MACAM HARAM JE PENYOKONG PAS KAT SG LIMAU NI!

Setakat jam 2 petang sebanyak 18,843 orang dah keluar mengundi. Peratusannya ialah 69.22%

Gambar kat bawah ni adalah gambaran sebenar penyokong totok PAS! Lihat la akhlak mereka ni. Macam haram je, macsm vavi je. Macam tah la

25 Responses to "MACAM HARAM JE PENYOKONG PAS KAT SG LIMAU NI!"

  1. Dah kawan dengan ketua umum yg suka tayang belalai bengkok kat orang,anak buah apa lagi....

    ReplyDelete
  2. mcm sial je.. mcm haram je.. mcm beruk je. dan mcm2 lagi..hahah

    ReplyDelete
  3. bapa sape lah ni malukan anak anak bukan nak tunjuk sifat yg baik

    ReplyDelete
  4. Video atas tu cuma besi tak boleh di percaya..hamPAS kaldai DAP

    ReplyDelete
  5. Ni tahap atuk orang dah ni. memalukan anak cucu je

    ReplyDelete
  6. laa mamat dalam gambar tu penyokong Pas dari manjung Perak...dulu org umno bila tak terpilih AJK umno,terus masuk Pas namanya Bakar asal org kedah yg pegang seluar tu, mulut laser cakap tak ada insuran punya...org lain semua salah, cakap dia saja yg betul ......memang elok pun jadi penyokong parti ajaran sesat....tengok le perangainya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada ke undang2 diMalaysia yang boleh diguna pakai untuk kenakan tindakan terhadap perbuatan seperti ini...kalau diSingapura, orang ini dah boleh kena charge.

      Malaysia boleh....semua boleh sebab itu lah orang2nya makin tak bertamadun. Islam kemana, undang2 negara pun kemana. MEMALUKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    2. Nok... betul ke org tua tu dari Manjung? Manjung kat mana ekkk? Alamak buat malu org kampung chek.. hish 3x

      Delete
  7. sebarkan gambar situa tak sedar diri di pelusok dunia...kah..kah..kah..kubur kata mari....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumah dah kata pergi, kubur dah kata mari, masih tak sedar diri.

      Kalau datuk dah perangai macam beruk, anak cucu agaknya lebih2 lagi.

      Tak malu ke 'ulama'2 PAS tenguk penyokong mereka perangai macam beruk???????????????

      Delete
  8. inilah bakal2 ahli syurga tajaan nik ajis

    ReplyDelete
  9. Orang Barat yang tidak Islam pun cara berpolitik lebih bertamaddun.

    Ini lah akibatnya apabila Membangun sama Islam PAS..... bukan Islam yang dibawa oleh Rasullullah s.a.w.

    INILAH DIA CONTOH UMAT ISLAM DIDIKAN PAS.....

    ReplyDelete
  10. Jauh berjalan Pakcik berkopiah pegang payung tue.... Dari Tanjong Malim ke kedah...hebatttt...hebattt..

    ReplyDelete
  11. Muka buruk perangai pon buruk. Funny sgt la tuh. The joke is on him. Dah perangai lagu ni jgn rogol anak sudah....sbb agama dan bangsa sudah d lacurkan.

    ReplyDelete
  12. Orang tua tak sedar diri tu telah diupah oleh UMNGOK utk bersama dgn barisan Parti Islam bertujuan utk memberi reputasi tak elok kpd PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan hang plk babi menyamar jd org.betoi dak taik palat pas?

      Delete
    2. ko silap bai..........aku kenal pakcik tu.............anak murid Stopa Spender..........

      Delete
    3. Jangan nak auta kat sini.....kamu lebih tahu siapa orang tua itu. Kerja kurang ajar dan kerja bodoh macam ni selalunya orang2 pakatan, kalau tak PAS, PKR punya kerja.
      Orang2 UMNO semuanya gentlemen, tak buat kerja bodoh dan kerja kurang ajar macam ini.

      Delete
    4. Cukup terang dan nyata tu org UMNGOK, kopiah pun tak pakai.

      Delete
    5. klu dh bersaksi mcm ni pun CAI PAS masih nk tuduh UMNO.. teruk sgtlah tk malu dgn Allah.. menipu sana sini.. aku tktau lah apa nk jd kpd negara jika PAS perintah penuh Malaysia.. aku gerun pikir2 balik musibah apa nk dtg.. dgn perangai mcm BINATANG..

      Delete
  13. PERANGAI PUAK2 PARTI ISLAM SEMALAYSIA. CANTIK.. KALAU ORANG UMNO TAKPE JUGAK. SEBAB ORANG JAHIL. INIKAH AHLI SYURGA PAS. NILAIKAN AKHLAK AHLI2 SYURGA NI.
    BAIK TUA..BAIK MUDA. SAMA JER PERANGAI. MALULAH SIKIT PADA ANAK CUCU.
    MEMANG BENAR..MEREKA GUNA AGAMA SEBAGAI TOPENG. PERANGAI HAPRAK. PATUTLAH SANGGUP MAKAN BABI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang2 PAS ini semakin jauh dari Islam, semakin jauh dari ALLAH, semakin jauh dari Rasullulah s.a.w tapi mereka tak sedar. Bila malaikat maut jemput nanti baru mereka sedar.

      Delete
  14. Mcm tu kah akhlak mereka yg nk ubah UMNO?
    tk malukah?
    yg belakang2 tu bertolong2 pd kerja2 busuk buruk mcm ni?
    gelak gmbira dgn akhlak buruk..
    tidak takut Allah SWT kah?

    Ya Allah.. akhir zaman munafik2 yg berpura2 dgn Agama..
    jauhilah kami dr puak2 ini..

    Allah SWT masih tangguhkan murka-NYA.. tp jgn ingt Allah SWT itu tidak Melihat! Allah SWT Maha Melihat lagi Maha Berat Azab-NYA

    ReplyDelete
  15. Tak ada iman sebab tu tak malu pada Allah!!!! Akhir zaman ni memang ramai orang Islam tak ada iman sebab ulama sebenar ramai dah tinggalkan kita, yang tinggal hanya ulama politik. Kalau tiap2 hari hanya dengar ceramah politik bukan ceramah ugama maka ini lah hasilnya.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!