FUYOOOO!!! SELANGOR PECAH REKOD NAIK HARGA LA WEII


Fuckatan Harami sekarang ini sedang bersiap sedia untuk melakukan huru-hara pada tengah malam 31 Disember 2013. Orang ramai yang berkumpul di Dataran Merdeka untuk sambutan Tahun Baru akan dikatakan sebagai penyokong mereka. Mereka akan menjerit-jerit dan memberitahu kononnya mereka menentang kenaikan harga dan tarif.

Woi Fuckatan Harami!

Korang bising-bising, memekak tentang GST, tol, tarif elektrik, tambang LRT, ASTRO dan sebagainya, korang ada tak tengok kenaikan yang Fuckatan Selangor buat? Korang bising-bising sangat tentang kenaikan yang dirancang oleh Federal, korang ada tengok tak, kenaikan yang dah pun dilakukan oleh Khalid Ibrahim?

Korang mesti tak tahu, kan? Sebab kepala korang semak dengan ketulan najis kering. Atau korang sengaja bikin havoc untuk tutup kenaikan yang disokong oleh sepenuhnya anak-anak anjing Fuckatan Harami di Selangor?

Apa yang tak naik di Selangor? Kalau hebat sangat nak tolong rakyat, apasal korang tak jerit kat Khalid Ibrahim dan Penasihat Ekonomi Negeri Selangor?

Ini bukan kes ambik cukai dah... ini sudah kes cekik darah!


Nak meniaga apa kalau bayaran lesen bukan main mahal? Habis tu, barang-barang pun jadi mahal ler?

Bila dah mahal, semuanya akan dipersalahkan kepada UMNO la walaupun yang naikkan gila babi punya cukai dan bayaran adalah Fuckatan?

Babi pun tak segila Khalid dan Anwar!!!

Yang sibuk maki-hamun Najib dan Kerajaan, tak terpandang kenaikan di Selangor jugak ke? Korang tak teringin nak maki Khalid Ibrahim dan Fuckatan Harami pulak? Ke korang pun nak salahkan Najib juga sebab Khalid Ibrahim naikkan kadar bayaran sampai 400%? Atau korang rasa, memang wajar Fuckatan Harami kenakan cukai dan bayaran tinggi kepada rakyat Selangor yang telah memilih Fuckatan sebagai kerajaan negeri mereka?

Tolong ler wei, jangan jadi bodoh!

32 Responses to "FUYOOOO!!! SELANGOR PECAH REKOD NAIK HARGA LA WEII"

  1. amalan syiah memang cam tu. turun kerajaan dgn cara naik kan barang dan tukar kan agama. tu yg stopa dua bini dan ANUwar satu bini, ratusan jantan dan ratusan pelacur jalanan.

    cuma yg pelik kelantan je tak naik harga, naik MB baru ada le. maklum la org kelantan pun tak hingin dgn ularmak tersohor yg dah nyanyuk tak sedor diri tu bernama nikky aziz. dengor cerita akibat kenaikan (kononnya) harga nasik lemak dan tanah rakyat yg di rampas oleh bini nikky aziz, org tua nyanyok tu terpaksa sembahyang kat tepi hutan. ha ha ha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAH NAMA PUN FUCKATAN
      MEMANG FUCK FUCKATAN NI
      PENIPU TEMBERANG KELENTONG

      PKR DGN KELENTING HOMONYE
      PAS DGN JADI ANJING BARUAH CINA DAP NYE
      DAP@DOGS AND PIGS
      ITULAH DIA FUCKATAN HARAMJADAH

      PAS PAKAI SERBAN BERBELIT BELIT
      MEMANG SAH KAKI BELIT PUAK NI
      KOPIAH BUKAN SUNNAH TAPI LAP AIR MANI KAT SPA LANCAP ZAKAR YG PAS SNGOR SPONSOR DGN DAP CINA BABI

      NAMA PUN FUCK......ATAN
      ATAN ATAN ANWAR TORON BELAKANG
      MAT SABU TAK FUCK ATAN
      DIA FUCK BURIT NORMAH BINI ORANG
      STOPA PUN TAK FUCK ATAN
      STOPA FUCK PUKI BETINE MUDA KAT HOTEL
      DASAR PEMBANGKANG FUCK...ATAN

      FUCK..ATAN PENIPU

      Delete
    2. bosan la komen ko nyah,x ade isi lgsung,kecik2 dulu kne sodom ngan ayah tiri ke smpi jd cmni,xde point lgsung dowh.....

      Delete
    3. Mare ke sebab cukai stout naik.dan takper ler juga sebab naik cukai manakala pulangan utk rakyat.waris kematian dpt duit,anak sekolah dpt duit,air dpt subsidi,warga mas dpt elaun shopping.kerajaan pukimak pusat bagi apet?dok naik jer.bodoh punya admin dan pencacai bangsat.kenaikan mcm tu pun bising.kenaikan gaji disarawak ko diam plak.dasar keling pukimak.dan mangkuk sekor tu tsk habis habis dgn kisah imaginasi seks.dasar anak kurang didikan.anak jalanan.anak didik ISMA yg terkurang ajor.fuck you.worst than a sparrow.useless piece of scrap.Wooooooooooooo.

      Delete
  2. x nak cerite ke berita jual aset negara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rafizi hanya Syak. Baca laporanya di Keldaiandaily.Bukti dia hanya SYAK.
      Kenapa Rafizi Jembu menggunakan perkataan syak.Ini kerana dia tidak ada bukti.
      Di bawah ini di sertakan contoh bukti yng melampaui Syakwasangka.

      Cth bukti...1.DNA dari air kote di buktikan secara saintifik ada dlm jubor yng orng kena liwat.
      sama ada DNA itu terbang bersayap macam kupu2 itu cerita lain.
      2.Pakar2 mutimedia mengesahkan video ngentot china doll tulen.Siapa pelakonya
      cerita lain.

      Cer citer contoh bukti jual aset negara.Cer citer cer citer....!

      Delete
    2. jual aset negara? bukti mana? ohh lupa, org bodoh ckp mcm taik.

      Delete
  3. Polis harus bersedia dan berani mengambil tindakan.Jangan biar mereka naik atas kepala..pukul anggota poli..terbalikan kereta polis..maki2polis..Cukuplah..polis berani la sikit.You have all the laws manpower and lagistik. Janan nak main reverse psychology..konon nak tunjuk polis tak aggresive ..cukuplah.Malu lah kena tenyeh oleh pendemo keparat tu.

    ReplyDelete
  4. pelik gak sesetengah rakyat malaysia ni terutama orang melayu. nak kata tak tau pikir belajar tinggi tinggi semua nya. bila bagi bukti kesalahan yang dilakukan oleh puak puak pembangkang tak nak percaya. yang 'dengar cerita' itu yang dia percaya. ada yb pembangkang buat kenyataan tapi tak de bukti sapa yang percaya dia kata kena pi cari bukti. dia boleh kata aku bagi tau je. tu pun ade orang percaya. yang orang muda pun tak tau nak pikir tindakan membabi buta je orang panggil demonstrasi pi tapi ape tujuan tak tau. ooi mai ramai2 demontrasi kerajaan naikkan kemudahan asas tapi tak tanya dan kaji dulu. sepatutnya ambil tindakan pro aktif tolong. kalau ayam naik pi lah bela ayam, kalau ikan naik pi ramai ramai tangkap ikan dan jual direct kan murah jadinya. beras naik, pi tanam padi, sawah banyak orang nak kerjakan takde. ini tidak memekik melalak hari hari last last sapa yang susah mak bapak jugak yang susah. anak aku masuk universiti pun sama je nasihat kan nak dengar tau telefon mintak duit je bagi skit tak cukup kerajaan bagi rm 250 beli handphone bapak dapat rm 500 pun dia sapu gak. nasib kau lah melayu.............

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape pakcik merapu ni,x dpt ke mlm td

      Delete
  5. Orang Melayu bodoh tak reti fikir sendiri.

    ReplyDelete
  6. Orang Melayu bodoh tak reti fikir sendiri.

    ReplyDelete
  7. Orang Melayu bodoh tak reti fikir sendiri.

    ReplyDelete
  8. jangan sampai ada orang kata sebodoh-bodoh cina sepandai-pandai melayu!!!!
    (org cina paling bodoh=org melayu paling pandai)

    ReplyDelete
  9. Setuju...orang cina paling pandai...
    Tapi pandai menipu la....

    ReplyDelete
  10. TU LA AKU CAKAP. YOU MELAYU JGN SUSAH2 FIKIR. BERI LA CINA PERINTAH INI NEGARA. DIJAMIN SEMUA SENANG, MEWAH, MCM SINGAPORE YANG CINA PERINTAH. YOU ALL DUDUK RUMAH DIAM2. KITA CINA BOLEH BERI SEMUA BARANG FREE KITA HANTAR KE RUMAH. BERAS, API, AIR, PETROL, PTPTN, TOL, SEMUA FREE. YOU TAK PERCAYA/ TUNGGU PRU14, undilah CINA. UNDILAH CINA, UNDILAH CINA, UNDILAH CINA, UNDILAH CINA, UNDILAH CINA, UNDILAH CINA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2 cina bagi free sama melayu. Tapi kalau wa tak bagi free jangan marah maaaa..
      Wa bukan cina kalau talak tipu ..banyak chelaka hahahahaha.

      Delete
    2. Apasal mau celiter singapork?Celiter Penang maa tokong lim punya negeli.Orang cina ada wang hidup lagi senang boleh beli itu rumah orang melayu hidup susah sudah lari tanah besar
      maaa..ayyaaaaa tok kong lim ada bikin rumah orang miskin?
      Ingat cina ingat tipu aaaaaar.Manyak celaka hahahahaha.

      Delete
  11. Tay payah pening pening kepala lagi . Undilah PAS . PAS adalah yang terbaik .

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS memang baik. baik mcm setan. baik lupakan. baik menipu. baik main betina. baik cium b*&^t mah, baik main jantan, mcm mcm baik! terbaek!

      Delete
    2. Pas piss puuuus

      Delete
    3. aku sokong mmg cadagan yang baik sekali tu lah kutuk kerajaan pakatan apa kurangnya lagi macam haram....

      Delete
  12. .. dengar cerita tak lama lagi mungkin ada Pilihan Raya Kecik..

    ReplyDelete
  13. Undi pas maknanya undi islam.. Bior paham mollek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mung lagi kena pahe mollek2 weh...

      Masuk isle PAS kena isi borang... sama macam masuk umuno weh..!

      ISLAM itu bukan PAS sama mcm umno.
      Tp umno itu ISLAM sama macam PAS.Cuma bezanya dlm PAS ada syiah dan puak khawarij
      yng suka kafirkan orng lain kihkihkihkih...

      Mu kena pahe mollek...mollek...klu tak mollek nak wat lagu cam mane..

      Delete
  14. dgr cite 31 dis ada demo guling mengguling

    ReplyDelete
  15. Kah.kah.kah.kah.naik 400%.admin jenis lidah mamak pedukang.bila sah menipu kena saman parpukari bukan salim stout tapi parpundek.kih.kih.kih.bacul siol.umno dan menipu memang sinonim.kih.kih.kih.kih.

    ReplyDelete
  16. mamak pudukang ni bukan saja sial tujuh keturunan tetapi mamak kerturunan main belakang cuba tengok bini dia aliment nya pun dah lari

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni la macai pembangkang...suke attack personal blogger, nape x brani attack blogger punya penulisan je xyah ar smp nk masuk sume family dia...otak korang mmg bodoh bertingkek-tingkek

      Delete
  17. kata nak jaga rakyat selangor yang terbaik apa sudah jadi dengan kadar pembayaran lesen berniaga yang baru mati para peniaga untong meniaga habis bayar kat lesen je baik tak payah meniaga kalau lesen terlampau mahal alamatnya bersepahlah peniga haram yang takberlesen akan berlaku nanti ....

    ReplyDelete
  18. INILAH MASALAH PUAK FUCKATAN SUSAH TERIMA REALITI.......KALAU DAH OTAK TERLETAK KAT BATU PELIR MAKA IANYA TAK BERFUNGSI DENGAN BAIK...BEGITU LAH DENGAN MEREKA..TERUTAM SEKALI GOLONGAN MELAYU DALAM FUCKATAN YANG MASIH TAK SEDAR DIRI DAN MASIH BODOH DAN DIPERBODOHKAN........LAIN KALI GUNA OTAK DAN BERFIKIR DENGAN WARAS...APA JADI DENGAN SELANGOR......?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!