MACAM CANTIK JE! MACAM CHOMEL JE! HMMM MACAM BABI JE...

Macam cantik? Macam comel? APa nak jadi dengan anak remaja kita ni? Macam haram je..macam gampang je..siap herot-herot mulut lagi you..auuwww

Pastu bila ramai buat parody pasal awek Legoland ni, maka si awek yang dah tertekan perasaan dan memang dah gila pun sebelum ni membuat video penjelasan seperti berikut, moh kite tengok ghope gampang je..

Wah! Ini budak manyak hipokrit punya, bila dia kena bantai toba-tiba dia pakai tudung dan ingat Allah ya? Masa nak buat video macam chentek jer tu, macam betina gila kena rasuk kan? Kenapa perlu main-mainkan agama adik mereng oi?

Kalau dah tak sihat sangat sila ke Hospital Bahagia di Tanjung Rambutan ok.. Macam gila je, macam mereng je, macam haram je...

Kalau nak jadi gila pun jangan la mempermainkan agama ok..

19 Responses to "MACAM CANTIK JE! MACAM CHOMEL JE! HMMM MACAM BABI JE..."

  1. Konon nya PAS ingin jadikan Anwar itu kuda tunggangan . Apa dia ingat Anwar tu bodoh ke ? Rupanya PAS jadi kuda tunggangan DAP . PAS sebenarnya malu tapi nak buat macam mana . Korang perasan tak semenjak pilihanraya umum lalu , PAS lebih banyak membisu . Selalu nya depa tu bukan main lagi hentam UMNO tapi sekarang dah kurang sangat sebab malu pada diri sendiri .

    ReplyDelete
  2. Tegur le elok-elok... Dosa dia dengan Allah saja.... Dosa kamu dengan manusia....

    ReplyDelete
  3. dahsyat nyo blog nih, suko mghino ore2 lemah, nk kecek ko, nk tegur ko, nk oyak ko, pk dulu.jange paka sdp2 oyak jah. nk oyak, oyak lh molek2 skit, bia ado tatatertib skit ayat demo tuh.......chauuuuu.........

    ReplyDelete
  4. Parpu, aku bab ni aku tak sokong perbuatan kau yang membuka ruang kepada umum untuk menghina budak kecil ni.

    Tolong withdraw issue ini from your blogg.

    ReplyDelete
  5. rasanya kalau ikut slang tu mcm dgr bunyi kelantan.....

    budak kelantan yg cuba ck bahasa standard...betul x?

    ReplyDelete
  6. tak baik ckp cmni kat budak ni.dia tersilap.boleh jadi dia suka2 jer.tak yah lah kata dia gila...org politik lagi gila.so kita maafkan dia....alaaa budak2 lagi tu

    ReplyDelete
  7. Budak klate ni....patutlaaah......

    ReplyDelete
  8. Kepala butoh la, budak kimak macam ni selalu end up jadi bohsia je. Nak kesian konon, pasal apa sebab dia dari kelantan ya? Kelantan adalah negeri pukimak yang melahirkan ramai pukimak yang merosakkan negara. Nyahkan kelantan dari malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. puki mak lu main hina org kelantan...diaorg la kaya bodoh..rumah murah...tanah murah...lu dengki ngan mat kelantan ke? tak pon mesti kena pow...takpon awek ko kena raba tetek ngan mat kelantan ke...tak pon awek ko kata abe kelate power cam aku....pukimak lu

      Delete
    2. Ish2 jht betul mat kelantan ni?

      Delete
    3. boleh kata ramai yg berpikiran macam anon 9.43pm nih.......so org2 kelantan sedarlah diri yer.......lagi pun PADAN MUKA kena hentam GAJAH hari tu hahaha

      Delete
    4. Maroh benar abe 6.40pm ni hehe... Kalu abe nok tahu, memei ramai oghe tengok kelate ni teruk.. Fakta tu.. Kalu abe duk kawei dengei oghe kelate jah, abe dok tahu gapo sebenarnyo oghe duk pikir psl kelate nih.. Boh boh la abe weh... Gajah mati tok leh nok tutup boh... Gajoh hok hidup pulok langgar kijang haha...

      Delete
  9. Sapa suruh betina ni menghina diri dia sendiri bodoh nk mampos...klu ye pun nak glamour buat lah cara lain takyah lah cari publisiti mirahan mcm betina murahan

    ReplyDelete
  10. Setuju 100% dgn anon 9.43 pm

    ReplyDelete
  11. Me too...setuju anon 9.43

    ReplyDelete
  12. Budak2 lagi nie.. hihi.. comey la jugak..lepas nie jgn buat gini tauu..

    http://ourlovebonding.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. para2 peng0men ni aku nampak macam bodoh,macam tak pergi sekolah.

    ReplyDelete
  14. hha,,d sni aku nak lari dr topik skit,,lawa juga budak tu..hhe

    ReplyDelete
  15. Pemuda pemudi ISLAM kian jauh.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!