PANAS BERAPI! KELUARGA ARWAH TAN SRI AZIZAN DAKWA CALON PAS BERBOHONG

CALON PAS PRK DUN Sungai Limau, Mohd Azam Abdul Samat didakwa tidak mempunyai pertalian kekeluargaan dengan Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak sebaliknya beliau mempunyai hubungan kekeluargaan dengan Dato' Phahrolrazi Mohd Zawawi bekas Timbalan Pesuruhjaya Pas Kedah.

Azam dikatakan anak sepupu kepada Phahrolrazi, iaitu tokoh yang menjadi musuh politik Allahyarham semasa menjadi Menteri Besar Kedah.

Semalam dah mula kecoh apabila ada adik beradik arwah Azizan mempertikaikan tindakkan calon PAS tergamak berbohong kepada wartawan Sinar Harian kononnya beliau ada pertalian saudara dengan keluarga arwah, walhal beliau tidak langsung mempunyai sebarang pertalian keluarga dengan arwah. 

Keluarga arwah juga kesal kerana calon PAS mengaku yang beliau merupakan anak didik arwah, padahal semasa arwah hidup, calon PAS ini merupakan salah seorang yang menentang arwah dan sanggup bersekongkol dengan musuh arwah secara diam-diam. 

PAS nampaknya sudah terdesak untuk meraih undi dengan menggunakan gambar arwah Azizan untuk undi simpati. 

Gambar calon PAS dengan arwah Azizan terpaksa Photoshop semata mata untuk meraih sokongan. 

Hakikatnya Calon PAS PRK Sungai Limau adalah anak sepupu kepada Phahrolrazi.

9 Responses to "PANAS BERAPI! KELUARGA ARWAH TAN SRI AZIZAN DAKWA CALON PAS BERBOHONG"

  1. Alahai pas pis pus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butuh hangpa, Fadzilah, TIMBALAN UMNO BAHAGIAN JERAI, sepupu Azizan haram hangpa tak letak, NKP UMNO Bahagian Jerai yang ada 4 Senawi pun hangpa tak letak tapi hangpa pi letak AJK Lantikan jadi calon BN Sg Limau. Sorry la kami geng2 umno jerai nak undi calon tanjung malim tu. Kami sabotaj sampai hangpa pakat2 teriak. Padan muka hangpa...hahahaha Kita tengok siapa yang kena!!! Hahaha

      Delete
  2. Biasa la 2...politik.....mesti pndai main sentimen pengundi.Orang2 Melayu d Kelantan,Kedah & Perlis memang gitu...taksub.Jdi cara nak raih undi.....undi simpati.Lepas 2 cmpur ngan undi bkan Melayu yg sah tak sokong BN maka PAS akn menang.Prjuangan tolak tepi.

    ReplyDelete
  3. Ha..ha.. wooi UMNGOOK ..dalam syiahkan dibenarkan taqiyyah.... so ape masalah..... jadi fitnah adalah makanan PAS ini..

    ReplyDelete
  4. pas akan lakukan apa saja demi undi tapi tak akan sanggup buat apa saja utk selamatkan kalimah allah.iman orang orang pas adalah undi dan kuasa,umno sanggup hilang kuasa dari hilang hak mutlak penggunaan kalimah allah.orang pas seperti tidak percaya pada kuasa allah tentang qada dan qadar kerana takut menegakan kebenaran akan hilang kuasa.tahukah orang pas walau apapun usaha anda jika allah katakan tidak maka tidaklah.inilah yang terjadi pada pru 13.ketetapan allah allah umno yg layak walaupun pas merencana undi cina akan memberi mereka kuasa tapi umno berkuasa tanpa undi cina itulah maha hebat allah mengatur.


    ReplyDelete
  5. syukur gst hanya 6% jer padan muke pas kantoi

    ReplyDelete
  6. Hang jgn main sondol bg statement nanti org kata memang bodoh!Memang sah calon pas ni sedara Arwah Azizan.so siapa yg pembohong ni?pi sg limau sana tnya org disana dan jgn main pungut statement tanpa selidik.

    ReplyDelete
  7. Dalam politik kita kena pandai putar belit . Kalau lurus bendol , macam mana nak menang .

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!