HIMPUNAN HARAM MALAM NI DAH MULA NAMPAK ANJING-ANJING BERKELIARAN!

Macam biasa kalau bab nak berhimpun dan buat himpunan haram ni anjing fuckatan memang suka kan? Makanya mereka semua dah bersedia nak bikin kacau malam ini, masa aku dok jejalan sekitar sogo aku nampak sudah ada beberapa kelibat yang tak sabar nak tunggu malam ni.

Cukup le ini dulu nanti aku update lagi..

7 Responses to "HIMPUNAN HARAM MALAM NI DAH MULA NAMPAK ANJING-ANJING BERKELIARAN!"

  1. anjing anjing suruhan DAP sudah mula berkumpul dan akan menyalak mintak RM100 utk terus menjadi garang. cepat anjing anjing semua, gay fuckes telah bersuara.

    ReplyDelete
  2. Apsal lah malaun ni tak melalak kat Bukit Bintang...pegi lah kacau area sana plak...Petaling Street ka....little India ka...

    asyik asyik dataran merdeka...

    ReplyDelete
  3. Salam Bro mohon di pautkan blog http://siemens-melayumaju.blogspot.com/
    terima kasih

    ReplyDelete
  4. Anjing2 UMNO dan BN pun ramai juga yang turun mlm nie sbb tak puas hati dgn Ah Gor ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn nak jahanamkan kedai2 d sana yg mana ramai perniaga orang2 melayu islam.
      Cina2 sial ni mmg bijak cucok org2 mcm korang ni pasal barang naik la yg ramai niaga d msia org cina dan dia cucok org2 melayu buat kerja haram ni untok diorang. Senang mkn cucok org melayu. Cucok hidong oleh kafir harbi anuwar ibrahim.
      Klau cucok2 pasal agama pekakkan telinga pulak.

      Delete
  5. Semua yang ikut berdemo tu bukanya Melayu pun. Mereka semua anak gampang cina hasil persetubuhan haram, rogol dll.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!