PANAS BERAPI! APAKAH KERANA NOH OMAR UMNO BAKAL DIHARAMKAN? WAJIB BACA

Sebelum aku nak bebel pasal Noh Omar al Fofesyenal ni, ada baiknya korang baca email yang telah aku terima dibawah ni:
 
Perkara ini telah dibawa ke pengetahuan Umno Malaysia 22.10.2013. Laporan Berita Harian 

Namun sehingga kini Umno Malaysia kelihatan seolah-olah membakul sampah laporan ini. Saya mengambil tanggungjawab untuk menghebahkan perkara ini kerana tidak mahu apa yang menimpa DAP akan menimpa Umno. 

Di Sepang sekarang perkara ini heboh diperkatakan sehingga kini dan tunggu masa untuk meletup dengan lebih besar. Sebelum letupan lebih besar berlaku dan seterusnya boleh merosakkan nama Umno saya mengambil langkah ini dengan memohon anda semua untuk mengenengahkan isu ini. 

Saya tidak mewakili mana-mana kem atau mana-mana pihak. Saya mengambil langkah ini atas insiatif sendiri untuk mengelakkan Umno terjerumus ke kancah yang lebih teruk akibat daripada kebodohan Noh Omar. 


House PK: Sebenarnya dah lama aku nak tulis pasal Noh Omar ni, aku memang takleh nak terima bila dia dilantik jadi Pengerusi Perhubungan Negeri Selangor, pasal dia la kita kehilangan Selangor pada PRU yang lepas, tiba-tiba dia dilantik jadi pengerusi.

Kalau dia pandai, maka tidak akan tumbul la masalah semacam ini di Sepang! Noh Omar akan menyebabkan UMNO jadi haram? Mohon Presiden dan Timbalan Presiden mengambil langkah yang sewajarnya, kalau boleh tukar la orang lain jadi Pengerusi, malu betul bila pengerusi sendiri tak faham undang-undang.



53 Responses to "PANAS BERAPI! APAKAH KERANA NOH OMAR UMNO BAKAL DIHARAMKAN? WAJIB BACA"

  1. sengal punya noh omar! Mohon kakbedah jentik telo NO omar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAMAK MUKRIZ MATA GOLDFISH KEPALA KOJAK KALAH LAGI........Sudahlah Mukriz, daddy hang dah tak berpengaruh lagi........baik you tinggalkan politik sebelum kau kalah lagi teruk.........sejak Mamak Pedukang dibiarkan masuk politik Melayu, habis rosak binasa dibuatnya. Bermula dengan Mahathir Kutty dan diikuti oleh Al juburi, cuba saudara saudara fikirkanlah..........sejak mamak berdua ini masuk politik Melayu..........hancur dah semua.

      Ramai orang tidak akan setuju dengan statemain ini tapi itulah hakikat yang sebenarnya.......Pasal itu gandingan Najib, Mudin, Zahid,KJ harus disokong...........Mamak mamak dah jadi hero melayu boleh pi main jauh jauh..................Kerala atau Tamil Nadu rindukan hang semua, tolong balik.

      Delete
    2. Alhamdulillah hang kutuk lah byk2 Mukhriz yg baik dr bapak hang tu.. org Kedah kenal siapa Mukriz.. tp cai2 ngok mcm hang kutuk tk tentu pasai sbb sakit jiwa..

      hang nk sumbng byk pahala terlebih pd Mukriz.. mamak? awat bapak hang dgn hang tu mulia dr mamak ka? Nik najis dh confirmkan ktrunan hang tu ahli sorga??Mamak masuk syurga kot hang dgn bapak hang tunggu kt pintu neraka kot..

      Delete
    3. Politik Melayu harus diterajui oleh Melayu tulen, kalau Mamak nak main politik, mereka patut masuk MIC, KIMMA atau pembakang. UMNO hanya untuk Melayu original, bukan untuk Melayu celup a.k.a Mamak wannabe Melayu ataupun Cinabeng celup.

      Delete
    4. Anon 1.59 AM... Dah masuk dinihari dok kat laptop mengutuk Mukriz dan Tun M. Sebelum DSN dan Tun Abdullah jadi PM, Tun M lah yg jadi PM selama 22 thn. Kalau hang masih budak berhingus masa tu, la nie hang dah cukup dewasa dan dah bekerja. Nak tanya hang kerja apa, swasta ke kerajaan?. Kalau hang kerja dgn kerajaan, baik bawak mengucap, mengutuk org yg telah memajukan negara ini dan hasilnya hang dpt menikmati segala kemudahan dll. Bercakap memang mudah, nak2 lagi kalau mengutuk / memfitnah org. Baiki diri sendiri (dari segi tutur kata dan amalan) baru bandingkan dgn org lain. Senang cakap "cermin diri sendiri dulu"....

      Delete
    5. Anon 6.11 AM ... Dah bersiap nak pergi kerja ka? Sempat lagi nak kutuk org noo... Apa yg mulianya bangsa Melayu tulen tu? Macam mana nak tahu yg keturunan kita nie benar2 Melayu tulen yekkkk (boleh ditentukan melalui DNA tak?). Walaupun Tun M tu dari keturunan mamak (hang yang kata ya) tapi dia dah pernah jadi PM (22 thn beb, bukan 2 thn ya) dan dah banyak berjasa pd negara serta dihormati org lain (cuma hang yg tak tahu menghargai jasa2 pemimpin). Hah satu lagi, mulia ka, keji ka, bangsa atau amalan seseorg itu cuma Allah saja yg dpt menentukannya. Jadi hang tak payah menghina bangsa org lain...Melayu tulen yg hang dok banggakan tu, banyak yg jadi pembangkang dan membangkang aje.

      Delete
    6. Pasal dia dapat peluang 22 tahun le dia dah kaut berbilion-bilion bro, nasib baik tak sempat sambung lagi 20 tahun... itu pun jangan, nak hantar anak dia pulak jadi tukang kaut ... Pak lah dan Najib Nampak semua tu ... itu sbb mereka tak mahu kasi can ...

      Delete
    7. Jgn lah kem pak lah dan najib gune taktik kotor nak deny tun m's contribution to our beloved country... I have yet to identify real contribution of pak lah n najib.. Please help me to name it. Salam

      Delete
    8. Kesian aku tengok budak2 hingus bodoh yg terhasut dgn pembohongan licik Anwar. Zaman aku dulu hidup mmg susah, budak2 kayuh basikal ja pi sekolah ramai2. Di Indonesia, India, Thailand, Vietnam & Filipina, lebihkurang mcm tu lagi sampai skrg. Kini, budak2 di bandar berapa kerat yg kayuh basikal ke sekolah?? Semua dah senang. Mak bapak ambik hantar dgn kereta & bas sekolah. Dah SENANG BANYAK DARI DULU!!! Generasi aku sekitar umur 40 tahun YG CERDIK & TAHU MENGENANG BUDI, MEMANG tahu sgt2 PERUBAHAN KETARA AKIBAT PEMIKIRAN BIJAK & USAHA KERAS Tun Mahathir merubah ekonomi Malaysia. Sungguh ketara LEVEL kehidupan dulu sekitar 70an & 80an dgn SKRG. Aku TAK KISAH KALAU Tun Mahathir nak buat duit berbillion pun sebab dia dah SUMBANG BERPULUH BILLION hasil penat lelah berfikir, baca buku siang malam, kerja siang malam utk buat Dasar Pandang Ke Timur, tubuhkan PETRONAS yg setiap tahun hasilkan BERBILLION sebagai hasil negara. Kereta nasional, litar F1 dan byk lagi dasar yg tarik pelabur Antarabangsa seperti Intel, AMD, Motorola, Matsushita & byk lagi utk labur berbillion. KALAU BAPAK HANG & HANG YG TAK BERAPA CERDIK tu nak kaut berbillion2 mcm TUN M & MUKHRIZ tu, hang boelh pi Qadzial Hajat aje laa. KALAU BAPAK HANG & HANG tolong buat berpuluh BILLION utk negara, dgn SUSAH PAYAH, mesti hangpa nak buat duit sikit dgn sumbangan hangpa yg tak ternilai tu. Aku pun sama.... Pikiaq mcm org ada otak la brader.... Jgn tunjuk hipokrit hang tu super malaikat. Cuba org rasuah RM1 juta atas meja utk hang yg miskin haprak ni, agak2 hang ambik dak??

      Delete
    9. Anwar tu hidup dengan mengencing orang muda yang buta sejarah.

      Delete
    10. Kenyataan "Aku TAK KISAH KALAU Tun Mahathir nak buat duit berbillion pun sebab dia dah SUMBANG BERPULUH BILLION" memang tidak boleh diterima langsung....duit yg Tun M buat tu datang dari kocek hang ka...yang tak kisah langsung dibalon oleh Tun M dan suku sakat kaum keluarganya...DUIT BAPAK HANG KA ATAU DUIT RAKYAT...cuba2 pikir dalam2 sedikit...kenyataan sebegini sering sangat dan mudah sangat dilontar oleh otak bangang macam hang ni yang "menghalalkan" perbuatan sipelaku asalkan perbuatan KONONNYA membawa kesan yang "menguntungkan" masyarakat. Adalah disarankan pihak hang ni baik ingat sebelum berkata2 kerana ia seperti mengatakan perbuatan membunuh itu tidak salah tidak berdosa kerana ia dapat menyelamatkan mangsa tersebut...TOLONG BASMI PEMIKIRAN SEBEGINI, ADALAH SALAH DI SISI AGAMA DAN SEBARANG BENTUK PEMIKIRAN ORANG YANG WARAS

      Delete
  2. Emel palsu kot.. Zaman sekarang macam macam boleh buat

    ReplyDelete
  3. Biasa laa tu . Dalam parti politik yang besar seperti UMNO , akan pasti ada pihak pihak yang gunakan cara yang tidak baik untuk naik kan diri .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno tidak akan diharamkam sampai bila-bila dan terus memerintah malaysia sehingga hari kiamat.

      Delete
    2. Aaammiiiinnnnn....

      Delete
  4. SAYANGI SELANGOR YAKINI BN

    ReplyDelete
  5. sayangi malaysia...sayangi satu malaysia..support najib ..hisham dan kj teraju bn....mukris dan mahathir ada agenda pecah belahkan umno...hidup kj...sori tuan blog sbb lari tajuk...aku dok kempen sbb mahathir kurang waras sejak akhir akhir ni...apa umno buat semua tak betul...hari ni dia pecah lagi lobang umno...nampaknya pkr lagi kuat akibat kebodohan mahathir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umur Madey dah lebih 88 tahun, sudah sewel lah itu. Sekarang dia cakap di pejabat peguam ada CIA. Risikan Tentera, Special Branch pun tak tau, mamak tua ni dah agaknya gila. Nak sengaja burukkan pentakbiran DS Najib. Betul betul kurang ajar lah mahathir ni.

      Delete
    2. Lembu 2.14.. dlu masa dia nk Penang Bridge pun bapak ko dn hj boroiHaji ckp dia sewel jugak.. tp xsampai 20 tahun rakyt penang dh sewel sbb bridge tu terlalu berjasa dn perlu satu lagi.. agknya mak ko dgn bapak ko dlu mase menyontot xde baca doa tu dpt anak bodoh bebal sial kurang ajar ekkk...

      Delete
    3. anon 12.25.. xmenjadik leh usaha pecah belahkan UMNO.. Tun dn Anaknya tiada maslh dgn pimpinan UMNO atau KJ atau siapa.. semua ok.. yg panas ialah cai2 PR yg jd iblis xboleh duk diam tgk aman damai.. PRK Sg Limau semua berkerja mcm keluarga.. kecuali PAS haramjadah yg pakai jin setan, hasut pengundi dgn fitnah!

      Delete
    4. Anon 2.14 AM... Ni lagi satu... pukul 2 pg, buat amalan sunat dgn zikir mengutuk Tun M. Hang sedar apa kelebihan yg Tun M dapat dari Allah? Umur yg panjang (88 thn dah) dan kesihatan yg baik. Hang umoq berapa? Belum tentu sampai 60 (kalau hidupla) dikurniakan kesihatan yg baik macam Tun M. Kalau hidup pun dah tau ke sihat lagi, atau hang dah nyanyok, masa tu mungkin anak2 hang pulak jadi kurang ajar sebab penat nak jaga hang. Ingat akan kekuasaan Allah...

      Delete
    5. Dey Dyll, orang yang Allah sayang selalunya dia panggil awal ... kalu dah lanjut sangat tu, dia nak kasi peluang suruh bertobat le. Orang tua nyanyuk yang kata hukum Islam/hudud tak relevan dan ketinggalan zaman ni, eloklah kalau mahu bertobat ... duduk masjid jer le dpd sibuk nak berpolitik dan bergelumang dosa lagi ...

      Delete
    6. kenapa nak marah Mahathir yg dah byk berjasa kpd kesenangan kita skrg. Bangsa tak tau mengenang budi. Sahsiah diri mcm celaka kaum kafir. Najib & Muhyidin yg takut pada aura Mukhriz, sbb terang2 atur undi seluruh Pahang pd Hishamudin lembik, juga Muhyidin atur undi Johor semuanya kpd Hishamudin. TERANG & JELAS takda TELOR. Mukhriz yg play clean sbg anak jantan pula yg dicaci hina. Aku pun Melayu jugak, campur Jawa+Siam Patani+India. Asal MELAYU dari bangsa apa?? Perkataan Melayu tu pun asalnya adalah pada BAHASA PERDAGANGAN yg digunakan di kalangan bebrapa bangsa di Nusantara ketika dulu ketika berdagang (bhasa ketika berdagang) lalu disebut rumpun Melayu. Inggerislah yg menamakan bangsa SIAM (Islam) sbg Melayu. Bangsa Siam asalnya dari keturunan Maharaja Cina Islam yg berkahwin dgn anak Raja Arab/Parsi serta pengikut2nya berpangkalan di Kedah sebagai ibu negara kpd Semenanjung MALAKA (semenanjung Malaysia). More info, go to sejarahnagarakedah.blogspot.com

      Delete
    7. Anon 1.45pm...Kitab dalam ada cerita jugak itu Nabi Adam itu jam hidup sampai 900 tahun juga. Banyak Nabi-nabi juga Tuhan Allah ada kasi umur sampai raaatuuusss raaatuus tahun juga!! Apa itu jam kaloo, nabi nabi ada banyak dosa?

      Tapi saya juga ada ingat Tuhan Allah mahu kasi kalooo barakah sama insaaaan, dia juga ada kasi nabi-nabi panjang umur juga, macam Nabi Iberahim jugak!!!

      Idup, mati, jodoh sama ejeki juga Tuhan Allah juga tahu. Itu binatang kita benci juga sama anjing, surga dalam juga duduk...Assalamualaikum.

      Delete
    8. Wey Anon 1.45 PM ... ohh jadi Nik Ajis tu pun banyak jahat jugala sebab umoq pun dah lanjut. Bodoh juga komen hang ya. Jadi yg umoq panjang nie semua tak baikla. Alahai ceteknya pemikiran hang. Org2 PAS yg dah tua pun dok sibuk kejar jawatan lagi, duduk masjid beribadat, keluar masjid aje dah mengutuk org lain pulak. Malaslah nak layan hang, cakap macam budak berhingus

      Delete
    9. Nik Ajis tu umur panjang pun tak apa, penuh dgn 'ibadat dan amal kebajikan ... tapi mamak kutty penuh dgn kejahilan dan kefasiqan ... tak boleh nak bandingkan orang 'alim dan orang jahil dari segi umur ... Ada orang yg Allah panjangkan umur untuk memberi ruang mereka mengembangkan syari'atNya tetapi ada yg dipanjangkan umur untuk beri peluang mereka berubah dan bertobat ...

      Delete
    10. anon 6.45 siapa hg yg nak tentukan dosa n pahala. mcm mana hg tau nik aziz byk pahala n dr m byk dosa? semua ni Allah yg tentukan. tergamak hg keji tun m yg byk berjasa kat malaysia. hg mmg katak bwh tempurung. kalau hg p negara jiran yg lain mcm indon n filipina, hidup depa tatj mewah mcm rakyat malaysia. rata-rata rakyat jiran yg aku jumpa mesti puji kebijaksaan dr yg memajukan malaysia. jgn ckp guna nafsu lain kali.

      Delete
  6. Anon 3:58, 4:01 dan 4:03 itu orang yang sama. Besar kemungkinan, Mamak yang terasa kot......

    ReplyDelete
  7. Saudara Blogger

    Maaf posting saya mungkin tak relevan dengan tajuk, tapi penting diketahui ramai khas oleh pemimpin Umno.

    Cina Tetap Cina

    Saya baru terbaca satu artikel dalam Utusan Malaysia oleh Datok Ahmad Faris bin Abdul Halim - beliau mengulas berkenaan PRK DUN Sg Limau Kedah.

    Beliau mendedahkan :

    1. Pada PRU13 hanya 180 cina (10% dpd 1800) undi BN .... BN Kalah.
    2. Semasa kempen PRK Sg Limau - penglibatan MCA/Gerakan macam " nak tak nak saja " atau sekadar " melepaskan batuk di tangga ".
    3. Sambutan cina Sg Limau hangat sekali bila Lim Kit Siang turun padang, dan sangat dingin bila pemimpin MCA/Gerakan turun.

    Saya tak tahu siapa tipu siapa. Adakah Muhyidin tipu cina atau cina tipu Muhyidin. Tetapi saya berani kata yang kena tipu adalah Muhyidin, yang nampak bodoh adalah Muhyidin. Rupa-rupanya pengundi cina lebih cerdik daripada Muhyidin.

    Walau pun Muhyidin beri 2.4juta kpd sekolah cina, namun hati cina tetap cina yang tak dapat dibeli dengan 2.4juta. Wang mereka sapu tetapi sokongan tetap juga kepada DAP.

    Najib dah terkena (tertipu) pada PRU13. Di Klang 60ribu cina turun sambut Najib. Najib senyum sampai ke telinga gah beritahu satu negara " orang cina dah kembali kepada BN ". Tetapi pada lewat tengah malam keputusan PRU13, Najib dengan bermuka sardin, bermuka tempe memberi tahu satu dunia " Tsunami cina menyebabkan BN hampir kalah ".

    Baik Muhyidin mahu pun Najib. Tak serik-serik masih juga percaya kepada cina, masih juga nak pujuk cina, kalau pujuk free lantak lah, tapi ini pujuk dengan berjuta-juta RM ... sakit hati dan semakin meluat orang melayu kepada Umno.

    Kalau Najib dan Muhyidin mahu orang melayu terus mempertahankan Umno pada PRU14, renti kan lah " kerja bodoh " itu. Saya berani berkata DALAM PRK CINA AKAN ADA RAMAI JUGA YANG UNDI BN, TETAPI BILA DALAM PRU ... SORRY LA BRO NAJIB DAN MUHYIDIN... KERANA MEREKA MAHU DAP MENGGANTIKAN UMNO.

    Saya nak ingatkan Najib dan Muhyidin, YANG MAHU UMNO TERUS MENJADI PEMERINTAH ADALAH ORANG MELAYU ... MAKA BERI LAH PERHATIAN KEPADA ORANG MELAYU.

    Sesungguhnya kenyataan NAJIB MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA PENGUNDI CINA kerana mengundi BN pada PRK Sg Limau ... adalah menafikan sumbangan undi orang melayu kepada Umno. Cukup cukup lah ... kerana PRU14 belum tentu cina yang sama akan undi Umno sekali lagi.

    Ana Muslimah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar dan bernas.
      Setuju 120%....
      Cukup cukup lah dengan gula gula yang di berikan olih kaum ini kepada pemimpin. Jangan sampai pengundi Melayu yg menyokong UMNO dulu kini dan selama nya tidak keluar mengundi...

      Delete
  8. KARPAL SINGH CADANG PAS DIHARAMKAN

    Saya petik semula ulasan Pemimpin Kanan Pas (Ketua Penerangan) Tuan Ibrahim Tuan Man yang bertaraf Ulamak untuk sama2 kita nilai adakah " ada ummppp atau tidak ".

    1. Tuan Ibrahim berkata, kenyataan itu menunjukkan Karpal gagal memahami perjuangan Pas.
    2. Tuan Ibrahim berkata, Karpal sepatutnya lebih bijak sebelum mengeluarkan kenyataan yang boleh menjejaskan hubungan baik dalam PR.
    3. Tuan Ibrahim berkata, kenyataan sebegini juga merugikan DAP secara amnya.
    4. Tuan Ibrahim berkata, Pas menyerahkan kepada kepimpinan DAP untuk mengambil tindakan berhubung kenyataan tersebut ”

    Setelah anda membaca berulang kali 4 kenyataan yang saya petik itu, tolong nyatakan di bahagian mana yang ADA UMMMMPPPP ...... Entah lah, bagi saya itu kenyataan yang MAHA LEMAH. Kalau dapat saya nak ibaratkan seperti seekor anjing yang menyalak tetapi DALAM NADA LEMAH kerana KUKU DAN GIGINYA TELAH DICABUT ...... nak mencakar tak daya, nak menggigit lagi lah tak upaya. Ini lah keadaan parti Pas selepas bersahabat baik dengan DAP.

    Tuan Ibrahim tentu nak tahu dan bertanya, " kalau kenyataan aku yang macam tu punya keras kau kata tak cukup ummmppp, habis kenyataan macam mana baru kau nak kata cukup ummmpppp dan cukup keras ". Saya nasihatkan Tuan Ibrahim pergi belajar daripada KARPAL SINGH untuk mendapatkan ilmu UMMMPPPP.

    Karpal Singh pernah berulang kali berkata2 didepan dan dibelakang para ULAMAK dan ULARMAK PAS, " OVER MY DEAD BODY FOR THE ISLAMIC STATE " (diterjemah ke bahasa melayu supaya orang Pas mengerti, " LANGKAH MAYAT AKU DULU JIKA NAK BUAT NEGARA ISLAM " ).

    Itu lah dia kenyataan yang cukup cukup atau maha UMMMMPPPPP. Sampaikan Ularmak Nik Aziz tersasul mengeluarkan kenyataan, " Ah, Karpal Singh tu ore tua, dah nyanyuk, cakap dia tak boleh pakai, itu kata dia, DAP tak kata gitu pun ". Siapa yang nyanyuk sebenarnya, adakah Karpal Singh atau Ularmak Nik Aziz. Yang sebenarnya nyanyuk adalah Ularmak Nik Aziz sebab dia tak sedar yang bercakap itu adalah Pengerusi Parti DAP, suara dia adalah suara DAP. Nampak ke tidak betapa BODOH nya ULARMAK PAS jika nak dibandingkan dengan pemimpin DAP.

    Walau pun saya tak suka pemimpin DAP, namun saya respect mereka punya " interlectuality ". Insyallah, jika ada masa saya akan ulaspanjang perkara no. 3 dan 4. Something very interesting untuk saya nak cuba sedarkan pemimpin dan ularmak Pas " siapa lah mereka jika nak dibandingkan dengan pemimpin DAP ".

    Ana Muslimah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju apa yang anda utarakan.Siapa nyanyuk sebenarnya adalah pok nik wali selipau. Dia tak sedar ke kapal sink tu pengerusi DAP. Atau dia baru keluar dari gua balik dari bertapa..

      Delete
  9. mahathir harus ditangkap kerana menghina peguam negara dgn menuduh ada hubungan bersama CIA.
    panjang umur untuk menerima azab hasil penipuan selama ini...mahathirlah punca gelora umno..mahathir harus dikenakan perintah tahanan isa yg macam dulu..bagi dia rasa betapa siksanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin kah kes bang non dengan saiful ada penglibatan CIA sehingga bang non tahu dia tidak akan di jatuhkan hukuman?
      Handal lah sangat bang non akrab dengan CIA dan berkawan dengan Paul Wolforwitz ye....

      Delete
    2. Mahathir bukan macam kau ikut sedap mulut je. Dia ada fakta. Dari dulu orang dah persoalkan Peguam Negara, tapi Najib diam je.

      Delete
  10. gambar noh menari dgn pompuan jer...nk buat isu besar...dlm pas stopa ali ada vedeo sex dan pkr anuwar brahim pun ada vedeo sex xdak masalah pun bagi pembangkang.......

    ReplyDelete
  11. Mt Noh dalam keadaan tersepit akan buat apa saja, UMNO nak jadi haram apa peduli, boleh daftar balik. Dia belajar dari tok guru Mt Dey masa pemilihan UMNO lawan Ku Li tahun 1987 dulu. Dulu nama UMNO, kemudian haram, daftar balik atas nama UMNO (BARU). Kalau haram sekali lagi, boleh daftar balik lagi atas nama UMNO (BARUA).

    ReplyDelete
  12. Maggi mee cepat dimasak , sedap dimakan .

    ReplyDelete
  13. Lu ni memang hipokrit.

    ReplyDelete
  14. Wahai orang melayu semua . Lupakan lah perbezaan pendapat . Marilah kita bersatu .

    ReplyDelete
  15. Mamak itu telah diizinkan Allah masuk dan bersolat dalam Baitullah.

    ReplyDelete
  16. Mukhriz MB Kedah ternyata hampas
    Sg Limau tak berjaya juga dirampas
    PRK pun BN boleh kalah sama PAS
    Buat penat jerr KJ pergi berhempas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasa Mukhriz satu abuk pun tak nampak
      Nak jadi PM itu sahaja dia mahu celapak
      Tapi harap bergantung dia punya bapak
      Kekayaan negara depa kira nak rompak

      Delete
    2. Kalah Ketua Pemuda, VP pun kalah juga
      Mukhriz lebih elok kalau tumpu berniaga
      Kekayaan warisan Che Det elok dia jaga
      Jawatan PM eloklah kalu dilupakan saja

      Delete
    3. Najib adalah tokoh pembela bangsa
      Khairy cekap dan tegas setiap masa
      Hisham pulak sudah banyak berjasa
      Mereka bertiga patut terus berkuasa

      Delete
    4. Najib berjuang umpama seorang perwira
      Dilancar pula Majlis Ekonomi Bumiputera
      Nak bagi orang Melayu semua sejahtera
      Orang Melayu semua akan jadi gembira

      Delete
    5. Hisham pemimpin lembut dan bersopan
      Sebab itu musuh nak ambil kesempatan
      Untuk negara dia dah banyak berkorban
      Dia berbakat jadi pemimpin masa depan

      Delete
    6. Khairy disenangi oleh anak muda belia
      Dia jalankan tugas cara baik dan mulia
      PR dan cinabeng boleh terima cara dia
      Begitu lah peribadi bakal PM Malaysia

      Delete
    7. Jangan nak berpantun kat sini la machai chai chai BAHLOL.
      Warghhhhh....Kah...Kah...!!!

      Delete
  17. layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA [url=http://www.suara.tv/][color=red]suara.tv[/color][/url]

    ReplyDelete
  18. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    suara.tv

    ReplyDelete
  19. Noh Omar dari seorang Menteri Penuh lepas PRU13 langsung tak dilantik kembali lepas mengekalkan jawatan sebagai Ahli Parlimen? Kenapa dan mengapa?

    ReplyDelete
  20. Noh Omar siap buat lagu tema sayangi Selangor yakini BN pn tak bleh kalahkan pasukan Khalid ibrahim...apa cerita?
    baik kasi Zul Kulim naik,hari2 bleh balun nuar kt tv3 hehehe

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!