PANAS BERAPI! KISAH BENAR TENTANG SUSU EXPIRED MAHFUZ BEAN YANG MESTI DIBACA SEMUA RAKYAT MALAYSIA!

Al kisahnya si Mahfuz the Mr Bean yang sangat la bengap adanya sudah sebarkan satu fitnah yang sangat dasyat, sebelum aku nak ceritakan pasal kenapa fitnah bodoh tahap bangang dia sebarkan tu dulu, aku nak peringat kat hangpa semua tentang gambar photoshop bodoh yang terkantoi PAS menipu kat bawah ni:

Namun, gambar Muhamad Mat Yakim diganti dengan gambar calon PAS Mohd Azam Abd Samat menggunakan teknik superimpose. 
Gambar Asal
Ini pulak gambar yang telah disuperimpose demi nak menunjukkan yang kununnya si calon PAS ni amat la rapat dengan arwah Ustaz Azizan adanya, apa bila kantoi mak Mahfuz kata ini bukan salah PAS tapi salah pereka grafik, kisah penuh, BACA DISINI

Mahfuz oh Mahfuz, tak cukup dengan tu, apabila terkantoi si Mahfuz Bean ni menghentam calon BN, maka dibuat cerita lagi, dia kata orang BN pakai no dia dan hantar SMS kat semua orang, wow, terernya orang BN boleh klon no fon si Mr Bean ni ek?

Itulah hasil kerja si Mr bean yang dia sendiri tak mahu mengaku, hang nak tipu sapa Mahfuz oi? La ni baru aku nak cerita apa yang aku tulis pada permulaan artikel ini. Aku just nak ingatkan hangpa si mahfuz ni memang penipu tahap bangang punya.

Begini, semalam di Parlimen Abdul Hadi telah mendesak dan menyuruh ahli Parlimen BN supaya bercakap benar dan jujur, maka dengar saja perkataan itu keluar dari mulut Hadi, maka dengan bingkas bangunlah ahli Parlimen Baling, si Azeez Rahim untuk menegur Hadi Awang.

Kata Azeez kepada Hadi, suruh la ahli Parlimen PAS dan ahli PAS bercakap jujur dulu, sebab Mahfuz sendiri baru saja kantoi menipu dengan mengatakan bahawa bapak kepada Jamil Khir adalah hali PAS dan telah mendoakan supaya calon PAS menang dan cerita ini tersebar di seluruh alam maya dan nyata. Bagaimana Mahfuz memanipulasi dengan doa untuk orang sakit kepada doa untuk calon PAS. Apabila terdengar kenyataan itu maka terdiamlah Hadi. Cerita penuh. KLIK SINI

Cerita ini sampai pada Mahfuz dan mengenali Mr Bean kaki penipu ni maka dia sudah marah pada Azeez, maka direkayasa sebuah tragedi yang aku panggil tragedi susu pekat Naib Presiden PAS. Mahfuz menjaja la seluruh Sg Limau akan kisah susu expired ni. Katanya Azeez bagi barang dah expired kat rakyat Sg Limau. Demi untuk membalas dendam keran dimalukan di Parlimen. 

Yang lagi pelik, bila Azeez bagi barang ni? Daripada siasatan yang dijalankan. Azeez kini berada di KL dan sedang menghadiri sesi Parlimen, dia bukan kat Baling pun, apatah lagi di Sg Limau? Juga aku diberitahu memang ada Rumah Baling di Sg Dedap. Setakat dari hasil siasatan Azeez takde bagi pun barang-barang kat orang kampung.

Memang orang Baling ada bawak barang-barangan seperti susu, biskut dan lain-lain tapi ianya untuk kegunaan mereka sendiri. Bukan untuk diedarkan kepada orang kampung. Mahfuz oh Mahfuz punya la desperate kau nak kenakan Azeez, sampaikan kau sendiri terlupa kau ni Naib Presiden PAS dan menjaja cerita susu expired yang tidak dibuat Azeez! 

Bawak-bawak la bertaubat sikit Mahfuz oi! Jangan kasi malu PAS, kita semua tau kau bodoh dan kaki Fitnah dan kita jugak tahu kau share perempuan sama dengan Stopa Ali. He he he, itu kita cerita lain kali. Buat masa sekarang ini sajalah penerangan ringkas yang boleh aku bagi.

Kalau hangpa masih nak percaya dengan cerita Mahfuz ni, maka elok la korang terjun perigi dengan Mahfuz sekali. Malunya Naib Presiden PAS begitu low class mentalitinya...eeuuww. Lagi satu hangpa kena ingat masa PRK ni orang PAS low class macam Mahfuz ni sanggup buat apa saja. So jentera BN please be careful! Jahat si Mahfuz ni..

update 10.50pm - Blogger Mat Kilau Penang ada cerita yang lebih detail, KLIK SINI

25 Responses to "PANAS BERAPI! KISAH BENAR TENTANG SUSU EXPIRED MAHFUZ BEAN YANG MESTI DIBACA SEMUA RAKYAT MALAYSIA!"

  1. sekarang ni kita gelar dia ahli parlimen susu la pulak..daripada dulu kenyataan yang keluar dari mulut mahfuz ni mesti banyak yang bangang dan tipu daripada yang betul...nak cakap orang,dia sendiri pun llusan SPM ja mahfuz tu...padan muka hadi awang kena pecepap atas muka oleh azeez...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susu expired bg pengundi?

      Delete
    2. satu tin drp berpuloh puloh kot yg dibawak ke sana..

      Delete
    3. azeez dah ckp susu expired utk ahli umno,patut la ahli umno jd bangang.ayah jamil khir mmg ahli pas la bodoh,ko nak suruh pembaca blog bodo macam ko gak ke.

      Delete
  2. PAS oh PAS..daripada pelaku seks sampai lah kepada pembohong dan pemfitnah..semuanya ada dalam parti anak setan tersebut...PAS tahu beb,dia terdesak nak kekalkan dun Sg Limau,walaupun ianya kubu kuat almarhum,tapi itu kubu kuat almarhum,bukan PAS...kita sendiri tahu bahawa Almarhum Ust Azizan bukan munafik seperti haji hadi dan nik aziz dan semua pemimpin PAS yang lain,masa almarhum menghembuskan nafasnya yang terakhir berapa kerat pemimpin PAS yg datang??nik aziz sndri pun tak dapat datang,kalau teoh beng hock ramai plak yg boleh pergi bagi penghormatan...apa yg aku cuba cakap ialah PAS memang tak yakin dia boleh menang di Sg Limau sebab dia tahu kdudukan dah tergugat dan akan lebi tergugat kalau kalah di sg Limau sebab itu apa saja fitnah yang mereka fikir logik pada akal dangkal mereka maka mereka akan gunakan...anyway,thumbs up for azeez sebab bagi satu jawapan yang mendiamkan hadi awang...bro,ini azeez la bro,he is teh fighter for the people not a coward and liar like the PAS,PIS,PUS....

    ReplyDelete
  3. Apa punyer bangang la si mapus nie....bila kena kat batang hidung sendiri kalut nk spin cerita plak.....aku tengok mapus nie pun dah naik menyampah la......x pyh la nk buat fitnah murahan mcm tu kat azeez...orng2 kmpng lebih mengenali azeez dr ko mapus wey....dan azeez pun x bodoh nak bg susu expired kat orng kmpng.....nk fitnah azeez tp mkn diri sendiri...memalukan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEMANG PAS, PARTI AKAL SINGKAT................TAK CERDIK LANGSUNG !

      Delete
  4. TAK PAYAH LAYAN LAH ORANG BODOH........BUANG MASA

    ReplyDelete
  5. Cats out of the bag....dah kantoi skrng nie dh mula xley nak duk diam dah la....itulah die jgn jd mcm ibu ketam mengajar anak die berjalan...

    ReplyDelete
  6. aduh melawak kan malaun sekor nie..lau nk tipu pow biarla real sikit gampang..nie tipu da terang2 orang semua taw ko tu penipu..gua xtw lak yg dlm pas nie ada mcm2 jenis manusia...ada yg kaki penipu ada yg kaki sex.ada yg jns kaki sapu bini org..pe kes la pas nie...bikin malu jala nk fitnah azeez..

    ReplyDelete
  7. MANA PERGINYA HADI AWANG NIE BILA MAHFUZ BUAT FITNAH PASAL SI AZEEZ TAKDE KE FATWA YG DIKELUARKAN UTK MAHFUZ SEBAB DIA KAN ORG PAS. CE KALAU SI HADI NIE NAK KUTUK ORG2 BN BUKAN MAIN LAGI GUNA AYAT2 AL-QUARAN UTK JATUHKAN SESUATU HUKUMAN PADA BN. KALAU NAK REKA CERITA SEKALI PUN SIASAT DULU AZEEZ ADA KAT MANA WAKTU PENGAGIHAN SUSU EXPIRED KONONNYALAH ITU. MAHFUZ OH MAHFUZ TAK TAKUT DOSA KE KAU NIE BUAT FITNAH PASAL ORG....

    ReplyDelete
  8. kelakarlah org2 dlm pas nie apa saja yg depa buat semuanya halal belaka tapi bila nak mengata org2 bn bukan main lagi guna ayat2 quran utk mengatakan maksud sesuatau perihal org dlm umno tapi yg dok dlm parti pas perangai dah mcm setan si hadi awang diam belaka kenapa org pas takde dosa ke kalau fitnah org bn. dari ketua sampailah ke ahlinya semuanya penipu belaka, kaki betina tapi tak mengaku yg pas nie lebih teruk lagi dari dap sebenarnya. nak tahu kenapa inilah akibatnya bila terlalu banyak memfitnah org samalah mcm si mahfuz bangang nie dok fitnah azeez pasal susu expired tu. kalau nak balas dendam jgn buat fitnah ce lawan cara sihat kan lebih bagus. apa yg azeez tegur tu tak salah langsung bagi aku.

    ReplyDelete
  9. Ape kebendanya si mahfuz nie nampak sgt bodoh kalau nak buat fitnah pun agak2lah...tulah org selalu sgt asik cari salah org lain tup2 kena batang hidung sendiri kn... sudah2 lah buat fitnah tu mahfuz jgn sampai org luda muka kamu lak sbb cerita kamu semua terang2 org tau kamu menipu berubah lah mahfuz oiii...jgn asik buat lawak maharaja k

    ReplyDelete
  10. pembangkanh nie mmg suka buat fitnah, dah sah2 azeez tak balik kedah lagi nak buat cite si mahfuz nie langsung tak masuk akal. kenapa hadi diam dgn penipuan si mahfuz nie sedangkan cite yg di war-warkan itu adalah fitnah semata-mata tentang azeez bagi susu expired pada org sg limau..

    ReplyDelete
  11. jangan suka buat fitnah tanpa buktilah mahfuz oh si kaki penipu oi, nahfuz nak balas dendam dgn azeez sampai sanggup fitnah yg azeez bagi susu expired pada org2 di sg limau sedangkan azeez tak balik langsung utk buat pengagihan barang2 keperluan pada org sg limau. kenapalah pas nie suka sgt buat cite fitnah pasal orang bn sedangkan org2 bn tak pernah pun suka kenakan org2 dlm pas. hadi awang kalau buka mulut aje mesti guna mcm ayat suci quran dan perumpamaan sesuatu perkara tapi bila si mahfuz nie buat fitnah dah terang2 kenapa tak ambik tindakan terhadap dia......

    ReplyDelete
  12. bale betul mr bean ni,siyes lawak betul.
    dah kantoi memutar belitkan doa,dia nak hentam azeez konon.
    pastu menipu pasal org gune no dia sent mcj,tu pun org bn.
    hebat giler org bn smp leh klon no mr bean ni,sape prcaye mmg aq xtau nak kate mentali dyorg ni tahap apa la.
    boleh hadi nak suruh org bn brcakap jujur n benar sedangkan parti sendir ats bwh,ni la jenis bangse yg spender stopa dpn mate x nmpk tp kuman seberang laut dyorg leh nmpk.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia hipkrit yg sesat

    ReplyDelete
  13. nama je PAS, tapi buat kerja haram.....memalukan agama syiot....kawan kawan jgn marah yer...tapi kerja dia orang buat macam budak tadika beb..... aiissshhhh..... grow up lar peeps.....

    ReplyDelete
  14. 1.bangang dia pon!sekurangnnya lulus juga srp dan spm!!
    2.yang azeez rahim tu SRP pun kantoi!!
    3.lepas tu ada hati pulak dok tampal MBA pada dahi dia!!
    4.bangang tahap gaban la tu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 7:16 am
      TAHNIAH KERANA ANDA TELAH MENEMPAH TIKET KE NERAKA.... SILA SAHKAN PENDAFTARAN ANDA DENGAN MANA2 CAWANGAN PaS YG BERDEKATAN..hehe

      Delete
    2. 1.mula-mula dilantik pengerusi TH!!bergaya sakan !!siap dengan MBA kunun dalam blogg Th!!
      2.Sekarang sijil MBA dia dah "hilang" dalam blogg TH!!
      3.TUUUU punnn ada hati nak tegur orang tentang kejujuran dan intergriti!!!

      Delete
    3. penyokong umno kena anjing dgn budak srp je,patut la komen bangang2

      Delete
  15. alaaaa...l Azeez Rahim betul-betul bikin gua panas . Lu nak membantu orang kampung di Sg. Limau tu bantu je lah , tapi yang lu bagi barang-barang expired dan berkarat buat apa ? Lagi satu nak bantu kenapa perlu ada gambar lu pelbagai ? Tak cukup-cukup ke lu promote diri sendiri ke hulu ke hilir . Azeez Rahim sudah-sudah lah dengan lu punya lakonan . Tolong orang tapi bagi barang tak ada kualiti .

    ReplyDelete
  16. APA LU CERITA BEB..SEKURANG2NYA DIA TOLONG ORANG. JALAN JUGA KERJA. BUKAN MACAM PUAK2 KUAT MENIPU TU.. CERAMAH PUNG PANG PUNG PANG ABOK PUN TARAK. BUAT CERAMAH FITNAH. YANG MENDENGAR PUN DAPAT SYER NERAKA.
    OOPS..TERLUPA PULAK MEREKA NI AHLIL SYURGA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekurang2nya kepala hotak ko,nak tolong bg brg expired.ko ade otak x ni,mkn taik ke ape.cuba ko bg susu expired kat makbapak ko,mau kena sepak dgn bapak ko aku rase.

      Delete
  17. Aku nak dengar cerita Mahfuz Bean share betina dengan Stopar 'Spender Putih' Ali.....mesti melotopnya.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!