CILI KASI TARUK! NOH OMAR AMAT MEMALUKAN UMNO! INI BUKTINYA..

Aku pun tak tau nak kata apa lagi dah dengan Noh Omar ni, korang baca la apa ditulis MIK kat bawah ni:

Seorang berkelulusan undang undang, pernah menjadi Menteri, masih lagi kekal sebagai Wakil Rakyat Ahli Parlimen, kini menjadi Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor 'boleh' tandatangan surat yang ada kesilapan untuk menjatuhkan hukuman....?

Surat yang menjatuhkan hukuman ini boleh dianggap sah...? Membatalkan persidangan tahunan dan pemilihan Pemuda dan Puteri UMNO Bahagian Sepang dengan sepucuk surat yang terkandung kesilapan...?

Kenapa tidak ada surat susulan merujuk kepada surat awal untuk memaklumkan kesilapan tersebut...?

Dimanakah bukti bukti berdokumen membuktikan ada 'kuasa' yang diwahyukan oleh Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan..? Lihat diatas sana, "ku nan serah pd perhubungan neg...".

Baca seterusnya di blog MIK

Oh ya, aku dengar ada beberapa cawangan di Sepang akan dibubar kerana kebodohan Noh Omar, KLIK SINI

32 Responses to "CILI KASI TARUK! NOH OMAR AMAT MEMALUKAN UMNO! INI BUKTINYA.."

  1. Perbedaan pendapat ni biasa . Marilah orang melayu semua bersatu . Janganlah pula kita mempunyai pendapat yang berbeda maka kita mahu bermusuh musuhan .

    ReplyDelete
  2. Noh tidak layak memimpin umno selangor. Dia terlalu banyak kepentingan. Apa yg dia cuba lakukan ialah hendak menyelamatkan Zin Badak. Mereka berdualah yg mengahancurkan PRU 13 di selangor. Zin telah selamat menerima hukumannya bila dia tergolek badak di sepang. Noh wajib lepaskan jawatan pengerusi perhubungan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. balik jadi manusia biasa sebelum nie..tinggalkan ajela politik.....peguam pon gaji dah besa...bersyukur ajelaaa......

      Delete
    2. Dato noh byk berjasa pada rakyat tg karang.aku jamin kalau bkn dato noh yg bertanding kat tg karang,tg karang konnpem dpt kat PR

      Delete
  3. Salah silap biasa la. Manusia biasa. Tu bukan silap tapi DSNO terkhilaf. Hakim Mahkamah Persekutuan pun kadang2 terkhilaf. Bukan benda kecik ni saja yang DSNO nak pikir, selaku PPUN Selangor, banyak lagi benda nasional yang DSNO nak uruskan. Asyik nak pikir pasal Zin Badak je apa cer? Ni parti la bhai, banyak kepala lagi nak kena jaga, takkan asyik nak dodoikan dan nenenkan Zin Badak ja....

    ReplyDelete
  4. Bukan Kitol PukiLanchau tu lagi bahaya ker dalam UMNO dari Noh Omar ni.Apasal Gendot Kechapi tak berani nak upload dah pasal Ketua Pemuda Regina.Butoh...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak lah rugi KJ sudah ambil Regina
      Reentry sengaja cakap tidak berguna
      BN sudah berjaya tarik pengundi cina
      Buktinya ada jelas kat Sg Limau sana

      Delete
    2. Khairy menjadi contoh kepada anak muda
      Cerdik, petah bercakap dan terbuka minda
      Tidak melatah, tenang dan berlapang dada
      Tidak kalut ancaman musuh mari melanda

      Delete
    3. Reentry berhujah tidak berasas fakta
      Dia sudah terkenal sebagai kaki auta
      Menabur fitnah cacian semata-mata
      Ditambah juga temberang dan dusta

      Delete
    4. Reentry memang jenis suka mengarut
      Dengan geng musuh dia jadi tali barut
      Sama team Najib dia busuk hati perut
      Kerja buat fitnah umpat dan mencarut

      Delete
    5. Tak payah le nak kipas KJ. Mamat si Kitol ni adalah sah perasuah .. dah disahkan oleh jemaah displin umno.

      Delete
    6. Habis Anwar Aljuburi, Azmin, Rafizi tak rasuah dan menyeleweng kuasa ke? Semua orang tahu hanya kau tu yang tak tahu atau pun buat-buat tak tahu. Betul kata orang kuman diseberang laut nampak, tapi gajah depan mata tak nampak.

      Delete
    7. Ya.Kitol adalah perasuah dan terbukti sudah.Regina adalah pelesit DAP yang berjaya menyusup masuk ke dalam Kerajaan untuk menghapuskan Melayu dibantu oleh Kitol Ketua Pemuda yang ntahaperkendernyerpunakupuntaktahulah.Di endorsed dan direcognize oleh Ah Jib Gor pemain gendang naga terlatih.

      PtuiiiiHHHHH....!!!!

      Delete
  5. noh omar suka hati bikin UMNO mcm parti dia je

    ReplyDelete
  6. aku pasti noh omarlah org yg btnggjwp mematikn kerjaya politik khir toyo..mohn kakbedah cabut telo noh omar

    ReplyDelete
  7. malu wei!!!sblum kita bagai nak rak kutuk dap,skrg ni kena kat tas batang idung sndri gara2 pmimpin yg berotak udang ni...ak stuju jgan kau parpu,mntak presiden msuk cmpur dalam hal ni sgera,jangan tunggu umno diharamkan baru nak bertindak...anyway,congrat parpu,kau dan blogger umno yg lain bktikan yg korang bukan pencacai...bnda tak betul kita sound direct sbab ini prjuangan parti bkn prjangan noh otak udang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau xtau ujung pangkal men ckp je...don taik kucing

      Delete
  8. kembalikan kuasa KHIR TOYO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus gak kalau khir toyol berkuasa balik...boleh wat rumah 24 juta lg

      Delete
  9. Sekarang ni noh omar dah tak ada jawatan dlm kerjaan .......lunyai lah dia kena kerjakan ......beda ni dah jadi kebiasaan didalam parti politik .......UMNO pun sama juga ......

    ReplyDelete
  10. Kalau setakat satu cawangan ada 11 org saja x guna gak.umno pusat bg duit kat cawngan yg x ramai watpe..membazir je...baik gabung ngn cawangan lain

    ReplyDelete
  11. Biasalah bloger ni...org byr duit untuk dia wat cerita kat org lain..sape bayar dia punya la cm sundal

    ReplyDelete
  12. Kembalikan kuasa khir toyo?hello...sbb diala selangor kalah..wtf

    ReplyDelete
  13. Mengapa isu ini lebih banyak dipersoalkan berbanding misi sebenar BN selangor dalam merampas selangor pada PRU 14 akan datang? Sudah banyak jasa yang dibawa oleh Datuk Seri Noh Omar (DSNO) pada PRU 13 yang lepas. Selain itu juga beliau banyak membantu ahli parlimen yang lain dalam menjawab isu-isu di dewan rakyat.

    ReplyDelete
  14. Merujuk kepada dakwaan beberapa pihak mengatakan DS Noh Omar tidak memahami Perlembagaan UMNO atas apa yang berlaku ke atas UMNO Bahagian Sepang.

    Berikut adalah penjelasan terhadap apa yg sebenarrnya:

    1- Mengikut buku perlembagaan untuk Sayap Puteri pada klausa 14.3.5 yang menyebut:

    Memilih sepuluh (10) orang wakil ke Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian menurut Fasal 14.4.3 Perlembagaan UMNO.

    Ini jelas menunjuk terdapat salah cetakan pada buku Perlembagaan UMNO untuk Sayap Puteri pada klausa 14.3.5 d ms 29.

    Bagaimanapun perkara ini ada bagusnya berlaku kerana ia membolehkan kita mengesan kesilapan percetakan pada buku Perlembagaan UMNO ( Puteri ) yang boleh mengelirukan bahagian-bahagian lain di seluruh negara.

    ReplyDelete
  15. Yup ada betulnya. Mengapa kekalahan selangor pada PRU 13 yang lepas tidak kita pertikaikan? Sepatutmya mantan ketua bahagian sepang muhasabah diri dan mengakui kesilapan beliau kepada rakyat selangor. Dalam memperlihatkan semangat perjuangan dan perpaduan dikalangan pemimpin. Apakah kita hnya menceritakan dan mencari kesalahan serta menyerang peribadi.

    ReplyDelete
  16. Muhasabah diri......

    ReplyDelete
  17. Porrahhhhhh....... MIK (medan info kita) kalo org lain nk komen tapi awak tapis dulu baik tak payah jadi bloggwr la...... . Kalau takut dilambung ombak jangan berumah tepi pantai..... . Apa pasai takut ke kena komen yang pedas2? Jd blogger yang open minded. Jangan jadi Gobblogger.

    ReplyDelete
  18. At least noh omar lantang bersuara..dari parpu padayappa kari yg keje menghasut org aka anjing bayaran

    ReplyDelete
  19. Fuck mik.aku komen tapis x approve.dsno pembela melayu.dia ultras melayu yg sebenar.bkn mcm bloger MIK.cari mkn atas politik

    ReplyDelete
  20. Sudah la parpu...hg tu keling...xyah masuk campur hal politik melayu la.nk jatuhkan pejuang melayu pulak

    ReplyDelete
  21. Aku rasa rakyat makin kurang menerima umno sbb ada blogger bodo cm parpukari,papagomo,MIK.rakyat jelak dgn fitnah bodoh korang.harap pihak Umno kena hentikan la khidmat bodoh blogger x berpendidikan camni.cari blogger yg at least ada degree bkn kerani cabuk bank muamalat

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!