CILI KASI TARUK! JEPUN DAN KANGKONG! MANA LEBIH MEMALUKAN?

Aku tak tau nak kata apa la, si al juns tak dapat masuk jepun sebab dia ni bekas banduan dan kalau dia nak masuk kena dapat kebenaran khas. Itu kata kerajaan jepun.

Ada jugak yang kata Anwar silap isi borang. Patutnya dia tulis nak meLAWAT JEPUN tapi dia sudah silap tulis meLIWAT JEPUN. Maka disebabkan itu la dia tak dibenar masuk. Tak tahan depa nak terima tusukan senjata bengkok al jubs.

Pastu Shamsul kencing dalam seluar pulak buat demo bantah Jepun. Ingatkan ramai berjuta turun rupa-rupanya banyak tu je...kih kih kih

Lepas ni pakatan akan boikot selipar jepun kot? 

36 Responses to "CILI KASI TARUK! JEPUN DAN KANGKONG! MANA LEBIH MEMALUKAN?"

  1. Cantik isu yg admin bawa. Rakyat terbanyak tgh tension dgn kos hidup. Ko terus makin hasil dgn menggelar org itu ini. Aku doakan ko akan dpt balasan didunia dan disana nnt.

    ReplyDelete
  2. berapa ringgit la pengikut sam ketot dapat....harap lebihlah harga daripada buku naruto...

    ReplyDelete
  3. Jepun pun dah terasa takut silap2 haribulan keturunan dajal terlahir kat Jepun, maklumlah disana pun banyak japanese doll, habis huruhara negara Jepun nanti dibuatnya.

    Satu bangsa boleh jadi berpuak-puak, membenci memfitnah sama sendiri, dan negara Jepun akan diburukkan keseluruh alam semesta, kalau terlahir keturunan ini.

    ReplyDelete
  4. DIORANG NI TAKAT BOIKOT SELIPAR JEPUN BOLIHLAH...
    KESIANNYA SAM KETOT AL BADIGOL AND THE GANG. ULTRAMAN TEPUK TANGAN JER. SEKALI BERSIN TERBANG.
    HU..HU..HU..HU..HU....SYAHDUNYA...

    ReplyDelete
  5. Ntah2 yang demo tu pakai kete Honda, Toyota....patut jurugambar tunggu sampai habih..tgk dorang pakai kete apa? hehehehe baru terperangkap hihiihihihi

    ReplyDelete
  6. Jepon suka KANGKONG ... Xsuka KUNYIT

    ReplyDelete
  7. Mmg POWER WISMAPUTRA skali gertak jepon jer "arigato go zaimas hait hait hait"nuar brhim terkincit2 lari kluar jepun hahaha negara sendri bole kau samseng negara luar "IM SORI "kata amir mhrjalawak KUAKUA

    ReplyDelete
  8. KO BIAR BTL PARPU..XKN BYK NIE JER YG DTG..MUSTAHIL LA..NIE MSTI SUPERIMPOSED NIE..KLU PAKATAN HARAM WAT DEMO MSTI RAMAI PNYE..ANYWAY FUCK OFF SAM KETOT..NK JILAT NUAR PNYE PSL SMPI SNGGUP TOLOLKN DIRI SNDRI..

    ReplyDelete
  9. Kasi cili sama Parpukari... Apasal komen pun kena sekat... oiii parpu engko jangan nak buat tak peduli. Hak untuk komen adalah hak kami.!!.

    ReplyDelete
  10. Anwar ibrahim kena ubah.
    Dah terang, jepun kata bekas banduan seperti anwar kerana meliwat bontot kaum sejenis tak diterima, jgn la marah umno pulak.
    Eloklah anwar ubah selera. Meliwat bontot binatang pulak ker... meliwat stereng motor ker....

    ReplyDelete
  11. bodoh betul sam ketot ni. cari populariti tak bertempat. patutler kena gelak saja dengan geng pkr lain.

    ReplyDelete
  12. Jom boikot barangan Jepun macam Toyota , Nissan , Mazda , Honda dan Mitsubishi . Jom beli Mercedes , BMW , Audi dan Porsche .

    .

    ReplyDelete
  13. boddo macam babey...
    babey pon tak boddo macam tuu....

    ReplyDelete
  14. tu la pasal. 2 minggu korang olok-olokkan najib dengan kangkongnya. sekarang hambek korang pulak. defacto korang pulak kena reject masuk jepun sebab bekas banduan. dah tau langit tinggi rendah? Allah maha adil.

    ReplyDelete
  15. Berani ker Geng Berjubor PKR ni nak boikot barangan Japan.Geng PKR ni kan semua peminat tegar HENTAI.

    Warghhhh....Kah...Kah...!!!

    As usual JuburTaik akan cakap kerajaan Jepun adalah perkakas-perkakas atau alat UMNO/BN.Balik Malaysia diam-diam la Nuar makan sushi kangkung berkunyit.

    ChaaaiiiTTT...!!!

    Terima KaseeeeYYYY...!!!!

    ReplyDelete
  16. Xyah nk cerite kangkung sgt lah~kalau dh dungu~dungu jugak~kahkahkah~budak sekolah tadika pun tau kangkung murah~yg duk kampung x heran kangkung la beb~kangkung sudah turun~hahahaha

    ReplyDelete
  17. Mencelah kejap, boss. Ini orang Indonesia yang Anwar banggakan berkata mengenai China Indonesia:

    Kelakuan Orang Cina Indonesia, Anda Mau Tahu?



    Kebobrokan dan kehancuran moral dan sosialpun selalu dimulai oleh orang-orang Cina. Seperti misalnya kebiasaan menyuap dan menyogok pejabat pemerintah, minum minuman keras, narkoba, sex bebas, ini bagian dari pola hidup mereka. Banyak para ‘cukong’ narkoba yang tertangkap, tak lain, orang Cina. Mereka yang ditangkap dan dipenjara masih bisa mengendalikan bisnis narkobanya di balik jeruji besi. Bahkan yang jadi pejabat seperti Ahok pun ingin menghidupkan kembali tempat pelacuran.

    Koruptor kelas kakap yang tertangkap KPK umumnya Cina yang menyuap para pejabat.

    Pengemplang BLBI Rp 650 triliun, yang lari ke Singapura juga orang Cina.

    Banyak orang cina yang memiliki senjata api.

    Negara Indonesia dan bangsa Indonesia sudah berada di tangan orang-orang Cina. Pemerintahannya sudah tidak berdaya menghadapi ekspansi orang-orang Cina, dan mereka masuk ke dunia politik dengan menunggangi partai politik, seperti Hanura dan PKB. Bahkan, nanti orang Cina, bukan hanya menjadi presiden, tapi gubernur, bupati, dan walikota.

    Mereka sejak zamannya Soeharto hingga SBY selalu banyak mendapat kemudahan dari perbankan, dan akhirnya memeras rakyak dengan cara menaikan harga dagangannya, demi mendapatkan keuntungan berlipat-lipat, sehingga membuat rakyat bangkrut dan menjadi kere.

    Saat ini kekuatan Cina internasional mendorong agar tokoh mereka (Ahok) menjadi gubernur DKI Jakarta, sesudah Jokowi didorong menjadi calon presiden. Skenario ‘cukong’ Cina ini dengan menggunakan media seperti Kompas, dan sekuler lainnya, tujuannya DKI Jakarta yang menjadi ibukota dan pusat ekonomi, jatuh ke tangan orang-orang Cina. Nantinya, akan disulap menjadi Singapura.

    Sesudah sukses menggenggam 80 persen asset ekonomi Indonesia, sekarang mereka masuk ke ranah politik, sebagai bagian akhir pengusaaan terhadap Indonesia. Tujuannya menjadikan bangsa Indonesia atau kaum pribumi, sebagai “kuli dan jongos” di negerinya sendiri.

    Secara faktual orang-orang Cina sudah melakukan penjajahan ekonomi bangsa Indonesia. Itu semua untuk mendukung bangsa Cina menguasai dunia.

    Rujukan: http://al-ummah-islamic-media.blogspot.com/2014/01/kelakuan-orang-cina-indonesia-anda-mau.html

    ReplyDelete
  18. Yang ramai pendemo terdiri dari mat sotong dan lgbt.....Yelah, kekasih dimalukan oleh kerajaan selipar jepun....huhuhuhu

    ReplyDelete
  19. Semua terkelu dan terkedu. Nak jwb pun tak mampu. Kat mana nak sorok muka tu..asondol la masuk lubang jubu

    ReplyDelete
  20. Kangkung malu sekampung je. Jepun kasi malu sama si Anwar seantaro dunia beb.

    ReplyDelete
  21. Janganlah boikot jepun... kesian maria ozawa@miyabi tak dpt cari makan.. ha ha

    ReplyDelete
  22. kahkahhkahhh... lawak petai betul.
    apa2 pun anuar..lu mmg mcm kimak. jepun tak kasi lu masuk, org lain jugak salah. lu kongkek amoi supply by eskay pun, lu ckp itu org lain make-up/pakai topeng...buto lu la. anyhow, kitaorg tak kisah maa lu mau main sama amoi ka..kongkek belakang ka. tapi jgn spin story la. lu baik punya hantam amoi dan jubo, org lain jugak salah. apa punya kimak la lu ni. stopa spender steady lagi.

    ReplyDelete
  23. sama2 memalukan dan tak tahu diri

    terima kasih infonya

    ReplyDelete
  24. Hahaha...padan muka anwar!

    ReplyDelete
  25. SamKetot dan Pkr memang tak ada otak.Ada otak pun letak di lutut.Negeri2 yg akan menerima musibah ekonomi yg teramat teruk ialah Penang dan Selangor! Banyak pelaburan Jepun,melalui FDI,di negeri2 tersebut.Kalau diboikot barangan Jepun padanlah kerajaan2 Pakatan.Bodoh punya otak.

    Nuar tak boleh masuk Jepun sebab beliau tak ada visa/permintaan khas.SamKetot tak reti.

    ReplyDelete
  26. Woi geng umnok tongong... korang boikot barang cina boleh, apasal kami nak boikot barang jepun tak boleh. Kurangnya amk berani menyatakan bantahan 'ada batu'. Aku sokong tindakan amk jepun perlu diajar budi bahasa. Tergamak diorang hina bakal pm ke 7. Aku boikot jepun. hidup amk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau nak boikot barang jepun tu Boikot lah... Selipar Jepun ade, Tongkang Jepun pun ade, Kampong Jepun pun ade... ADE AKU KESAH

      Delete
    2. Ekeleh. Takat untuk Anwar.
      Bukan dia aje yg tak boleh masuk.
      Maradona, Paris Hilton pun takbley masuk.
      Ada ke negara depa boikot Barang Japan.

      Delete
  27. Kuang, kuang, kuang. .dia ingat jepun tu mcm amerika yg bnyak gokongan spesis dia..mesti lepas ni diorng akn cakap ini semua kerja UMNO, UMNO yg hasut jepun supaya jangan bagi anwar masuk ke jepun..UMNO dah mnguasai jepun...tak gitu wahai pencacai????

    ReplyDelete
  28. kah...kah..kah...
    kah...kah...kah...
    lawak bro...
    biokot barang jepun konon....
    aku nak tengok samsul pendek nak jual tak keta jepun dia toyota harier hitam dia tu....
    kah..kah...kah....

    ReplyDelete
  29. Apa kene mengena dengan ratu 'jepun' seluar kuning tu dengan racist?ambil foto pun sebelah kereta jepun..kakahkah

    ReplyDelete
  30. Menurut pihak risikan jepun...Walaupun menggabungkan Ultraman Mebius dan Ultraman Mega menjadi Ultraman Taro mereka mendakwa tidak akan dapat mengalahkan Belakang Taro. Pihak risikan juga mendapat tahu Belakang taro boleh menjelma menjadi Depan Taro seterusnya berubah kepada Depan Belakang Taro!
    Oleh itu semua di kehendaki bersiap sedia termasuklah pihak imegresen,harap maklum.

    ReplyDelete
  31. macai omno lg beruk..ajak boikot brg cina tp x sdar diri mentekedarah keja lap jubur cina..kahkahkah..lawak la puak omno wei..buat malu bangsa..marah kat cina brdegar2..tp jd kuli cina..kahkahkah..bodo x bertempat..dah la pm pun kangkong..siap kena sumbat kangkong lg dlm mulut..kahkahkah..nak marah kat cina..kahkahkah..konon pejuang melayu la konon..kahkahkah..beruk pun gelak woi..yg syoknya puak macai jd pun pecacai cina ja..mcm kat penang aku kesian tgk macai kena perbodo..bg duit skit suruh la buka gerai haram atas parking lot tgh bandar..pas tu bila majlis bandaran mai angkut kononnya kejam la kat org melayu..kahkahkahkah...last2 macai gak kena..bodo..depa ingat mak bapak depa punya ka..ikut suka nak pacak gerai..cukup la wei macai..hampa dpt x brp duit pun..pemimpin hampa syok atas jet mewah..hampa kena latok dgn polis..kahkahkah..bangang la.macai...

    ReplyDelete
  32. sam ketot..awat laa hang dok ulang perangai bodo hang tuu..lain kali kalau dah tak reti sangat balik dok dirumah diam-diam jgn dok pandai2 ajak puak bangang tuu pi dok buat demo tak ketahuan hala..hang jangan dok bagi bg non marah kat hang..sat ni kot tak pasai2 juboq hang tuu boleh sakittt...bodo punya orang dah tak reti tapi dok belagak kata hang tuu pandai sangatttttt...porrahhhhhhhhhhhhhhhh..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!