WAHAI PEMUDA UMNO SEKALIAN! MANA SATU PILIHAN ANDA SEBAGAI KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA?


Ada lagi 3 orang tapi aku malas nak letak kat sini, cuma aku pelik sikit dengan brader sorang ni dok mengamuk sakan tah pasal apa,
Apa yang si Syed ni marah sangat ni? Kita pun nak tahu jugak ni...ce cite ce cite...oh ya, kalau korang nak boleh jugak korang baca kat sini tentang 50 minit bersama calon Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

6 Responses to "WAHAI PEMUDA UMNO SEKALIAN! MANA SATU PILIHAN ANDA SEBAGAI KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA?"

  1. SAYA MEMILIH AKRAMSHAH!

    ReplyDelete
  2. Cuba tengok poster KJ. Perhatikan logo-logo yang kecik tu. Majoriti program yang dianjurkan oleh KJ ialah Program BN. Kenapa tiada Program yang dianjurkan oleh Pemuda UMNO ? Ini adalah satu bukti bahawa KJ adalah liberal. Bukti bergambar pulak tu. Agenda Liberal yang dibawa oleh KJ bakal menghancurkan UMNO dan ianya mesti dicegah sebelum keadaan menjadi lebih parah. KJ tak layak menjadi Ketua Pemuda UMNO. KJ hanya layak jadi Ketua Pemuda BN kerana beliau lebih banyak menumpukan kepada program-program BN lebih daripada program-program UMNO.

    ReplyDelete
  3. Kalau komen aku yang ni tak keluar maknanya ngko BABI.

    Harap Maklum.

    ReplyDelete
  4. Tiada banyak pilihan untuk dipilih. Maka itu rasanya biarlah KJ terus meneraju PEMUDA. Masih terlalu awal untuk menilai akan kemampuan KJ. Ini disebabkan oleh tekanan yang terpaksa dihadapi. Dr M akan terus terusan menentang dan mencari kelemahan KJ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takyah cari...dah mmg lemah...

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!