LAGI UPDATE DARI SOGO! MAKHLUK PEROSAK NEGARA DAH MAKIN RAMAI!

Tu dia, gang harami penjilat fuckatan dan mula dah!

13 Responses to "LAGI UPDATE DARI SOGO! MAKHLUK PEROSAK NEGARA DAH MAKIN RAMAI!"

  1. Yesss..puak umno harbi dah kecut perut dgn kebangkitan rakyat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tu yg berrsahabat dgn kafir harbi termasok perangai pon mcm babi tu sbb tak lama lagi mak dan bapak serta adik perempuan dan lelaki termasok anak2 kau bagi la pd si ai main bontot jantan betina. Aku pon rakyat yg akan bangkit. Kau ckp rakyat mana? Rakyat2 Sundal2 jantan betina lim kit sial tu? Biadap....semoga d panah petir la korang....

      Delete
    2. 742
      PENGIKUT SETIA BABI KURAP.........SO STUUUUUPID !

      Delete
    3. kau ni memang babiiiiiiiiii

      Delete
    4. Kecut perut kerendut bapak lu ada laa!

      Delete
  2. Lim Guan Eng pakai MERCEDEZ senyap je Melayu Pakatan...Cubalah kalau menteri kita pakai Mercedez bertambah kuatlah lalakan mereka...............HASAD DENGKI dengan sesame Melayu je...sebab Melayu pada mereka layak je driver Guan Eng je..layak jadi tukang guling di jalan raya Tian Chua je.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. MELAYU PAKATAN NI BODOH DUNGU.
      OTAK LEMBU.
      TAK MAMPU BERFIKIR.

      Delete
  3. Kite akan tengok siapa yg berani siape yg penakut mlm nnti.

    ReplyDelete
  4. Ini semua sikap melayu yang bodoh. yang tiada memnggunakan akal yang dikruniakan oleh Allah sewajarnya kerana menjadi hamba kebodohan sendiri. dimana kaum bukan melayu? mereka semua bersorak tengok org melayu berterusan 'layu' dengan sikap bodoh sendiri. adakah kaum bukan melayu tidak terkesan dengan kenaikan harga? tetapi dimanakah mereka? adakah mereka turun demostrasi bodoh ini? tidak bukan.. sbb mereka mempergunakan :orang melayu yang bodoh dan terpedaya dengan agenda mereka.

    jika dilihat mengapa demostrasi dibuat di kawasan (sekitar dataran) ini dan tidak pernah sesekali dibuat kawasan bukit bintang? sebabnya kawasan ini ramai orang melayu dan kaum lain yang bergama islam mencari makan melalui perniagaan disini. inilah melambangkan melayu yang menganut agama islam ni tidak nampak bagaimana maruah mereka dinilai rendah oleh kaum lain yang merangka agenda ini dan disahut oleh org melayu yang bodoh.

    Cuba buat dikawasan bukit bintang? dikawasan yang majoriti kaum cina berniaga? adakah demostrasi ini dapat dilakukan disini tanpa bantahan dari peniaga cina kebanyakan di kawasan tersebut?
    jangan mimpi jika ini berlaku. itulah menunjukkan perbezaan mentaliti dan kebodohan diri sendiri yang menjahanmkan org melayu lain dan islam.

    amat memalukan bila orang melayu yang bergama islam sendiri menjatuhkan maruah dan harga diri mereka sendiri. sbb itu tak hairan org malyu makin diperkotakkatik disebabkan segelintir yang bodoh macam pendemostrasi ini.

    ReplyDelete
  5. ADA ORANG DATANG DGN MERCEDES S350 malam ini.
    Melayu bodoh PAKATAN Akan BERI TABIK HORMAT. GOBLOG.

    ReplyDelete
  6. Puak PR kafir harbi laknatullah anti-Islam dan anti-Melayu dah tak laku, Anjing2 peliharaan Cina DAPigs ni gagal walaupun cuba jaja label "RAKYAT".

    ReplyDelete
  7. semoga najib buka mata...sedar diri... dan pastikan menteri2 x bercakap sesuka hati tentang sesuatu perkara yg belum pasti kan keputusan nye...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!