ADUH! AZEEZ BUAT HAL LAGI - KALI INI DIA PERGI FILIPINA PULAK DAH! KENAPA? WHY?

Kelab Putera 1Malaysia (KP1M) akan menghantar misi kemanusiaan ke selatan Filipina, esok bagi membantu mangsa taufan Haiyan yang melanda beberapa wilayah di negara itu, Jumaat lalu.

Presidennya, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim berkata, misi Ke-34 yang dikendalikan KP1M itu akan berlepas kira-kira jam 11 pagi dengan membawa bantuan sebanyak 14 tan dan disertai 38 sukarelawan termasuk petugas media.

Bantuan yang meliputi makanan, ubat-ubatan dan produk nutrisi bayi itu akan dihantar menaiki pesawat Charlie milik Tentera Diraja Udara Malaysia (TUDM), katanya pada sidang media di Kuala Lumpur hari ini.

Abdul Azeez yang akan mengetuai misi itu, berkata Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan dan Datuk Bandar Cebu akan menguruskan perjalanan misi KP1M yang dijangka pulang ke tanah air pada 17 November nanti.

Baca seterusnya di Perak Today

63 Responses to "ADUH! AZEEZ BUAT HAL LAGI - KALI INI DIA PERGI FILIPINA PULAK DAH! KENAPA? WHY?"

  1. Alahai Yb Azeez...dah round ke seluruh pelosok semenanjung, sabah dan Sarawak..??? dah takde lagi orang susah dan fakir miskin kat seluruh malaysia ni..??? ramai lagi yg miskin kat negara ni khususnya masyarakat luar bandar dan pedalaman tapi kurang dihighlightkan... golongan sebegini hanya bernilai jika berlaku PRU @ PRK...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape kata?????? aq tgk byk gak yg kerajaan dah buat utk membantu golongan2 yg kurang berupaya nie... cuma khabar2 angin dari pukimak2 pembangkang je yg selalu membuat fitnah x betul pasal diorang nie.. lagipun azeez nie aq tgk mmg prihatin bab2 bantuan kemanusiaan nie.. nak harapkan anwar.. anwar mkn padi la jawabnya....

      Delete
    2. betul apa yg ko katakan tu kak bedah....tp para pencacai pakatan harami mcm nie x perlu d layan kak bedah sbb para pencacai2 pakatan harami nie bukan nyer cerdik sangat mereka berhujah pakai kepala lutut bukan nyer pakai otak....

      Delete
    3. Pembangkang memang pukimak dan xpenah puas hati dengan kebajikan orang lain...dorang ingt dorang aje yg boley buat baik dan orang lain yg buat baik tuh semua penipuan dan conspiracy sebagainya....nie lah pemikiran sempit golangan pembangkang

      Delete
    4. Anon 9:12 PM . . .

      Gua setuju apa yang lu kata tentang Semenanjung, Sabah dan Sarawak tetapi ini adalah bantuan kemanusiaan. Ia amat berbeza dan bantuan mesti dihantar dengan segera.

      Tapi Ajeez ni pergi Filipina ni atas kapasiti apa. Dia bukan mewakili Kerajaan, hanya Kelab Putera. Dah dapat kelulusan dari Kerajaan Filipina ke untuk menghantar bantuan. Tumpang orang lain kot?

      Buat kerja tu biar berpada-pada dan mesti ikut prosedur. Lebih2 lagi prosedur antarabangsa. Kalau tersangkut akan menyusahkan banyak pihak.

      Delete
  2. Kalau semua kt Malaysia dia nk kena tolong, jadah hape tok penghulu, tok siak, pak naib dgn yb kawasan tu punya fungsi. Main pas kt org lain je. Tp susah ape, kalau org tny jwb je suma salah umno. Tak gitu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah ke die tolong? habis kaw duk sni tolong buang masa baik manusia untuk apa? baik ko pergi buat benda faedah dari nk menghasut kepala orang...ko memang kepala bana!

      Delete
    2. Bhai 2.28...tlg faham apa yg cuba dismpikn oleh anon 09.21...blh melenting atau nk tnjuk baran ttp biar kita fahamkn dulu...

      Delete
  3. Maggi mee cepat dimasak sedap di makan . Kedapur sebentar untuk buat Maggi mee .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marketing Department Nestle cam Kotey

      Delete
    2. Harap Azeez jzngzn mengulangi kesilapan dengan memberi susu basi seperti yang terjadi di Sungai Limau tempoh hari....nanti tercemar nama Malaysia

      Delete
  4. Aku orang Kuala Pegang dibawah PARLIMEN YB Azeez Rahim nak bagitau bahawa ramai marhain diKuala Pegang yang bekerja menoreh getah yang susah - sehingga ada yang nak beli beras pun susah - JKKP atas sekadar ada saja, langsong tak ambil peduli, janganlah jadi........Anak dipangkuan dlupakan kera dihutan disusukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak glamour lah tolong orang kampong ngko.Takder wartawan telebisyen ngan cameraman.Nanti tunggu PRU lah baru tolong.Tolong orang kampong ngko tak dapat naik kapal terobang.Takder class...cikai...

      Delete
    2. dah di tolong tapi dari mana ko dengar berita ko dan sumber ko nie memang one sided aja....pergi lah tengok portal2 berita di malaysia jangan asik amik pro pembangkang aja! dah ada akal pakai jgn jadi pokimak!

      Delete
    3. Susah sangat lah sampai bolih berinternet ye...jalur lebar lagi huhuhuhu.
      Kalau nak buat cerita tu patut patut je lah, bukan semua orang bodoh.

      Delete
  5. Takpe lah, kan yang mengundi YB Azeez orang filipina?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan ke mak bapak ko org filipina gak... so, ko patut bersykur yg azeez nie sanggup turun padang nak tlg mak bapak ko tu...

      Delete
    2. mangkuk hayun woi,filir la bongok filipina tu negara jiran kita,xkn kita nak buat xthu kalau dia kena bencana...kau sembang lebih la sebab ngara kita tak kena bencana,kalau kita kena pun negara lain akan buat bnda sama jgk kat kita,,,,bodoh....

      Delete
    3. Setuju dgn Don Melayu... Ada sesetengah yg bagi komen kat sini macam akal budak2 tadika.
      Bantuan kemanusiaan bkn saja oleh Malaysia, negara2 lain juga membantu. Belum kena btg hidung sendiri, bolehlah cakap riak.

      Yg cerita kemiskinan kat K. Pegang tu, kalau dibantu pun takkan nak bantu sampai jadi kaya kot? Cuba mintak tolong kat YB / pemimpin2 PR yg berjiwa rakyat / berkebajikan pulak. Depa pun janji bulan dan bintang masa nak undi. Takkan depa yg menang, tapi mintak tolong kat BN sampai jadi kaya raya / senang lenang pulak......

      Delete
  6. Klau aku tau no HP Aziz ni nak aku fowardkan SMS seorang pempuan muda ni yg beranak 3 dgn sedang sarat mengandung 8 bulan. Anak yg besar 4th isteri ke2 seorg lelaki yg tidak pedulikan kebajikan dia dan anak2. Hantar SMS kat aku meminta bantuan kerana anak2 tidak makan dan tidak minum susu. Hanya air sejuk diberikan kpd anak2. Aku ni bukan banyak duit sgt nak membantu memanjang setakat roti sebantal, biskut, telur sepapan bolehlah aku bantu. Kat Philippines tu akan dpt saluran bantuan antarabangsa dan negara2 kaya spt US, Japan dan UN pasti membantu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap PARPUNDEK boleh tolong panjangkan isu nie pada Azeez.Kalau aku ada depan kau aku hulur terus derma bro walaupun aku kuat mencarut.Kesian kat anak kecil tu.

      Delete
    2. aq setuju gak tp berpada2 la bro... takkan la azeez nie x buat silap gak... manuasia kan x pernah lari dari kesilapan, so, fikir la ckit... mamat nie pun ada gak life dia... takkan la nak jaga bontot org sepanjang masa .... yg mana dia boleh tlg dia akan tlg....

      Delete
    3. betul tu kak bedah, bukan sepanjang masa nak jaga BONTOT, TELUR dan PUKI orang ...

      Delete
    4. itu kebajikan masyarakat punya mslh yang kome nak slh kan azeez asal? habis die sorang nak handle semua kebajikan rakyat? kalau makcik tuh duduk du bawah adun pembangkang asal pembangkang xtolong? asal orang ssh dan perlukan kebajikan kome slh kan kerajaan? oi lancau kasi isap la pokimak

      Delete
    5. ini dia ug sms ke,kau yg sms diri kau sndri...macai...

      Delete
    6. Betul jugak tu.Kerja YB ialah MENYEBAT DAN MENYONGLAP selagi masih ada.Nak jaga pukimak rakyat buat apa kan.Campak beras hancur,Kordial Oren murah dgn barang low class sudah lah.Time PRU pakai kain pelikat macam nak BERSUNAT KEPALA BUTOH KOTEY lepas tu duduk bersimpuh urut-urut mak cik tua kerepot.PUKIMAK betul ahli politaik malaysia ni

      Delete
    7. Anon 11.34 PM... Azeez ada kerja... Cuba cari wakil rakyat yg dipilih bagi kawasan wanita tersebut. Apa gunanya pilih WR, tak buat kerja yg diamanahkan pdnya, jadi makan gaji buta ajela.

      Delete
  7. terbaek la azeez.... wa mmg respek sama lu.... hopefullly ahlul2 politikus ygain pun akan dapat mengikut jejak langkah azeez nie walaupun x secara langsung....

    ReplyDelete
  8. itu lah sikap azeez d mana orng memerlukan bantuan d situ la ada azeez rahim....aku tengok bab2 bantuan kemanusian mmg sebati dengan jiwa azeez....bukan nyer mcm pemimpin2 pakatan harami yg hanya tahu membuat fitnah daripada membuat kebaikan......x de pulak aku tengok para pemimpin2 pakatan harami yg pergi misi kemanusian nie.......syabas azeez kerana anda mempunyai sifat berperikemanusia dan berhati mulia.......

    ReplyDelete
  9. AZEEZ MMG YG TERBAIKLAH WALAUPUN SIBUK DGN JAWATAN BARUNYA SEBAGAI PENGERUSI TABUNG HAJI TAPI DIA TETAP ADAKAN MASA UTK KP1M DEMI PERIKEMANUSIAN YG INGIN TURUT SERTA BERSAMA KUMPULANNYA ITU DLM MISI BANTUAN KEMANUSIAN. SIAPA YG SUKA DOK HINA AZEEZ BUKA MATA BESAR2 TGK APA YG AZEEZ MAMPU LAKUKAN DEMI MEMBANTU MANGSA TAUFAN DI FILIFINA ITU. BAGI AKU AZEEZ INI BENAR2 MEMPUNYAI JIWA RAKYAT DAN SENTIASA IKHLAS DLM MENGHULURKAN BANTUAN KEMANUSIAN KEPADA SESIAPA SAJA...

    ReplyDelete
  10. inilah contoh peminpin seperti azeez yg harus dicontohi sikapnya yg murni dan ikhlas oleh semua golongan manusia kerana azeez bersama KP1M tidak pernah kira bangsa atau agama dlm misi bantuan kemanusian.

    ReplyDelete
  11. ribut di filipina tu agak teruk juga,,
    baguslah jugak apa yang dilakukan oleh azeez nie kan yelah mmg klu dilihat ramai lagi rakyat malaysia yg perlukan bantuan..
    tetapi disini dalam ramai2 pemimpin dia seorg yg bersifat menolong..
    semoga berjaya diatas misi bantuan anda dan diharapkan pihak2 lain turut membantu especially dap yg kaya tu

    ReplyDelete
  12. KP1M mmg yg terbaik di bawah kepimpinan azeez ini kerana sentiasa memikirkan tentang bantuan kemanusian. aku mmg respect gila dgn azeez ini dan harap ramai lagi pemimpin yg akan mencontohi beliau hendaknya...

    ReplyDelete
  13. setakat ini aku tgk KP1M di bawah kepimpinan azeez ini mmg yg terbaik sekali kerana apa saja bencana alam yg dialami oleh mana2 negara azeez inilah org pertama yg akan turun padang hulurkan bantuan kemanusian. barulah negara yg mengalami bencana itu tahu hormat dan sanjung negara kita dgn bantuan yg dihulurkan oleh kita. azeez ini mmg bagus dgn niat yg murni utk pergi menhantar bantuan ke filipina dlm misi bantuan kemanusian.

    ReplyDelete
  14. Lepas dah pulih dari ribut dan dibantu oleh KP1M KPOM KPOM ni boleh la buat tuntutan dan bersubahat dengan Kiram rampas Sabah dari Malaysia.

    Mangkok Ayon Azeez ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gitu pulak noo

      Delete
    2. Nak dekat PRU 14 ni nanti Philiphine melalui proxi Kiram Butoh akan merengek-rengek nak mintak Sabah.Ah Jib pun terbang pergi Philiphine lepas tu PM dia kencing Ah Jib cakap dia pun tak sokong Kiram.Pukimak punya filipina talibarut USA

      Delete
  15. Aku tengok geng2 betina anak dara tua si Bedah, Amira, Sally, Kejora Malap, Minah sotong nie akan turun serentak bila nak sokong Najib atau Azeez Master Preston ni. Aku agak geng betina2 anak dara tua ni sewa satu rumah yang sama, agaknya malam nie depa lepak kat rumah tak pi koroke ... esok depa sepakat amik cuti kot ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gang Bang pun sama-sama.Pukimak betul machai Fake Degree Preston dengan Machai Ah Jib Gor ni.Turun serentak lepas tu diam setahun dalam lobang taik palat.

      PtuiiiiHHHH...!!!

      Delete
    2. Betul tu, sdr Reentry. Mereka geng ANDALUSIA nie mcm tentera upahan saja, turun serentak dan bermusim. Mcm sepakat shj dgn Keling Gendut, time ada isu nak promote Ah Gor atau Keling Preston ni macai2 nie turun berduyun, lepas tu hilang dan tunggu pula bila ada posting baru pasal Ah Gor atau Keling Preston nie, mereka akan terjun balik serentak.

      Delete
    3. Ah Jib Gor machai army.

      Warghhhhh....Kah...Kah....!!

      Delete
  16. Kata org klu nak bantu org tu tak kira bangsa, agama atau pun negara..inilah contohnya, Azeez nie.. dia tak pernah pn nak berkira apa2 sblum nak bantu sesiapa sahaja..bagi dia sifat prihatin tu yg pntg bknnya nk berkira psl paras rupa ke apa..harap2 terbelalah nasib rakyat di filipina tu InsyaAllah..mudah mudahan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, nie mari sekor lagi betina anakdara tua, Mawas Hitam, geng satu rumah sewa dgn Bedah Puki ...

      Delete
    2. orang kate kalau xdk benda nak ckp lbih baik diam aje...sebab apa yg kita ckp melambangkan diri kita...jadi dari persepsi aku ko nie gelabah babi orang nya.....hurm ya betol gelabah babi sngt sesuai....kawan2 setuju?

      Delete
    3. Setuju.. gelabah babi

      Delete
  17. kalau nak ikutkan hati aku,aku xstuju ngan tndakan azeez ni sbab kes di lahad datu hari tu kerajaan filipina nkn main lagi buat tntutan kpd smua pngganas lahant tu dibucarakan di filipina yg mna dan kedinginan kerajaan filipina nak bntu kita slsaikan kes tu..tapi skn lah kita nak hukum mangsa2 mi semua mcam tu,,,aku tgk rmai pnacaci fuckatan yg meroyan kat sini sbab dia punya parti xkn ambk port misi2 mcam ni,bak kata azeez tarak masyuk appa...woi pemcacai lahanat,xpyh la nak sembang bab kerajaan xlh nak bntu rkyat di sabah la,org susah la...kalau kerajaan xde niat nak bntu org ssh xkn kerajaan nak tbuhkan kebajikan masyarakat ngok,xkn ada skim2 yg nak bntu org ssh nak berniaga...hbis tu kau harap kerajaan nak sumbat duit buta2 mcam tu jer kat org ssh???kalau yg ada tulang 4 kerat la mksud ak blh mntak bantuan buat prniagaan,kalau xmmpu kerajaan blh bntu dgn plbagai insiatif lain,jangan nak cakap kerajaan xambk tahu sebab otak bodoh mcam pencacai je xnmpak apa yg kerajaan buat,,,,,pmbgkang sndri brapa byk dpat bntu org susah????kat kelantan byk rkyat kelantan yg terima bntuan kebajikan masyarakat,begitu jugak di sabah dan serawak dan bantuan ini berterusan.,,,ini misi kemanusiaan,bkn smpai kiamat kerajaan nak bntu...lagi satu kita kena jaga la,sebab filipian tu jiran terdekat kita,xkn kita nak buat tak tahu mcam org bdoh sperti korang wahai pncacai pakatan harami...nsib baik ad mnusia yg nama azeez kat malaysia ni blh jgk bagi sumbangan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu nak glamour punya pasal sampai cameraman mati kena tembak.Ni tak tau la apa pulak.Kat Chow Kit tu banyak budak gelandangan.Aku tengok NGO yang dana tak seberapa yang kuat kerja.Yang sekor ni kuat menyusu kera kat hutan.Yang Ah Jib kuat menjilat Gendang Naga.Malaysia huru hara tembak sana tembak sini krisis kaum ajaran sesat rasuah babi pukimak lancau semua.

      PtuiiiiHHHH...!!!

      Delete
    2. 1.ada jugak jenis manusia hampass yang bergantung hidup pada malapetaka manusia lain untuk angkat bakul sendiri!
      2.manusia jenis ni selalunya akan pukul canang keliling dunia terhadap apa saja yang akan dilakukan!!!kalau tiada masuk mediamassa!!hidup dia tak akan tenang!!jenis tak belajaq agama terutama bab adab beri sedekah dll!!
      3.puak tabligh!mercy dan ngo islam yang lain dah lama bertapak di palestin!kemboja!vietnam dll!!berpuluh surau dan masjid telah didirikan!!tapi tak peghaakkkkkk buihhhhh macam mamat ni!!!!!
      4.mana MBA mamat ni di blogg TH sekarang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      .

      Delete
    3. Mamak Keling Preston nie memang sentiasa menunggu ada malapetaka berlaku kat tempat lain, boleh dia pi meronda makan angin, dapat duit masyuuk lagi, media pula promote dia bagi naik nama lagi... Kenal sangat sepupu Keling Parpu Gendut nie, berlakon banyak ...

      Delete
    4. 1.paling geli hati bila musim haji yang lepas!!mamat ni sibuk cari keluarga jemaah haji yang meninggal di mekah siap bawak press lagi!!nak pi menyibuk di mekah!!bahasa arab dan tulisan arab sepatah haram pun tak tau!!
      2.puak islam dan pondok di sungai limau dah tolak mentah-mentah mamat ni!!!! faktor penyumbang kekalahan mukriz di sungai limau!!!

      Delete

    5. [ orang-orang (munafik) yang mencela sebahagian dari orang-orang yang beriman mengenai sedekah-sedekah yang mereka
      berikan dengan sukarela,

      dan (mencela) orang-orang yang tidak dapat (mengadakan apa-apa untuk disedekahkan) kecuali sedikit sekadar kemampuannya, serta mereka mengejek-ejeknya, -

      Allah akan membalas ejek-ejekan mereka, dan bagi mereka (disediakan) azab seksa yang tidak terperi sakitnya.]

      (Surah al-Tawbah: 79).

      Delete
  18. Dari Amru bin Auf r.a katanya Rasulullah SAW bersabda: “Sesungguhnya sedekah seseorang Islam itu memanjangkan umur dan mencegah daripada mati dalam keadaan teruk (su'ul khatimah) dan Allah SWT pula menghapuskan dengan sedekah itu sikap sombong, takbur dan membanggakan diri (dari pemberiannya).” (Hadis Riwayat Bukhari)



    Setiap pemberian sedekah akan diberikan ganjaran pahala sekiranya dilakukan dengan ikhlas kerana Allah semata-mata. Bahkan fadhilat atau kelebihan bersedekah adalah meliputi dunia dan akhirat. Faedah sedekah di dunia adalah seperti seseorang itu akan dimurahkan rezekinya oleh Allah, terhindar daripada bala bencana, dipanjangkan umur, mencegah daripada kematian yang buruk di mana orang yang selalu bersedekah akan dilindungi daripada ditimpa kemalangan yang menyebabkan kematian dalam keadaan yang ngeri atau mati dalam keadaan tidak beriman (su’ul khatimah).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedekah yang paling baik adalah yang dilakukan secara sembunyi atau low profile.

      Sekian.

      Delete
    2. ReentryCapsule... dari komen2 yg anda tulis nie, tak ada satu pun kebaikan org lain pd pandangan mata anda. Azeez buat baik pun salah. Tapi org2 PR yg tak buat kerja langsung, takde pulak anda nak hentam / komen. Kalau nak komen berlaku adillah, jgn nampak kekurangan sebelah pihak aje. Mengelarkan org2 dgn gelaran2 yg mengaibkan dan memaki hamun, anda org Melayu / Islam kah? Bahasa yg anda gunakan pun memang canggih dan up-to-date....

      Delete
    3. Saya nak hentam tak pilih bulu macam Tali Kechapi ni.Baik PR atau BN mana yang seleweng memang patut dihentam.Sebab pengakhirannya kita semua akan masok ke lobang kobor.Cakap sopan santun dan penuh hemah tak boleh jalan dah untuk orang yang otak dah tepu ni.
      Nak kena makihamun pukiwak babi hanjeng jugak baru jalan.Kalau tak kepala kita pijak balik.

      Sekian

      Salam hormat.

      Delete
    4. Ohhh ye ke ReentryCapsule.... Nak tegur org kena pakai bahasa kasar (pukiwak babi hanjeng dll) ke, ckp sopan santun tak jln pulak dah... Jadi hang kalau marahkan anak2 hang yg degil dan nakal, bahasa mcm tu jugak kah yg baru berkesan? Itu yg org2 selalu ckp, bapak burek anak rintek...

      Kalau dah tau pengakhiran hidup kita didlm lubang kubor, jadi belajar2lah ubah cara percakapan tu. Kalau kita mati tak sempat mohon maaf pd yg dikutok / maki hamun, amal ibadat yg ditayangkan pd org pun tak guna...

      Delete
    5. Maki hamun pukiwak babi hanjeng hanya terpakai kepada manusia dan pemimpin yang korup,tidak amanah dan bodoh sombong macam taik hanjeng.
      Aku pun pilih orang nak maki hamun.Bukan semberono macam ngko semberono tengok porno

      Warghhh...Kah....Kah...!!!

      Delete
  19. ADUH! AZEEZ BUAT HAL LAGI - KALI INI DIA PERGI FILIPINA PULAK DAH! KENAPA? WHY?

    ----------------------

    bior lah dia nak kemana pon, duit dia kan banyak, dia boleh kemana saja yang dia mahu...

    ReplyDelete
  20. PAS vice-president Husam Musa’s injunction against Parpukari to bar the blogger from publishing any defamatory statements on the former Kelantan exco member stays.

    This follows the Court of Appeal today upholding the Kota Baru High Court decision on April 14, which granted the injunction.

    Justice Mohamad Ariff Md Yusof led a three-member bench that consisted of Court of Appeal judges Mah Weng Kwai and David Wong.

    The appellate court also ordered the blogger, Mohamad Salim Iskandar, to pay RM5,000 costs.

    ReplyDelete
  21. dia ngarut public attention , cuba u call minta tolong yg takda highlight or keluar akbar mati dia tak mau tolong, telepon jwap pun takmau , zeez mushabah diri lu , jgn buat kerja nak cari
    BETUL AKU ADA BCA SATU KOMEN MAMAT PASAL ZEEZ NI - HE IS RIGHT

    ReplyDelete
  22. Buat keja mcm YB Azeez tu buat beasr ganjarannya ooi.....maksud aku ganjaran dunia lah.Ganjaran akhirat takde sape yang nampak....keja2 tu lah yg buat rosmah semakin syg pd azeez.

    ReplyDelete
  23. Org mlayu ni antu btol la,org nk mmbntu pun bribu isu jdnye.tlg la mtg n mju khdpn wahai bgsaku.die nk mnunjuk ke,xikhlas ke,bia Allah je yg judge

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!