WTF? ANWAR SOKONG GST LA PULAK!?

@anwaribrahim Sokong GST. Pakatan Retard Terdiam. Kah kah

Ini murupakan satu tamparan hebat kepada puak-puak Pakatan Retard. Setelah berbondong-bondong kutukan mereka lontarkan kepada kerajaan akhirnya terdiam bila Anwar Ibrahim spin puji GST dek kerana dikaitkan dengan persetujuannya dengan perlaksanaan GST pada 1993 ketika Tun Daim Zainuddin menjadi Menteri Kewangan. Bukan Anwar Ibrahim kalau tak menipu. Spin jangan tak spin. Kah kah kah..

Read more....

22 Responses to "WTF? ANWAR SOKONG GST LA PULAK!?"

  1. Orang melayu kerja malas . Gaji nak banyak . Harga barang nak murah . Suka mengumpat . Suka percaya pada khabar angin tanpa bukti . Nama aje umat Islam ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan semua malas...china kelling pun ada yang pemalas, duit nak banyak, kerja menipu dan menyamun

      Delete
  2. Bacalah keseluruhan teks . Fahami dengan matahati . Fitnah itu lebih kejam dari membunuh . Ingatlah mati itu pasti , seksa kubur itu pasti. Semoga ALLAH mengampunkan dosa tuan dan saya

    ReplyDelete
  3. MAHALNYA HARGA UNDI CINA ....

    Ikhlas saya kata. Saya terkejut dan kecewa bila TS Muhyidin bagi 2 juta dekat sekolah cina. RM2 juta untuk mendapatkan 1800 undi cina dalam PRK Sungai Limau.

    Kiraan metamatik : RM2,000,000 dibahgi dengan 1800 pengundi cina = RM1,111.11 seorang. MAHALLLLLLLL ... mahal sungguh undi orang cina.

    Informasi : Kalau ada siapa2 atau blogger yang ada maklumat berapa jumlah RM yang Umno bagi kepada melayu dalam PRK Sungai Limau ini (bantu sekolah kebangsaan, bantu surau, bantu mesjid, bantu sekolah agama dll yang menjurus kepada kepentingan melayu islam), sila dedahkan supaya saya boleh buat kiraan metamatik untuk mengetahui berapa harga SATU UNDI MELAYU berbanding dengan RM1,111.11 BAGI SATU UNDI CINA.

    Anggaran : Mungkin tidak sampai RM10.00 bagi SATU UNDI MELAYU. Begitu MURAHNYA HARGA SATU UNDI MELAYU berbanbding dengan HARGA SATU UNDI CINA.

    Pertanyaan saya adalah :

    Penting sangat kah undi cina kepada Umno ? Adakah undi melayu tak penting ? Sudah kaya raya dan senang linang kah orang melayu di Sungai Limau sehingga UMNO tak perlu bantu mereka lagi ?

    Fakta 1 :

    Umno dan TS Muhyidin tolong tengok gambar yang terpapar dalam blog ini (Gerakan Anti PKR). Tak rasa tersentuh kah dengan keadaan rumah orang melayu seperti yang di lihat dalam gambar ini ?

    Fakta 2 :

    Saya optimis semua 1800 pengundi cina itu akan bagi undi kepada Umno sebab ini hanya PRK dan bukan PRU. PRK bukan untuk menentukan siapa jadi kerajaan, sedangkan PRU nak tentukan siapa jadi kerajaan. Kalau saya jadi pengundi cina, walau tak bagi apa2 pun saya akan bagi undi kepada Umno dalam PRK ini, tetapi jika PRU walau diberi sebanyak mana sekali pun, saya sapu apa saja yang diberi, tetapi bila nak undi saya tidak akan undi Umno kerana saya tak mahu Umno terus menjadi kerajaan yang memerintah, sebagai seorang cina saya mahu bangsa saya mendominasi pemerintahan negara, sebagai seorang cina hanya parti DAP sahaja yang mampu menyerlahkan impian kami orang cina, dan bukan MCA, dan tidak juga Gerakan. Ini lah yang dilakukan oleh para pengundi cina semasa PRU 13 dulu. TETAPI UMNO BERNASIB BAIK KERANA SAYA BUKAN SEORANG CINA.

    Pengundi Umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang aku sudah dengar dan mengetahui TPM luluskan 2.5Juta untuk tiga sekolah agama rakyat di DUN Sg. Limau. Kau jangan buat fitnah undi Melayu hanya 10.00 seorang..ciss bangsat.

      Delete
  4. Setuju Umno Telah Bazirkan RM2 Juta.

    Pengundi cina sudah tunjuk kepada kita masa PRU 13, sama ada cina pekan atau cina kampong mereka sepakat tidak beri undi kepada calon2 Umno. Di kampong2 mereka bagi undi kepada Pas, di pekan2 mereka bagi undi kepada DAP atau PKR. Tobat lahum mereka nak undi Umno.

    PRU 13 memang sah " Pengundi Cina Tolak Umno ". Ada siapa2 pemimpin Umno berani menidakkan statement ini ?

    Yang sebenarnya, RM2 juta itu kalau Umno gunakan wang sebanyak itu untuk membantu mana2 orang melayu khasnya penyokong2 Pas yang rumah mereka elok sikit sahaja daripada kandang kambing atau reban ayam, insyallah satu kampong akan beri undi kepada Umno sebagai tanda terima kasih kerana Umno bantu orang susah.

    Tetapi bila Umno sanggup bagi RM2 juta kepada kaum cina yang terbukti " Tolak Umno Dalam PRU 13 " maka saya rasa ramai orang melayu yang bukan ahli Umno dan ahli Umno yang bukan karat hijau yang telah memasang angan2 untuk mengundi Umno pada 4.11.2013 ini akan berasa TAWAR HATI terhadap Umno.

    Kalau Umno dan TS Muhyidin Yassin tak percaya, cuba baca dan hayati lah luahan rasa pengunjung2 dalam blog yang pada peringkat awalnya nampak menyampah dengan Pas tetapi kini mula menyampah dengan Umno pulak. TERMASUK LAH SAYA .....

    Pendirian saya sekarang adalah. Dalam PRK Sungai Limau ini JIKA UMNO MENANG MELAYU TIDAK DAPAT APA-APA dan JIKA PAS MENANG MELAYU TIDAK RUGI APA-APA.

    Bukan mustahil KERANA RM2 JUTA UMNO AKAN TERLEPAS PELUANG MENANG DI SUNGAI LIMAU. Kita tunggu dan lihat hasilnya pada malam 4.11.2013

    Jika Umno kalah, TS Muhyidin Yassin adalah penyebabnya. Jika Umno kalah, RM2 juta adalah harganya.

    Pak Belalang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dengan Pak Belalang. Bodoh betul Muhyidin. Kenapa pemimpin UMNO suka sangat menguris hati orang Melayu kerana sebab undi Cina? PRK ni sudah pasti Cina akan undi BN sebab resultnya tak penting. Peluang baik untuk tipu BN kononnya Cina dah bertaubat. Lepas tu they will demand stuffs. Kerajaan bodoh akan beri sebab ingat dah dapat sokongan balik. PRU14, they will give BN middle fingers (both hands!)

      Najib dah kena tipu during PRU13. Takkan Muhyidin pun equally stupid?

      Delete
  5. PadaPenyokong pas 2.05 diatas melayu mana yang kepala bapak hipokrit yang ko maksudkan tu...melayu pas paling sial punya perangai...malas...penipu...pembelit...haprak .....perangai yang ko warisi dari tok guru paling bangkai di malaysia...melayu pkr bukan setakat bangkai penipu malah pembangkai akidah dan iman....melayu pas ajaran syiah paling banyak dalam pas...ingat syiah ajaran sesat bukan mahzab...PAS parti ajaran syiah.....ingat tu bangkai 2.05

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul..betul..betul...bangkai bangkai reput sedang kepanasan...hehehe..

      Delete
    2. Biasa lah PAS kalau tak spin macam serban tu tak panggil PAS le, mereka sengaja buat atau menafdikan pemberian RM2.5 juta kpd 3 Sekolah Agama Rakyat dan lain-lain perojek kpd Melayu. Memang munafik kumpulan ni.

      Delete
    3. Janji air liur BN.Memang perkara biasa semasa pilihanraya.jgn mudah kn klentong dgn pemimpin Umno.

      Delete
  6. 2.05...
    Ni lagi sorang lidah dajal. Dilema melayu pas yg sudah kena sondol dgn nik aziz raja fitnah botox dan lksial. Pemalas punya melayu syiah pegi buat kerja jgn minta duit dari kjaan . Tak pusat. Tak malu...

    ReplyDelete
  7. Malas dah nak komen...sebab rm2 juta punya pasal. Tunggu dan lihat jer lah..

    ReplyDelete
  8. BN dah byk buang duit kasi org cina,last2 ramai yg undi pakatan jgk!

    ReplyDelete
  9. Aku sebelum ini mahu Umno menang di Sungai Limau. Tetapi bila MUHYIDIN tipu melayu hidup hidup. Aku sangat sangat berharap supaya seluruh pengundi melayu di Sungai Limau KASI AJAR UMNO supaya tahu menjaga hati dan perasaan orang melayu.

    Ayuh kita MENANGKAN PAS. Ayuh kita MENANGKAN USTAZ MOHD AZAM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau orang PAS tentu sekali akan menangkan PAS. TAK PAYAH SPIN LAH.

      Delete
  10. Ini apa yang Azeez kata bila Astro Awani interview ;

    "Susu pekat tersebut adalah untuk kegunaan jentera pilihan raya kecil yang berkampung di Rumah Baling. Saya tidak tahu bagaimana ia boleh terlepas." jelas Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ketika dihubungi Astro AWANI.

    Susu pekat tersebut dikesan telah pun luput tarikhnya pada 26 Oktober yang lalu dan ianya dikatanya mengejutkan penerima berkenaan. Tambah Azeez lagi,

    "Sekiranya susu pekat tersebut telah pun luput tarikh, buangkan saja. Ia bukannya untuk dijual. Lagipun secara teknikal barangan dalam tin walaupun telah luput tarikh ia masih boleh digunakan dalam tempoh dua minggu lagi."


    Punya nak menegakkan benang yang basah Azeez bagi macam-macam alasan . Tak sakit hati ke ? Dia siap kata kalau susu tamat tempoh buang saja , soal nya pasal buang atau tidak , ni buat apa lu nak aniaya orang-orang kampung dengan tak periksa lebih dahulu tarikh luput ? Nak glamour pun berpada-pada lah ... nak tunjuk lu warak , bantu orang-orang miskin , dan macam-macam propa la, lu ingat orang tak tau ka dengna lakonan. Sudah-sudah lah Azeez , ramai yang sebenarnya makin meluat bila lu dapat jadi Pengerusi Tabung Haji tu ... lu jilat PM kuat, bukan orang tak tau..

    http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/10/azeez-rahim-walaupun-telah-luput-tarikh.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susu pekat tu entah diambil oleh mahfuz dari mana untuk buat fitnah.

      Delete
  11. Antara Anwar , Dr Mahadey dan Najib , siapakah yang lebih bijak ? Sudah tentu yang lebih bijak adalah saya .

    ReplyDelete
  12. Orang UMNO tak ada pendirian. Masa dekat PAU dulu kemai bersorak gembira bila Mukhriz cakap tak mahu bagi bantuan dekat sekolah Cina. Tapi bila nak PRK kat Sg Limau, TSMY bagi RM2 juta kat sekolah Cina mereka diam saja. Mana dia puak2 yg bersorak sakan sokong Mukhri Mat Dey dulu?

    ReplyDelete
  13. Dorang terkezut badak sampai tak terkata. Yg bg tu tsmy bkn mm

    ReplyDelete
  14. salam brotherhood bro
    mohon tumpang pautan di blog u bro
    tq salam perjuangan
    http://pecahpalakmikir.blogspot.com

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!