WEI ANWAR! APA SUDAH JADI DENGAN MUKA HANG NI?

Deiiii! Apa sudah jadi ni Anwar? Muka satu macam ni...

19 Responses to "WEI ANWAR! APA SUDAH JADI DENGAN MUKA HANG NI?"

  1. Bertaubatlah Anwar selagi pintu taubat masih terbuka. Keseronokan di dunia hanya bersifat sementara saja...wang ringgit, harta kekayaan tidak boleh di bawa masuk kubur.. Terimalah hakikat yang kau dah tua dan sudah jadi warga emas...Selalunya bila usia mencecah era 70, kita kenalah bersiap sedia ke era kematian.......mati tu sakit, tau.....!!!!

    ReplyDelete
  2. BRO>>>>salam.Tuan harap sudi Linkkan Blog http://puterasniper.blogspot.com ke Blog Tuan..

    ReplyDelete
  3. alah..penyokong babi hari tu kata dia kan allergy so muka bengkak..skrg dah baik kot..tu yg surut..tp macam pelik la juga bila muka dah surut ni mcm belon kembang yg dah habis angin

    ReplyDelete
  4. TERINGAT PELAKUN AHMAD NISFU DALAM FILEM PENDEKAR BUJABG LAPUK. SEKARANG TAK LAWA NANTI AKU BALIK PAKAI BEDAK.................

    ReplyDelete
  5. Mungkin ds anwar langgar pantang agaknya... Bentan

    ReplyDelete
  6. Gila siot...tegang giker muka dia, nampak terik g2..ahahahah..lain terus ngan muka dia dulu..cocok bitox apa?? Takut2 nak jaga kejambuan dia la..agak2, brung bang nom botox jugak ke?? Hahaha..

    ReplyDelete
  7. Semenjak blog ini di moderate kan , baru laa nampak komen komen yang beradab dan bernas .

    ReplyDelete
  8. Wah dahi licin sey. Muka dah berubah jadi mcm bapoj Chowkit

    ReplyDelete
  9. muka mcm pukimak yg x puas sebaba x cukup jubur nak ditaruk je aq tgk.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn caci org.muka kak bedah pun mcm babi hutan.cer tgk cermin baru ngata org wei!

      Delete
    2. kak bedah.. insaf lah. jgn dok maki org.. kak bedah tu pun apa kurangnya...

      Delete
  10. Kak Bedah tak baik mencarut tau.Biarkan dia dgn muka palsunya. Umum tahu muka dia dah kerepot. Dah tak ada serinya.

    ReplyDelete
  11. Kenapa dengan muka dia,??????? Nampak berseri-seri aje. Jangan pandan pada muka, hati dia baik apa!!!!!!!!!.

    ReplyDelete
  12. Muka pengkhianat bangsa yang kalau zaman dulu dah lama kena pancung. Sampah!

    ReplyDelete
  13. Kak Wan tak terasa apa2Kah.

    ReplyDelete
  14. Ini gambor lama kot...sebelum buat facelift :)

    ReplyDelete
  15. Kita maki hamun dan kutuk buat dosa kering, tak berampun tau!....selagi Tuan punya diri tak ampunkan, 40 harilah pahala Sembahyang kau orang tergantung..........jaga aja Kubur sendiri, kan lebe Afadal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu bro.. siang mlm pr kutuk rosmah.
      Ada dr golongan pas lg tu.
      Mcm mn la kepimpinan ulama ni nasihatkn pnyokong dia xtau la.

      Delete
  16. Dia makan tempehlaaa . Mcm khir toyo hehehhehehhe

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!