GEMPAR! INI RUPA AHLUL PAS YANG GANTUNG KAKI AZIZAN DAN TUDUH UMNO BUAT!

Pas semakin terdesak sekarang ni. Ahlul PAS ni kantoi kena tangkap dengan org kampung sendiri ketika dia menggantung kaki palsu arwah Azizan.

Pas memang sudah panik, bukan takat itu saja PAS jugak sudah mula kerahkan unit anal pas untuk menyerang petugas-petugas umno. Nanti aku update lagi ok.

Sila sebarkan story ni kepada semua ok

9 Responses to "GEMPAR! INI RUPA AHLUL PAS YANG GANTUNG KAKI AZIZAN DAN TUDUH UMNO BUAT!"

  1. Teruknya perangai PAS...!!! Camtu ke parti yg ngaku kononnya berjuang atas nama Islam... yg kononnya nak laksana hudud... sila hududkan anjing sekor ni... perangai mcm sial je..!!!

    ReplyDelete
  2. ini bukan ahlul pas tapi bahlul pas...orang lain semua salah di mata mereka...mereka saja yang islamik tapi orang lain kafir

    ReplyDelete
  3. Masyuk syurga tu.. jgn main main wooo.. lepas ni pegi je ceramah maharaja lawak Azhar idrus, tentu ada jawaban yg menghalal kan nya.

    ReplyDelete
  4. INI manusia dan parti
    bertopengkan Islam.

    ReplyDelete
  5. tengok pada gambar 'penghuni syurga' (mengikut fatwa PAS lah!) ni, cantiiiikk penampilannya ... TAPI begitulah jadinya kalau zahiriah dan rohaniah tidak 'hidup' selari; DILUAR CANTIK DIDALAM PENUH KOTORAN.

    SEBENARNYA inilah dia "Islam yg hanya boleh dibawa ketepi kubur" yg Pok Nik telah katakan terhadap org2 UMNO, TAPI nampaknya ianya BENAR2 terjadi pada org2 PAS sendiri.

    ReplyDelete
  6. Adakah ini balasan yang Allah SWT ditunjukkan kepada semua ahli2 PAS yang dengan mudah mengkafirkan ahli2 UMNO dan sehingga sekarang tiada permohonan maaf dari mereka.

    Jangan sampai Allah SWT menutup hati mereka.

    ReplyDelete
  7. JANGAN CAKAP BANYAK. TAKUT JATUH KAFIR PULAK NANTI. KAN POK NIK PEGANG KUNCI SYURGA/ NERAKA..

    ReplyDelete
  8. Hati dah tertutup pun kerana itu semuanya halal buat mereka.....

    ReplyDelete
  9. Melampau sangat dah tu, menghina org yg telah tiada & nak tuduh org lain pulak.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!