Guna istilah lain yang lebih berhemah.

      Delete
    3. kalau macam tu, anak2 main rempuh..rempuh...halus sikit bunyinya

      Delete
    4. Anon 10.45
      Hoi awat hang biol sangat ni. BH PK pange depa anjing khas untuk anjing malam tadi. ini minoriti je. melayu yg tak terlibat jadi anjing @ babi malam tadi adalah majoritu yg tak suka diganggu oleh anjing anjing dan babi babi. hang pi sunat lah sekali lagi. bodoh nak mampus. suruh ngaji malas, dah besaq tunjuk bodoh plak.

      Delete
  26. Haha..himpunan babi guling berjaye gulingkan artis tgh nk menyanyi..boo panjang..booooooooooo..boo pendek..boo..

    ReplyDelete
  27. Betulkah peserta perhimpunan yang dalam bilangan tak seramai mana pun ada niat berhimpun untuk menggulingkan kerajaan. Tak masuk aqal. Takut ada pihak yang saja-saja buat cerita dengan niat untuk menunjuk kepada rakyat bahawa pembangkang ini jahat dan sudah sampai ke tahap melampau. Bila rakyat lebih takut kepada huru hara yang mungkin dicetuskan oleh puak pembangkang maka rakyat pun lupa kepada huru hara sebenar yang pasti akan mereka lalui kerana kenaikan kos sara hidup.

    Orang politik ini, bukan semua cakap mereka kita boleh pakai. Mereka dengan penjual ubat dikaki lima, kedua-duanya mengguna pakai strategi yang seakan-akan serupa untuk melariskan jualan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg betul sgt tu ..semua ahli politik ni begitu ..yg kerajaan dan yg pembangkang..sebb tu berebut nk memerintah ..masing2 kepentingan peribadi..yg bodo rakyat..di tipu..di ajak berdemo,..ade yg guna agama ..ade yg gadai hak bangsa...yg memerintah menipu utk kekal memerintah..yg membangkang menipu utk dpt memerintah...

      Delete
    2. ORANG LAIN JUGA YANG SALAH. ENGKAU TETAP BETUL?

      Delete
  28. Guling Kerajaan. Haa haa haa bunyi macam semudah nak berguling atas jalan raya saja. Yang buat cerita ini ada niat tersembunyi. Hanya dia saja yang tahu kenapa dia buat cerita akan ada Himpunan Guling Kerajaan semasa sambutan Ambang Tahun Baru.

    Apa pun dia sudah berjaya memperdayakan berjuta-juta rakyat terutamanya orang melayu. Kisah ini sama lah dengan kisah dalam buku cerita kanak-kanak bertajuk Budak Gembala Kambing Dengan Serigala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tepat perbandingan kau tu

      Delete
  29. cer citer apa barang yang turum...sejsk korang kecik sampai korang tua tobeng. tak pernah pulak dari tahun ketahun barang turun harga.
    kata rakyat susah...duit dah tak banyak...poket makin kempes. cuba tenguk kedai makan...setiap malam penuh walaupun harga naik. mengapa tak masak kat rumah? kfc penuh... mc donald penuh. apa erti ini semua? rakyat takde duit ? rakyat susah ke?
    tak faham.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL. BETUL. BETUL. COBA TENGOK PELAKON-PALAKON KAT ATAS TU. SEMUA SEHAT, GEMUK MCM ...........

      Delete
    2. Duit dah ada bro, malah botingkek tingkek, yang tak ada ialah kuasa.

      Delete
  30. X kire la nk gulingkan kerajaan ke nk berguling mcm babi ke tahniah la dpt menghiburkan hati cinabeng..haha..

    ReplyDelete
  31. Nak guling kerajaan ke... nak guling atas jalan ke... demo tetap juga diadakan! Kat tepi rumah aku berpuluh bas dan trak polis bergegas mlm tadi ke dataran merdeka! Bukan ke buang masa aje jaga malaun yang berpotensi mengacau majlis orang. Apakah ini kerja produktif? Bengong tak habis2. Buatlah kerja kebaikan untuk membangun dan bukan meruntuh. Dan janganlah pulak kerja membangun tu .. kat benda lain! Kihkihkih!

    ReplyDelete
  32. bukan rempuhan anjing-anjing liar, tetapi REMPUHAN BABI BABI LIAR YANG SESAT HALUAN HIDUP!!! HAHAHAHAHHAA.....

    ReplyDelete
  33. bagus sangat lah jika depa buat demo kerana nak kerajaan turun harga barang. TAPI bukan dengan maki hamun kutuk kerajaan disamping itu pulak menaikkan nama anwar yang jelas bukan permah berbakti kepada bangsa dan agama. malah memberi nama buruk untuk bangsa dan agama. Walau hangpa nak sangat ketua umum tu jadi PM tapi jika Tuhan kata tidak, tidak juga lah. Hangpa jangan lupa bahawa setiap pemimpin yang naik itu juga memang direstui kerana Allah tak akan mensia siakan hambanya dengan dipimpin oleh seorang saiko

    ReplyDelete
  34. SENANG CAKAP!!

    MELAYU MCM NO MEMANG BAHLOL OTAK DI DUBUR KADI ANWAR MANTAT!!

    ReplyDelete
  35. Harga barang asas naik tak banyak mana... yang naik melampau barang2 yang yang diproses, makan minum di kedai... cuba kita tukar sikit gaya hidup kita macam zaman kecik2 dulu... makan masakan sendiri... ni mcm2 donut , coffee, kopitiam, fast food harga mahal dan toke2 pun senang2 jadi kaya raya. Kalau sanggup minum nescafee rm1.60 dlm cawan polystrene di kedai mamak, minum soft drink rm 1.80 yang tak baik utk kesihatan, donut jco , big apple dll, . tak payah lah nak melalak2 harga brg naik.... ni da kira mewah... kalau beli tepung buat royi canai sendir mcm mak2 kita buat dulu... insyaAllah cukup. Masalahnya ..sambutan makanan2 di kedai2 makan mmg kita ni da terlebih makan terlebih duit. Tengok yg demo2 tu sihat2 blaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju....tubuh mereka ok je...mkn terlebih lg ada sbb obes....cuma otak mereka dah diliwat

      Delete
    2. aku sokong kerajaan zalimi rakyat....

      Delete
    3. Aku sokong jgn dibodohkan oleh Pakatan Sial.. mereka mcm xbertuhan..seolah2 dunia ni terjadi tanpa ada Pencipta.. tk fikirkah teguran Tuhan, susah senang sbg ujian.. ubah lah sikit gaya hidup, Bangla boleh je hidup kongsi kos yg sama dgn kita.. apakah mereka kebulur?

      Dr situpun pun sudah jelas nmpak betapa PR ni penipu besar..

      Delete
  36. Eloknya bahasa kalian semua.. klu himpunan aman kata haram jd agaknya halal lah kot konsert tu.. kesian.. mrah benar org yg nak sambut tahun baru dgn tgk artis..belnja berjuta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. HARAP BACA COMMEMT ANON 1.53 DIATAS. AMAT BAGUS. MMG KALAU MASAK DIRUMAH SEMUANYA JIMAT. NI KELUAR BERDEMONSTRASI BAGAI TAK PAKAI DUIT KE. SIAPA BAYARKAN. K HA.??? KALAU MENGATA ORG MMG PANDAI. KENA DIRI SENDIRI SEMUA TAK PA. MMG SENGAL KAU NI.

      Delete
    2. JGN TAK TAHU. MEREKA DEMO ADA MASYUUK. DUIT YAHUDI BANYAK MASYUK. YANG ATAS JE DAPAT. HAPRAK BAWAH GIGIT JARI.

      Delete
    3. Haprak bawahan dapat taik palat kulop cina.

      Delete
    4. bil elektrik rumah pm n tpm cukup besar.... pemborosan pemimpin ketam ubn....... hancur ubn selama2nya.

      Delete
    5. Bil rumah PM ke atau bil Kompleks Seri Perdana? Kompleks tu najib berdua je ke tinggal wahai macai? Nuar yg xjd PM boros naik jet merata tp kwsn Permatang Pauh mcm tinggalan perang dunia apa cerita macai?

      Mister Lim Guan Engok boros beli keta mewa kali ke-2 itu apa??? rakyat dihalau dr Pulau..BODOH 100x kali macai PR!

      Delete
  37. Assalamualaikum...
    aiyooo..melayu..udah2 lew wei....cer tgk cina india...ader depa kesah ker...yg kita nak hindik rapat sesama melayu,apew cer derrr....klo cina india bleh bersatu..kenapa mengapa kita melayu xbleh bersatu padu...
    cina india ada kesah ker demo2 nin...biar melayu budus jgn dibuduskan dan di peralatkan org politik....sayangi diri sendiri bro n sis....

    ReplyDelete
  38. aku harap najib x bercakap pasal bantuan br1m vs kos sara hidup... bantuan br1m x mampu nak kurang kan kos sara hidup selama setahun... klu bercakap jugak mmg najib jenis buta kayu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehheheeeeee.... itulah hasilnya yg ko orang pilih pemimpin haprak dlm pru13 dulu........

      Delete
    2. semua nk tender besar drp kerajaan bn kena lalu rosmah.............

      Delete
    3. bodohnya rakyat krna masih dok sokong ubn yg dok tipu duit negara

      Delete
    4. bodohnya berok2 PR masih duk percaya fitnah PR, konon dlm PR ni para malaikat lah yg ada? pirah.. sekor2 mcm setan.. ada hati nk ganti BN.. Nauzubillah!

      Delete
  39. otak jange letak di kepala LUTUTJanuary 1, 2014 at 11:32 PM

    Spesis Guling Guling n REMPUH ..
    BAKA DARI DARI GULING ATAS JALAN RAYA KAT KUALA KANGSAR PERAK..
    PUOK2 NI .. UMPAMA DOK TOLAK KERETA MANPUS ..KERETA HIDUP TINGGAL PENOLAK KERETA TERCENGANG2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong harga naik.............. sbb duit aku lebih hasil rompakan kontrak krajaan bn,,,

      Delete
    2. tol naik takpa hasil Negara meningkat...... senang najib n bini serta anakberanak kaut...

      Delete
    3. lg pun aku ni baka lanun bugis dulu... smpai mamn2 pantai kerja aku rompak harta benda n rogol perempuan....

      Delete
    4. otak kepala tangga sebab tu ..... ikut suka pemimpin lanun buat kerja syaitan..... aku setia taat,,

      Delete
  40. baka kitol .......

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaki rasuah n seleweng harta rakyat.... tk mau aku berkawan n pangkah lantik kerajaan bahlol ubn ni,,,

      Delete
    2. sapa yg seleweng harta rakyat? Nik Najis dgn tukar nama tanah Krjn kpd nama dia dan bini dia? macai bahlol ada faham ka? lain2 lg ramai juga buat..

      Delete
  41. Kah..kah RAKYAT DIZALIMI terok oleh Bee Ennd.. sbb tu lah TESCO penuh sesak.. tadi aku gi shopping dgn rasa 'tertindas'.. penuh food court... parking memusing2 cari.. ZALIM punye krjn smpai rakyat byk betul bawak kete parking beribu2 kt TESCO xde ruang nk celah.. mmg ZALIM... hahahaha... Bangla kt Malaysia beli brg pakai duit emas ke? bangla lagi senang dr rakyat hasil kezaliman Bii Endd.. hahaha...

    ReplyDelete
  42. Kesiannya .. ditipu bulat2 oleh tok ketua .. Wala' pada pemimpin ..konon
    Bare kena tipu dengan pakaian ... zuhud ..
    Dekati ..serapat yang bolih ..
    Baru tahu cerita sebenar..TUBUH MANUSIA .. PERANGAI SERUPA QA' RUN

    ReplyDelete
  43. Adoi manusia-manusia, pening aku tengok komen ni semua... ini terjadi apabila manusia tak bersatu...

    ReplyDelete
  44. Nak Bersatu ..macam mana ..
    Masing2 dok angkat diri YANG TERBAIK..dari yang lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nk bersatu kena kikis buang yg xbetul dlu.
      mcm mana nk bersatu dengan puak peliwat? mahasewel?

      Delete
  45. Mana pemimpin mrk yg penuh syahwat tu? Patut dialah yg jadi kepala pendemo ... Takkan duduk rumah/hotel 5 bintang JAGA KEPALA KOTE dia aje?

    Atau KOTE dia dah tak TURUN-TURUN, TERUS-TERUSAN NAIK saja, sampai tak boleh nak pakai seluar?

    Jawab MACAI jawab, kalau tidak, anda semua TERANG-TERANGAN telah diperbodoh-bodohkan. Apa MACAI dapat dgn berdemo tu? DAPAT MENURUNKAN KOTE DIA KE?

    ReplyDelete
  46. golongan pertengan dan bawahan akan cukup merasai keperitannya apabila harga segala barangan naik kerana tempias daripada kenaikan letrik, tol, tambang, dll. ini kesan tidak langsung. kesan langsung nanti akan diakibatkan oleh gst. segala barang dan perkhidmatan akan dicukai, kecuali barang keperluan yang dikecualikan. senarai barangan yang dikecuali masa sekarang adalah 250 muka surat tetapi untuk pelaksanaan gst, cuma ada 21 muka surat. segala barang perantaraan yang digunakan untuk menghasilkan barang siap akan dicukai juga dan ia akan menaikkan harga yang akan dikenakan atas barang siap pada akhirnya. berkenaan dengan rebat pula, pada masa ini cuma diberitakan ada sejenis rebat yang akan diberi tetapi mekanisme dan cara pengagihannya masih tidak dijelaskan, masih kabur. pemberian rebat bukan satu perkara yang mudah untuk dilaksanakan kerana terlalu banyak barang dan perkhidmatan yang terlibat termasuk frekuensi ia diperdagangkan tidak mudah dipantau

    ReplyDelete
  47. Sekarang ini duit Malaysia ditangan Daim, Mahathir, Syed Mokhtar dan Menteri2 dan bekas Menteri UMNO. Pakai nama Mekayu songlap duit. INilah org nak lawan sampai habis. UMNO nak Melayu lawan Cina tak jadi, Padan muka Beruk2 UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalimah standard para pengikut ajaran sesat yg ingin meruntuhkan negara demi nafsu sekor yg nakkan jwtn PM.. !

      Delete
    2. Tk habsi2 duk guan modal fitnah UMNO songlap duit tu.. nk jaja sampai brapa puluh tahun haa?? tk muak ke??

      Delete
    3. LANGSUNG TAK BERANI SENTUH BERAPA PULAK YANG NUAR SONGLAP. DASAR HIPOKRIT....

      Delete
    4. Nik Najis tua kutuk tu terang2 letak nama dia dan bini dia utk tanah2 Kerajaan Kelantan nk jelas mcm mana?
      sndiri terpalit najis, PAS muka tk malu masih ' nk tnjuk gagah' jd balaci..nk berdemo.. puihhhhhh laaah

      Delete
  48. manusia yang selalu ingat mati disertakan dgn amalan yang baik kerana Allah ....itu tanda manusia cerdik....
    ayoh semua!.... jadi manusia cerdik.....maki hamun fitnah memfitnah.. buang jauh2, tak berbaloi.... api neraka adalah tempat yang paling superrrr azabnya....Allah dan rasul dah bagi amaran, tunggu apa lagi.....



    ReplyDelete
  49. ko ni gampang la salim,apehal ko nk pgil melayu anjing....ape hak ko nk pgil melayu anjing,sial punye mamak,idup menumpang kt mlysia ni pun kire da untung....lagi mau uat onar sama melayu.....lu suda lebih la mamak sial...aku tau la dlm uma ko ade patung gajah....kahkahkah

    ReplyDelete
  50. Najib penipu, Anwar pun penipu, Pas penipu, DAP penipu saya yang x tipu.Jadi SAYA BOLEH JADI PM.Ha... Ha...Ha....

    ReplyDelete
  51. Najib penipu, Anwar pun penipu, Pas penipu, DAP penipu saya yang x tipu.Jadi SAYA BOLEH JADI PM.Ha... Ha...Ha....

    Semua orang kena sokong saya.....JADI PM.Ha... Ha...Ha....

    Kalau x sokong saya masuk NERAKA....

    ReplyDelete
  52. "Bulu Mah masih tersangkut kat kerongkong abang"

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!