CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, December 13, 2013

SUDAH-SUDAHLAH GARU TELUR SENDIRI WAHAI UMNO! PI LER BUAT KERJA BERFAEDAH UNTUK PARTI!


Penyakit lama UMNO ni ialah diorang masih tak faham-faham masalah sebenar yang perlu diorang tangani.

Diorang ingat bila gambar dah masuk paper, masuk pula Instagram dengan #lifestyle tak cukup akal tu, berduyun-duyunlah penyokong-penyokong Fuckatan Harami menyembah kepala lutut dan merayu-rayu nak sokong UMNO.

Korang tengok sendiri gambar-gambar UMNO Ampang ni. Lepas tu, korang tanya apa yang korang rasa.

Ni aku nak cakaplah menerusi pendapat seduit aku nih, setakat gambar-gambar macam ni, Fuziah Toron Kuantan tu lagi baguslah. Sekurang-kurangnya dia ada pergi berlakon berdiri dalam air separas buku lali dan kemudian hebahkan ceritanya berada di Kuantan dari hari sebelum banjir lagi walaupun cerita tu bohong semata-mata.


Zaman UMNO letak songkok pun boleh menang sekarang ni dah jadi bahan pameran di Muzium Negara. UMNO letak calon sebaik mana pun, macam Raja Nong Chik di Lembah Pantai, puak Fuckatan tetap tolak sebab diorang nak tolak UMNO dan BN. Bukan sebab calon tak buat kerja atau calon jenis melalak kat luar negara dan berkepit dengan betina orang putih macam B.A.B.I buat kat Washington DC dengan topi Freemasonnya yang dipakai megah.

Tolonglah jangan perasan wahai harami-harami sekalian.

Tak payahlah gila nak publisiti di paper tapi hakikatnya kawasan masing-masing macam di Ampang tu, semua orang tahu, UMNO kecoh dari hujung kuku sampai ke usus-ususnya. UMNO kalah di Ampang, memang betul kerana sokongan Cinabeng yang tiba-tiba sahaja muncul beramai-ramai kepada Mak Lampir pendatang Indon tu tapi juga kerana UMNO Ampang terlalu kucar-kacir dan hanya bekerja dalam kelompok sendiri. UMNO Ampang tak pernah bekerja mendapatkan sokongan yang bukan UMNO.

Ditambah pula dengan faktor calon yang ditampilkan yang awal-awal lagi dah kalah sebelum bertanding, sepatutnya UMNO Ampang atau UMNO mana-mana bahagian yang lain, lebih bekerja kuat.


Setakat nak buat publisiti kirai-kirai baju terpakai yang nak dihantar kepada mangsa banjir, takkan UMNO Ampang berjaya dapat balik kawasan tu punyalah. Dah berapa bulan dah ni, apa program yang UMNO Ampang dah buat untuk tawan hati pengundi-pengundi muda di Parlimen Ampang dan dua DUNnya?

Begitu juga dengan UMNO-UMNO Bahagian lain... dah berapa banyak program berjaya dibuat untuk menarik golongan pengundi-pengundi muda?

Takkan sudahnya asyik syok sendiri jer? Macam mana dengan pendaftaran pengundi-pengundi muda? Macam mana dengan daftar pengundi-pengundi sedia ada dan kenalpasti atau dapatkan sokongan mereka untuk UMNO?

Dah buat ke belum?

Takkan setakat Futsal, kirai-kirai baju untuk diambil gambar dan diletakkan dalam Instagram #Lifestyle saja kut? Takkan masih tak habis-habis seronok menang sebab dapat jawatan dalam Pemilihan UMNO?

Menang dalam pemilihan UMNO sahaja buat apa kalau tak boleh menang Kerusi Parlimen dan DUN!

Sudah-sudahlah garu telo sendiri, wahai UMNO...

20 comments:

  1. garu telo yg kene tungau memang SEDAP bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batang pelir kena tungau garu lagi shedap.
      Gatal + Stim = Syiok Woo...

      Delete
  2. masyallah.....indah sungguh bahasa tuan admin.tentu bonda dan ayahanda tuan berasa malu mempunyai anak sebegini rupa.sudah tentu ini bukan cara nya didikan mereka.sudah ke tuan admin bersedia utk membaca yassin,memandikan,mengkafankan,menjadi iman,mengkebumikan dan mentalkinkan mereka.ada baik nya dari merapu dana,menyiapkan diri utk semua itu.

    ReplyDelete
  3. Itu yg sy menyampah dgn pemimpin yg keluarkan statement menjadi bahan gelak penyokong pembangkang.teruk aku kena belasah kerana sokong umno tp pemimpin mcm ni la yg buat taik dan buat malu penyokong.

    ReplyDelete
  4. Aku bkn ahli umno tapi dulu aku tgk PK backing umno tapi skrg mcm tak puas hati je..tak dpt la tu...dont worry rezeki di tgn ALLAH bkn umno

    ReplyDelete
  5. mcm nilah baru bagus admin, klau silap tegur mana yg patut, jgn asyik nk bodek je..

    ReplyDelete
  6. Betul kata perwakilan dalam PAU baru - baru ni, majlis syok sendiri masih belum pupus. Begitu juga budaya bodek dah berakar dalam parti UMNO.


    ReplyDelete
  7. berjuanglah kerana Allah...bukan ada habuan sokong....tak ada belasah...kami tak kisah....orang atas pagar tak pernah harap apa2

    ReplyDelete
  8. ni yg aku suka pasal pk ni,dan bloger2 pro bn, bukan membodek aje,mana yg x betul kita tegur,bukan mcm bloger2 pro pr tu jarang sekali menegur para pemimpin pr walaupun terbukti salahnya...taksud sgt la tu.

    ReplyDelete
  9. UMNO Ampang memang dok takuk tu jugak la tengok laPRU 14 nanti letak baju dalam mak lampir pun orang akan undi. Kita kenai sangat siapa2 yang masih dok nakpegang jawatan dalam bahagian tu. Boleh glamour jeler.

    ReplyDelete
  10. Kebodohan tahap lembu. Dah Mak Lembu anak pun diLembukan.Otak ada macam lembu tapi akal aje yg takde....kakaka! Esok anak tanya dgn cara 4 lttr words..so bapak tanya sapa ajar, anak jawab..bapak boleh cakap cam tu....

    ReplyDelete
  11. Da semua ejensi buat..semua wayang..KPI ,NKRA dan sebagainya..semakin meluat ahsyik muka beruk tunaja..padahal selepas ambil gambar hilang entah ke mana boss tersebut, yg penting esok keluar gambar dalam news..macai pulak upload kat what appa atau fb menunjukkan boss buat keja..nak yanya rakyat tak rasa ala apa pun. Yg Like tu macai macai yg di arahkan..

    ReplyDelete
  12. wahai mamak papu....roti canai satu....hhhhihiihih...gurau2...

    bro.....enttry gua respect....

    jujur dan berani mengatakan UMNO bakal kalah pru14 kalau xabis garu telur lg...

    politik pasca 2004 adalah politik persepsi...pr mneguasai 90% persepsi rakyat umno rasuah kroni zalim kafir rosmah bunuh altantuya dan kontradik nya anwar baik nik aziz wali dsb...dalil nya waima bukti video anwar terang2 pun persepsi rakyat ttp x ubah iaitu umno perlu diganti...

    tahniah bro macaam ni laaa baru "sayangkan" umno

    ReplyDelete
  13. Bee end bakal PEMBANGKANG.Suka jilat puki cinabeng.ah jib gor

    ReplyDelete
  14. sama rata...sama rasa...depan belakang. ..SAMA SAJA!!...

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAYA BANGLA SUKA MAIN ISTERI ORANGDecember 14, 2013 at 6:08 PM

      SAMA OPAH KAU.....

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!