KUNYIT JAMBU HANGIT! ANWAR KANTOI DENGAN ANAK IKAN DIA YANG BARU??



Kudos to The Unspinners yang telah menyiarkan gambar ini, aku pada mulanya malas nak ambi gambar ni pasal kan sekarang ni ada pihak yang tak nak main gutter politics, kununnya kena ada style la kan? Lantak la kita masing-masing ada pandangan kita kan? Buat apa nak argue kata siapa betul siapa salah, yang penting kita dedah benda yang benar. bakinya kita serah pada Allah yang satu bukan triniti seperti yang disokong oleh setengah manusia sesat!

Ok ini adalah pendedahan terbaru Anwar dengan budak jambu. Baiklah kita tak nak tuduh dia liwat budak ni, kita tak nak cakap dia sudah hantam belakang budak ni, cuma hati kecil aku bertaraf GUTTER ni bertanya, kenapa banyak sangat Anwar tangkap gambar dengan bebudak macam ni?

Sebab Anwar tahu tahap dia sekarang ni kalau dia liwat depan mata semua pemimpin pakatan pun mereka akan tetap kata itu bukan dia, perut besar dan boroi walau pada hakikatnya yang lain semua sama. Jadi si gay tua ni main berani buat apa saja sebab dia tau kaki backup taraf ularmak ramai.

Yalah kita pun rasa tertekan dengan kenaikan sekarang ni, jangan le kita halalkan benda yang dimurkai Tuhan dan Nabi tak mengaku umat punya manusia kita nak jadikan dia pemimpin kan? Kan? Kan?

Aku personally tak pernah letih nak expose segala kebaian Anwar ni sebab aku penci peliwat + pengkhianat negara ini. Itu aje, wahai pencacai kunyit fuckatan, marilah maki aku. Aku tunggu, sokong la dia lagi ya.....he he he

39 Responses to "KUNYIT JAMBU HANGIT! ANWAR KANTOI DENGAN ANAK IKAN DIA YANG BARU??"

  1. sama cantik sama padan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm jubur dijolok kote ... he he he

      Delete
    2. bertahi lah kote anwar.....

      Delete
    3. Assalam.
      Jangan Fitnah... yg penting budak ni dah buat kenyataan dan dah pun buat Polis report pada Blogger yg buat Fitnah, jadi kita tunggu jangan sampai masuk Mahkamah nanti tak mengaku pulak.....hahahahahahahah

      Delete
    4. pasti admin kecewa sebab ianya Fitnah.....

      Delete
    5. admin siratu fitnah maner ader istilah kecewa.tak dapat stout baru dia kecewa.tak gitu si ratu stout.

      Delete
    6. BERANI LA SEBAB TAU DI BELAKANG ADA ORANG KUAT. KUAT JOLOK

      Delete
  2. Dah terang lagi bersuluh...tu adik angkat jek lah...

    ReplyDelete
  3. Lelap mata je . Pangkah PAS . Hidup di jamin sejahtera . PAS yang terbaik .

    ReplyDelete
  4. Aku tiap tiap minggu beli jambu kat pasar malam . Tak sibok pun .

    ReplyDelete
  5. parpu jeles ler tu sebab tidak dapat jadi adik angkat.kakak angkat pun dah lari.tak larat kak midah nak layan dia.taste lembut dia tinggi.

    ReplyDelete
  6. Woi parpundek, ko dengki apasal? Anwar nak berjambu, nak meliwat nak berzina dgn siapA pun tu hak dia la.
    Malu la wei ! Anak Bini dia pun tak kesah. Nik Aziz , Hadi, Ulama2 pun tak kesah. Yang lu kisah apehal ?
    Bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kene amik kesah sbb bila kene SUNTUT mmg rasa pedih x trkata..

      Delete
    2. Aku Suke Tanye Aje, Jgn Marahhhh ...January 6, 2014 at 6:24 PM

      Agak2nya keluarga, pemimpin sesat dan ularmak yg tak ambik kisah tu pun berharap satu hari nanti dapat melakukan benda yg sama ke?

      Delete
    3. Yang kena suntut Shamsidar. Dah Shamsidar suka kapla butoh Anwar, apesal lak ko kisah.
      Yang kena liwat Saiful. Dah Saiful suka sama suka, lubang taik dia, apesal lak ko kisah.

      Delete
    4. Woi 6.24, jgn tanya soalan bodo la. Lu Baru keluar gua ka?
      Undang2 hudud Pas tarak baca ka? SesiapA pun Boleh liwat lubang bontot isteri. Tak timbul satu hari nanti dapat buat ka tak dapat buat.

      Delete
    5. Aku Suke Tanye Aje, Jgn Marahhhh ...January 6, 2014 at 6:50 PM

      Soli la A.B.U.,

      Aku terlupa pulak pasal undang2 HUDUD PAS, ye tak ye jugak, boleh sontot jubor isteri sendiri.

      Delete
    6. kah.kah.kah.kah.kah.dunia lihat lah sibodohbaghal lagi teramat jahil.bila plak Allah swt meletakan hukum liwat isteri tu sebagai terkandung sebagai hukum hudud.kah.kah.kah.kah.bicarabual sibodoh bersama sibangang dan hasil nya jahil murakab.dah jahil murakab buat cara jahil murakab.jgn bicarabual benda yg hang jahil.nampak sangat betapa teramat bodoh nya.hanya orang bodoh saja yg suka menuduh dan memfitnah bab liwat meliwat nie.orang yg tahu hukum tak akan sembang mau pun menuduh.kah.kah.kah.kah.kah.sijahil menempah tiket ke neraka jahanam.kah.kah.kah.kah.hasil didikan parti sekular tertua dinusantara.bodoh takder dah.limau purut tiga serangkai,ahli umno buta perut takder akai.

      Delete
    7. imaginasi macai ....jiwa kacau....kurang kasih sayang...kesian

      Delete
    8. 618 maner ko tau sakit.haaa.haaa.ish 618 mcm ader pengalaman kena suntut jubuq jer.ahaa.ahaa.

      Delete
  7. Gay pun ada hak bah. Now only gay man can save Malaysia ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi gay adalah satu 'profession' skrg, boleh jana pendapatan mewah.

      Sbb tu ramai anak2 Melayu jadi gay. Jadi gay juga tak payah ngaji tinggi2 mcm sesetengah mahasiswa skrg, buang masa membaca dan menghafal buku, buat apa bodohkan diri ...

      Oleh itu, jadilah gay professional, drp digay'kan secara gratis!

      Delete
  8. budak tu dah wat report polis sape yg fitnah dia..haha..mampus la beruk2 omno kali ni..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMNO bela beruk?

      OKlah tu, drp PAS bela ular, ularmak ...

      Delete
    2. Biaq la kat depa... depa ni memng suka crita anwar ibrahim.. bila nak kena saman bru kalut nak padam...

      Delete
    3. ya ler...bila disama,wan azri bukan papagomol dan saleem bukan parpundek.hanya padi jantan,dr novandri ader telo.yg lain tu tiada telur......telur sude suntut dlm kerandut.kih.kih.kih.kih.papagomol yg sude pape.parpundek bila lagi mau pape.lima juta bro....mau kutip botol stout lalu dijual buat menampung bayar saman bro.brani buat brani tanggung la yea.nanti tak cukup duit parpundek,meh sini aku bagi skit.ataupun bole jadi anak ikan emas.kih.kih.kih.kih....bulu ponggong mau cukur ler.....geli bro.KAH.KAH.KAH.KAH.KAH.KAH.HIK.HIK.HIK.HIK.cuber bayangkan parpundek jadi anak ikan emasssssssss.geligeleman bro.

      Delete
    4. Kpd anjing 9:12PM

      dilarang meludah. ...... ke langit.

      terima kas seyyyyy

      Delete
    5. minta dimaki dah pun kena maki ....puas hati...sabar je le labuuuuu

      Delete
    6. kpd anjing kurap 9:35 pm. dilarang menjadi balaci kurap kepada ataupun parpundek.lain mcm jer terasa nya.kih.kih.kih.berani buat berani tanggung le yea.stout kasi taruk.nyamar pun bulu pungkok org kenal.

      Delete
    7. REPORT KENA SERTAKAN LAPORAN DOKTOR PERAKUAN MASIH DARA SUNTI

      Delete
  9. Eeeeeeee.....geli aku. Binatang yg tak berakal pun tahu, tuhan cipta lubang jubur untuk membuang taik.
    Anwar pulak lubang taik yang di suka nya. Lubang taik kaum sejenis lak tu.
    Eeeeeeee....

    ReplyDelete
  10. Bro...minat DSA ni dh x boleh nak buat apa dh... Ko ckp la apa pon x kmnanya last2 ko gk kna saman juta2... Tahap dewa nik aziz pon ngaku kalah... Biar lah bro spi masa dia pergi jua... Masa tu kita sedekahkan al-fatihah.

    ReplyDelete
  11. Teringat guru bi aq dlu,
    Good morning for all students please sit in your chair. Open book page 113 and copy me..
    (Good morning pupils, please sit down. Take out your book turn to page 113 and repeat after me.)
    Lepas hbs belajar nak apply kelang jadi sv gaji 3500 depa ajak speaking mampos aq kna gelak, last2 masuk gomen juga la jdi PT gaji sikit..
    Pahtu najib p bagi degree kat depa, najib2 bnyk hang nak kna tanggung nnt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama banyak ngan parpundek.sama sama nanggung le yea.berani buat berani tanggung le yea.

      Delete
    2. BETULLA TU. SAMPAI MASA DIA PERGI JG. KITA SEDEKAH LA FATIHAH DAN DOA. MUDAH2AN DIA BOLEH JAWAB....

      Delete
  12. Tgkla nanti akhirat siapa yg benar2 kena suntut. Tak takut ke dgn hukum tuhan!

    ReplyDelete
  13. penulis ini adalah binatang~kenape aku maki?sebab xda akal fikiran mcm manusia~ko tau ke anwar tu kaki bontot?ko ada bukti sahih?ko tau ke mamat yg brgambo dgn anwar tu dh kene jubo dgn anwar?ke penulis ni dah di bayar oleh kafir lahnat utk memfitnah?penulis ni muslim ke?

    ReplyDelete
  14. alaaa...adik angkat je tuuu...jgn la bersangak buruk..haha.

    tua kutuk pun nak beradik berangkat, mcm kimak la lu nuar. mcm la org tak tau...lu mmg kaki main depan belakang punya. lu nak memantat..gua tak kisah beb....tapi kalu jubo...mmg tak bole terima. babi pun tak main jubo bang nuar tau. nabi pun pangkah beb..straight to the hell. steady la nuar.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!