CILI KASI TARUK! APA LAGI PAKATAN HARAMI MAU?


Membaca tulisan Flying Kick SINI berkenaan isteri PM, Datin Seri Rosmah, tertanya-tanya agaknya badigol mana yang akan menggunakan berita lawatan DSRM ke Timut Tengah untuk mereka fitnah?

"Rosmah baru pulang daripada melawat Kota Kemanusiaan Antarabangsa Dubai (IHC) selama tiga hari.

Malaysia merupakan salah satu daripada enam hub yang menempatkan rangkaian UNHRD selepas Dubai (UAE), Brindisi (Itali), Accra (Ghana), Panama City (Panama) dan Las Palmas (Sepanyol).

IHC dibangunkan dan dikendalikan oleh kerajaan UAE merupakan hub utama misi kemanusiaan dan bantuan antarabangsa dan merupakan yang terbesar."

Ketika di sana, Rosmah Mansor mengusulkan agar diwujudkan dana untuk bantuan kemanusiaan bagi membantu mangsa-mangsa bencana alam terutama sekali wanita dan kanak-kanak.

Boleh bayangkan akan ada dokumen, "bukti dan saksi yang akan ditampilkan oleh para pemimpin Pakatan Rakyat berhubung usul Rosmah Mansor ini?

Apa pula andaian dan teori-teori fantasi yang akan mereka keluarkan memandangkan DANA KEMANUSIAAN itu sudah pastilah melibatkan wang ringgit yang bukan kecil jumlahnya."

Harap Rosmah "tidak pernah serik untuk melakukan sesuatu yang boleh memberikan imej positif kepada Malaysia" walaupun tak henti dikritik.

Selalunya ada tiga karekter pemimpin muda pembangkang yang suka benar nak timbulkan isu dari rekaan rekaan isu yang tak munasabah tapi di jadikan seolah-olah betul dengan fakta-fakta dan bukti-bukti palsu.

Mereka adalah Nurul Izzah, Rafizi dan Tony Pua.


Hingga kini, ketiga-tiga mereka dah banyak kali kantol tapi masih meneruskan pembohongan demi pembohongan.

Nurul akan sentiasa diingati kerana mendedahkan di Indonesia kapalselam tak boleh selam, dan tuduhan melulu mengenai radar KLIA2. Bersama Tony Pua, dia menuduh mereka-reka pembohongan mengenai sabun kedai 1Malaysia. Rafizi kantoi di mahkamah dengan isu NFC dan menuduh anak Dato Nazri guna kereta Hammer kepunyaan taukeh balak Sabah.


Baru-baru ini Nurul dan Rafizi dimaafkan dari disaman hingga bankrup dan tidak layak untuk meneruskan kerjaya politik. Tony Pua masih belum belajar dan kini bertambah hari bertambah angkuh dan biadap.

Jika ketiga-tiga mereka ini bintang baru pembangkang yang bohong untuk menyertai bintang-bintang pembohong lama seperti Nik Aziz, Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang, Karpal SIngh, Mat Sabu, Husam dan ramai lagi, ada bintang baru yang sedang diasuh dan didik seperti Surendran, Latifah Koya, Mazlan Aliman dan lain-lain.

Blogger-blogger dan media-media perlu terus mendedahkan pembohongan, fitnah dan kepalsuan ketiga bintang baru pembohong Pakatan dan membunuh character mereka untuk selamatkan orang awam akan akhirnya sedar akan pembohingan mereka hingga terus hilang kepercayaan.

HOUSE PK: Ini aku ambik dari the Unspinners, tak habis-habis lagi mereka ni nak fitnah dan rosakkan nama Rosmah kan? Aku makin meluat tengok perangai puak pakatan ni la.

27 Responses to "CILI KASI TARUK! APA LAGI PAKATAN HARAMI MAU?"

  1. 1.rosmah ni sama je dengan azeez mba palsu !!dikurniakan Allah kepada mereka satu keistimewaan!!tenguk muka depa je!!!pakat-pakat menyampahhh!!!
    2.bila sharijat lembu tarik balik saman terhadap sirafizi!!satu kemenagan moral pada rafizi!!segala persepsi lembu telah menjadi fakta!!!
    3.eoklah gandingan rosmah!azeezz dan sharijat!!team bola tanggung pada puak Pr!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. adakah ko ni TUHAN HARUN?

      Delete
    2. Ini Abang Harun la.Harun Salim Bachik.Tuhan Harun sekarang on da way ke langit Kejora.

      Delete
    3. Setan belaan PR utk cucuk hasut anak2 Adam supaya bergadoh..>> anon 8.31PM.. mgkin mak bapak die dlu bersetubuh care HARAM kot..

      Delete
  2. KUALA LUMPUR 13 Dis: Akibat menonjol melebihi suaminya, Datin Seri Rosmah Mansor menjadi bahan sindiran mantan Perdana Menteri (PM), Tun Dr Mahathir Mohamad.
    Terbaru, isteri Datuk Seri Najib Razak itu sekali lagi mengejutkan rakyat dengan penghasilan buku biografinya yang dikatakan ‘menjawab secara telus’ isu dakwaan kononnya fitnah ke atasnya.

    Mahathir dilapor berkata, isteri PM itu berhak untuk menonjol setinggi mana sekalipun.
    Beliau ditanya mengenai pandangan sama ada profil Rosmah menjadi tinggi berbanding isteri PM sebelum ini.
    “Tidak ada format standard untuk dipenuhi sekiranya anda menjadi isteri kepada Perdana Menteri. Anda boleh menonjol semahunya,” kata Mahathir dipetik.
    Mengulas isu ini, Ketua Srikandi KEADILAN, Siti Aisyah Shaik Ismail berkata, kenyataan Mahathir yang memberikan ‘lampu hijau’ untuk Rosmah menonjol semahunya adalah sindiran jelas dan peringatan kepada Najib.

    “Mahathir sebenarnya mahu ingatkan Najib bahawa tidak ada isteri PM yang lebih menonjol daripada Rosmah,” kata Aisyah ketika dihubungi.
    “Semua rakyat tahu kedudukan Rosmah seperti PM. Tapi perkara ini dipandang sepi oleh Umno. Sebab itu Mahathir ‘membenarkan’ Rosmah ke depan,” katanya.
    Dalam pada itu, beliau mengingatkan Rosmah supaya sedar siapa dirinya sebelum rakyat menghukum kesombongannya.
    “Kalau ikutkan, Rosmah baru sahaja beberapa tahun jadi isteri PM. Isteri Mahathir, (Tun) Siti Hasmah (Mohd Ali) pun tidak sepertinya yang lebih lama menjadi isteri PM.
    “Akibat keangkuhan itu, rakyat akan hukum Najib yang akhirnya kalah pada pilihan raya akan datang,” ujar Aisyah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. adakah ko ni TUHAN HARUN?

      Delete
    2. bukan tuhan harun...tapi bini tuhan harun. sebab tuhan harun dah citer bab masa depan kat bini dia. fuyoo...hebat..hebat.

      Delete
    3. Rosmah tetap mulia dr si bini Peliwat Negara.. Bini Peliwat Negara adalah ibu munapik yg terus menerus bersekongkol dan menonjolkan ketaksuban pd lakinya.. mengajar dosa dan jijik buat rakyat.... hasilnya mereka dpt anak betina super PUAKA... pakai tudung sbg hiasan tp jiwa mcm YAHUDI!

      Delete
    4. Cuba tanya pd bini Peliwat Negara tu mana jam Omega milik si peliwat @ Ketua Penipu tu. Dah bertahun kami dok tunggu tapi tak pernah nampak! Bini Peliwat Negara ni boleh tipu orang PR tapi dia tak boleh tipu orang BN!!!

      Delete
    5. kalau wan azizah tak bagi jam omega,kenapa polis tak keluarkan waran tangkap?

      Delete
    6. Petaling street byk jam omega!bodoh2

      Delete
    7. Rosmah tetap mulia dr si bini Peliwat Negara.. Bini Peliwat Negara adalah ibu munapik yg terus menerus bersekongkol dan menonjolkan ketaksuban pd lakinya.. mengajar dosa dan jijik buat rakyat.... hasilnya mereka dpt anak betina super PUAKA... pakai tudung sbg hiasan tp jiwa mcm YAHUDI!
      aku setuju sangat dgn anon. 3:18.

      Delete
    8. Betul tu. Sekurang2nya rosmah bukan presiden sebuah parti yg ckp merapu2 nak cover laki yg buas nafsu dan ckp pusing2 nak cover anak betina menyamaratakan Islam dgn agama lain.

      Delete
  3. Kes saman RM100 juta Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil (gambar) terhadap Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli dan Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin dibatalkan setelah kedua-dua pihak bersetuju untuk menarik kembali saman yang dikemukakan.

    Dalam saman yang difailkan pada 19 Januari tahun lalu oleh Ketua Wanita Umno itu, beliau mendakwa Zuraida dan Rafizi membuat kenyataan fitnah berhubung dakwaan terhadap projek National Feedlot Corporation (NFC).

    Penarikan saman itu dibuat di hadapan Hakim Mahkamah Tinggi, Vazeer Alam Mydin Meera.

    Rafizi ketika ditemui di lobi mahkamah mengalu-alukan keputusan Shahrizat untuk menarik balik saman terhadap dirinya tanpa sebarang syarat.

    Katanya, keputusan Shahrizat menunjukkan segala pendedahan mengenai NFC yang dibuat oleh mereka mempunyai asas selain bertepatan dengan laporan daripada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

    "Saya akan terus menyiasat dan mencari pihak yang bertanggungjawab dalam NFC kerana masih banyak perkara yang belum diselesaikan.

    "Keputusan Shahrizat untuk menarik saman itu menguatkan lagi semangat saya untuk terus memantau isu NFC agar mereka yang bertanggungjawab dibawa ke muka pengadilan.

    "Sebagai seorang menteri Kabinet pada ketika itu, Shahrizat tahu bahawa dana yang sepatutnya khusus kepada projek berimpak tinggi negara digunakan bagi tujuan lain termasuk membeli kondominium tetapi tidak dilaporkan kepada Kabinet," katanya.

    Zuraida yang turut ditemui media berkata, sepatutnya Shahrizat menarik balik kes itu lebih awal sebelum lebih banyak pendedahan dilakukan ke atas dirinya.

    Katanya, penarikan saman itu disebabkan kemenangan Shahrizat sebagai Ketua Wanita Umno selain menjadi penasihat kepada Perdana Menteri dalam hal ehwal Wanita.

    "Kami akan memastikan ada usaha pemulihan dilakukan ke atas projek ini kerana wang yang digunakan perlu dikembalikan untuk mengusahakan projek ini, tetapi kerajaan masih gagal berbuat demikian.

    "Biarpun ada rundingan dengan syarikat Jepun tetapi mereka tidak bodoh untuk mengambil syarikat yang penuh dengan hutang untuk diambil alih.

    "Rakyat masih menunggu faedah terhadap projek ini setelah tujuh tahun penangguhan. Selaku ahli Parlimen, kami akan meneruskan usaha itu,” katanya.

    Ahli Parlimen Ampang itu berkata, penarikan saman oleh Shahrizat memberi ruang lebih luas kepada dirinya dan Rafizi untuk membongkar salah laku dalam isu NFC.

    Rafizi kemudian berkata, beliau menarik balik samannya kepada Shahrizat berikutan Ketua Wanita Umno itu menggelarnya 'jambu' dan 'tanggang' kerana berpendapat ia tidak berbaloi untuk mengambil tindakan mahkamah.

    ReplyDelete
  4. Jikalau anda ingin makan roti canai dan minum teh tarik di restoran mamak , pastikan ianya bersih . Banyak restoran mamak didalam keadaan tidak memuaskan .

    .

    ReplyDelete
  5. Hanya sekadar hendak berkata kata....lihat asas kpd saman tersebut. Org politik memang ramai yg retorik!

    ReplyDelete
  6. Rosmah jauh lebih baik berbanding ngan si jijah omega yg brsekgkol dgn lakinya yang peliwat..izzah mmg lah xsuka ngan rosmah sbab rosmah bkn penipu mcam mak dia, jijah xblh buat apa yg rosmah buat utk anak2 yatim, ibu tunggal dan org mskin dalam negara ni...jijah apa ada??? Brlakon ja lebih, time nak PRU ada lah gmbar dia ngan bdk2 kat billboard..kalau jijah betul2 xgila kuasa knp dia xletak jawatan sbgai presiden PKR smpai skrg?? Rosmah xde jawatan apa2 pn dlam umno mahupun bn, apa yg dia buat skrg adalah tugas dia sbgai first lady kat negara ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.azizah berani bertanding pilihanraya dan dia MENANG!!!rosmah mana berani bertanding!!dah tau awal-awal akan kalah!!!sebab tu dok berlagak sakan guna jawatan laki dia!!
      2.rosmah sepatutnya jaga kebajikan anak dia dengan bekas laki dia!!lada dia peduli!!jaga kebajikan anak yatim kunun!!anak sendiri pun terabai!!!
      3.mana video sexs anuar tu!!apa dah jadi pada papagomo!!setakat hari ni tiada satu pun tindakan diambil pada anuar berdasarkan video -video sexs dia!!last sekali papagomo pulak hidup tak ketawanhala!!
      4.kes altantunya dan ziana zain dapat menutup semua cerita anuar!!!itulah faktanya!!!!!

      Delete
    2. Anon 9:47 yang bangang lagi membangangkan..apa kejadah dia nak bertanding dia bukan minat politik pun..hal ehwal anak beranak dia, itu pun hal peribadi yang koa sibuk kenapa..video tu ..malaslah nak layan kalau anuar boleh beli hakim apa nak heran..kes ziana zain ada bukti ke? share lah sikit..

      Delete
    3. woi anon yang 9.47 yg bodoh lagi bebal...itu lah buktinya yg rosmah tak gila kuasa mcam azizah....dulu dia ckap lpas anwar keluar penjara dia nak letak jawatan,nak berehat..apa suda jadi??sbab wang semua xjadi....

      Delete
    4. Anwar laki bini anak beranak gila kuasa. Kit siang n karpal sinking pun sama. Pok nik tak terkecuali.

      Delete
  7. Emmm....itulah kerja pakatan harami hanya tahu membuat fitnah Terhadap rosmah..makij hari aku makin menyampah dengan pemimpin2 pakatan harami nie...saper x kenal anak anuwar kakibpusing alam sama mcm bapak nyer.....

    ReplyDelete
  8. apa cerita tun mahatir kata ada agen CIA kt pejabat peguam negara?

    ReplyDelete
  9. Kalau 52% yang masih berfikiran waras menyokong mereka...ini bukti ketiga2 masih boleh dipercayai...sudah badigol badut kari ni.....dah cukup dgn teater lakonan dan pembohongan UMNO dan geng...

    ReplyDelete
  10. nanti kena saman malu lagi...kena bayar 5K lagi....sudahlah

    ReplyDelete
  11. Kesian dgn macai2 pakatan...
    Teruknya otak mereka dirosakan...
    Cerita2 sampah pun mereka kutip...

    ReplyDelete
  12. Ape? Rafizi yg kantoi di mahkamah pasal kes NFC?? Dasar otak lembu la ko ni. Sape yg minta maaf setelkn kes ni luar mahkamah beb?.. Betingkek2 bodoh eh.. puii

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!