PANAS! APA MELAYU DAH MEMANG TAKDE MARUAH LAGI KE?


Apa benarkah melayu memang kucing kurap? Kalau tak takkan melayu dah dihina macam ni pun masih dok puja DAP lagi kot?

Ke Melayu sekarang ni dah tak bermaruah sebab suka dihina cinabeng? Macam2 dah cinabeng hina melayu dan Islam, aku tengok umat melayu buatbdek je.

Betul la kata seorang kawan aku, kau jangan heran bro memang cinabeng akan perintah negara kita ni sebab melayu banyak dah lupa diri...

Aku percaya dalam komen box nanti akan ada melayu yg mati-matian pertahan cinabeng. Tak caya? Tengok je le. 

62 Responses to "PANAS! APA MELAYU DAH MEMANG TAKDE MARUAH LAGI KE?"

  1. DIA TU ANJING KURAP DAN BABI KURAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak agak ler.apple biru ug layu apple nyer.tiada pun statement sedemikian rupa.buktikan secara nyata...ops...sori...lupe...lupe......spesis korang kaki fitnah.itu cara korang cari makan.bila kena saman tak mgaku mcm salim tu ler.kih.kih.kih.tokey porno korang pun dah muflis ooooi.lepas nie saper plak......salim kut.....kih.kih.kih.

      Delete
    2. anon 11.10 adalah contoh spesis kucing kurap

      Delete
    3. jangan takut, umno kan ada...kejap lagi terbela lah tu.....jangan takut...

      Delete
  2. melayu kucing kurap ramai dlm PAS dan PKR...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...........hog kurap semua nyer dlm umno.

      Delete
    2. Salah tu... hog (babi hutan) ramai dlm parti agama syiah

      Delete
  3. Ini lah akibatnya jika orang melayu sendiri bersongkol dengan DAP terutama orang seperti Mat Sabu. DAP mengangap orang melayu seperti kucing kurap adalah kerana melayu seperti Mat Sabu yang terang dibela olah DAP melalui Perbadanan Air Pulau Pinang. Mat Sabu dibiayai oleh PBA yang diketuai oleh Guan Eng. Maka dengan itu adalah benar jika melayu digelar sebagai kucing kurap kerana semua pegawai melayu di PBA akan menuruti apa saja yang diarahkan oleh Guan Eng walaupun perkara itu bertentangan dengan dasar PBA. Bergitu lah nasib bangsa melayu di Tanah Melayu. Negara melayu yang punya tetapi cina besar kepala. Jika di Indonesia cina berlagak seperti hero nescaya besok rumah nya akan dibakar oleh anak jati bagsa Indonesia. Kerajaan Indonesia hanya akan menutup mata diatas apa yang berlaku. Ini kerana bangsa Indonesia tidak dapat menerima apa2 jua kata2 kesat atau yang menjatuh maruah bangsa Indonesia. Bergitu hebatnya rakyat peribumi Indonesia walaupun pada hakikatnya cina di Indonesia semua kaya berlaka namun masih takut akan kebangkitan anak peribumi Indonesia. SYABAS INDONESIA...PEMERINTAH DAN RAKYATNYA

    ReplyDelete
    Replies
    1. MCA tu aper,Gerakan tu aper.MELAYU KUT.betul kata Mahathir....ahli umno nie bodoh 3 keturunan.ngaku ler akan kebenaran nyer.

      Delete
    2. Bengong kan dap kata mca anjing umno ko nak lawan cakap tuan ko

      Delete
    3. Mca. Gerakan tu mang cinabeng tp die x macam dap yg membodoh kn pas.umno x ikut cakap mca@gerakan tp pas sentiasa jd hanjing dap.

      Delete
    4. Betul dan tepat sekali. pas tak tahu bezakan mca dgn dap, yang dia tahu cakap pasal umno semuanya tak betul tetapi bila dgn dap pah sudah kena taat dan patuh. tahlul siasi konon, hancusss kheek petuihhh

      Delete
  4. Oi Jeff Oii, Kamulah anjing kurap yang dating dari Tongsan. Negeri Tongsan pun tidak sudi menerima nenek moyang kamu tinggal di sana. Pergi baliklah anjing kurang ke Tongsan. Kalau Tongsan tidak mahu terima berhijrah ke Australia. Di sana nanti kamu dihalau macam anjing kurap!

    ReplyDelete
  5. Orang Siam nak dating balik ke Semanajung dan bawa Melayu sebagai hamba untuk dilelong di Golok.

    ReplyDelete
  6. Kau pun pukimak Parpukari yang pergi sokong Kitol Jahannam Press Secretary DAP Malaysiakini.Yang KEPALA PUKIMAK adalah PEMUDA UMNO dan Bloger Murahan yang boleh dijual beli.Orang-orang diorang dah meresap masuk kedalam urat saraf kita hasil kePUKIMAKKAN kita sendiri lepas tu kita sibuk menceceh tengok tu Cina dah kurang ajar.

    Kesimpulannya yang PUKIMAK adalah diri kita sendiri.Ibrahim Ali pun masuk jail.Cina PUKIMAK mana nak masuk jail.Akhir kata suruh Ah Jib jadikan subjek Gendang Cina sebagai syarat masuk ke IPTA.

    Sekian

    Mohon undur diri sambil bergoyang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah dah nmpk dah reentry la slh seekor monyet kurap balaci cina dap
      Tq.

      Delete
    2. Saya mengundi BN/UMNO PRU13 lepas. Jangan tuduh saya balaci DAP pula.

      Saya rasa apa Reentry Capsule kata adalah betul. Blog ini yang menyokong KJ dan status-quo, PAU lepas. Orang DAP dah meresap masuk dalam KBS, boleh engkau orang diam pula.
      KP UMNO pun belum menyatakan pendirian mengenai Kalimah Allah. Pasal apa tak tanya?
      Jangan lupa, KP kesayangan blog ini pernah mengutuk Ibrahim Ali dan Perkasa tanpa provokasi. Blog ini tak sokong Perkasa juga?
      Kamu sokong pemimpin yang telah terpalit dengan scandal dan yang mengamalkan rasuah pada PAU 2009 dan di tingkat 4, sekarang takut pula di perintah oleh Cinabeng. Lepas tu tuduh pulak Melayu banyak yang lupa diri. Kata nak transformasi UMNO, tapi masih mahu kekalkan perasuah. Transformasi kepala butoh aku?

      KP MCA mencela amanat Sultan Selangor pun KP UMNO boleh mendiamkan diri. Dah menang 'Shout Award' sehingga menutup peluang artis cari makan lebih. Menjerit lah mempertahankan titah Sultan. Cuba tanya KP UMNO, apa pendapat beliau mengenai peranan Sultan untuk menjaga Agama, Bangsa dan Negara. Silap-silap beliau pun sependapat dengan DAP yang mahu menghapuskan Raja-Raja Melayu.

      Dengar cerita, isteri KP UMNO ini terbabit dengan Sister In Islam dan terlibat dengan COMANGO. Pasal apa diam saja? Cuba tanya betul ke tidak.

      Delete
    3. Dulu KP Shit Shout Award ni balon Perkasa."Siapa dia Perkasa ni nak sound Ah Jib".Satu lagi "Dah la Presiden dia kalah PRU ituhari".Macam mana Ketua Pemuda PUKIMAK boleh menghentam NGO yang membela aspirasi orang Melayu.Pemuda UMNO pun secara dasarnya membawa dan memperjuangkan hak Melayu.Macam mana pulak diorang boleh nampak tak sebulu.Saper yang PUKIMAK dalam hal ni?sepatutnya dia bersatu atau PALING BANGSAT pun berterima kasih atau diam membatu jer.Bila time Cina dengan Paria Pundek hentam Melayu dia diam membatu matikan diri serupa BABI BEKU.Bila Melayu sekeh sikit Kepala Butoh Cina bukan main dia keluarkan statement."Today is a sad day for Malaysian".

      Sad Day Kepala BANA kau..!!!

      PtuiiiiiHHHH...!!!!

      Delete
    4. Luper pulak aku nak cakap.Tadi ada wawancara dekat Awani 501 sembang pasal Pemilihan Lebai PAS.Aku tengok sekali imbas curi-curi dengar jer.Panel tu asyik ulang-ulang cakap jer statemen ni.Pemuda PAS perlu cari calon ketua yang "AT PAR DENGAN KHAIRY JAMALLUDIN"(Lebih kurang macam tu lah bunyinya).
      At Par PUKIMAK dia kalau ada isu sensitif dan kritikal melibatkan orang Melayu dia diam macam BABI TURAT BEKU.Nak at par Pemuda Pas kena menang Anugerah Terpekik Terlolong lah macam dia.Aku rasa panel tu samaada LEMBAM atau KAKI MENJILAT-JILAT.

      Geli tekak aku dengor..!!!

      Shekian

      Therima Khasheh.

      Delete
  7. HE! HE!HE! KALAU NIK AZIZ TAU KENYATAAN CINABENG INI DAH TENTU DIA AKAN CARI DALIL SOKONG KENYATAAN NIH !

    ReplyDelete
  8. ahjib gor buat apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah Jib Gor sibuk pakai GINCU.Ngko boleh tolong jangan kacau dia tak.PM kita yang sebenarnya Kak Mah.

      Sekian.

      Delete
  9. nanti poknik akan cari...mesti ada punya ayat quran yang menyokong kenyataan cinababi haram jadah ni. pok nik pun tak bangga jadi melayu. dia perasan nak jadi arab...tu pasal dia asyik pakai jubah dan serban jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu jahil Islam.bodoh tak kesudah.bongokj betul.yg ko hina jubah dan serban tu aper hal.tu sunnah pakaian Rasulullah saw.jika jahil agama baik diam.bodoh.baghal tak sudah sudah.jahil pun nak komen.maka keluar ler komen menghina sunnah kekasih Allah.bodoh 3 keturunan ler ko nie.pemikiran arab jahiliyah.dan itu standard pemikiran spesis ko orang.

      Delete
    2. arab jahiliah pun pakai serban dan jubah. itu pakaian tradisi arab. ape ade hal. banyak sunah nabi...perpecahan umat islam ada ambik kira. kalau awak nafikan jugak....awak jenis bodoh dan lebih bangang. sebab konon2nya awak lebih pandai agama dari orang lain. kalau balasan dosa orang sekali...orang yang tahu dan pandai agama akan kena berganda2 azabnya. jangan jadi syiah pulak nak menafikan....

      Delete
  10. kanasai ciak sai lah...tah kang kauh pei kauh buhhh....kanahei....ai si mai si ani kuan....lin beh boh tuah lu si tu ho liao

    ReplyDelete
  11. rasa2 bila lah diorang nak buat macam 13mei tu...tangan dah gatal ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kih.kih.bole sembang jer....realiti nyer....kih.kih.kih.....penakut pahit.

      Delete
    2. kamu pernah tenguk bapak dan kaum kamu sembelih cina babi. ?umur setahun jagung...banyak songehnya...sekarang ni gelaklah...

      Delete
  12. Apa solusinya parpu

    ReplyDelete
  13. Spesis babi mana reti bercakap dengan kucing.

    ReplyDelete
  14. Parpu lah jenis Melayu ciplak Perlembagaan yang selalu rasa sendiri kurang bermaruah. Tak payah cerita pasal orang Melayu lain.

    ReplyDelete
  15. Ahli parlimen batu bertanya di parlimen mengenai komposisi kaum dalam sektor awam yg tentunya penuh dgn org melayu,polis tentera dan guru dah menyumbang hampir 30% kot. Apa kata mana2 ahli parlimen tanya dan minta statistik pekerja melayu di sektor swasta terutamanya di bank2 dan yg penting jumlah peratusan peringkat pengurusan pertengahan dan terrtinggi. Juga minta statistik jumlah ceo melayu disyarikat2 yg disenarai di klse dan pekerja2 penvurusan disana. Ahli parlimen melayu jgn jadi pak angguk je dan jarang2 nak tanya soalan begini kerana nak jaga hati sesetengah pihak atau mereka mmg tak peduli pun nak ambil tau

    ReplyDelete
  16. Tengok perlembagaaan ..hak2 bumioutera dan melayu dalam perjwtan awam,biasiswa, pendidikan...depq tak tukaq pelembagaan..

    ReplyDelete
  17. Inilah silap kalo pemimpin negara dah tidak ada telor. Telor d simpan jadi telor asin. Kenapa jadi begitu pengecut dan bacul sedangkan ada kuasa sebagai Kerajaan tetapi masih tdor bdengkur dalam kekenyangan dbuai mimpi2 yg indah dan nembiar spesis2 keparat besar kepala bermaharajelela kebal undang2. Pengecut bacul dan bapok punya PM, TPM dan menteri2 Sotong.

    ReplyDelete
  18. anti kominis dan DAPpigsNovember 20, 2013 at 9:42 PM

    Hahahaha...pandan muka melayu2 dalam PAS-pis-pus dan P'Gay'R tu. Sokong lagi lah DAPpigs. Dah kena gelar 'kucing kurap' ko. PAS-pis-pus dah sanggup cuci tahi Karpal 'Wilca' Singh ....hahaha rasa kan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kih.kih.kih.saper yg kucing kurap tu.....kakitangan kerajaan yg kuat makan rasuah ler.sape lg....yg kuat berasuah.....sape.....kih.kih.kih.......orang umno ler.maka saper kucing kurap......orang umno ler....tak kan malu nak ngaku kut.

      Delete
    2. Nik aziz tu orng Umno ker..dia pun trima rasuah.... Mhuah ha hs ha

      Delete
  19. Kucing kurap....Anjing kurap....Babi berkurap !

    Fenomena baru bangsa-bangsa di Malaysia. Penyakit ini di sebar oleh tokoh-tokoh politik masakini yang ada penyakit berjangkit OKAP ( tamak haloba ), KORAP dan hampir semua nya BERKURAP. Kini berjangkit kepada orang-orang kebanyakkan.

    Paling dahsyat anjing-anjing dan babi-babi kurap menyalak dan mengoink-oink tidak tentu masa buat bising membingit telinga.

    Kucing KURAP biasa nya duduk diam sahaja... menyalak lah engkau, mengoink lah engkau.... aku pun sama berkurap.... (makna nya tidak lebih baik....

    Kita nilai lah sendiri. Memang benci pun !



    ReplyDelete
  20. jawapan aku...

    KUCING KURAP tu melayu PAS dan PKR....terhegeh-hegeh...dok kena kutuk pakatan sendiri pun senyap......lepas tu berlakun gertak...tapi tak jadi...konon nak keluar pakatan la apa....hampeh wayang je lebih.....
    Kadang-kadang diaorang nie perasan lebih macam DAP nak sokong depa sangat...kena guna adalah....pigidah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kih.kih.kih.spesis berkurap yg malu nak ngaku berkurap.kah.kah.kah.sedor ler diri tu yop umporno.lu orang semua berkurap.kih.kih.kih.kih.kih.kih.kih.

      Delete
    2. Main dgn bini orang pun boleh pilih jd timb presiden, parti bau burit.

      Delete
  21. Melayu pas pkr sial lebih rela serah negara ni kat cina harbi dari biar kat melayu umno sebab busuk hati punya pasal. Mmg pas pkr melayu kucing kurap... Pemfitnah dan buta hati sbb ketua mereka pun akhlak mcm kucing kurap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada aku UMNO dan PAS ni dua dua ada ahli yang Kasta Kurap.Apabila dua Melayu kurap bergaduh BABI yang ambil untung ditengah-tengah.

      Sekian.

      Delete
    2. Aku pun setuju jugak.

      Delete
  22. Antara Najib , Pak Lah dan Mahadey ..... yang terbaik tetap P Ramlee .

    ReplyDelete
  23. sudahlah parpukari..blog menghasut kearah perpecahan kaum boleh didakwa dan ditangkap bawah akta hasutan...bila dah kena saper la nak backup..? cubalah buat cerita lain selain dari cerita berunsur perpecahan kaum..inilah kesannya terpengaruh dgn mukris...melayu diutamakan konon...chit pooodah..cukup cukuplah rasis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. poodah...ciitt. mortek yillek. jilat pungkoq cina ....

      Delete
  24. Tak sanggup sungguh melihat agama Islam dan bangsa Melayu dihina oleh bangsa asing! Jika pentadbiran sekarang tak berupaya menangani 'mereka', saya syorkan gagasan Melayu Raya dipulihkan semula.

    ReplyDelete
  25. Dia cakap Melayu Kucing Kurap? Mari kita ulang..... MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KU

    ReplyDelete
  26. testing testing 123 123 hello hello testing testing .

    ReplyDelete
  27. wei melayu umno & melayu Pas ,ini isu cinabeng hina melayu yang hangpa dok meraban sesama sendiri buat pe?Bila melayu nak sedaq nak tunggu cinabeng pijak kepala dulu ka ?

    ReplyDelete
  28. Ini semua adalah Modal untuk Muktamar 2013. Dengar boleh lah tapi jangan lah percaya sangat.

    Pemimpin Pas memang pandai berlakon dan terkenal kerana lakonan mereka. Contoh : Bila nak PRU maka Hudud pun di Hidup kan tujuannya nak tunjuk kat orang melayu KONON2NYA PAS ADALAH JAGUH NAK LAKSANAKAN HUKUM TUHAN.
    Habis PRU maka Hudud pun mereka (Pas) simpan elok2 dalam peti besi kebal pencuri supaya dapat digunakan semula pada PRU akan datang. Anda setuju tak ?????

    Kesimpulan saya adalah selagi adanya PRU dan selagi adanya Pas dalam arena politik negara maka HUDUD pasti akan menjelma menampakkan wajahnya yang samar2 kepada orang melayu. Orang melayu jangan risau Hudud tidak akan mati dan tidak akan kemana2 ... saya sangat pasti dalam 4 atau 5 tahun sekali dia akan datang bertemu dengan kita orang2 melayu.

    Terbaru : Konon2nya mereka tak berlaga angin dengan DAP. Jangan percaya, itu cuma lakonan saja, cari makan supaya dapat undi terbanyak dalam Muktamar Pas 2013.

    Ada mata pandang. Ada telinga dengar. Ada mulut ... ngap dan ngap dan ngap.

    Ana Muslimah

    ReplyDelete
  29. .



    Nii apa pasal gadoh gadoh ni .




    .

    ReplyDelete
  30. Yg dok komen kata itu kata ini..apa yg anda dapat

    ReplyDelete
  31. Cina Dap hina melayu.. Tapi yg komen menghina melay umno kata pas. Melayu pas kata umno..rasa nak buh kaki ja kedua2 kumpulan melyu baghal ni.. Sampai kiamat la x bersatu.

    ReplyDelete
  32. Dia yang kata MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP MELAYU KUCING KURAP

    ReplyDelete
  33. Cina DAP mmg kafir harbi. Jgn lah kamu tertipu dgn Lim senior dan junior itu. DAP musuh Melayu dan akan guna Melayu untuk binasakan Melayu. Cth bekas pensyarah Sejarah USM, di lantik sbgi senator. Bekas pelajar UiTM digaji sbgi SU mrk. Sdgkan kita tahu DAP mmg busuk hati dgn UiTM. Cina DAP mmg Dajal.

    ReplyDelete
  34. cilaka punya CINA BABI KURAP! kalau melayu kata dekat CINA kata rasis apa bla... tapi anak anjing kurap ni kata tak pa pulak??? DASAR ANAK PENDATANG HARAM CINA CELAKA BALIK CINA LA BABI OI

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!