UPDATES SG LIMAU! WANITA DITUMBUK AHLUL PAS!

Apa la dosa akak ni sampai ditumbuk oleh penyokong PAS dengan begitu teruk sekali? Apa punya jantan dayus la penyokong PAS ni?

Kalau mak korang diperlakukan begini wahai ahlul pas apakah perasaan korang? Akal ada ke?

Kepada jentera BN di Sg Limau berhati-hati dan sebarkan berita ini kepada semua org Sg Limau supaya mereka tahu betapa binatangnya perangai ahlul PAS ni...

26 Responses to "UPDATES SG LIMAU! WANITA DITUMBUK AHLUL PAS!"

  1. hamPas...1 perkatan yg layak dberi gelaran pd pnyokong2 & parti PAS..mknanya ( hatap anda menjauhi PARTI AJARAN SESAT .)

    ReplyDelete
  2. PAS - berani dgn betina. pukimak nik aziz. setan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang lain yang tumbuk , Nik Aziz jugak yang kau maki .

      Delete
    2. Dah mengilai mcm pontianak patut kena paku bkn penumbuk@

      Delete
    3. Pehal plak TG Nik Aziz disabit nama bhaiii! Mencarut serupa org tak ada agama.

      Delete
    4. Allah samseng tu kan ajaran n8k ajis jadi si bebal bebal dayus penganut agama syiah tu pun ikut jadi samseng. Persoalan nya nik ajis nak jadi Allah swt ke macam samseng dan Allah yang mana nak bebal bebal yg dayus semua ni ikut? PAS memang bebal tak sudah.....PAS dan burit mah berpisah tiada....

      Delete
    5. org lain yg bertumbuk nik nik najis tetap juga taik.

      Delete
  3. Parti agama syiah...wanita2 kalian usaha pegi ambik seni mempertahankan diri. Perkara2 begini boleh berlaku d mana2. Siapkan dan bekalkan diri untok membela dan baca la ayat2 yg sudah Allah sediakan untok d pratik setiap hari klr dari rumah.

    ReplyDelete
  4. Betul kah cerita nih. Tak nampak bengkak pun pada muka kakak tu. Dia gosok mata mungkin sebab dimasuki abuk korang kata dia kena tumbuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingat macam bang non ke hitam sikit pastu mekap lebamkan lagi. Bang non bolih lah. Muka penipu dan siapa pun yg bersekongkol dgn bang non akan jadi macam dia. Suka tuduh orang salah tapi sendiri punya salah tak nampak lak bang non oh bang non.

      Delete
  5. Bukan dia kena sondol dgn lembu kak ijat ke?

    ReplyDelete
  6. To JFK,

    Habis Nak Maki Siapa Lagi, Mak Bapak Kau Ke JFK? Apa citer Kalau Mak Kau Kena ROGOL, Bapak KAU Kena LIWAT,, Adik PompUan Kau Kena Belasah Kaw2 Dgn Lesbian..

    Itu Yg Kau Nak Ke JFK Setaaaannnng!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh jugak korang yg menyokong kakak tu disini..bila masa kakak tu kena tumbuk.? ada bendalah tu..takkan kena tyson suka suka je...pas tak bodohlah...pas pasti mng sungai limau

      Delete
    2. dgn pmpuan brani la bro.. cuba cr pasal dgn geng jantan tgk.. lembu pun lawan balik bro.. PAS igt org lain tu lembu?

      Delete
  7. hahahah..lembu kak ijat yg sondol bontot mak ko kot...kekekekek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak bapak ko pun sama ya mcm lembu bodoh punya orang adik kau kena pukul ke kena rogol ke kau diam aje ok tengok aje mcm org tak siuman bole

      Delete
  8. Saya Doakan Semoga Mak Penumbuk dan Isteri Penumbuk itu terkena Stroke Kat Muka Biar Senget atau RenYok Muka Dia... Baru lah ado bukti Pembalasan Dunia..

    Barulah JFK dan Lain2 nak percaya... Provokasi Mulut lawan Mulut lah... Boddo Baham Boddo

    ReplyDelete
  9. Pas + PKR Memang Hebat.. JFK..

    Mat Sabun Pakar Jilat-Jilat, Stopa Ali Henjut-Menghenjut Depan-Depan, Nuar Berahim Pakar Liwat-Liwat main Belakang, Depan Pon Bole, Hadi Bori Awang Pakar Sebat Duit Tabung Masjid, Nik Nijis Kaut semma Bagi Anak Menantu...Nurul Izzah Pakar Kulum2

    Dah semma ada... Nak Apa Lagi.. Nak Undi.. NauuzubillahiMinzaliik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NAJIB ALTANTUYA (:

      Delete
    2. Fitnah. Tak da masa rosmah nak pg mlm buta ke estate kelapa sawit. Rosmah buat kerja amal mlm tu. Video besi tak tipu. Yg penipu anwar ibrahim. Satu donia kena tipu oleh munafiq lidah dajjal nih. Boleh menang award of the century punya hebatnya dia pak nuar nih. Burok2kan negara jenis manusia melayu samala dgn melayu dlm dap dan parti agama syiah.

      Delete
  10. pas x memerintah msia lagi dah tunjuk samseng..agak2nya cmna msia klau diperintah oleh pas...sb tu Allah x benarkan msia diperintah oleh pas selama ini....msia dah merdeka berpuluh th pas mana bleh perintah msia pun...org pas memang samseng...klau ada ceramah pas..jalanraya mcm bapak mereka punya....mcm negara xada undang2...saya pernah dgr ceramah mahfuz di pentas dap...uweeekkk nk termuntah saya dgr mahfus punyalah puji cina dapigs...ish malu betol saya sbgai seorg melayu dan islam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 5.35 PM... PAS takkan dpt perintah M'sia, cayalah. Sebabnya PAS hanya barua PR. Kalau PR menang yg jadi boss adalah Cinabeng DAP. PAS hanya jadi serdak biskut aje. Tak caya tunggulah bila jadi kenyataan. Sekarang bolehlah gebang besor. Bila dah nyata, tobat lahom menyesal tak sudah.....

      Delete
  11. Replies
    1. Pas TAIK DAP....tu baru betul, betul yg sebetul2nya.

      Delete
  12. Mulut lancang sangat ni. Terover taksub ke apa ntah? balik jaga suami, bagi anak anak makan, ngemas rumah, basuh baju, memasak lagi bagus kak. Galak sangat pun....nauzubilah.

    ReplyDelete
  13. Anon 1.57 PM... Nak tahu / tengok puak yg bermulut lancang, terover taksub dan tergalak sangat adalah dari puak / pengikut PAS.....Kalau tak nak dikata, jadi jgn suka mengata.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!