PRK SG LIMAU! HARAMI PUNYA CALON PAS KAKI PENIPU - MESTI BACA

Zul Yahya punya pembohong memang kelas ler!!!

Ini ler tahap pemimpin PAS. Sudahlah agama pun dikelentong, bab segini pun nak dikelentong juga!

Punyalah kemaruk nak memenangkan calon dari PAS, Zul Yahya yang sebelum ini bertugas di Wisma Darul Aman dan lebih dikenali sebagai PENULIS UPAHAN, terpaksa menggunakan kelebihannya yang tersendiri.

Bayangkanlah... hanya dengan sepucuk surat bertarikh tiga hari sebelum ini, kononnya ditulis oleh calon PAS, Azam Samad yang dipanggil OSTAT, jentolak dan jentera penggelak JKR sudah datang untuk memperbaiki jalan-jalanraya di Sungai Limau. Punyalah hebatnya OSTAT punya aura, sampaikan Allahyarham Tan Sri Azizan yang pegang kawasan Sungai Limau selama lima penggal berturut-turut pun tidak mampu mengatasinya.

Para pendokong dan penyokong PAS tentu sekali akan percaya dengan GELEMBONG dan penipuan SI PENIPU bernama Zul Yahya yang menyamarkan diri dengan menyerkup kepala dengan kopiah putih. Tentu sekali ia juga akan menjadi modal untuk berkempen oleh jentera PAS yang sekarang ini sedang ketandusan idea untuk berkempen.

Hakikatnya, surat yang dihantar kepada JKR Negeri untuk menurap dan membaiki jalanraya di sekitar Sungai Limau sebenarnya dihantar oleh UPEN dan ICU Negeri dalam tempoh yang sudah tentu jauh lebih lama berbanding tiga hari. Dan penurapan tersebut tidak ada kena-mengena dengan kempen pilihanraya sebaliknya memberikan kemudahan memandangkan jumlah populasi sementara di Sungai Limau meningkat berkali-kali ganda.

Kalau 25 tahun, jalan sukar diturap, bagaimana pula dengan hanya 3 hari, jentera-jentera JKR boleh datang menyerbu Sungai Limau?

Melainkan, orang lain punya kerja, orang lain yang claim kredit... dalam kes ini, Zul Yahya cuba mendapatkan kredit untuk calon PAS!!!!

Sumber: The Flying Kick

8 Responses to "PRK SG LIMAU! HARAMI PUNYA CALON PAS KAKI PENIPU - MESTI BACA"

  1. KAMI PAGKAH BN KALI NI...INI KALI LAH UBAH !

    ~~~ANAK MUDA SG LIMAU~~~

    ReplyDelete
  2. PAK YA SG.DEDAP BERKATA :

    8 Tahun aku kenai Ostat ni..memang pandai bercakap kuat berlakon....hangpa jangan dok pangkah dia nieeee !!

    ReplyDelete
  3. Pepatah Moden
    (copy paste je)

    Kalau tak memfitnah bukan Pas
    Kalau tak spin bukan Pas
    Kalau tak mengumpat bukan Pas
    Kalau tak maki hamun bukan Pas
    Kalau tak ganas dan brutal bukan Pas
    Kalau tak guling atas jalan bukan Pas
    Kalau tak berjanji bukan Pas
    Kalau tak hipokrit bukan
    Pas
    Kalau berjanji tapi tak tunai janji bukan Pas
    Kalau tak kata orang lain kafir bukan Pas
    kalau tak bantah usul haramkan SYIAH di kedah bukan Pas
    Kalau tak jual kalimah Allah pada kafir bukan Pas
    Kalau tak kata orang lain buat kebajikan tak dapat pahala bukan Pas
    Kalau tak janji syurga bukan Pas
    Kalau tak serban dan jubah bukan Pas
    KALAU TAK MINTA BANTUAN SETAN (DAP) UNTUK MENGHANCURKAN MELAYU ISLAM BUKAN PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak kata tuhan berjisim bukan Pas
      Kalau tak hidupkan aqidah berlainan bukan Pas

      Delete
  4. Kalau betul Ustaz Azam ada hantar surat kepada JKR, bukan kah lebih baik kalau disiarkan dalam blog supaya semua orang boleh baca. Saya cabar Ustaz Azam, kalau betul ada surat itu sila siarkan dalam blog ini dan lain2 blog yang pro Umno, biar oarang baca. Kalau memang tak ada, elok lah Ustaz Azam buat pembetulan kepada kenyatan oleh Zul Yahya itu.

    Kepada Zul Yahya, kalau awak nak tipu, saya minta awak pergi belajar lagi cara2 menipu supaya orang matian2 percaya. Apa yang boleh saya kata, tahap penipuan awak dalam kes ini hanya bertaraf TASKA sahaja dan belum bertaraf SARJANA lagi. Logiknya, adakah dalam masa 3 hari JKR boleh membuat keputusan meluluskan permohonan Ustaz Azam. Logiknya, adakah dalam masa 3 hari JKR boleh mendapat kelulusan perbelanjaan daripada Kementerian Kewangan untuk membiayai kos penurapan jalan yang bukan seringgit dua ringgit belanjanya.

    Saudara Zul Yahya, kalau nak menipu sekali pun guna lah Akai (aqal) dan jangan guna Kepala Lutut.

    Kepada Ustaz Azam, calon Pas PRK Sungai Limau, jangan sekali2 menghalalkan yang haram hanya kerana nak menang dan dapat jadi Wakil Rakyat .... HARAMMMMM hukumnya.

    Ustaz Padang Lumat

    ReplyDelete
  5. Peringatan kepada Ustaz Mohd Azam.

    Kalau nak jadi Wakil Rakyat pun jangan lah sampai melakukan atau merestui perkara2 yang boleh menghilangkan keyakinan dan kepercayaan orang ramai kepada status kita sebagai seorang Ustaz. Ingat lah wahai saudara " orang2 Sungai Limau ini sangat menghormati dan memandang tinggi kepada kita2 yang bergelar Ustaz ". Jagalah tingkah laku, perbuatan dan tutur kata kita bersesuai dengan status kita sebagai seorang Ustaz. Kempen kempen juga, yang palsu jangan dikata benar hanya kerana mahu kepada sokongan pengundi untuk membolehkan Ustaz berjaya menjadi Wakil Rakyat.

    Ustaz Padang Lumat.

    ReplyDelete
  6. Menggunakan harta benda kerajaan untuk berkempen pilihanraya termasuk turap jalan time PRK macam ini juga adalah salah dan tidak jujur.

    Takpe, sekarang lepas. Senang hati, boleh kutuk dan hentam balik. Nanti sampai masa sila jawab dengan tenang.

    ReplyDelete
  7. anon di atas tu..
    sebelom org lain jawab...
    rasa rasanya awak tu lepas ke jawab...
    bersekongkol dgn kafir harbi hancorkan islam...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!