GEMPAR! MARI TENGOK SIAPA MELAWAT HARUN DIN DI IJN!

Salute Tun M!

Alhamdullilah Aminnn...Pemimpin yg berjiwa besar n berhati mulia..
Sebak rasanya.. jika sesiapa yg tahu kisah mereka berdua ni dulu...! Ini lah sikap sepatutnya yg perlu ada kpd setiap pemimpin islam khasnya d malaysia ini..
Politik dan perbezaan pendapat bukan pemisah umat islam yg bersaudara...
Sapa yg nik ajis ... jgn lupa xiarah dia bila sakit... nasihat diri.sendiri seblm nasihat org lain

31 Responses to "GEMPAR! MARI TENGOK SIAPA MELAWAT HARUN DIN DI IJN!"

  1. Tuan Ahjib Kangkong, pepekari punya idola, pergi mana pula?

    ReplyDelete
  2. "Sapa yg nik ajis ... jgn lupa xiarah dia bila sakit... nasihat diri.sendiri seblm nasihat org lain"

    encik parpukari tulis apa ni... aku tak paham. Kasi ejas sikit bro.

    ReplyDelete
  3. Semoga kalau baik berubah dari ulamak bisu kepada ulama sebenar.

    ReplyDelete
  4. SERONOK LIHAT TUN DAN TUAN GURU BAIK SEBAGAI SAUDARA SEISLAM. TAPI TAKUT RASANYA BILA LIHAT ADA ULAMAK PAS DIPANGGIL MENGHADAP ILAHI. SEMAKIN TERHAKIS SEMANGAT ISLAM DLM PAS. MAKIN SERONOK DAPPIG SEBAB DAH TAKDA ORG YG BOLIH MEMPERTAHANKAN AGAMA ISLAM. TEGAK TOCANGLAH. MACAI PASS KENA MUHASABAH DIRI.

    ReplyDelete
  5. pemimpin berjiwa besar .... muncul seorang dalam sejuta umat . Semoga panjang umur...Aminnnn

    ReplyDelete
  6. pemimpin berjiwa besar .... muncul dalam sejuta umat ... moga panjang umur... Aminnn

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. Ketulusan hati bukan boleh dibuat buat...

    ReplyDelete
  8. Perilaku seseorang itu menggambarkan diri n jiwa sebenarnya...contohilah pemimpin yg berjiwa besar ini sentiasa menjalinkan silaturahim bukan memutuskannya...

    ReplyDelete
  9. INILAH PEMIMPIN YANG BERJIWA BESAR. POLITIK BUKAN PEMISAH UMAT ISLAM. WALAU DIHINA DAN DICERCA. TUN M TAHU HAD SEMPADAN BERPOLITIK.

    ReplyDelete
  10. Malaikat SyaiTun nak menarik Harun Din ke Neraka. Itu SyaiTun Mahathir Kuti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah ..banyak mahathir dapat pahala hari ini... bayangkan setiap kali orang baca tulisan anda .. dan mengutuk mahathir.. Tak pe lepas ini jumpa tuk guru nyanyuk kau tu minta ampun dan jaminan syuga...

      Delete
  11. kenapa suka sangat kita sentiasa bermain permainan berbau ras....setiap bangsa mempunyai kelebihannya, lihatlah kpd orang negro...wpn berkulit hitam, mereka dikagumi dlm bidang olahraga jarak jauh, dekat, basketball, american football dsbnya. dlm bidang nyanyian, mereka mempunyai suara yg unik, menghasilkan muzik soul, r&b, jazz yg amat menonjolkan suara yg amat unik. sama juga dgn bangsa ini, bangsa lain mempunyai keunikannya sebagaimana telah dianugerahkan oleh Allah. jangan kita berbalah dan bergaduh kerana kelainan warna kulit....setiap ciptaan Allah ada hikmat di sebaliknya, samalah seperti ciptaan2 lain, cuba bayangkan hanya satu kaum etnik dicipta di dunia ini, nescaya ini akan membosankan dan memualkan, andaikata satu jenis bunga dicipta sahaja maka hidup ini tiada diversiti dan tiada pengajaran serta cabaran atau dorongan untuk kita menjadi manusia yg lebih baik yang mampu mengikis segala prejudis anda kebencian dalam sanubari kita....

    ReplyDelete
  12. Kena lawat ler. Dah lama orang tau dia ni kuda Trojan MM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuda Trojan yang memperjuangkan Islam lebih MULIA dari ularmak sesat yang menjual agama untuk Jawatan Politik... ha ha hhaa..

      Delete
    2. huhahuhahuha....ketawalah selagi ada nyawa..pabila malaikat menarik nyawamu...seribu penyesalan takkan berguna..wallahualam...

      Delete
  13. Harun Taib dah pergi. Harun Din pula terlantar di IJN. Begitu lah nasib mereka-mereka yang mempertahankan kalimah Allah. Peliknya, yang masih sehat segar bugar adalah Nik Aziz dan Hadi Awang yang terang-terang menyokong puak kristian menggunakan kalimah Allah dalam bible bahasa melayu.

    Hanya Allah saja yang tahu siapa betul dan siapa sesat. Wallahualam.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istidraj Allah sedang berlaku pada Nik Ajis dan Hadi Awang ... kalau leka mefreka akan sesat .. semoga mereka sempat bertaubat sebelum ajal

      Delete
    2. manusia yang hina adalah manusia yang menggunakan mulut untuk mengutuk,mengumpat,menfitnah umat islam lain...insaflah sebelum kamu mati kerna neraka bahan bakarnya adalah mereka yang tercela...wallahualam....

      Delete
  14. Sungguh Mulia hati " MAHA FIRAUN " .. yang sudi melawat saudara sesama Islam .. Tiada doa pecah perut atau doa K.O K.O kepada Harun Din ..baik nya akhlak Maha Firaun ini berbanding Ularmak Pas yang lain..

    ReplyDelete
  15. N.ajis d Hadi boroi tu kan pemimpin pepecahan ummah nanti diyaumi akhir meka jawabla.

    ReplyDelete
  16. Gempar, Malaikat Syaitan yg dikenali sebagai SyaiTun melawat org alim di wad!!!!!!!!! Buat pertama kali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istilah Malaikat Syaitan tu hasil ajaran Khalifah Guan Eng Keeer ??? ha nha ha

      Delete
    2. mak hang punya puki...pak hang ada pi lawat ka..cakap macam pelaq la hang ni...keluarga hang ni mesti kapiaq kan...macam haram la hang ni...

      Delete
    3. mak hang punya puki cakap macam tu...pak hang ada pi lawat ka...hang mesti keturuna kapiaq ni...memang kapiaq sungguh la hang ni...

      Delete
    4. betui ka gambaq ni..tak pun pecacai umno edit pa...agak-agak la nak tunjuk hero pun....

      Delete
  17. Org umno seperti tun m yg dituduh kafir, dihelar mahafirauan dan sbgainya satu ketika dulu, wlaupun berbza pndangan pokitik namun org umno tidak pernah dan tidak akan sesekali melupakan hbungan silaturrahim sesama islam dan kita melayu islam ni adlh bersaudara bjn sperti pas yg mmtusman trus silaturrahim antara mereka dgn umno ssnghnya Allah tidak menyukai org yg mmtuskan talian silaturrahim...

    ReplyDelete
  18. Anon 12.18,
    Alhamdulillah.. anda telah memberi pahala anda secara percuma kepada Tun Dr Mahathir.

    ReplyDelete
  19. Awas...raja iblis menonjolkan diri...
    bersembunyi disebalik
    "anon 12:18pm"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga kamu sempat meminta maaf kepada Tun sebelum ko mampos. Ko ni laknattullah...

      Delete
    2. janganlah kita berkata laknatullah...kerna kita belum tentu masuk syurga...

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!