CILI KASI TARUK! ANWAR DAN KENYATAAN PALSU YANG TERLAMPAU - WAJIB BACA

Anwar 18.8.12: I will retire if PR loses the election and become a professor.

Anwar 7.5.13: I am not retiring. We only lost because of the Bangalas and blackouts.

Anwar 20.11.13: I never said there were Bangalas. Tu semua fitnah jahat UMNO!

Anwar 27.1.14: I will NOT contest in the Kajang by-election.

Anwar 28.1.14: I hereby declare my candidacy for the Kajang by-election. 

Anwar 28.1.14: Khalid will stay as MB. I will not take over.

Anwar xx.2.14: Screw Khalid. I am the best MB for the state. RM2 billion will be 'spent wisely'.

44 Responses to "CILI KASI TARUK! ANWAR DAN KENYATAAN PALSU YANG TERLAMPAU - WAJIB BACA"

  1. saya kira rakyat selangor da kena auta.. perancangan anuar utk ke mb selangor bkn rancangan tergesa2 bahkan dirancang dari awal lg, kenaikan gaji mb dan exco juga sy kira angkara anuar, sbgai persiapan awal utk anuar jd mb sel dgn gaji yg tinggi melebihi gaji PM. penentangannye mungkin adalah satu wayang dari seorg pembohong..

    ReplyDelete
  2. sate je ke???kertas kajang ngan air botol oren kajang xnk turun kn ke???

    ReplyDelete
  3. Adakah Umno akan bertanding ? Adakah MCA/Gerakan akan bertanding ? Rasa aku PR kekal menang lagi di Kajang. Rasa aku pengundi cina dan india macam selalu lah 95% menyebelahi PR tak kira lah calonnya DAP kah atau PKR kah asal bukan dari PAS.

    ReplyDelete
  4. macaiBABI PR akan ckp ini semua konspirasi UMNO..
    kah..kah..kah..syabas lembu2 PAS di Selangor.. jihat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kih.kih.kih.sendiri babi tak mau hengat.

      Delete
    2. kih..kih..kih.. 8.46am ko terase ko macaiBABI ker..kah..kah..kah.. sendiri mau hengat laa.. teros lah jilat& sondol sbg babiMACAI teragung buat PR...babi kn sifatnye menyondol.xkire ape dh..same with u maa..

      kih..kih..kih..

      Delete
  5. umno kangkong. barua umno kongkang

    ReplyDelete
    Replies
    1. kangkong lebih baik dari kangkang. .. macam elly wong..nampak semak aje. ..ha ha ha

      Delete
    2. DUNGU BETUL ANON NI. TAK MALU KE KALAU MB NAMA DAN SEJARAH BURUK MCM NI. SATU SELANGOR MALU TAU.

      Delete
  6. DAJALlah kau ni Anwar, dia akan turun harga satay sikit tapi dia kasi naik dia punya anu banyak.hehehe

    ReplyDelete
  7. Peminat Haji SamuriJanuary 29, 2014 at 9:16 PM

    Kalau Anuar boleh turunkan sikit harga satay Kajang , kira OK jugak . Sekarang satay Kajang harga 80 sen satu cucuk . Kalau boleh turun ke 60 sen , kira OK .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pulak. Turun 20 sen secucuk lah baru kelaaass.

      Delete
  8. Itu pun ramai melayu PAS dan PKR masih bongok-bebal percaya bulat-bulat si penipu ni!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrk dah tak ada pedoman dan pilihan...
      Pelakon blue video besi..pelakon video besi lah...dah tak ada pilihan lagi...
      Pengongkek amoi china..peliwat tegar...mrk dah tak ada pilihan selain telan jer kencing hancing mat liwat nie....
      Klu aku...maaaalu wei...

      X PKR

      Delete
  9. Bila ketua dah munafik. ..apatah lagi pengikut dan pencacainya... PR = Pakatan Rapuh penjual maruah islam dan org Melayu

    ReplyDelete
  10. Apa cerita buruk sekali pun tentang Anwar, Anwar sure menang dalam PRK Kajang. Saya tak suka Anwar menang, tapi saya tahu Anwar akan menang.

    TQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anuwar akan menang...menang dengan selesa sekali dan itu akan dijadikan modal olehnya untuk pusing dunia mengatakan dia amat popular dipilih sebagai Adun dan AP dan menjadi MB Selangor. Dia akan jaja keliling mengatakan 5.7 juta rakyat selangor mahukan dia dicampur dengan 8.5 juta rakyat Cinapek dan Kelinga seluruh Malaysia serta 2.8 juta penganut Kristian mengangkat dia sebagai Pemimpin. Itu tak campur lagi kira-kira 1/2 daripada 21 juta Melayu dan Bumiputera Sabah & Sarawak yang sentiasa menjadi penyokong tegar beliau.

      Dia akan buat PC dengan CNN mengatakan sekurang-kurang 20 juta rakyat Malaysia mengangkatnya sebagai pemimpin era Malaysia Baru abad 21.

      Tapi Anuwar bukan anak Selangor dan bukan Jawa, dan berfahaman Neo Liberalis Islam, Tuhan Allah untuk semua. Adakan anak-anak Jawa Selangor rela dipimpin olehnya?? Manakala adakah Al-Sultan Selangor, pemegang mandat Islam Ahlul Sunnah Waljamaah setuju dan berkenan kepadanya???

      Manusia tidak mampu mengatasi perancangan Allah, walau setinggi mana kelicikan yang dirancang dan dilakukan. Semoga Allah menyelamatkan Selangor, Malaysia dan Islam.

      Delete
  11. Kita beri kemenangan percuma kepada Anwar di PRK Kajang. Berjuta-juta RM wang rakyat dapat diselamatkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita lawan....
      Bukan anwar menentukan qada n qadar..
      Allah swt....

      Jangan menyerah sblm berjuang!

      Delete
  12. jgn pelik, napa kajang?? inilah simbol nama, disebalik tempat ni adanya komplek penjara terbesar dimsia, iaitu terletak di sg jelok, ibu pejabat penjara pun ada disitu. Anwar akan hadapi keputusan yg mungkin tak berpihak padanya, maka segala upaya akan digunakan bg elakkan di penjara, penggunaan simbol yg tersurat mempunyai maksud yg mendalam secara tersirat, taktik gerak kajang meliputi segalanya bagi anwar.

    menyamai gerak zionis, bila simbol digunakan ia mempunyai maksud yg cukup mendalam dan tersirat.

    aku doakan agar anwar menjadi wakil rakyat@YB PENJARA KAJANG saja....

    ReplyDelete
  13. Ini olang aaa nama anuwaq blahim the bigest liar ever lo..

    ReplyDelete
  14. Itu laa korang , banyak sangat maki hamun dalam komen korang . Itu pasal Parpu dah moderate kan blog ini . Padan muka korang . kah kah kah .

    ReplyDelete
  15. Semoga PAS berbahagia dengan Pakatan Rakyat.

    ReplyDelete
  16. raja munafiqun mmg akan menang. ayuh ramai ramai beri undi kpd raja munafiqun

    ReplyDelete
  17. i'll become profesor kangkong......

    ReplyDelete
  18. nasib le orang kajang dapat peliwat..

    ReplyDelete
  19. Mari kita jadikan negara ini negara munafiq. ramai-ramai kita undi kaum munafiq

    ReplyDelete
  20. WALAUPUN BESAR KEMUNGKINAN KALAH HARAP BN DAPAT LETAK ORANG MELAYU ISLAM YG TINGGI ILMU AGAMANYA. SEMOGA ORG MELAYU KAJANG BERUBAH HATI DEMI NEGARA AGAMA DAN BANGSA.

    ReplyDelete
  21. Allah maha besar. Anuar pernah tersungkur secara mendadak dizaman kemegahan nya oleh seorang perempuan yang lemah, disisi Allah semuanya boleh jadi sekelip mata...kita tunggu dan lihat...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu...
      Dulu semua org memuja pak sheikh nie....
      Mana ada yg percaya wajah setan di sebalik penkhutbah hebat ini....
      Hanya setelah video kangkang amoi china doll....sama dgn stopa ali...

      Hanya ummi hafilda sanggup dihina demi membuka mata hati kita jangan bertuankan munafik....
      Hanya nallakarupan teman pengiring jalan2 dosa zina n liwat anwar tahu sejarah lubang taik peliwat tua ini...
      Jadi...adakah kita nak mengalah pada munafik tua ini...
      Dan kpd penganut2 pas...adakah anda tidak merasa berdosa memihak kpd seorg pelacur agama dan jelas sifat munafiknya ini??

      Delete
  22. Anwar liwat menang dun kajang harga satay turun.....yahooo!! Harga satay turun....harga satay turun.

    ReplyDelete
  23. Harga satay turun kalu anwar liwat menang....HARGA SATAY TURUN.!!!!

    ReplyDelete
  24. Satay kajang turun harga kalu anwar menang...yesss!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha buat sendiri la bukannya susah sgt....assman

      Delete
  25. Sesungguhnya politik Malaysia adalah politik pembohongan dan penipuan serta rasuah. Tidak kira samada dari kalangan BN atau Pakatan Rakyat. Semua Ahli Parlimen Malaysia bercakap bohong setiap masa selagi menjadi MP. Semua ini berlaku kerana rakyat Malaysia bodoh dan bahalol. Maka itu ahli politik sentiasa mengambil peluang untuk mengaut kekayaan negara untuk diri mereka dan keluarga. Waima Tuan Guru Nik Aziz serta anak2 tidak hidup dalam kesusuhan. Itu lah hakikat politik Malaysia. Ahli politik akan sentiasa membuat rakyat bercakap pasal politik. Ahli politik tidak akan memberi ruang untuk rakyat bercakap tentang kos sara hidup yang meningkat dengan mendadak. Mereka akan takut jika rakyat memikirkan tentang permasalahan rakyat. Mereka mahu sentiasa menghiburkan rakyat dengan cerita2 politik. Bilamana topik politik sudah kurang dibicarakan oleh rakyat maka ahli politik membuat topik yang baharu dengan mengujudkan PRK Kajang. Kini rakyat dimana mana akan hanya bercakap tentang PRK Kajang , dalam masa yang sama isu kenaikan harga barang akan tengelam dengan bergitu sahaja. Bukan susah untuk mentakbir rakyat Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke nik aziz hidup susah. Agak2lah bro.

      Delete
  26. Mmg UMNO patut letak calon Melayu yg fasih berpidato ala2 KJ @ Zahid Hanidi. Mesti orang yg berani belasah Anuar cukup cukup dan yg paling penting rakyat tahu dia bukan penipu. Ura ura nak letak Chong Wei, tak payah la...kesian Chong Wei kena ratah. Dulu letak Saw Chin Aun di Melaka utk lawan DAP pun kena ratah. BN ni masalah nya tak ada strategi. Masing masing otak tumpul utk fikir strategi. Saya tak minat sgt pd KJ, tp bila tgk dia berdebat dgn Ambiga dan Rafizi, nampak sgt Ambiga dan Rafizi tidak dapatmenandingi KJ.

    ReplyDelete
  27. betul.....
    setuju......
    rakyat malaysia memang bodoh...
    terutama orang2 kajang...
    tak caya tengok nanti...

    ReplyDelete
  28. Yang memenangkan PR di Selangor adalah orang Jawa dan boyan, tak terkecuali di Kajang pun sama juga. Orang Cinabis dan klingist semua sokong BN...tak pecaya tanya sama Nohomar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawak komen lu bro . . .

      Delete
  29. Kenapa Pemimpin Dunia ini nak bertanding kat DUN pula.Kan bagus kalau lobi kerusi Setiausaha Agung PBB

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!