TAHNIAH SEMUA CALON MT PILIHAN HOUSE PK BERJAYA!

Alhamdulillah semua calon-calon MT yang aku sokong semuanya menang dan tahniah aku ucapkan kepada mereka. Terima kasih kepada perwakilan semua kerana memilih mereka. Aku harap mereka yang terpilih ini boleh membawa perubahan.


Tahniah dan all the best! Kecuali Hamidah Osman yang gagal untuk menjadi MT. Takpe la, at least dia dapat 61 undi dari seluruh bahagian.

7 Responses to "TAHNIAH SEMUA CALON MT PILIHAN HOUSE PK BERJAYA! "

  1. Tk..Hpk..saya selaku perwakilan memang mengundi berdasarkan biografi calon drp blogers..nama dtk hamidah. Memang saya bawa berdasar sejarah kerajaan perak..kami memang tabek kat dia..begitu juga calon yg lain berdasarkan kehebatan mereka berhujah mempertahankan dasar parti....tk sekali lagi

    ReplyDelete
  2. Mukhriz kalah tak pe ... hero memang kalah dulu . Hishamudin harus sedar bahawa ramai orang UMNO tak suka kan sikap nya yang asyik beri amaran je . tak tegas dan berani macam Zahid Hamidi .

    ReplyDelete
  3. Alah sekadar umno ni, next election terus tergelebar terus...terus gol...

    ReplyDelete
  4. 1.yang turun mengundi adalah golongan hampas jee!!
    2.maka yang terpilih pun adalah hampas-hampas belaka teutama yang ko pilih diatas tuuu!!
    3.SRP pun kantoi!!ngaku ada MBA!!bapak segala hampas!!!!

    ReplyDelete
  5. Gol tandanya menang, UMNO akan hidup selama2nya selagi ada Melayu yang maseh sedar diri mereka sebagai Melayu Tulen, Tahniah kepad yang menang ...! Anda semua ada T/Jawab yang BESAR.

    ReplyDelete
  6. Asalkan bukan PAS

    ReplyDelete
  7. APA MAKSUD KOMEN YB DSSK...NAK HABAQ UMNO X DENGAR SUARA RAKYAT KUT...KENA ORG ORG YG BRUTAL,,,,BARU NAK DENGAR.....UMNO ARAU KENA UBAH NAMA JADI PARTI WARISAN TOK KASIM....DAH X ORG LIN KA....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!