ALKISAH! BENAR KA TARIK BALIK SAMAN KEATAS TIAN CHUA NI DIDALANGI OLEH PIHAK LAIN?

Aku tak nak menuduh dan nak kata apa-apa, tetapi apa yang didedahkan oleh satu blogger ni membuatkan aku resah.

Nak tau cerita lanjut, KLIK SINI

Apa pun, dari tweet Tian Chua sendiri, semua yang berlaku ini amat memalukan UMNO. Seharusnya UMNO kena berhati-hati. Rosak nama UMNO macam ni...isyyyy sedih la aku tengok macam ni..

32 Responses to "ALKISAH! BENAR KA TARIK BALIK SAMAN KEATAS TIAN CHUA NI DIDALANGI OLEH PIHAK LAIN?"

  1. omno kan kaki fitnah..tunggu la balasan tuhan..asyik kalah saman ja..tu pun macai tetap jilat..kangkong betul la puak barua omno ni..shka jd batu api perkauman..guna agama untuk kepentungan..keja malas nak mrah cina..bodo punya macai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape susah jumpe nik ajis boleh minta syurga. . ataupun minta hadii awng mohon dari tuhan tiga dlm satu

      Delete
    2. YELAH TU. KALAU UMNO SEMUA JAHAT TAPI KALAU DAP SEMUA BAIK. IDEOLAGI PUAK PAZZZ. DAH NAMA PUN PAZZZ MAKA DENGKURLAH JAWABNYA. SAMPAIKAN GIAT MARA NAK DIRAMPAS PUN DENGKUR JUGA. APA PUNYA MANUSIA PAZZZ NI. MARUAH ORANG MELAYU TU KALID OOI AJI ADI OOI. MANA PGI OTAK DAN MARUAH HANG PAZZZ OOI

      Delete
    3. Melayu PAS dan melayu PKR peduli ape melayu kena perambat dari kg melayu dan institusi2 Melayu dihapuskan. Janji UMNO jatuh tersungkur. Sekarang ni mereka tgh bertepuk tangan, bergembira melihat melayu ditekan, dihina, dihalau dari rumah dan kg halaman mereka. Melayu PAS dan melayu PKR ni jenis MELAYU BANGSAT. Mereka tidak mempunyai jiwa dan semangat Melayu. Pasal tu aku tak heran mereka tak ambil kesah tentang keresahan orang2 melayu sekarang.

      Delete
  2. Hanya peguam kangkung yang layak memberi perkhidmatan kepada parti kangkung yang dipimpin oleh presiden kangkung sambil diperhatikan oleh pengikut-pengikut kangkung....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adoiiiii....berapa punya banyak kangkung daaaa......

      Delete
    2. dan ape yang pasti mustpa ali dan anuarr TERKANGKANG depan betins sundal.. anjing suruhsn pas meleleh air liur sambil makan kangkong.. he he

      Delete
    3. Cinaa yg suka kangkong ni beb. Najib cuma tlg promotekan. Tak salahkan. Kau orang lagi teruk. Kangkang.

      Delete
  3. Kena beli kooott...?

    ReplyDelete
  4. Dari atas hingga bawah...semuanya telah dikankungkannnn....! Atas dunia lagi Allah telah menampakkan balasannya. Chakap yg tidak berakal...maka yg tinggal hanya akar2 kankung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa. . anjing suruhan teruskan mengangkang sehingga dpt tulang bavi daari dapiiig.

      Delete
  5. Pengikut kankong lebih mulia daripada pengikut spender putih saiz xxxxl..
    Pengikut kankong lebih baik dari pengikut lgbt yg bertopengkan syaitan yg direjam...

    Apa lu org cakap ?

    ReplyDelete
  6. macai kangkong...omno bodo..macai bengong...kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu cakap tak macam orang kuat agama laa. Mcm kangkung dappig adalah. Kesian lu. Mcm mana nak masuk syurga....

      Delete
  7. macai KANGKANG...PASiq Bodo macai bangang nak mampus. . kahkahkah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi kangkong. .kau kenakan aku balik yer

      Delete
    2. kankog belacan 2 makan kat masai, rm 10 je..
      datang le ramai2 ajak najib sekali.

      Delete
  8. YG LAYAK JADI KANGKUNG ADALAH ORANG PAZ SEBAB DIA DAH JADI MAKANAN DAPPIG. DAH KENA RATAH HIDUP2 DAN HARI2 SAMPAIKAN TERGAMAK NAK RAMPAS TANAH YG DAH BERPULUH TAHUN DIGUNAKAN OLIH GIAT MARA.. PAZ LAH KANGKUNG SEBENARNYA MANAKALA PKRR PULA ADALAH KUAHNYA.

    ReplyDelete
  9. YA ALLAH APA NAK JADI DGN MELAYU ISLAM..BODO BRGADUH HINA BANGSA SENDIRI..MATI NANTI SAUDARA SEAGAMA LA YG BACAKAN AL FATIHAH HANTAR KE KUBUR..BUKAN BANGSA KAFIR TU.. FIKRIKANLAH MELAYU ISLAM..KAMU KEBYKAN NYA BERPENDIDIKAN..KAMU HANYA DITERTAWAKN BANGSA YG TIDAK BOLE DIPERCAYAI TU.. INGATLAH SAUDARA SEAGAMA KU..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu encik hamdan.
      kita memang sebangsa, kalau yang sebangsa dengan kita itu,
      memang perompak,
      memang penyamun,
      memang ahli maksiat,
      memang fasiq,
      suka curi harta negara,
      suka ambil hak rakyat,
      dan mereka bangga dengan dosa-dosa yang mereka lakukan.
      adakah mahu anda bersama mereka?

      Delete
    2. ada lagii..
      suka berzina
      suka jual agama
      suka jual syurga demi politik
      suka jadi munafiq
      suka memfitnah
      suka bersekongkol dengsn ksfir
      MAKA tunggulah azab Allah

      Delete
    3. Abu hassan 8:23 am
      rompak ape bu?
      samun ape bu?
      memang ahli maksiat? maksud kau pemimpin2 Pakatan ke?
      memang fasiq? maksud kau ahli2 PAS yg dah sesat dan mengamalkan ajaran sesat. Ahli2 Keldaian, tak sah cakap lah. Dari azali lagi dah sesat, tambah pula General dia bapak segala setan.
      curi harta negara? Buktikan.
      suka ambik hak rakyat? Macam sekarang ni yg dibuat oleh Pakatan Rakyat lah. Semua habis dirampas nya.
      bangga dgn dosa dosa yg dilakukan? Setahu aku ahli2 PAS dan Keldaian shja yg berbangga apabila telah melakukan dosa,

      Delete
  10. Salam...UMNO lemah.Umno bodoh..terima lah hakikat melayu akan mati kerana umno...dah lah Pasharamjadah tak boleh d harap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. JADI BRO LU SOKONG SIAPA. LU NAK DAPPIG NAIK KE

      Delete
  11. kpd en.hamdan..ko x tau ke melayu lingkup bawah sape..sape yg memerintah slama ni..x payah la kesali..melayu omno sndiri yg melingkupkan melayu..ko x sdar ke smua tu..knp nak salahkan cina..pyak omno ko tu ckup celaka..bila nak kekal kuasa jd batu api lagakan kaum..apa ni..spatutnya hidup harmoni..puak omno ni ajar rakyat memusuhi kaum lain..ckup jahat..tobat la wahai omno..kembali kpd ajaran islam sebenar..tngalkan maksiat..didik lah masyarakat kearah kebaikan..bukan kearah kemaksiatan..rakyat dah jelek dgn pembohongan puak omno munafik ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. didiklah rakyat kearah kebaikan macam mat sabu dan stopa ali keeer. . atau tua kutuk penjanji syurga tuuu..he he

      Delete
    2. Orang umno (bukan omno) pun jelek dgn perangai macam Anon 11:54 ni...dah macam sampah masyarakat...tak sedar ke ko hantar anak pagi2 pegi sekolah mana ? sape yg buat sekolah tu kalau bukan umno ? Ada pas pkr buat sekolah, masjid, surau kat kawasan ko ??? pas pkr buat bodoh ada la...

      Otak masih dlm tempurung ....Berapa ramai anak perempuan ko yg pakai skirt ? Bini ko dah pakai skirt ke ??? so salah kerajaan la kalau anak bini ko skrg ni pakai skirt ??? Bodoh nak mampus la ko ni...menyemak je buat komen macam haramjdah ni....

      Delete
  12. Apa nak risau...perompak...dll tu kan perangai setan...kan Pas sanggup berkawan dgn setan..so whats a problem...?so anggap jelah geng2 kapir lagi sah nak musnahkan ikatan islam dalam malaysia ni sebagai Penyelamat Kamu...dan kamu anggap ia sebagai rakan...TAHNIAH...

    ReplyDelete
  13. Anon 11.54...anak tak cerdik..jgnlah salahkan sekolah...anak x solat jgnlah salahkan ustaz...jgnlah bercakap dan mencari salah org lain...tanyalah diri sendiri dulu...nak cakap org munafiq..berat tuduhan tu bro...org buat maksiat kat mana2 je bro..yg masalah nye ialah ketahanan org melayu islam kita sendiri tak tahan godaan...x pernah nak bersyukur dgn apa yg ade...asyik komplen ...usaha memang liatlahhh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. munafik..omno munafik..sb apa aku kata omno munafik..ko cari dlm quran ciri2 org munafik..ko pun leh tgk cara pemimpin ko..laun memperjuangkan islam berdegar2..tp idup mcm mna..adakah mereka mengamalkan ajaran islam sebenar..mana nilai2 islamnya..idup penuk maksiat..songlap harta rakyat tnpa rasa brsalah..kalau mereka ja bak mampus ko nak ape ke lantak la..tp knp ajak rakyat skali..jd batu api melaga2kan agama..didik rakyat dgn hiburan bebas..bazirkan duit rakyat..apa ni..ckp ja islam.tp bergulumang dgn maksiat..ko x yah la nak salahkan kaum lain..pemimpin ko tu x jaga akidah rakyatnya..dah ada kuasa nape biarkan maksiat bermaharajalela..knp negara islam mcm brunei..iran arab..dan acheh boleh jaga rakyat dia dr unsur maksiat walaupun x banyak..bila kata munafik nak marah..malu la wei..ngaku negara islam tp negara penuh maksiat..bila remaja rosak akhlak las2 salah cina..buat malu sape yg jd ahli omno..otak kangkong..

      Delete
    2. Hehe... kesian anon.. cakap pasal islam bedegar degar tapi dari perkataanya jelas dirinya juga ada penyakit buruk sangka yang kuat.

      Delete
  14. 8.42...pemimpin kamu tu maksum kee...pirahhh.Bapak setan yg kau ikut.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!