CILI KASI TARUK! NURUL IZZAH DAN ANWAR SALAHKAN UMNO PENYEBAB PENCERAIAN!

Seperti biasa, Anwar dan anaknya Nurul Izzah sudah mula menyalahkan UMNO kerana penceraian Izzah yang semakin takleh nak cover tu. Diberitakan Nurul nak bercerai dengan suaminya kerana Nurul sudah jatuh hati dengan seorang jejaka yang lain.

Dalam satu kenyataan Nurul Izzah, dia meminta supaya hal peribadi dia tidak dibincangan dimana-mana. AKu nak termuntah baca kenyataan Izzah bengap ni. Nurul, kaun jangan buat gila, siang malam kau kutuk PM dan isteri tak hengat punya. Orang baru nak cerita pasal skandal kau dengan laki lain sampai dah nak bercerai ni kau nak marah pulak. Kau tu public figure la Nurul bodoh.

Kalau tak nak ada gosip, jangan jadi Ahli Parlimen! Jadi suri rumahtangga je, Insya'allah takde siapa akan kacau kau punya. Tapi disebabkan kau selalu tunjuk kau ni jenis budak baik, icon tahap harami punya. Maka rakyat berhak untuk tahu siapa kau sebenarnya.


Wow! Inilah dianya skandal Nurul Izzah, kalau korang nak baca detail siapa dia ni, sila KLIK SINI

Tak habis-habis anak beranak ni buat onar pastu salahkan UMNO! Style wei UMNO ni, sampai bapak dia tak dapat masuk Jepun pun, UMNO jugak disalahkan. Hatta kalau ANwra kena sembelit sekarang ni pun UMNO jugak dia akan salahkan. Bukan setakat dia saja, anak beranak dia pun sama.

So Dunia , korang dah tahu sekarang ni, Nurul Izzah yang nampak baik pun kalah jugak didepan nafsu dia. Tapi dia dan bapak dia salahkan UMNO pulak. UMNO oh UMNO semua benda mereka nak salahkan parti keramat ini.

7 Responses to "CILI KASI TARUK! NURUL IZZAH DAN ANWAR SALAHKAN UMNO PENYEBAB PENCERAIAN!"

  1. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    KENAL dengan dia nih.. Sekelas masa kat OUM..

    Wallahualam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam Tukang Dok Peghati. Ce story sikit pasal mamat yang diminati Izzah ni...

      Delete
    2. Ce bagitau aku bape kali kak menjanda.

      Delete
  2. Kasihan CK tengok pelbagai tohmahan yg dilemparkan kepada 11 Ketua Pemuda Bahagian Pahang ni gara2 sidang media yg mereka lakukan.

    CK bukan lah nak memihak kepada mana2, tapi bagi CK, agak tidak adil jika kita terus menghukum mereka tanpa mendapat penjelasan dari mereka dan tanpa mereka membela diri mereka. Mesti ada sebab tertentu sehingga mereka terpaksa menggunakan saluran media setelah memorandum yang mereka hantar tidak mendapat respon dan maklumbalas daripada Ketua Pemuda UMNO Malaysia Sdr YB Khairy Jamaludin.

    Mengikut sumber daripada salah seorang Ketua Pemuda UMNO Bahagian dikalangan 11 org tersebut, mengikut begitu rasional dan cukup hemah dalam menyelesaikan permasalahan Pemuda UMNO Pahang ini tanpa melibatkan sebarang emosi.

    Mereka cuba berbincang dan pelbagai usaha telah dilakukan agar 11 Ketua Pemuda UMNO Bahagian ini dapat berjumpa dgn KJ demi menyelesaikan permasalahan Pemuda UMNO Pahang ini. Tapi sayangnya, pintu utk berjumpa telah ditutup dan pelbagai halangan oleh pihak pihak yg berkepentingan cuba menggagalkan usaha perbincangan tersebut.

    Susah sangatkah nak berjumpa 11 org Ketua Pemuda UMNO Bahagian ni? Kenapa perlu ada protokol dan birokrasi sedangkan KJ sendiri berkata org muda tak suka protokol dan birokrasi. Adakah semua ini Retorik semata-mata. Cakap tak serupa bikin. Masa nak undi cari kami, bila dah menang begini jadinya.

    Alhamdulillah setelah sedaya upaya berusaha. Pintu utk berjumpa akhirnya. dibuka. Itupun bersyarat. Tak mahu jumpa 11 org Ketua Pemuda, hanya hantar wakil seorang sahaja.

    Maka, 11 Ketua Pemuda Pahang menghantar seorang wakil utk berjumpa KJ selaku Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

    Kegembiraan dapat berjumpa KJ utk menyatakan hasrat dan pandangan ini begitu bermakna bagi mereka, tapi alangkah terkejutnya. Rasa terhina dan rasa begitu diperlekehkan, apabila KJ bercakap dgn wakil mereka dengan cara dan sikap endah tak endah sambil mengorek gigi dengan pencungkil gigi. Beginikah sikap seorang Menteri Muda yang boleh dibanggakan? Sombong, angkuh dan bongkak. Sebelum menjadi Menteri dan tak ada apa2 jawatan, begitu baik dan amat menghormati dan kagum dgnnya sbg Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Bila dah ada kuasa dan dah menjadi Menteri angkuh dan sombong pula jadinya. Perangai KJ ini sama sahaja masa Zaman Pak Lah menjadi PM. Begini lah sikapnya. Ingat ke dah berubah, ternyata lakonan semata-mata.

    Berbalik pada cerita tadi. Selepas KJ acuh tak acuh sambil mengorek gigi dengan pencungkil gigi, wakil Ketua Pemuda Bahagian tersebut cukup rasa terhina dan diperlekehkan tanpa menunggu masa yg panjang terus menyerahkan Memorandum Bantahan Perlantikan KP Negeri dan terus bersalam dan beredar dgn hati yg cukup terasa.

    14 hari telah berlalu. Tiada satu pun respon dan penjelasan daripada pihak KJ. Kalau KJ anggap perkara ini serius pasti akan panggil semua 11 Ketua Pemuda Pahang ataupun memberikan maklum balas segera. Sayangnya perkara tersebut tak berlaku dan mungkin KJ hanya memandang perkara ini remeh dan acuh tak acuh sahaja.

    Maka 11 Ketua Pemuda Pahang ini berbincang sesama mereka dan akhirnya mereka mendapat kesepakatan utk membuat Sidang Media sebagai jalan penyelesaian utk membuka mata pihak berkenaan.

    Akhirnya apabila Sidang Media mereka lakukan setelah jalan rundingan ditutup rapat, akhirnya mereka pula dituduh sebagai perosak parti sedangkan dalam diri mereka tebal dengan kecintaan yg begitu mendalam dah roh perjuangan yg begitu tinggi pada parti UMNO dalam membela nasib dan kepentingan agama, bangsa dan tanahair.

    Begitulah cerita yg CK boleh korek drp sumber salah seorang wakil drp 11 Ketua Pemuda Pahang tersebut.

    Bagi pendapat CK yg begitu rasional. Sebenarnya Perlantikan Jawatan Ketua Pemuda Negeri Pahang bukanlah isu utama sebenarnya, tetapi Isu yg paling utama adalah cara penyelesaian masalah tersebut diurus dengan sikap angkuh dan sombong tanpa diberi ruang pandangan dan penjelasan. Beginikah sikap seorang Pemimpin Muda yg boleh dibanggakan.

    Belajarlah menerima dan menghormati pandangan orang lain walaupun pandangan tersebut bernilai 20 sen sahaja.

    Sekian. Terima Kasih…

    ReplyDelete
  3. pisang dah masuk beb..

    ReplyDelete
  4. Apa kesah hal betina nih dulu pon ada kes dgn lecturer dia. Kesah affair ni tak da hal dgn dia. Dulu boleh buat sekarang no prob punya. Mak sendiri pon mengaku anak buat onar semasa d u dulu. Sad family ni mcm nak d angkat jadi pemimpin negara mmg baguih org msia. Mcm tak boleh berfikir

    ReplyDelete
  5. orang lebih bodoh sahaja dapat diperbodohkan orang bodoh...
    anda dimana...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!