FUCKATAN HARAMI KUAT MENIPU! PERKARA 10 PERLEMBAGAAN TAK KATA PUN POLIS TAK ADA HAK HALANG PERHIMPUNAN!


Ini bukan kali pertama fuckatan cuba menipu rakyat Malaysia guna Perlembagaan dan Akta Perhimpunan Aman. Punyalah terang-terang pembohong, tapi pengikut-pengikut fuckatan percaya juga pembohongan tu.

Peguam PAS, Haneepa Maidin kata polis tidak ada hak nak kacau perhimpunan aman pada tengah malam 31 Disember 2013. Peguam-peguam fuckatan dan pro-fuckatan pun cakap benda yang sama juga. Oleh sebab yang cakap tu semuanya adalah peguam, maka para pengikut fuckatan pun terus percaya bulat-bulat.

Mereka percaya, mereka boleh berhimpun dalam apa yang dikatakan perhimpunan aman. Polis pula tidak ada hak untuk menyekat, mengganggu, minta permit, menghalang atau menangkap mana-mana pengikut fuckatan yang bikin riot dalam perhimpunan itu.

Kebebasan berhimpunlah katakan...

Tapi diorang tak tahu langsung sebab peguam-peguam babi tu tak pernah cakap bahawa Perkara 10 Perlembagaan Malaysia yang membolehkan orang ramai berhimpun secara aman tertakluk kepada beberapa fasal yang membolehkan pihak berkuasa bertindak mencegah, menahan, menyekat atau membubarkan perhimpunan itu atas beberapa sebab.


Akta Perhimpunan Aman pula memberikan kuasa kepada pihak polis untuk bertindak mencegah, membubar dan menangkap peserta demonstrasi kerana sebab-sebab keselamatan.

Cuma yang aku hairanlah, kenapa agaknya peguam-peguam fuckatan tu tak boleh dikenakan tuduhan di bawah Seksyen 353 Kanun Keseksaan sedangkan secara jelas, mereka cuba mengugut dan menakut-nakutkan pihak polis daripada menjalankan tugas? (CUBA KORANG BACA DI SINI PULAK)

Kenapa yer?

Korang ada jawapan?

34 Responses to "FUCKATAN HARAMI KUAT MENIPU! PERKARA 10 PERLEMBAGAAN TAK KATA PUN POLIS TAK ADA HAK HALANG PERHIMPUNAN!"

  1. .


    Buat apa nak pening pening kepala . Undi aje PAS . Yang terbaik tetap PAS .



    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perlembagaan negara dgn undang undang polis yg maner lebih perlu didahulukan.nak menipu pun agak agak ler.....ops sori terlupa plak.pencacai umno nie bodohbangang.madey kata yer bukan aku.yg terbodoh pasti nya parpundek stout nie.penabur fitnah tegar.

      Delete
    2. Pakatan Rakyat ke Fuckatan Rakyat.

      Kalau tak menipu, putar belit, memfitnah bukan Pakatan namanya.

      Satu dunia pun tahu.

      Satu parti dah jadi macam pertubuhan haram tapi tak mahu mengaku.

      Satu parti ketuanya masih berangan nak jadi PM. AJK mulut celupar dan suka menipu.

      Satu parti lagi berlagak macam parti alim tapi menjilat parti kapir, Konon memperjuangakan Islam tapi ahli2 dari pelbagai fahaman dan mahzab.

      Semuanya penipu,

      Delete
    3. PENIPU RAKYAT BRO.

      Delete
    4. Anus 6.15 says,

      "Perlembagaan negara dgn undang undang polis yg maner lebih perlu didahulukan. nak menipu pun agak agak ler.....ops sori"

      ******//******//******//*******//*******//*******//*****

      Setahu aku Polis hanyalah penguat kuasa undang-undang yang berdasarkan Perlembagaan Malaysia dan Polis tidak ada kuasa untuk menggubal undang-undang sendiri.

      apakah anus 6.15pm macai fuckatan sudah edan kayak celeng kerana banyak makan babi dan minum todi.!?!

      Delete
  2. Yahooo.....anak Rosmah beli umah RM110juta....simpanan dari sebelum lahir. Kami sayang Kak Ros. New billioner kat Malaysia. Bagus dan bangga anak melayu berjaya dgn hasil titik peluh sendiri. Kami bangga Melayu....jejak kaki di HOLLYWOOD. TRIMA KASIH MALAYSIA. DUIT MU AKAN KU KENANG.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu ada bukti ke dia guna duit kerajaan? atau dia guna duit bapak lu...tu sebab lu melolong macam anjing nampak hantu.

      Delete
    2. Kami sayang Kak Ros....masih banyak lagi duit kat Malaysia ni yg masih belum dihabiskan. Marilah kita belajar menabung dari Kak Ros. Jangan jadu anjing yg dahagakan BRIM. dapat BRIM senyaplah ANJING. Betul tak ANON 2:13. KAMU SUKA SANGAT PANGGIL ORANG ANJING. OPS KAMU KETURUNAN ANJING KURAP KE......KAKAKAKKAKAK

      Delete
    3. Bila Pas buat salah. Pas kena kemukakan bukti yg menyatakan kamu tak bersalah. Tapi bila anak kak Ros buat salah, kamu yg komen kena bagi bukti.....kakakkaaa....kena batang hidung amno balik!...semua ini sarkas Amno daaaa....padan muka Anon 2:13.....ludah atas kena muka balik

      Delete
    4. hanya di malaysia semua boleh...hinggakan biayai filem hollywood sekadar bekerja beberapa tahun....kalau dapat beli kondo dgn RM110 juta, takkan di bank sudah takda duit, sure lagi banyak kan. macc kata tak boleh siasat atau dakwa krn ia tiada kuasa berbuat demikian...only in malaysia...truly asia..truly bolehland..truly defeats all logical sense...takpalah in the end, this towering malay guy jugak yang berjaya...dapat lah geng2 lain claim yang hampas kejayaannya juga dinikmati oleh mereka...

      Delete
    5. menabung dari kecil........mak dia ajar dia......

      Delete
    6. Anus December 30, 2013 at 4:00pm says,

      "Bila Pas buat salah. Pas kena kemukakan bukti yg menyatakan kamu tak bersalah. Tapi bila anak kak Ros buat salah, kamu yg komen kena bagi bukti..."

      *******************************************
      Macai fuckatan tak tahu nak bezakan antara menghukum kerana memfitnah dan memfitnah kerana menghukum.

      Satu daripad tanda macai fuckatan mengalami kecelaruan otak tahap kronik.

      Delete
    7. Biasalah Amno boleh buat maaa...Amno kan Raja Putar Alam. Tanah Malaysia milik Amno. DUIT RAKYAT DUIT AMNO. HANYA YG TINGGAL SALAM AMNO ADALAH MANUSIA YG BEBAL SAHAJA ...PETIKAN NUKILAN DARI MADEY!!! @ Mahathir

      Delete
    8. Bro...jangan sebut Fuck tiap tiap hari.kalau diulang slama 44 hari maka anak akan jadi cacat atau dewasa nanti dia akan buas. SALAM....HAMBA ALLAH.

      Delete
    9. Kita tak pandai cari bukti tapi anak tiri Najis tu adalah...RIZA SHAHRIZ ABDUL AZIZ. UMUR 36 TAHUN. OWNER OF RED GRANITE KAT HOLLYWOOD. NOW BECOME PRODUCER . FILEM TErkiNI" WOLF OF WALL STREET"......sepatutnya tajuk filem tu peelu diubah" Wolf in MALAYSIA".......KAU ORANG KASI GOOGLE LA SENDIRI.....KATA ORANG KALAU NAK TAHU BETUL KE FITNAH..SO KITA SENDIRI LA MENAFSIRKANNYA.....SEMUGA BERJAYA

      Delete
    10. Tu lah amno...kau kerap sangat baca surat khabar orang melayu. Skali skala tu baca lah the Sun atau HEAT" atau EDGE"....aku baca gak Utusan atau akhbar AMNO. Kita nak kepastian perlulah slalu membaca......jangan sampai orang panggil Melayu BEBAL YG MENGHARAPKAN WANG BRIM SAHAJA

      Delete
  3. Dua dua anon kat atas ni mmg BANGANG DAN BENGAP GILER..membaca lebih sikit la wooiii

    ReplyDelete
  4. MENIPULAH SELAGI ADA HAYAT DIKANDUNG BADAN...

    ReplyDelete
  5. salah ke nk berhimpun secara aman,kerajaan yg cuak then ckp nk guling kerajaan,bodo la pemimpin skg ni,da la ckp x pki otak,ko pun bodo piang gak parpu,be fair la,ko x takut ke mati nnt ko akan di hisab,ko xyah la nk ikut buta2 padahal ko xtau bnde tu btul ke salah,yg ko tau nk hasut org je,perangai ko macam anjing dowh.....anjing salak bukit.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah macai fuckatan macam bos dia juga, ada bukti jelas pun masih tak nak mengaku salah.

      Delete
  6. Berhimpun secara aman memang tak salah . Apa kata dua puluh ribu penyokong BN berhimpun secara aman depan rumah Anuar . Boleh kan . Tak salah kan .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Himpun je la joe jambul,ape mslh nye,selagi x uat masalah,pgil sume makcik2 kt kg tu,klu bleh bgtau awl2 kt Anuar,nnt bleh die sedia kan makanan

      Delete
    2. Kawan2 kami akan turun berhimpun sokong abang anwar. Sebelum turun, kami akan berseronok seronok dulu... kulom kulom...liwat liwat suka sama suka.
      Malays so low class. Dont you know that liwat is good for your blood pressure ?

      Delete
    3. Se belum berhimpun tu nak tanya dulu ler.usah cakap 20 ribu......agak agak 500 orang boleh kumpul ker....

      Delete
  7. macai omno kena kencing lg...kah kah kah...kesian macai x abis lg kena kencing...puak betina puteri pula pejuang kalimah Allah..tudung pun x pkai..tergedik2 terkinja2..kahkahkah..lawak la puak omno ni..x pe macai tetap bodo...hahahaha

    ReplyDelete
  8. Aku dah jemu menanti dan menanti . Sehingga kini di sekitar bandar Seremban tidak ada kedai rakyat 1 Malaysia . Agak nya aku kena tunggu 10 tahun lagi yer .

    ReplyDelete
  9. Sudahlah Parpu hari tu Krismas bukan main gelak sakan Ah Jib Ptuiii dengan Nazri bergelak sakan dengan Khalifah Agong Lim Guan Eng.Ngkau kat sini sibuk plak Harami...Harami...Ah Jib n Nazri Jonker Walk rilek jer macam sahabat karib.

    PtuiiiiHHHHH....!!!

    ReplyDelete
  10. Penyokong Pakatan...mmg Bangang

    ReplyDelete
  11. Dlu hishamudin menteri AMARAN korg bole buat dia main2. ..ini kalilah ZAHID HAMIDI menteri xd bg amaran2...korg kalu rasa da bosan duduk rumah ng family korg buat lah perhimpunan kalu berani kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha~dh buat pun xde ape yg berlaku~hanya anjing2 umno je suke menyalak menakut~nakutkan rakyat~bodoh punya macai

      Delete
  12. Kalau nak cuba jadi guinea pig akta Perhimpunan aman 2012 (Act 739) dipersilakan. Sebelum ini ISA dimansuhkan, kerajaan pun amat bertoleransi dengan rakyat ( yang 90% dikhuatiri dijangkiti penyakit pesona Al-Juburi & Rafiziobia- penyakit generic dengan Tuhan Harun dan Ayah Pin, tak perlu kitab, cuma dengar dan percaya sahaja). Kerana kerajaan tidak mahu menghukum pengikut AlJuburi yang dibawah pengaruh dan luar kesedaran.

    Tetapi setelah Akta diluluskan, undang undang perlu ditegakkan. Sementelah dilantik seorang menteri yang baharu yang tak tau erti amaran, action terus!!! macam Tito. Jadi, ambang 2014 munkin akan menjadi bukti bahawa kerajaan baharu, menteri baharu, undang-undang baharu, bukan main-main. Nak rasa, nak cuba, nak cabar....bersedialah segala lawyer-lawyer pakatan untuk menangguk yuran guaman dari pengikut2 sendiri.

    Kita ada Perlembagaan, kita ada undang-undang DAN rakyat majoriti mahukan keamanan serta kesejahteraan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. X cuba x tau,DAH CUBA BARU TAU...nak tau lantai lokap 2 panas ke sejuk marilah bramai2 berhimpun...slmat taun baru 2014

      Delete
  13. http://www.1malaysia.com.my/my-record/1-malaysia/

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!