CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Wednesday, December 18, 2013

YOOO UMNO AMPANG! TELUR SUDAH SIMPAN MASUK PERUT KE?

Lu orang kat Ampang apa cerita nih?

Aku dengar orang Ampang bersyukur dan mengadakan kenduri besar-besaran untuk meraikan kenaikan tol di AKLEH.

Betul ke?

Aku dengar lagi, orang Ampang semua akan buat perarakan besar-besaran dengan bunga manggar dan patung berhala Khalid Ibrahim sebagai tanda meraikan tol baru yang bakal mereka bayar di AKLEH.

Betul ke?

Cuba korang baca ceritanya di SELANGOR CHRONICLE ni.

11 comments:

  1. Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin
    menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan.
    Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar
    orang lain, maka komen akan dipadam
    untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TARA CINA TARA BABI

      TARA BABI TARA CINA

      TAPI ADA KOPIAH MACAM BABI

      KOPIAH PENJILAT JUBOR BABI

      BETUL UMNO PENYAMUN

      TAPI PENYAMUN MASIH MANUSIA

      PAS KOPIAH ADALAH HAIWAN

      MENJADI ANJING BARUAH CINA DAP BABI

      SO APE KESIMPULANNYE

      PENYAMUN LAGI BAIK PAS ANJING BARUAH

      Delete
  2. Janji Amno ditepati. Itu Manifesto sudah lupa ka atau buat buat terlupa...! Jangan masih ada yg Melayu bodoh.geleng geleng angguk angguk

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS,PKR dan UMNO serupa aje , Melayu yang jadi barua semakin meningkat, hai nasib melayu tidak tahu nak sokong siapa, kaum lain bersatu,melayu berpolitik lebih sangat.

      Delete
  3. Kenaikan tol tidak boleh di elak kan kerana ikut perjanjian kontrak . Cuma saya persoal kan kenapa konsesi di beri kepada syarikat lebuh raya dalam jangka pendek . Sepatut nya konsesi di beri dalam jangka panjang supaya lebuhraya di selenggara dengan baik dan juga kenaikan tol secara perlahan lahan .

    ReplyDelete
  4. takpe ... tol itu pun cuma ada kat Selangor jer
    yg guna majority ... orang Selangor
    yg pilih kerajaan negeri aka MBSA ... orang Selangor gak
    dah penat jem bayar tol balik nak mandi .... air takde plak
    duit banyak ... apa nak heran

    ReplyDelete
  5. baru nih mber ajak join umno ampang.ngaaa

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. semua nak kecoh.apa yang nak di kecoh2kan sangat.lebih baik bbersabar.sudah jd fitrah kehidupan tidak semuannya akan kekal.semakin hari semakin bersabar.usah di ikut sifat manusia yang bertopengkan yahudi.mrk hanya bertujuan menjahanamkan negara.
    apakah sebab semuanya ini.
    sebabnya kerana rakyat malaysia sudah terlalu manja dgn subsidi.
    kesempatan ini di gunakan oleh perosak2 negara menjadikan isu dan merosakkan minda rakyat.
    gunakanlah atas sekadar keperluan jangan keterlaluan.
    pantau kegiatan penyeludupan.
    hancurkan pegawai2 yang banyak memejamkan mata melihat penyeludupan berlaku kerana kantung mereka telah di sumbat.
    siapa penyeludup2 haramjadah ini?
    taklain tak bukan bangsat si mata sepek.
    siapa yang menumpang senang?
    kalau bukan kakitangankerajaan yang di amanahkan menjadi kakitangan babi.
    siapa yang merana?
    rakyat ang tak pandai berfikir.
    siapa yang memulakannya?
    pemimpin yang gila nama,kuasa dan harta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada satu tempat kt mlydia ni yg jlnraya dia x kena tol...KG ATAS TOL terengganu..korg dhrap pndah bramai kt kg ni untu mngelakkn dr mmbyar tol seumur hidup..sekian trima kasih..

      Delete
  8. Kenaikan tol keluar masuk ke Ampang ni aku tak risau sangat, setakat naik sehinggit dua tu boleh serap lagi ah. Tapi yang paling merisaukan aku, tak habis-habis bukit keliling sampai kawasan tadahan air Ulu Kelang, bukit batu kapur dengan segala isi perut ditarah nak naikkan bangunan ni yang serius. Kawasan rumah berhantu Highland Tower pun MPAJ dah luluskan untuk naikkan bangunan. Yang paling kecut perut aku melihat ialah tapak tanah runtuh Bukit Antarabangsa 1998 tepi jirat Cina tu pun dinaikkan bangunan perumahan juga. Bukan kecut pasal hantu jirat Cina, tapi perumahan dinaikkan diatas longgokan tanah yang runtuh 15 tahun dulu.

    Ada juga bingai-bingai yang meluluskan, menaikkan perumahan dan bingai-bingai yang membeli. Jadi tak heran kalau dikatakan di Ampang, istilah Logik tidak diambilkira. Apa Logik rakyat Ampang angkat penjual buah Mak Lampir jadi MP? Apa Logik Aney gengster penarik kereta diangkat sebagai ahli Majlis? Memang logik UMNO Ampang pasang kemah jamuan 24jam/364 sebab kenduri tak henti-henti, ramai rakyat Ampang yang tak cukup makan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!