CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Thursday, December 19, 2013

AIR MANI DIA DALAM DUBUR PUN, DIA BOLEH KATA FITNAH, SETAKAT TOL LEBUHRAYA, KECIL JER TEMBERANG ANWAR


PERATUS SAHAM YANG DIMILIKI KERAJAAN SELANGOR 

Selangor State Development Corporation (PKNS) - Kesas Highway – 30% saham

Kumpulan Perangsang Bhd - Sprint dan LDP Highway – 20% saham


ASPEK UNDANG-UNDANG

Bolehkan tol di mansuhkan oleh kerajaan negeri?

YA kerana.....

Pakatan Rakyat di Selangor memegang 2/3 DUN, maka ianya boleh dilaksanakan jika Dewan memutuskan untuk memberi tekanan kepada pihak syarikat agar memansuh/mengekalkan/menurunkan harga tol.

MENGAPA HARGA TOL TIDAK DITURUNKAN SEBELUM INI?

AHLI LEMBAGA PENGARAH




PKNS merupakan 'hadiah' Anwar Ibrahim kepada Azmin Ali. Segala kontrak dan kerja guaman hanya boleh diperolehi melalui abang Azmin Ali iaitu Azwan.

Malah beberapa rundingan sememangnya telah diadakan di antara beberapa firma dengan saya dan Azwan untuk beberapa kontrak. Jika ingin mengesahkan kenyataan tersebut, cabar PKNS untuk mendedahkan jumlah wang yang telah  diberikan kepada firma-firma guaman yang milik peguam pro Pakatan Rakyat seperti N Surendran dan Sivarasah Rasaiah.

Tambahan pula, untung yang diperolehi oleh kutipan tol akan diagihkan kepada Pengarah-Pengarahnya. Ianya dipanggil dividen, Pernah tak fikir kenapa ramai merebut untuk posisi di GLC? Nak berkhidmat untuk rakyat?

Antara nama-nama yang diseneraikan sebagai Pengarah di dalam PKNS adalah Teresa Kok yang kini bukan lagi ADUN di Selangor, Azmin Ali dan Menteri Besar Tan Sri Khalid. Nama-nama yang sama telah melancarkan manifesto pra PRU 13 untuk memansuhkan tol walaupun mengaut keuntungan darinya.

Soal diri anda jika anda akan mengurangkan atau mansuhkan tol jika anda mendapat habuan yang besar daripadanya?

KUMPULAN PERANGSANG - JAWATAN PENGARAH UNTUK PENJILAT ANWAR

Nama-nama yang duduk di Lembaga Pengarah kumpulan ini adalah mereka yang telah menyumbang bakti kepada Anwar Ibrahim dan Azmin Ali. 

Misalya penjilat dan pencacai terkemuka PKR iaitu Sivarasa Rasaiah. Dia telah diberikan jawatan di dalam konsensi ini setelah berjaya mewujudkan persepsi dan cerita palsu mengenai isu Altantunya. 

Dia mendapat tahu isu Altantunya melalui 'agen' untuk mencari klien baru untuk firma guamannya iaitu Daim Gamani. Agen itu bernama PI Bala. Nak tahu cerita bagaimana watak Altantunya dimanipulasikan dan ceritanya dipesongkan untuk kepentingan politik? Nak tahu bagaimana PI Bala mati? Lokasi isteri PI Bala?

Akan saya dedahkan dalam jangka masa terdekat..

Jangan lagi diperdayakan oleh Anwar Ibrahim.

Esok dia akan kata dia dah cuba sedaya upaya untuk menurunkan harga tol tapi Kerajaan BN yang telah menghalangnya.

Yang halang itu Azmin Ali atau Kerajaan BN?
Petikan di atas, diambil dari SINI.
Korang terutama sekali geng Fuckatan, yang tetap berdegil dan tak mahu terima kenyataan yang Anwar dan Fuckatan Harami cuma main wayang, gunakanlah akal korang yang Allah Taala bagi tu. Jangan asyik guna kepala lutut dan kepala konek korang jer. 
Kalau betul Fuckatan dan Anwar nak mansuhkan tol, kenapa tak gunakan majoriti dua pertiga di DUN Selangor sebelum ini. Sembang kononnya nak hapuskan tol. Dah ada kuasa majoriti dua pertiga, tak digunakan pun. 
Sekarang nak main wayang lagi?
Shame on you!

38 comments:

  1. hmmm...bgitulh alkisahnya yer...ada faham?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelik yer.jika tol dibawah kawalselia kerajaan negeri kenapa menteri pusat plak bagi komen bodohbangang yer.konsesi 18 juta buat video Perak sape dpt yer.salim dapat ker.sugar mummy tak tlg ker.midah and salim just another useless piece of scrap.kih.kih.kih.

      Delete
    2. air mani dia dlm dubur pun bole kata fitnah= salim =parpukari=wan azri =papagomo.masa fitnah macam setan.bila kena saman kih.kih.kih.tak brani ngaku.dayus pedukang sial tujuh keturunan.

      Delete
    3. HEY PAHABAQ SUMA......SAMA ADA CAYA KA, TAK CAYA KA PADA CITER DSAI BAHAM JUBUBUK TAIK SEPUL TU, TADAK APA2 PEKDAH LANGSUNG. TOSAH NAK KOREK SAMPAI JUBUQ TAIK SEPUL KOYAK RABAK KA, LUAIH SAMPAI BULIH PUSING TRELER KA.CAYA KA TAK CAYA KA TIDAK MENJEJASKAN AKIDAH. PUAK JAMBAN CAYA...... TAKPA LA. KITA PON CAYA JUGAK MINAH MONGGOLIA TU KENA WAT NAYA. TAPI TIDAK SAMPAI JEJAS AKIDAH.TAPI KALU BENCI KA, JELIK KA, SERABUT KA, NENTAH APA2 PERASAAN NAGETIF KAT HUKUM ALLAH BULIH MENJEJASKAN AKIDAH. he he he

      Delete
    4. SALAM MENKEDARAH TAIK BEWAK2 AMENO SUMA...

      AKU XTAU ANG MERAPU APA BEWAK.. ROPIAH KA RUPIAH KA RUPEE KA... YANG PENTING AMENO MUSTI JADI TAIK DULU ATAIH DOSA2 DIA.. PASAI NAK KOSA.. SANGGUP AMBIK ORG BODO SUH DIDIK ANK BANGSA LAST2 JADI ANAK BANGSAT BUANG ANAK SANA SINI.. AMBIK BODO TAKAT 3A MASUK IPT.. ORG BLAJAQ DEPA BUAT KLIP 3GP.. KLUAQ PAKAT JDI CIKGU KPLI, JTK, MAIN TELOQ TGGU NAK GHEJA GOMEN... DOK JAJA KAKITANGAN SOKONGAN BERIJAZAH.. PADAHAI SAPA PUN X PANDANG DIA NGAN IJAZAH DIA TU... KIYEH.. KIYEH.. KIYEH

      he he he Saja gurau ngan adk2 bewak

      Delete
    5. ckp banyak tak guna.......masa rayu undi najib kata nak kurangkan bayaran tol.jika bawah seliaan kerajaan negeri nape plak najib nak menyebok.dan nape hilang plak janji terbaek donia tu dr laman web.mcm haramjadah.munafik.

      Delete
    6. Salimstout......Bersangka baik...mungkin menteri tu dah kaw tim ngan kerajaan negeri utk naikkan tol....kikiki....ape2 pun UMNO & LEMBU BERPISAH TIADA....

      Delete
    7. BEWAK LORD
      LU PUN GUNA KOPIAH LAP AIR MANI KAN
      LU MESTI GENG BEWAK STOPA NI
      GENG KOPIAH SPENDER PUTIH
      PUKI BURIT JADI MAKAN BEWAK KOPIAH

      Delete
    8. Kalau dah lepaskan gian sapa nak megaku lagi-2 anwar kata belakang lagi sedap dari pada yang dpan kalau dah kaki jubur megaku jelah

      Delete
  2. Salah kerajaan jugak . Rakyat Malaysia sudah terlalu lama di manjakan dengan pemberian bermacam macam subsidi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan salah kerajaan tapi salah rakyat yg telah lama memanjakan pendukung-pendukung politik. Macamana orang spt Nazri Aziz yg jelas "Outrages Behavior" terus menjadi menteri..Apa sumbangan dia kpd orang Melayu dan Islam Tgk adun dia esp.Padang Rengas Perak....Aduh sedih macam berada di zaman era Jepun......Dia duk sibuk nak promote anak lelak dia je...hampeh
      Perkara dan sinopsis yg sama akan berulang sekiranya PR memerintah....Pkr adalah bekas UMENO. Nak kemana lari perangai dioarang ni ,sama je.....Sampai saat ni KJ menantu anak hantu tak de ulas pasal GST ke, tarif letrik ka, tol ka, buat dek je...sebab dia sendiri kapitalis ecm libra.
      Takde sape dah nak pertahankan hak rakyat melainkan rakyat iaitu diri kita sendiri. Kalu engkau terus bodek dan kipas this bloody politician akhirnya dia orang kayaraya dan rakyat terus papakedana kerana nak memperkayakan dajal-dajal politik ni.

      Meraka ini perlu diajar....

      Delete
  3. kalu dah pemilik kasi tutup je tol tu, jadikan hiway free....hiway ni milik konsesi utk suatu tempoh utk diserahkan semula kpd kerajaan untuk dijadikan hiway percuma... so kalu nk jadi percuma awal bergantung kepada pemiliknya la...

    ReplyDelete
  4. Why r u so stupid.PK. kita citer pasal Tol akan dinaikkan.bukan Tol dihapuskan.Dalan dunia Amno mana ada Free. 500 diberi tapi 5000 diambil secara diam. Citer pasal pikir gunakan AKAL tapi kau gunakan jugak otak kat kepala lutut kau tu. Sekurang2nya Selangor brani bagi stmt akan lawan utk tidak naikkan harga TOL. So yang AMNO diam diri knapa? TELOR @ PELIR dah simpan dalam perut ka? Jangan jadi Lembu yg ada OTAK tapi takde Akal. Oopps....Lembu banyak dalam ni rupanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ado Menteri kato..kalau tak nak bayar Tol, gunokanlah jalan yg takdo Tol. ADO JUGAK MONTERI YG BODOH TAHAP GABAN!!!...Soyap ajo...geleng geleng angguk angguk banyak dalam Umno.

      Delete
    2. dol...
      agenda pr nak mansuh tol dah berkurun dok...
      dengan kuasa yg ada penggal pertama sauk selangor dulu dah bleh berjuang utk mansuh tol kat dlm selangor...apasal nak tunggu naik baru nak terhegeh hegeh?
      selama ni dok balun duit elaun duit untung tol tu bukan duit rakyat ke cibai?
      bongok pun jangan la sampai tahap bebal x bulih diajar...

      xpkr

      Delete
    3. Jangan jadi bebal...PR masih belum lagi jadi kerajaan pusat. Another stupid medal 4 U. Faham dan fikir gunakan akal.Masih tak faham lagi ka wahai sahabatku. PR BUKAN KERAJAAN PUSAT...orang PR Tak kata dirinya XPKR...opss...kita tak nampak lagi Manifesto aka aku janji BN dalam website daa...dah tukar kaaa

      Delete
    4. Aku bukan orang PKR.aku bukan orang PAS.aku bukan orang DAP .Tapi aku tak perlu diperbodohkan lagi! Makin tua makin cerdik akan tetapi ada juge yg makin tua makin kurang cerdik. Kami sokong para Ulamak! Bukan fulamak. Dunia hiburan dah melampau.sanggup berhabis berjuta juta sematA2 utk meraih undi. Kami datang mendengar ceramah tanpa perlu dibayar.duduk atas simen dan rumput di bawah cahaya BULAN yg maha suci...

      Delete
    5. cahaya bulan maha suci? oii mangkuk, nak sembah bulan pegi jumpa tuhan nik aziz la. nampak nya dah ada fahaman baru, sembah bulan. besok sembah ajer buntut ANUwar!!

      Delete
    6. 1114 yg jelas akan bodoh nyer ko.ye ler apakan daya kebodohan tu memang sinonim dgn ko.apa yg ko merapu,meraban dan meroyan nie.nie mesti tak dapat air ketum.umno dan kebodohan bagai taik dan kentut.

      Delete
    7. Memang betul bodoh tahap Gaban.siapa pulak kata sembah bulan?...Bro tu kata dibawah bulan kurniaan Tuhan. Kalau dah bebal memang lah bebal slamanya

      Delete
  5. Air Mani Anwar dalam pungkork Saiful

    Aku bukan peguam tapi aku nak buat penilaian seolah2 aku seorang peguam bela. Saiful kena buktikan berlaku penetrasi konek Anwar ke dalam pungkork dia dulu. Ada atau tidak sebarang kecederaan atau kesan penetrasi ? Kalau ada kecederaan, memang kes liwat. Kalau tak ada kecederaan, memang kes suka sama suka, and Anwar has no case to answer jika dia dituduh meliwat Saiful.

    Kalau tak berlaku penetrasi macam mana air mani Anwar boleh ada dalam pungkork Anwar ? Soalan budak kecil ini. Air mani itu mungkin di introduced oleh Saiful sendiri ke dalam lubang pungkorknya. Mustahil dan tak masuk aqal. Macam ni ceritanya. Mungkin Anwar minta Saiful kulom (hisap) konek dia atau minta Saiful stroke (lancap) konek dia sampai keluar air mani, dan air mani Anwar akan meleleh melekit-lekit berlendir-lendir mengenai tangan Saiful. Saiful kemudiannya menyapu tangan yang terdapat air mani Anwar pada lubang pungkorknya atau menjolok jarinya yang memang basah dengan air mani Anwar ke dalam lubang pungkorknya sendiri. So itu lah ceritanya bagaimana air mani Anwar boleh berada dalam lubang atau pada pungkork Saiful.

    Boleh jadi betul Anwar meliwat Saiful. Boleh jadi juga Anwar tidak meliwat Saiful. Apa pun sama ada liwat atau tidak, perbuatan atau perlakuan yang membawa kepada penemuan air mani Anwar pada tubuh badan Saiful adalah sangat menjijikkan kepada seorang lelaki yang normal apa lagi lah kedua-dua adalah penganut islam. Aku tidak merasa jijik jika perlakuan itu diantara seorang lelaki dan seorang wanita. Contohnya dalam kes Mat Sabu dengan Normah, " Mah, bau pantat Mah melekat kat misai Bang Mat la " kata Mat Sabu kepada Normah (rakaman perbualan talipon), itu okay pada aku kerana " menjilat " itu adalah sebagai ajinomoto dalam perlakuan sex diantara lelaki dengan wanita.

    Loya Buruk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro...lama sungguh duduk dalam alam fantasy! Benda2 cam ni takyah bagi kronologi. Nanti akan dapat dosa kering. Biarlah hakim dan para sarkis yg membuat penghakiman. Pepatah ada kata "willing buyer, willing seller" just let God handle it.....

      Delete
    2. Ha ha ha. Buat lawak. Kelakar la. Gua ingat dalam masakan saja kena pakai ajinomoto untuk menambahkan sedapnya sesuatu makanan. Rupanya nak buat sex pun mahu pakai ajinomoto juga supaya lebih sedap. Tak apa gua boleh try kasi ajinomoto bila mahu bersama dengan gua punya GF. Mahu rasa macam mana sedapnya selepas ditambah ajinomoto. Terima kasih Loya Buruk kerana bagi tip itu.

      Delete
  6. Isu Tol dan Letrik

    Solat Hajat - Rakyat Merintih

    Alahai sedih dan sayunya bila saya membaca rintihan dan ratapan isi hati tuan2.

    Saya nak beritahu tuan2. Tak kan di dengari oleh Najib akan rintihan tuan2 itu. Tak kan di ambil peduli ratapan tuan2 itu oleh pak menteri. Memang benar tuan2 mentimun mereka durian. Memang confirm kita mentimun mereka pisaunya. Tidak akan tertunai harapan dan impian kita melainkan kepada ...

    Kepada tuhan kita meletakkan harapan agar menurunkan rahmat untuk meringankan penderitaan kita. Tuhan yang mana satu yang berupaya menolong kita ...

    Tuhan Harun ... tak mungkin kerana dia pun mengharapkan pertolongan orang lain untuk menolak kerusi rodanya. Tuhan Harun adalah tuhan yang paling lekeh.

    Tuhan Ayah Pin Tuhan Kerajaan Langit ... juga tak mungkin dapat menolong kita kerana dia pun dah lari entah kemana. Mungkin sekarang ini Tuhan Ayah Pin sedang bersemayam di Langit Ketujuh bersama2 dengan 70 bidadarinya. Tuhan Ayah Pin adalah tuhan yang paling pengecut.

    Tuhan Allah swt ... dia tuhan yang maha berkuasa dan maha mengetahui, dia maha penyayang lagi maha pemurah. Maka kepada Nya lah seharusnya kita meminta dan berhajat. Kenapa tidak semua kita yang rasa terinaya dengan tindakan Najib dan Menteri2 nya mengadakan Solat Hajat minta kepada Allah swt agar Tol dan Letrik Tidak Jadi Naik.

    Marilah kita mengadakan Solat Hajat secara besaran2 diseluruh negara. Orang Umno yang tak bersetuju Tol dan Letrik naik, orang Pas yang tak bersetuju Tol dan Letrik naik, NGO Melayu dan Islam yang tak setuju Tol dan Letrik naik ... ayuh kita anjurkan Solat Hajat sebelum tibanya tahun 2014 yang penuh dengan penderitaan mudahan2 Allah jauhkan bala yang bakal dibawa oleh Najib dan Menteri2nya.

    Kepada para ulamak Pas, kalau kalian boleh mengadakan Solat Hajat minta Najib pecah perut dan solat hajat minta Umno KO, kenapa tidak pada kali ini kalian anjurkan dan mengimamkan Solat Hajat minta Allah swt halang kenaikan Tol dan Letrik untuk kesejahteraan seluruh rakyat tak kira orang Pas atau orang Umno, tak kira orang melayu atau orang bukan melayu, tak kira orang islam atau orang bukan islam. Insyaalah Tol dan Letrik tidak akan naik jika kepada Allah swt kita berhajat.

    Kepada para ulamak Pas saya nak beritahu, memang kalian gagal mendapat pertolongan tuhan dalam 2 Solat Hajat besaran2 yang kalian pernah anjurkan dahulu untuk minta Najib Pecah Perut dan untuk minta UMNO KO. Hajat kalian tidak kesampaian kerana kalian tidak berhajat kepada Tuhan Allah swt sebaliknya kalian berhajat kepada Tuhan Harun dan Tuhan Kerajaan Langit Si Ayah Pin yang tak berupaya nak Pecahkan Perut Najib atau Hancur KO kan Umno.

    Semoga para ulamak serta ustad2 Pas sudi memimpin Solat Hajat Kenaikan Tol dan Letrik seluruh negara ... dan berhajatlah kepada Tuhan Allah swt dan bukannya berhajat kepada Tuhan Harun atau Tuhan Ayah Pin. Insyallah.

    Al-Abuya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS punya tuhan ialah ALLAH yesus. kekadang dia panggil allah wahabi atau allah syiah.
      jadik lu punya doa bukan je tak sampai. tapi boleh jadi mcm nik aziz nyanyuk tu... kena carut je dgn allah weeiiii.. nak buat UMNO pecah perut ke, buncit perut, pecah pungkok ke, itu kene suruh ANUwar al juburriii.. eeee.. mcm kata imam syiah nombor wahid Mat "bau burit mah" sabu!
      tol naik kat selangor pun tak tahu control. baik pakatan mampus la!

      Delete
    2. 1107.....tahap kebodohan terlampau.ko malu ker nak ngaku bahawa pemimpin ko yg meluluskan penggunaan kalimah Allah swt oleh kristian.bodoh ko tahap gaban.mangkaq,piang,bagidol,samdol dan buta perut tiada akai.bangsat 7 keturunan ko nie.aper ler malang makbapak ko ader anak bodohbaghal mcm nie.baik ko pergi mamphos ler dari hidup memalukan makbapak.phuiiiii.sial.

      Delete
    3. Mangkuk1159... masa kdn halang penggunaan kalimah tu kat mahkamah... mana pegi lebai2 hamPAS? Sepatutnya waktu ni la utk lebai2 hampas berjihat mempertahankan Islam. Ini tak... mengutuk mengeji je kerjanya..membela jauh sekali.

      Delete
  7. soh la punasehat ekonomi selangor beli saham saham konsesi lebuhraya,kalau benar2 mau tolong rakyat

    ReplyDelete
  8. Patut lah doa ulamak Pas selama ini tak pernah berjaya. Rupanya mereka berdoa kepada Tuhan Harun dan Tuhan Ayah Pin. Macam mana kalau Nik Aziz pula declare dirinya sebagai tuhan. Ada harapan doa2 daripada Pas akan termakbul. Cuba lah tengok mana tahu ... nasib baik menjadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cey.......umno malu nak ngaku plak.....tak caya tanya tuhan harun dan tuhan ayah pin sape pengikut dia.sepantas kilat depa akan jawab.....UMMMNNUUUUUUUUUUUUU.

      Delete
  9. Jom kita pegi makan sup kambing kat restoran Iqbal . Fuhh .... sedap .

    ReplyDelete
  10. BN ngan PR sama je. Kalau dah nama politik tu hampir semua politician ni cakap je lebih. Sebelum dapat undi janji manis. Lepas dah duduk kerusi empuk haram tak ingat apa yg dijanjikan.. Dekat2 pilihanraya nampak bakal YB tebar roti canai, minum kopi dgn org kampung, masuk bendang tanam padi (walaupun berlakon), lepas dah dapat jawatan, nak nampak muka kat pusat khidmat DUN / Parlimen pun susah. Auta je lebih.. nama je WAKIL RAKYAT... apa yg rakyat nak tak di wakilkan pun.. sudahnya jadi WAKIL KERAJAAN atau WAKIL parti je..Sepatutnya jadi wakil rakyat untuk bawak keatas.. tp terbalik jadi wakil kerajaan bawak turun kepada rakyat.. itu pun dengan jawapan2 bodoh... tension btol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju bro . Apa kata dalam pru 14 yang akan datang ni kita undi parti bebas .

      Delete
  11. OOOOO.......GITU RUPENYA....BANYAKNYE TUHAN MEREKA NI.....

    ReplyDelete
  12. puak2 pakatan haram kalau kena kutuk sikit melenting bagai....memang patut pun banyak sangat tuhan mereka...baru ku tahu ada tuhan harun ada tuhan ayah pin dan tak lama lagi ada tuhan mat sabun...hehehe

    ReplyDelete
  13. Main2 korang ni dgn tuhan segala bagai.istighfar la.jgn ghairah sgt nsk tunjuk hebat main cabar2 tuhan itu ini bagai.

    Takut la bahawa azab Allah tu sgt dahsyat...

    ReplyDelete
  14. Hanya free thinker aje yg takde Tuhan. Melayu hai melayu...sampai bila nak kena suap? Dah tahu semua barang naik tapi masih ada lagi jugak yg masih mengampu!!! Fikir secara Logik dan rasional la Bro...tak kisah la PR ke , UMno ke tapi siapa yg kasi barang naik? Masih lagi nak salahkan Anuar jugak ke? Walaupun aku kurang berkenan ngan Anuar akan tetapi adakah Melayu lain yg mampu melawan ? Jangan diperbodohkan dgn BRIM. Dah terang2 itu adalah umpan? Mana peginya para Mufti? Knapa masih diam? Skrang boleh diam tetapi bila Talkin dah dibacakan mampukah kamu berdiam diri. Mananya

    ReplyDelete
  15. Bro....apa kurangnya dgn umno.....mengata dulang paku serpih...kuraaeeng la lu bro....pendek kontot la lu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!