CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, December 13, 2013

PANAS PUNGGUNG! TAKAT BAGI 10 ALASAN MAT SABU SYIAH, BUKAN JADI KUDIS PUN!


Selesailah sudah cerita Mat Sabu dengan Syiahnya. 10 sebab atau dikatakan oleh KDN sebagai bukti Mat Sabu pengamal Syiah dah dibagi.

Aku tak tahu nak gelak ke, nak kagum ke atau nak menangis meraung.

Sebabnya, alasan-alasan tu semua bagi aku langsung tak kredibel. Macam backfired balik. Kalau Mat Sabu dan Hanipa Maidin bawa ke mahkamah dan kena pula dengan hakim-hakim tertentu, bukan setakat Menteri KDN dan KDN dimalukan, bahkan Kerajaan Malaysia dan UMNO sendiri pun akan terpalit sama.

Ni sudah jadi kes tersalah cakap ler kut sampai akhirnya dalam keadaan tergesa-gesa, terpaksa juga cari alasan-alasan yang boleh menyebabkan budak-budak darjah enam pun menangis sedih.

Semua orang faham masalah Syiah di Malaysia ni. Syiah memang teruk. Sejarah dah membuktikan bagaimana Syiah mengejami dan menzalimi Ahli Sunnah kalau mereka diberikan kuasa atau mereka rasa mereka dah cukup kuat.

Yang aku hairan, kalau alasan-alasan dan bukti-bukti terpaksa dicari untuk mengenakan Mat Sabu dan kemudian dipanjangkan pula ke mahkamah, kenapa yer tak didakwa mereka yang sudah pun mengaku mereka pengamal ajaran sesat itu seperti Ketua Syiah Rafidhah Kedah, Abdullah Hassan?

Golongan tu bukan setakat mengamalkan ajaran sesat Syiah dalam kelompok sendiri, tapi turut menyebarkan ajaran mereka kepada orang ramai. Tengok sajalah kat pusat-pusat pengajian tinggi. Budak-budak yang gila nak cari jalan singkat masuk syurga, selain isi borang masuk PAS, juga masuk Syiah sebab dalam Syiah ada macam-macam benda menarik. Contohnya Kahwin Mutaah.

Aku sokong sepenuhnya kalau KDN betul-betul nak banteras Syiah atau ajaran-ajaran sesat lainnya. Tapi kalau setakat sembang dengan 10 bukti macam yang ditimbulkan semalam, aku rasa baiklah KDN lebih tumpukan kepada kemasukan dan kehadiran pendatang haram di negara ini sampai rakyat Malaysia sendiri dah takut nak ke mana-mana.


17 comments:

  1. Puncanya tersalah cakap masa PAU.

    ReplyDelete
  2. Bukan jadi kudis tapi dah jadi bahan lawak, aku rasa Zahid dah jadi macam liabiliti pada UMNO selalu terlepas cakap.Patut lah saluran kampong dia sendiri di Sg Tiang, Bagan Datoh dia kalah, yg menyelamatkan si Zahid pd PRU lepas ialah India- India estet yg cukup ramai di sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan semua pemimpin umno cheredik...juga bukan semua pemimpin umno bengong....

      Delete
  3. Dah lama nak dengar alasan Mat Sabu pengamal syiah. Tak kira la tersalah cakap ke dsbnya. Alasan dan bukti yang legit telah diberi. Sekarang nak tunggu apa tindakan oleh PAS. Bola sekarang di gelanggang parti yang mengaku pejuang Islam.

    Islam yang salah kot?

    ReplyDelete
  4. AKU SOKONG YOB ! ZAHID NI GHAIRAH DENGAN TEPUKAN, POPULIS. TAK ADA KESAN APA TERHADAP SESIAPAPUN. JANGAN MIMPILAH PENDEDAHAN INI AKAN TAMBAHKAN UNDI UMNO !

    ReplyDelete
  5. Dulu parpu bukan main lagi sanjung zahid... sekarang dah lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahid o zahid...

      Jangan banyak chakap.....ambil tindakan je....

      Delete
    2. Kalau zahid dah merepek, nk sanjong mendanya..kena mski la jawabnya...

      Delete
  6. saja nak tanya ler....dulu zahid punya ler kecoh nak tangkap RBA.....berapa ramai yg telah ditangkap?kecoh plak pemimpin PR terlibat dengan pengganas Lahad Datu.....ada ker tangkapan.la ni kecoh plak dgn isu Mat Sabu syiah.aper citer nie.....macam nie punya orang boleh jadi menteri.jika setakat nak cari sokongan politik murahan renti ler.bikin malu umno jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Politik kan chakap2 je...bongok la korang ni...betui la zahid buat tu dan semua monyet2 dalam parlimen main achah2....tak chaya tengok dlm tv. They are really monkeys. All of them....

      Lepas tu pebodoh rakyat marhaen...

      Delete
  7. Bawalah bukti apapun.
    Gambar?
    video?
    saksi?
    rakaman suara?
    Semuanya tak dapat meyakinkan, kerana mereka tidak mahu tengok, dengar dan terima.

    ReplyDelete
  8. Pepatah dari Mahaguru Madey; yg cerdik pandai dah lama kluar dari Amno dan yg tinggal hanyalah orang yg kurang cerdik. Waraslah wahai Melayu...sampaibila kita diperbodohkan.hanya 5 tahun diperlukan.tak menarik atau barang semua naik maka kita tukarlah kembali.

    ReplyDelete
  9. MESEJ ZAHID JELAS.....syiah perlu ditentang ....TAPI BAGAIMANA??????????????????????????????????????????????????????? syiah bukan bodoh...xkan nak tunjuk dia semayang atas batu dsb nya depan orang khususnya negara yng haramkannya...

    dunia nie ada undang2 dan mahkamah dan sudah tentu byk lemahnya hukum dunia nie...dalam 100 kes rasuah yg sahih nak buktikan dan jatuh hukum 1 kes pun belum tentu....

    spt kwn aku polis di ipk kata....kalau tokan cina kena raid dadah berkilo...sesaat sebelum polis pegang tangan kanan dia, tangan kirinya lepaskan dadah itu, tokan tu dibebaskan sbb lawyer dia kapal sinki ....undang2 mengatakan pesalah didapati bersalah apabila dadah ada padanya...tapi masa ditangkap dadah takda padanya...

    kesimpulannya.....akidah dan kepercayaan nak buktikan macamana????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? nak korek jantung hati tgk????????

    pada aku 10 bukti itu dah memadai, ia tidak memadai untuk menangkap atau menghukum penganut dan mastermind syiah di malaysia....tapi ia memadai untuk menghantar mesej yg jels pada syiah yg mereka boleh taqiyaah tapi sunna ttp ttahu.... waalllahualam...

    PS: Untuk rekod aku tidak sokong penyekatan apa2 jua ajaran selagi internet x sensor...aku tak paham kalau polis/peguatkuasa paksa dan malukan mereka dengan ambush dsb tapi org islam akan simpati dan mula cari mereka diyoutube...youtube kita nak belajat syiah apa ke sume ada...kalau internet xsekat apa guna sekat org.........?????????pada aku its time untuk kerajaan benarkan balik ajaran tarekat sunni dengan cara bagi lesen seumpamanya.....biarkan layang2 itu lepas dengn tali ditangan kita kalau sesat layang2 tarik balik so xlepas kemana....tapi caara kerajaan menangani syiah nie macam larang org main layang2 tapi boleh main game internet layang2....tindakan sia2 menangani syiah dn ajaran sesat lain sbb ini dunia tanpa sempadan

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagi aku gelak nik abduh nak bukti rakaman sabu selawat syiah...aiiiiiiikkkkkkkk?????bukan ke hadi awang kata video itu besi mana boleh jdai bukti dalam islam.....kena ada 4 saksi yg layak....

      kes anwar, stopa dll adalah satu perkara jelas bagaimana lemahnya undang2 dunia terang2 ada bukti video tapi mahkamah syariah nak 4 saksi juga untuk sabit......

      ini pula syiah...macamana nak tangkap syiah...untuk pengetahuan di pakistan jika didapati bersalah amal syiah hukum bunuh dan nak buktikannya mudah exactly 10 alasan yg kdn bagi...kalau nak lawan syiah pakai bukti dan saksi 4 mata...maka malaysia tunggu jadi arab la berbunuhan xselesai juga

      Delete
  10. Trend.Pemimpin umnoo no selepas era bodohwi wal kuat tiduri Penjilat tegar puki cinabeng

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!