PANAS! DIMANA PEMIMPIN KETIKA MUSIBAH MELANDA?

Anda nilaikan sendiri! 

23 Responses to "PANAS! DIMANA PEMIMPIN KETIKA MUSIBAH MELANDA?"

  1. dah kena liwat ngan anwar lepas ni, keluar la berita budak jambu ni mendakwa anwar di mahkamah. Akhirnya UMNO-BN jugak yang dikatakan pembawa fitnah anwar ibrahim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. fitnah atau tipu dilarang sama sekali dlm islam...mudah mudahan yg difitnah ini lebih diberkati pekerjaannya...

      Delete
  2. Anwar tengah MELIWAT...takde masa nak pi melawat mangsa banjir... macai2 dia ada pi membohong dan putar belit...

    ReplyDelete
  3. hahahaha...tu belum lg ada segrup PAS dah plan buat lawatan ke amerika latin if tak salah...tak tau la apa motif lawatan ke sana...bercuti? lawatan kerja?

    -smh-

    ReplyDelete
  4. Of course pecacai PR akan kata gambar ANUwar ini sudah di edit !!!

    ReplyDelete
  5. Antara Najib dan Anuar , yang terbaik tetap P Ramlee .

    ReplyDelete
  6. PAS vs UMNO

    Apa nak diherankan dengan peel parti Pas ni bro. Biasa lah bagi mereka. Kalau syurga pun mereka berani mengaku mereka boleh tentukan siapa dapat masuk dan siapa tidak dapat masuk, apa lah sangat dengan isu khemah banjir ni.

    Contoh paling dekat adalah dalam PRK Sungai Limau tempohari, badan milik orang lain tapi ada ustaz Pas berani pi mengaku kepada public mengatakan " itu adalah tubuh badan saya lah tu yang sedang duduk mengadap MB Azizan dalam bilik di pejabatnya ". Walhal satu dunia tahu itu adalah badan orang lain cuma kepala saja milik ustaz calon Pas yang menang dalam PRK Sungai Limau. ANDA MEMANG HEBAT YB USTAZ AZAM.

    Entah lah, bagi saya kalau ustaz Pas cakap walau pun benda yang dia cakap tu kononnya diambil dari dalam quran ... pun saya tak 100% percaya. Sebab bila sekali sahaja mereka cakap bohong maka sampai bila2 pun orang tetap akan kata mereka berbohong walau pun benda yang dia cakap itu betul.

    Kasian dengan ulamak Pas, hilang sudah credibility kamu gara2 suka berbohong. Yang masih percaya kepada ulamak Pas hanyalah orang2 Pas yang telah dijumudkan aqal dan fikirannya.

    Sekafir2 Umno banyak betulnya jika nak dibandingkan dengan Pas yang islam. Sekafir2 Umno banyak kemajuan untuk agama islam yang dibuatnya jika nak dibandingkan dengan Pas yang pagi petang siang malam tak putus2 menyebut islam.

    Itulah perbedaan ketara diantara Umno yang Kafir dengan Pas yang islam.

    Ana Muslimah

    ReplyDelete
  7. dua-dua serupa aje ,keadaan melayu lagi teruk asyik bela kaum lain aje.

    ReplyDelete
  8. Biasalah parpu.. Puak pakatan ni time pilihan raya barulah ingat rakyat...

    Contoh paling mudah PRK di sungai limau dulu.. sampai haji hadi sendiri sanggup terjun dalam bendang..

    Sekarang di pantai timur banjir je... bukanya pilihan raya kecik.. Buat apa diorang nak pergi takde faedah.

    ReplyDelete
  9. Bro jgn hipokrit la...najib pi kuantan sekejap aje bro..lps tu ke brunei. Pemimpin Pakatan yg lain dan petugas amal dari awal dah lama ada kat sana...lu BN je yg lambat sebab PAU..kecoh la luu. Nak fitnah tu...fikirkan dosa bro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodohnya pemimpin2 dan pengikut2 pas dan umno....banjir nak kecoh.
      Nak tolong tu...tolonglah!!!
      Yang bagi kredit tu Allah swt....
      Sibuk nak menunjuk....
      Tolong salah...tak tolong..salah...bodoh

      Delete
  10. 1.kalau takat pi ambiq gambaq dokong bayi!!baik tak payah pi la oii!!menyemak jee!!
    2.rasanya tuanku muda pahang !YM Azizah lebih signifikan dalam membantu kes mangsa banjir di pahang!!nampak keiklasan dia!!
    3.ko nak tahu pasai apa gelombang kedua banjir berlaku!!!!tuuuu sebab rosmah jejak kaki kesitu la!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha!!! Sebab Rosmah jejak kaki di situ....? Bukan sbb Kuantan diwakili oleh Fauziah yg berpemimpinkan gay tua kutuk....Pirah.....yg Kelantan dok banjir tiap2 tahun sbb Niky Gila Meraban tu ke? AKU NAK AJAR KAU SIKIT....musibah yg berlaku sbb pelbagai faktor termasuk kecuaian manusia, memusuhi alam n etc. Jgn bg tulisan longkang di sini.

      Delete
    2. PM boleh berada di pusat banjir 24jam...Tempat dia ko di putra jaya tu ko nak ganti ker?
      Bapak jobor anwar ko tu menyundal musim banjir....membanjirkan jobor n puki dgn air kimaknya...

      Delete
  11. Pas minta nak muzakarah dengan Umno. Bagus tu. Saya sokong dan setuju sangat lah. Cuma nak tanya Pas, " dah minta izin kah nak muzakarah dengan Umno ? ". Nasihat saya, " pi minta izin dulu, bila sudah dapat izin baru buat rancangan tentang muzakarah ".

    Ana Muslimah

    ReplyDelete
  12. Yang dudok sebelah Bang Non tu anak dia ke atau coffee boy maker baru???? Kalau anak, tak nampakpun iras dia......

    ReplyDelete
  13. Takyah nak menipu la.. parent aku mangsa banjir. Yg datang tolong byk geng2 PAS. Ustaz Rosli siap memasak ktrumah dia hantar kt org Sg iSap.

    Ali Tahir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kwsan pas...mmg pas lah yg ramai...takut pengundi dia lari....
      Bodoh....hal banjir pun nak dipolitikkan....mat jobor..mat sabun syiah...mat spender...mat lancap....ada jenguk?

      Delete
    2. Saudara Ali Tahir,

      Ingat banjir di Kedah dulu. Kerajaan Negeri tolong ahli PAS je. Pikiaq la sendiri woi.

      Delete
  14. Kita sentiasa cakap siapa tolong siapa? Dunia makin KELAM.BANJIR kita nampak tapi banjir didalam JIWA adakah kamu peduli? Kembalilah wahai Melayu kepada fitrah kamu.jangan salahkan cina, india dan yg lain.Nilailah diri kita sejauh mana BANJIR FITNAH DAN DOSA yg telah kita wujudkan. Aku Manusia dan abdi ku hanya pada ALLAH....wasallam sahabatku.

    ReplyDelete
  15. Orang BN makan taik... kah kah kah

    ReplyDelete

  16. Termasuk House PK...kah kah kah

    ReplyDelete
  17. Makan taik najib ngan rosmah... lambang kita yang gagah... dipandang mulia dan indah... kah kah kah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!